ja heb ik ook last van , vooral na het werken. Wil ik nog even het huis op orde brengen weer een zeurende buik en onderrug
Hallo allemaal Ik weet niet of ik er net wel of net niet bij hoor.. Net gewoon een test gedaan en totaal niet verwacht. Ik geef nog bv en heb nog geen menstruatie gehad. Maar testte net opeens positief.
Hm, ik heb gewoon nog 0 symptomen.. word er een beetje onzeker van... geen testen in huis .. dus pech .. gisteren dik positief met mvm ... Stom eigenlijk dat je zo graag wat wilt voelen.. en als je ziek bent weer andersom....
Wivine.. Ik heb bij geen van mijn zwangerschappen echt symptomen! Alleen wat gespannen borsten. Dus dat zegt niet zoveel.
O ik snap het @Pitahaya als je niks voelt ben je ook onzeker, maar die krampen die ik heb wens ik niemand toe!!
Dat is zeker een leuk moment. Aan de ene kant inderdaad leuk om een geheimpje te hebben. Maar aan de andere kant ook heel leuk om te vertellen. Ik kan niet wachten
Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je op momenten als deze toch erg je moeder mist. Je bent trots dat je zelf moeder word en kan dit nu niet met der delen. Wel fijn dat je het zo goed hebt dan met je schoonmoeder.
Bij robbie williams geweest? Zag het io facebook labgskomen Tot nu toe maakt het niet uit wat ik eet als ik misselijk word. Word gelukkig minder. En als ik ip het werk achter de kassa zit soms een dextro helpt soms ff.
Nee dat lijkt me ook niet fijn. Hier zijn mijn borsten wat voller. Doen niet pijn en af en toe misselijk. Verder nog niet echt wat. Ik maak me niet zo snel druk gelukkig.
Oooo god... heb vanavond het hele sushi restaurant leeg gegeten! ( wel degene zonder rauwe vis natuurlijk) en nu enorme spijt... Vanmiddag voelde ik helemaal niks en vroeg me even af of ik het niet gedroomd had. Vandaag aan mijn schoonouders verteld en die waren geloof ik best verrast. Lig inmiddels in bed en ga zo lekker slapen! Althans voor een paar uur en dan wordt onze dochter wakker en dan slaapt ze de rest van de nog tussen ons in. Man... tijdens de vakantie sliep ze braaf in haar eigen bed en de eerste dag dat we thuis waren was het weer mis. Zucht... als ik straks een dikke buik heb wordt dat nog leuk.
Nacht ging op zich lekker vlot, als ik maar wat te doen heb gaat het ook wel redelijk. Verder zit ik vrij veel buiten , lekker die frisse lucht. Heb nu 3 nachten, heb gelukkig heel goed geslapen vandaag dus dat is wel fijn. Misselijkheid heb ik het idee dat het met de dag erger word. Kan bijna niks eten of drinken of het komt er wel weer uit. Eet de hele dag beschuitjes en soepstengels haha
Welkom nieuwe meiden!! Ik heb alles even bijgelezen maar het is teveel om op iedereen te reageren haha. Voor iedereen met klachten: Vervelend... bah... ik heb ze me vlagen. Nu op me werk in eens heel erg misselijk maar kan met 5 min weer weg zijn. Borsten wel echt HUGE en zwaar. Maar ja hoort er allemaal bij en ik neem ze graag voor lief. Volgende week komt MVM en de 17e 1e echo komt ook steeds dichterbij kan niet wachten! Dan kan ik tenminste open en eerlijk zijn pfff