zo lig nog steeds wakker, zou me toch rustig moeten voelen, stressvrij... maar heb zoveel harde bui alleen het pvc moet nog gelegd worden en de nieuwe keuken, vloer komt jan/ feb en keuken gaan we niet meer redden, voor de bevalling... maar ik neem er genoegen mee dat dat later komt. voor de rest alles bijna klaar...
iedereen heeft nog een hoop te doen zo te zien. Ik pak net de eerst box met kleertjes van de zolder zie ik dat der in een hoop van die gele melk vlekken zitten. krijg je die nog eruit en hoe? sommige pakjes zijn zooo leuk en wil ik grag dat onze nieuwe uk ze ook aan kan. en bij sommige denk ik jammer maar dan gaan ze weg die vind ik niet meer zo leuk. nog maar een aantal pakjes kopen. Hoeveel hebben jullie van 50 en 56. hebben het geboortepakje van 50 gehaald en verder eigenlijk nog niks.
Wij hebben ongeveer 6 a 7 setjes kleding. Maat 56 had ik als pakket verkocht van mn zoontje dus alles moest nieuw. Net even naar dorp gefietst. Op mn dooie gemakje. Nu bandenpijn en baby is ook erg druk. Kan ik me van de 1e niet herinneren dat ik zo'n bandenpijn had. Maar schijnt bij een 2e ook erger te zijn.
Ik heb de witte rompers etc gewoon gewassen en blijkt dat de gele vlekken er goed uitgingen.. veel in maatje 50 en 56! Wij krijgen een kleintje Bij de 1e paste hij met de geboorte al niet in sommige pakjes 50 (met zijn lengte van 54cm) maar alle merken vallen zó verschillend. Ik heb nu veel zara en petit bateau en mango
@Myhappyfamily wij hebben best wel veel 50. Bij mijn dochter moesten we flink bijkopen en heeft echt wel een ruime 2 maanden misschien zelfs 3 in 50 gezeten. Nu dus ook 44 gekocht. Volgende week hebben wij een zwangerschapsshoot. Ben benieuwd of dochterlief meewerkt. Gister avond toch nog even naar het ziekenhuis bloeddruk was 168/114 dus even controle’s gedaan en uiteindelijk weer gezakt tot ongeveer 135/90 dus mocht ik weer naar huis. Baby was hysterisch tijdens de ctg! Dat is alleen maar goed natuurlijk
Wat komt het dichtbij allemaal he! Ben benieuwd wie de eerste gaat zijn van dit clubje die gaat bevallen!
Ik heb juist vanmorgen het eerste pakje uitgewassen. Met nog wat andere spullen... Van kleding heb ik 1 setje maat 50 de rest allemaal 56. De baby is nu al groot. Dus mocht de baby veel eerder dan gepland komen is maat 50 zo gehaald. Vanmorgen verrast door familie en vriendinnen met een babyshower! Zo leuk! Allemaal super leuke dingetjes gehad. Samen met m'n lieve schoonzus die 1 dag eerder dan ik is uitgerekend. Zo leuk om dit allemaal te delen Haha. Nu lekker even bankhangen en uitbuiken van al dat lekkers.
@Powerwoman Super leuk!! Heb net even mijn vluchtkoffer ingepakt voor het geval ze me binnenkort houden. Heb ik toch wat belangrijke dingen erin. Hoef ik me nu nergens meer druk over te maken dat het niet klaar is. Heerlijk
Oh, god, babyshower... ik hoop niet dat ik dat krijg. Bij de eerste wel en in vriendinnengroep doen ze het ook vaak voor de 2e. Van mij hoeft het allemaal niet. Haha.
Haha ja dat kan ook. Ik vind het vooral erg leuk dat er mensen zijn die ons op deze manier in het zonnetje zetten. En vooral gewoon gezellig. Inmiddels zijn we met z'n vieren zwanger dus dat was natuurlijk hilarisch
Morgen 30 weken. Echt het gevoel dat de kleine gedraaid is en een eind gezakt. Voelt alsof ie in de weg zit als ik buk nu. Zo tussen mn bekken. Tikje vroeg misschien. Maar voelt echt anders aan nu.
Ben ik een hele ontaarde moeder als ik zeg dat ik het heerlijk vind dat we nog een aantal weken kinderloos zijn ? Lekker aan het hobbelen in huis. Laatste dagen gaat het lichamelijk best lekker. Ik slaap 12 uur achter elkaar en doe de hele dag lekker mijn hobby's en weinig verplichtingen ... Mijn man kan niet wachten tot de kleine er is. Ik zie er best tegenop ; bevallen, chaotische kraamtijd, herstellen en al dat bezoek. Duik graag achter het naaimachine om leuke broekjes te naaien maar gordijnen maken hó maar, laat staan de kinderkamer afmaken. Iedereen in mijn omgeving is enorm bezig met de regeltjes volgen. Ik was heel eigenwijs de babywas met gewoon wasmiddel onder het mom van; "moet hij maar aan wennen, bestond vroeger niet anders". Erger mij verschrikkelijk aan mensen die continu zeggen: we kunnen niet wachten tot jullie kleine man er is. Ach mensen, al blijft dat kind nog een jaar zitten, zit prima daar binnen . Zo, wie schakelt vast Jeugdzorg en een clubje psychologen in?
Haha ik meld me ook! Komt ook door de kerstvakantie Hoor, kids hele tijd thuis en geen ritme bah. Maar ben er totaal nog niet klaar voor, het wordt zo druk met 3!! En dan die oververmoeid, stuwing en aambeien hahaha Ik hoop echt dat ze tot minimaal 39 weken blijft zitten
@brocante, hahahahaha ja niet normaal wat een ontaarde moeder ben jij! Hahahaha heerlijk zo'n post. Geniet er maar lekker van. Je druk maken kan altijd nog!
@brocante hahahaha geweldig Geniet er nog maar even van over een paar weekjes komt ie toch echt vanZelf snap hoe je het bedoeld.
Hahahah @brocante Is herkenbaar hoor. Ik schoot rond de 30 weken bij de eerste ook min of meer in de stress. Ineens het besef dat het leven nooit meer word zoals het was. Zo’n klein mensje is een mega verantwoordelijkheid. Het is gewoon heerlijk om te kunnen doen waar je zin in hebt op het moment dat je er zin in hebt. En dat zal veranderen. Maar komt goed hoor haha.
@brocante logisch hoor! Weet nog bij de eerste. Vooral mijn man wist nog niet zo goed wat hij ervan vond dat de ombezorgdheid voorgoed voorbij zou zijn maar komt goed! 30 WEKEN DANSJE!!