**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roever

roever Niet meer actief

Oeh! Ja!!! Zo voelde ik mij ook tijdens zwangerschap van ons zoontje....
    En dacht altijd dat al die dames zich zo aanstelde met hun gepuf en gekreun...:$
    Maar...euh...kom er nu wel beetje op terug hahaha

Babbelboxje vindt dit leuk.
  2. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Lieve dames,
    Ik heb echt een rotdag vandaag:( Lichamelijk gaat het eigenlijk best goed; geen specifieke klachten, behalve dat het zwaarder wordt (idd bukken/omdraaien in bed etc).

Maar sinds gisteren zijn de bewegingen in m’n buik zo heftig en in plaats van dat ik dat fantastisch vind, vind ik het een heel naar gevoel:confused: M’n darmen en maag raken er ook een beetje door van streek en ik word er ‘s nachts wakker van. Hierdoor ben ik nu ook een beetje klaar met het zwanger zijn, en heb ik liever dat alles weer ‘normaal’ is aan m’n lichaam. Ik zie ook een beetje op tegen de tijd dat de bevalling kan beginnen en ik dan niet weet wanneer en hoe het begint. Loslaten is belangrijk en lukt me vaak ook, maar dit is wel een terugkerend thema... Ok, een beetje depri dus. Werk thuis vandaag, maar ben maar weer even in bed gaan liggen.

Iemand tips/advies of een oppepper misschien?

3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Iemand ervaring met perineum massageolie?

4. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Nog geen ervaring mee, maar mijn hypnobirthing coach gaf aan dat gewoon kokosolie ook prima volstaat :)

5. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ah sneu! Lastig hoor... Ik herken je verhaal wel heel erg maar ik heb er wat minder moeite mee denk ik. Loslaten is 1 van de moeilijkste dingen die er is maar in dit geval misschien toch proberen... MIsschien helpt een lekker slaapie al!! Vaak voel je je ook zo als je wat meer vermoeid bent...

Roosje-5 vindt dit leuk.
  6. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Volgens mij is kokosolie goed voor alles!!! haha.... ik kreeg dit mee als tip van mijn verloskundige en er schijnt ook iets op de markt te zijn dat je het daarbinnen kan trainen... ben even de naam kwijt

Roosje-5 vindt dit leuk.
  7. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    dat van die bewegingen en dat nare gevoel herken ik als harde buiken... normaal nemen ze wat af met rust... maar zelfs die kindsbewegingen kunnen ze al veroorzaken. En ja Rust, wie heeft dat woord ooit uitgevonden... vast een man:roflmao:;)

piscean vindt dit leuk.
  8. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Thanks. Dit zijn zeker geen harde buiken, die herken ik ook Haha. Het zijn echt de bewegingen van de baby zelf die ik onprettig vind. Maarja, doordat m’n placenta aan de voorkant ligt duurde het even voordat ik heel duidelijk iets voelde, dus moet nu gewoon even wennen denk ik. Voel me na een dutje wel weer iets beter:)

9. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Beetje rusten en een slaapje hebben idd al wel goed gedaan:) Verder vandaag maar even goed voelen waar ik behoefte aan heb en ontspanningsoefeningen/yoga doen. Bedankt!

piscean vindt dit leuk.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Vervelend @Roosje-5!
    Kan inderdaad wel flink onprettig zijn af en toe. En helaas niks aan te doen.
    Hopelijk kan je het toch beetje loslaten en nog genieten van de laatste weken.
    Gelukkig kunnen we gaan aftellen.

11. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

@Kimjoy hoe is t nou? Wat een schrik verhaal!

@Roosje-5 heb ik dagelijks. Heb me er maar aan overgegeven in de wetenschap dat t niet lang meer duurt. Als ik een dip heb, ga ik foute tv (TLC, Bachelor, Love Island etc) kijken in bad of de babykamer weer eens herschikken of iets van mijn lijstje doen. Net 5 dingen kunnen afstrepen. Zelfs alle enveloppen net geschreven.

Verder lieve dikbuikvriendinnen schiet het nu echt wel op hè!!!!! Mag ook wel met die buik die 24 uur per dag in de weg zit. En inderdaad dat omdraaien snachts.. pfff.. denk dat een nijlpaard het charmanter doet!

Powerwoman, piscean en Roosje-5 vinden dit leuk.
  12. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Heerlijk om dit te lezen, echt. Geniet van dit!!!

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hai meiden,

Ik ga zo weer naar de daycare! Het gaat hier helemaal niet lekker al vanaf zaterdag een betonblok in me buik met een mega druk kind niet echt een lekkere combi maar sinds vanmorgen krijg ik geen lucht alsof ik een zware longontsteking heb met aanvallen waar als ik niet direct op mijn linkerzijde ga liggen ik out ga! Dus we gaan weer een middagje ziekenhuis bezoeken met het gevoel dat ik mag blijven dus mijn tas staat klaar!

Wat naar dat jij ook zon last heb roosje! En alle andere!!!!

Liefs

14. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    He bah, wat een naar gevoel lijkt me dat! Sterkte vandaag weer!

15. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Hahaha ik heb toevallig Love island net terug gekeken en nu bezig met de bachelor. Tlc is op dit moment ook mijn favoriete zender. Toevallig :D

16. Melon

Melon Actief lid

6 aug 2017
    436
    469
    63
    Vrouw
    Pff heftig hoor! Veel sterkte! En hou ons maar op de hoogte!

17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113

sterkte en rustig aan maar, valt niet mee he al die zorgen steeds... laat je niet zomaar wegsturen hoor. Jij en je uk zijn het belangrijkste en hou ons op de hoogte

18. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Wat een narigheid meiden. Hopelijk kunnen jullie nog wat ontspannen.
    Series als Friends, Gilmore girls, The incredible dr Pol worden hier verslonden. Hersenloze tv. Kinderfilms zijn ook geweldig, haha.

Doen jullie voorzichtig met de storm? Ik heb nog nooit nijlpaarden en walrussen de lucht in zien gaan, maar wieweet?

Powerwoman, Pitahaya, piscean en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Haha goeie tips! Ikzelf kan niet wachten totdat in februari Temptation Island weer begint :p Wat een quilty pleasure is dat zeg :roflmao: Kennen jullie trouwens ook 'Call the Midwife' op Netflix? Net ontdekt, prachtige serie en staan 5 seizoenen van online, dus kan even vooruit :)

Myhappyfamily, Melon en Pitahaya vinden dit leuk.
  20. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Kimjoy sterkte!!

Ga zo even kijken of we niet wegvliegen buiten

Deel Deze Pagina