**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik ga 4 weken van te voren: 26 januari is mijn laatste werkdag. Ik zit er aan te denken om na verlof 5 of 6 donderdagen op te nemen dat ik 2 dagen werk ipv 3 en dan 2 weken zomervakantie en 1 week kerstvakantie.

2. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Oooohjee Netflix, ik heb het gevoel dat ik alle goede series al gezien heb dus ik hoop echt op wat nieuwe tijdens verlof!! Hahaha.

Baloo vindt dit leuk.
  3. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Volgens mij houden wij wel een beetje van dezelfde series Hihi

Babbelboxje vindt dit leuk.
  4. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Na het zien van die lekkere cake gister heb ik net maar een bananen brood gebakken Hahahaha

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik voel me echt een walrus ten opzichte van jou :roflmao:
    Mooie buik heb je!

En lekker dat jullie al helemaal klaar zijn voor de kleine. Kan je echt gaan relaxen!

Wat leuke series die ik heb gekeken:
    Orange is the new black
    Under the dome
    Call the midwife

Baloo vindt dit leuk.
  6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijn dat alles goed was! En dat jij tevreden bent met de antwoorden die je hebt gekregen.
    Hopelijk knap je op na een nachtje slapen in het ziekenhuis.

Powerwoman vindt dit leuk.
  7. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Powerwoman fijn dat je antwoorden hebt op al je vragen. Hopelijk werkt dat ziekenhuis slaapje weer wat meer energie.

@Baloo wat een prachtig bescheiden buikje.
    Fijn dat de baby in haar eigen lijn groeit! Dat is goed nieuws... top

Baloo en Powerwoman vinden dit leuk.
  8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113

9. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113

Ja ja call the midwife gekeken in mijn kraamtijd...mocht niet voor ik bevallen was... Dus mijn moeder kwam in de 4de week en we zaten er samen naar te kijken en ik kon in de tussentijd mijn dochter aanleggen.. Ideaal gewoon... Ik ga binnenkort weer kijken

Meiske2015 vindt dit leuk.
  10. Roosje-5

Roosje-5 Actief lid

27 jun 2017
    302
    475
    63
    Vrouw
    Hahaha en ik las dan weer jouw berichtje en ben net meteen ook een bananenbrood gaan bakken :roflmao: Was alweer te lang geleden en er lagen nog 3 rijpe bananen :) Ruikt heerlijk hier in huis nu!!

11. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    ;) Ik zie dat arrows 6 seizoenen heeft! Haha top..

Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Baloo 6 seizoenen lekkere kerels kijken.. bah

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ik ben al 2 weken met verlof ;)

En Friends is op Netflix hè! :)

14. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Powerwoman fijn zeg dat alles nu in orde was en dat je antwoorden op je vragen hebt gekregen. Hoop dat een nachtje in het ziekenhuis slapen je goed gaat doen.

@Kimjoy fijn dat alles alsnog inorde was. Nu van het weekend lekker genieten in disney. Heb je even wat afleiding.

@Yasmientje14 heftig zeg. Hopelijk vinden ze niks ernstigs

@piscean ik heb vanaf 20 januari verlof. Nog maar 2 weken werken. Moet 6 weken ervoor stoppen. Kijk er echt naar uit!!

15. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Kleine gedraaid en gedaald vanochtend rond 5 uur denk ik. Kon er bijna niet meer van in slaap komen. Hele sterke bewegingen en voelde hem heel laag. Duwde heel erg tussen mijn bekken. Heb het even terug gekeken en ons 1e zoontje ook ongeveer rond deze tijd van stuit naar hoofdligging. Ben benieuwd donderdag

Myhappyfamily, brocante en Baloo vinden dit leuk.
  16. roever

roever Niet meer actief

Hoi hoi!

Ik ben even heel benieuwd naar jullie mening... :)

Mijn broer en vrouw hebben een kindje, half jaar jonger als onze zoon.
    Ze hebben al eens geregeld aangeven af en toe onze zoon mee te willen nemen voor de fun.
    Zelf vinden we het nog niet nodig onze zoon weg te brengen als het niet nodig is.
    Nu sprak ik mn broer vanochtend en stond beetje perflex van m....
    Hij en zn vrouw hadden t er samen over gehad, en dachten dat ze misschiej iets dwingender naar ons moesten vragen of ze zoonlief eens mee mochten nemen....
    Ik heb helemaal niets tegn ze, maar dit gaf en geeft mij echt een niet fijn gevoel.
    Ik zei dan ook, dan moeten jullie maar vaker bak koffie komen doen ;)
    Maar dat was dan weer niet de bedoeling...?!
    Wat is jullie gevoel over bovenstaande?
    En, hoe zouden jullie ermee om gaan?

17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @roever die durven!!! Heb zelf een hekel aan confrontaties maar hier kun je moeilijk je mond over houden denk ik. Kijk af en toe je kindje met zijn of haar neefjes en nichtjes laten spelen ok, maar wel met wederzijdse toestemming. Nu zou ik alleen maar mijn hakken in het zand zetten denk

Zoonlief gisteren zijn middagslaapje overgeslagen voor het eerst. Gevolg: van 19.00 tot 6.30 geslapen. Een zeldzaamheid!! Maar vind hem eigenlijk nog te jong om elke dag geen middagdutje te doen

roever vindt dit leuk.
  18. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @roever Ah dat probleem hebben we hier ook! Mijn schoonzus en zwager hebben dan nog geen kids maar willen graag dochterlief een keer meenemen.
    Ik vind het inderdaad niet nodig omdat ik vind dat ze buiten haar opvang dagen lekker bij ons moet zijn.
    In heb gewoon een paar keer afgewimpeld met duidelijke nee en een keer met misschien.
    Daarbij komen ze nooit bij ons thuis. Dus inderdaad kom eerst maar een paar keer langs. Ze zien haar wel op dagen dat oma oppast want dan eten ze soms daar.
    Gewoon duidelijk zijn! Als jij het niet wilt gebeurd het niet....kunnen ze hoog en laag springen.

Ik heb net bij Prenatal 4 rompertjes en 2 setjes kleding maat 44 gekocht. O en nog wat 50 Hahaha
    Wat een geld weer... zit toch al snel over de 100 euro

roever vindt dit leuk.
  19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Jaaa, call the midwife ben ik nu ook aan het kijken. Super leuk!!

Hier vanochtend naar een speelochtend geweest met mijn zoontje. Was super leuk! Maar ben nu wel weer kapot. Was weer even genoeg voor vandaag. Dus maar even beetje op internet en straks boekje lezen, in de hoop dat hij even gaat slapen (ligt nu alleen nog te brabbelen).

En vandaag 33 weken dansje!! Nog 49 dagen...

Myhappyfamily en Babbelboxje vinden dit leuk.
  20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @roever zou duidelijk zijn naar hun toe hoe je er over denkt.
    Als jij het niet wilt dan is het gewoon klaar. En daar hebben ze het mee te doen.

Misschien kan je aanbieden een keer gezamelijk iets doen. Binnen speeltuin of zoiets.

roever vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina