**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

ik heb ook zo'n lieverd van een man hoor. Is nu vrij en ik zit hier achter de computer en hij is aan het verven. Haha. Voel mij wel schuldig. Maar ja, het is even niet anders. Ben zo moeeeeee.

Powerwoman vindt dit leuk.
  2. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Hier ook een lieve vriend! Doet de laatste tijd alles voor me. Is hier in huis ook nog bezig met klussen en alles. Maar hij geeft ook aan als ik te ver Zou gaan. Nadat ik van de trap gevallen ben mag ik ook niet meer veel.

Powerwoman vindt dit leuk.
  3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Wat gaan jullie allemaal morgen doen?

4. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Ik heb gelukkig ook zo'n schat van een vent. Na anderhalf jaar klussen in onze woning gaat hij alsnog verder met babykamer (is af) en nu maakt hij een wc en water boven. Is hartstikke moe, maar gaat gewoon door zonder te klagen.
    Ik ben ook moe, doodmoe.. slaap slecht, ik probeer het huishouden op mijn gemakje te doen, maar ik klaag wel. Ik moet gewoon af en toe spuien en huilen. En dan doet ie ook lief. Altijd.
    Ik ben tot mijn 35e alleen geweest, ik voel me zo rijk met hem.

@piscean 's avonds naar vrienden, waar ik waarschijnlijk nog even het bed in kruip omdat ik het anders niet ga volhouden en een beetje spelletjes doen, achter de buis hangen. Overdag hopelijk helemaal niets.

piscean en Powerwoman vinden dit leuk.
  5. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ooo ik loop achter zie ik al. 3 drukke vuurwerkverkoop dagen achter de rug. Hoe gaat het met iedereen??

Baloo vindt dit leuk.
  6. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Over het algemeen is hij best lief hoor! Denk dat hij een beetje aan het stressen is.
    Komst van de baby, nieuwe hoge functie!

Maar niemand die hem dus even een weekje wilt overnemen? Beetje flauw hoor.

Wij gaan gewoon bankhangen morgen. Niks speciaals.
    Hopelijk vredig het nieuwe jaar in. HahahHa

Myhappyfamily, mams1 en roever vinden dit leuk.
  7. Lammetje91

Lammetje91 Bekend lid

12 dec 2016
    957
    588
    93
    Wij zijn er even lekker tussenuit. Bij mijn schoonouders die al een huisje hadden gehuurd. Helaas is manlief ziek geworden, dus rollen beetje omgedraaid qua verzorging. Gelukkig voel ik me nog prima.

Twijfel alleen steeds meer over de kleertjes. Heb maar 1 pakje 50. Ivm met suiker zouden we een grote baby krijgen. Maar is gewoon gemiddeld. Bij de echo van vorige week p55, das gemiddeld toch? Wel korte beentjes, maar wij zijn allebei niet heel lang.

8. roever

roever Niet meer actief

Heb nog wel een kennel over????
    (Of is dat nou net jiet de bedoeling. ...) :)

Draaikont vindt dit leuk.
  9. roever

roever Niet meer actief

Idd!!!
    Dat krijg ik hier ook te horen.... "geen probleem lieverd!"

Maar getroffen denk ik, want zijn zat mannen die zich verre van dit gedragen! Ongeacht de situatie... :(
    Nouja mannen..... varkens noem ik ze maar voor t gemak :eek:

Powerwoman en Draaikont vinden dit leuk.
  10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Denk dat dat wel lukt! Hij is niet zo groot.
    Hahahaha

Nee hoor zijn pittige tijden ook voor hem. Op verschillende gebieden dus heb flink boos gedaan en heeft alweer zijn excuus aangeboden.

Nee zo nu en dan hebben we even bonje maar over het algemeen heb ik het ook getroffen als ik zo om me heen kijk.

Myhappyfamily en roever vinden dit leuk.
  11. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Lammetje91 lastig he die maatjes! Gelukkig kan je tegenwoordig makkelijk internet shoppen en heb je het de volgende dag in huis

12. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Even een vraagje. Volgens de verloskundige is het heel belangrijk dat mijn man en ik naar de info-avond gaan over bevallen. Het is 's avonds en ik kán gewoonweg niet meer na half acht/ acht uur. Ik weet niet meer hoe ik moet zitten en ben zo ontzettend moe. We waren bijna klaar om te gaan twee weken geleden, werd het afgebeld (omdat ze ziek was, kan gebeuren natuurlijk.. maar er zijn vier verloskundigen dus ik snap het niet zo goed). Nu is het verzet naar een datum waarop mijn man niet kan en ik zie het niet zitten om er heen. Als ik gewoon goed luister naar mijn lichaam moet ik niet meer zulke dingen op een avond doen, maar ja ik word voor het eerst moeder dus ben toch wel wat onzeker of ik niet dingen mis dan. Juist omdat ze zeggen dat het zo belangrijk is. Ik heb alle boeken die er maar te vinden zijn gelezen en ik heb het idee dat ik het nu wel weet. En vooral.. dat ik me er eigenlijk niet echt goed op kan voorbereiden omdat het altijd anders is dan verwacht en gedacht. Wat denken jullie?

13. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik denk dat je vooral moet doen waar jij je goed bij voelt. Zo’n avond is niet verplicht en je bevalt sowieso wel :roflmao: met of zonder avond in het ziekenhuis.

Het is inderdaad niet voor te stellen van te voren. Enige waar ik blij mee ben geweest van de cursus die ik heb gedaan is het puffen. Maar dat zal ook vast via YouTube ofzo wel te vinden zijn.

Dus als je niet wilt gaan dan ook gewoon niet doen ;)

14. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik heb niks gelezen en geen enkele cursus of avond bezocht en ben er ook wel om bevallen.
    Je weet toch niet wat je kunt verwachten en bij iedereen is het weer anders.

Als je echt niet kunt zou ik niet gaan , er is nog nooit iemand met een kind blijven zitten ;)
    Luister naar je lichaam

15. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ok ik begin nu af en toe steken te voelen bij mijn schaambeen en liezen.
    Zou dit het indalen kunnen zijn ??
    Bij de eerste namelijk niks van gemerkt

16. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Jaly denk dat je niet zo heel veel mist! Veel kan je online lezen of in boeken.
    Wat ik wel heb gemist bij de bevalling was een pufcursus dacht dat dat niet zo belangrijk was maar dat viel even flink tegen.
    Puffen is belangrijk om die hele bevalling door te komen.
    Maar ze kunnen je niks verplichten. Als het niet gaat gaat het niet

17. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    T duurde hier 30 weken maar vriend is nu ook om ;) veel meer helpen en me verplichten om te zitten etc .
    Hopelijk na volgend weekend verbouwing af. Hij wil alles zelf doen, komt dus goed maar had van mij wel eerder klaar mogen zijn. Kom totaal niet toe aan mijn nesteldrang haha

18. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Jaly, ik heb braaf de pufcursus gedaan. Toen ik ging bevallen overvielen de weeën me zo dat ik helemaal vergat hoe het moest. Dus de verpleging gevraagd of ze mij wilden helpen. Met alle liefde deed ze het voor en ik had een prachtbevalling. Dus maak je niet te druk. Het is makkelijk om alles van tevoren te weten, maar als het niet lukt dan maar niet hoor!

@oudjaarsavond. Ik doen niks. Blijf thuis en misschien "vier" ik het wel in bed. Ben nu ook helemaal stuk. Dus bij een ander op de bank wordt niks.

19. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Haha jullie zijn hilarisch met die mannen van jullie :roflmao:
    Ik had gisteren een feestje, was pas om 3.30 thuis, en dát zonder alcohol! Was wel echt leuk. Hield het gelukkig makkelijk vol.

Gisteren ook een controle gehad bij de vk. Ik moet/mag met een psycholoog gaan praten over een stukje traumaverwerking mbt mijn 1e bevalling. Naja, niet echt de bevalling maar de kraamweek. Het is wel heftig. Verder is het dus een kleine meid en zal ik hoogstwaarschijnlijk onder controle blijven bij het zk omdat ze haar hartje in de gaten willen houden met de bevalling. Thuisbevallen is nu nog maar een kleine kans. Maar dat is niet erg. En nog steeds in stuit maar nog helemaal los in mn buik dus wie weet. Anders poep ik haar er gewoon zo uit hoor.

Popidepi, Babbelboxje en Powerwoman vinden dit leuk.
  20. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Jaly je bent niks verplicht. Moet je zelf weten wat je wilt. En als je hartstikke op bent in de avond zou ik het ook niet doen. Ik heb helemaal geen cursus gedaan en geen avond bezocht en mijn dochter is ook niet blijven zitten :p
    Ze helpen je toch wel als je het even niet weet met puffen. En vaak als je wel een cursus bezocht hebt en het overvalt je de bevalling kun je het ook even kwijt zijn.

@oudjaarsavond wij gaan bij de oom en tante en de kinderen gourmetten en erna spelletjes doen. Hopelijk houd onze kleine meid het vol tot 12 uur zodat ze nog vuurwerk kan kijken. En anders lekker naar huis. Is maar een paar straten hier vandaan

Deel Deze Pagina