Super meid!! Wat zal dat een hoop last schelen. Schoon huisje is zo fijn. Succes zo in het ziekenhuis.
Wat fijn @Powerwoman. Hopelijk geeft het wat rust voor je! Lijkt me ook wel moeilijk om het een vreemde te laten doen maar wel fijn dat alles nu lekker bijgehouden word
Ik ben ook wel heel trots op mijn kleine meid. Durf bijna te zeggen dat ze zindelijk is overdag! Eigenlijk geen ongelukjes meer en ze doet alles op de wc. Zo heerlijk geen luiers meer. Word weer wennen straks haha. Ze krijgt ze alleen nog aan met slapen en als ik de deur uit ga. Dat vind ik nog beetje te spannend. Ze is vanochtend ook droog gebleven bij de psz en alles op de wc gedaan. Had haar wel luierbroekje aan gedaan voor de zekerheid maar die is nog droog
Hai meiden, hier ben ik weer! Na alle controles gister toch naar huis gestuurd! Voel me nog steeds niet lekker Maarja er is niks met mij aan de hand! De arts heeft gezegd dat ik maar lekker naar Disney moet gaan en afleiding moet zoeken! Vind het wel spannend maar we gaan het toch maar doen! We zitten in een hotel vlakbij dus kan altijd tussendoor gaan liggen en rolstoel gaat mee! Dus we houden ons toch maar rustig maar dan op een andere manier! Wat een nare berichten @Draaikont ! Sterkte hoor! Powerwoman ook voor jou een virtuele knuffel!
ik zat steeds te kijken of je al iets geplaatst had, maar fijn joh dat je rustig naar disney kunt gaan... heel veel plezier..
hier zijn manlief en ik lekker aan het poetsen geslagen... babykamer in het sop gezet , en ik ben zelfs al begonnen met de maxicosi soppen... alles wat me stress geeft even weggewerkt... inclusief alle mensen... dus nu alleen maar bezig met mijn peuter en ongeboren kind.. de rest kan wachten
mag je ook zijn... ik ben ook bezig... dochter kan het wel heeft al een heleboel keer op het toilet gepoept en geplast... zegt alleen ook heel vaak: ik heb toch een luier aan... en ze is nu ruim 2,5 ... heerlijk die beidehandjes lig ook echt heel erg in een deuk om haar opmerkingen
Haha heerlijk ja! Ik heb expres de luier uit als we thuis zijn. Ze gaat keihard overstuur als ze in haar broek plast dus dat doet ze echt niet meer. Ze vertelt dan ook iedereen die op visite komt dat ze geen luier aan heeft omdat ze die niet nodig heeft Druk bezig jullie!!
Jeetje wat goed zeg, al zindelijk. Hier zoontje nog lang niet aan toe lijkt wel. Ach, komt wel. we oefenen af en toe maar hij wil niet echt. Morgen alweer 33 weken. Bizar snel gaat het allemaal. Merk ook wel dat het hier echt zwaarder begint te worden hoor. En ben zo moe de laatste tijd.
Ik raad voor degene die bezig zijn met zindelijkheid echt het boek Zindelijkheid is kinderspel aan onze dochter was daarmee met 15 maanden al zindelijk!! Ik lees veel vervelende berichten, sterkte meiden! Hier helaas ook niet veel positiefs toe te voegen, gisteren hele dag SEH nadat ik druk op mijn borst voelde. Er was een afwijking op hartfilmpje te zien maar niet levensbedreigend, wordt nog verder onderzocht. Heb ook een CT gehad (wat voor baby niet echt top is natuurlijk...)
@Yasmientje14 bah niks an. Hopelijk vinden ze niets bijzonders. Heb zelf een hart die gemiddeld per dag 20% meer slagen maakt als een normaal hart. Dus als ik schrik bijv geeft dat een heftigere reactie als bij een ander. 1 van de redenen dat ik zo'n hekel heb aan vuurwerk. Gelukkig is het iets wat naarmate ik ouder wordt steeds minder zal worden. @piscean mijn verlof begint 20 januari Vermoeiend dagje hier. Zoonlief om half 6 wakker vanochtend, gevolg was een dipje waarin hij 15 min heeft geslapen op de bank. Vervolgens vertikte hij zijn middagdutje dus doe nu van alles om tijd te rekken. Hij wilde net bij de eendjes kijken maar was het er niet mee eens dat we weer terug gingen. Kon ik hem naar huis dragen. 15 kg spartelend kind is best zwaar
@Yasmientje14 sterkte! Schrikken zeg @Kimjoy ik heb een deel gemist van je laatste berichten geloof ik. Hopelijk kan je op je tripje toch nog een beetje genieten. Doe rustig aan... Wat betreft zindelijk worden iedereen op zijn/haar eigen tempo de een is er eerder aan toe dan de ander. Denk dat mijn dochter wel op het potje zou kunnen maar vind dat ik daarin consequent moet zijn. Dat kan ik nu niet opbrengen dus ik wacht nog even.
hahaha ik zit al een tijdje 100% thuis en heb nu geen stress meer sinds gisteren , denk dat ik al een soort van met verlof ben alleen die kaartjes nog het moet even uniek zijn als die van mijn dochter volgende week komt de kraamzorg langs voor het intake... we helpen alleen volgend weekend nog mijn schoonzus en zwager de spullen naar hun tijdelijke woning/ opslag te brengen.. gaan dan begin Februari nogeen weekend weg. Ook ben ik die week daarop volgend jarig.. ( 30 jaar) en dan ben ik 37 weken en is het wachten op wonder 2
Ja dat was bij ons ook het moeilijke. Die van zoonlief was heel gaaf en geen typisch geboortekaartje. Ook de kleuren niet. Om dan nog een kaartje te vinden in zo'n stijl die er niet teveel op lijkt... moeilijk! Enne: Baksels moeten toch op he.. voel me weer even een basisschool kindje die op een kinderfeestje cake gaat versieren
Groeiecho en doppler gehad, alles was goed. Nog steeds onder de P10 maar wel haar lijntje. Ze heeft het prima daarbinnen. Inmiddels sport ik nog steeds 4x per week en dat voelt erg goed. Wel leuk om al die verbaasde reacties te zien als ik zeg dat ze er over 7 weken al is. Ze ligt nu in een half onvolkomen stuit, zo grappig! We hebben over 2 weken weer een groeiecho en dan maken we gelijk een afspraak om te draaien als ze nog zo ligt. Draaak! Ik zag vanmorgen dat ik nu 8kg ben aangekomen. Ik vind het netjes. Ik eet best ongezond maar ik wil gewoon lekker eten waar ik zin in heb. Komt straks allemaal wel weer.. ik mag nu nog 3 weken werken vanaf maandag. Dan met 36wkn verlof. Ik plak er wel nog 5 wkn vakantie achteraan. Heeerlijk! We hebben het kaartje af, klossen in huis en de uitzetlijst is compleet. Ik moet nog een goeie serie gaan vinden op netflix anders ga ik me zooo vervelen haha
Dank je wel allemaal voor jullie lieve reacties. Nou grap van de dag, de kleine is weer in de curve. Nou ja op het bovenste lijntje maar ze waren heel tevreden en hadden dit niet verwacht. Ik ben 5 kg afgevallen van al dat spugen en heb een verhuizing achter de rug dus opzich verbaast het mij niks. En ik vind ook dat echo's momentopnames zijn. Ik ben dus blij dat de baby weer mee doet in de curve want ja het moet er ook uit natuurlijk. Over 2 weken gaan we weer kijken. Verder over de moeheid krijg ik geen medicatie voor thuis want dat heeft geen zin omdat ik s nachts zoveel pijn heb. Ik mag wanneer ik maar wil wel bellen en een nachtje in het Z-H slapen met slaapmedicatie. Die is wat zwaarder zodat ik ook echt kan slapen. Dat ga ik binnenkort maar even doen. Kortom, baby gaat goed, antwoord op al m'n vragen ik ben een tevreden mens!
@Baloo fijn dat de echo goed was! Ik volg op Netflix sinds kort Client List. Ook tips: Designated Survivor, Chesapeake Shores, Arrow, Suits