**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ligt misschien aan waar je woont. Bij mij was het via
    http://www.bevolkingsonderzoekmidden-west.nl/

2. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Leuk die creatieve dames! Hier ook bezig geweest. Babynestjes en aankleedkussenhoezen. Heerlijk die creatieve dingetjes.

Al weken gedoe met de WIFI hier. Vol hormonen de provider aan de telefoon gehad(arme medewerker...).
    Blijkt mijn telefoon niet meer oké te zijn en de WIFI prima:roflmao:. Blijkbaar eem bekend probleem bij Samsung wat nog niet opgelost is voor mijn type telefoon :(.
    Net in die dure maanden voor de baby:rolleyes:. Dus... als één van jullie dames nog een oude Iphone heeft liggen, doe een berichtje :thumup:.

Bijgevoegde bestanden:

Baloo, Babbelboxje en Kimjoy vinden dit leuk.
  3. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Met 21 jaar? Jeetje, dat komt even binnen op zo'n moment. Goed dat je het belang aangeeft. Denk dat veel meiden zich niet bewust zijn van bet belang.
    Wat leven we toch in een vrij goed land, medisch gezien!

Baloo, Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Leuk alle doe het zelf projecten!
    Word er jaloers van haha. Was ik maar zo handig :D

@brocante vervelend!
    Maar wel grappig hoe het is gelopen :roflmao: niks aan de hand met WiFi haha.
    Ik heb net mijn oude iPhone verkocht omdat ik een nieuwe heb gekocht :rolleyes:

5. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Je herinnert mij eraan dat ik nog gauw mijn abonnement moet verlengen. Ik wil de iPhone x. Bij deze wat het scherm uit elkaar. Hele stukken glas vallen eruit Haha.
    Vind het ergens nog zonde van mijn geld... maar moet toch gaan gebeuren. Ga ook extra betalen als ik niks doe. Toestelbojdrage vervalt maar mijn 50% korting op alles vervalt ook. Dus moet het gewoon echt even doen.

6. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik koop mijn telefoon altijd los.
    Heb een sim only abbo. Lekker goedkoop :)

7. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Ja is ook een optie. Maar vind 1000 euro zo’n hap geld ineens. Meer het gevoel uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Rest van de abonnementkosten stellen ook niets voor. En in ieder geval elke twee jaar een nieuwe telefoon.
    Heb een hele collectie liggen thuis Haha sommige nog redelijk en een aantal flink gehavend

Babbelboxje vindt dit leuk.
  8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Mooi zeg

9. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Glas valt uit je telefoon? Haha, echt tijd voor een nieuwe!
    Zonde dat je zoveel moet betalen nadat je de telefoon in principe hebt afbetaald. Hup, schop onder je kont! Tijdens je verlof kun je lekker denieuwe telefoon uitpakken en hippe hoesjes zoeken (kan een volgend glas- incidentje wellicht voorkomen :roflmao:).

10. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Leuk al die crea bea’s hier :D ik ben daar helaas niet handig in.

11. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Verslavend hè dat naaien? Krijg je ook zo'n harde buiken van het in vreemde posities stof knippen en naaien:oops:? Vooral grote lappen knippen is zo lastig.

12. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Whaha ik moet echt alles nog in m’n verlof doen. Nog 1,5 week werken en dan 4 weken de tijd voor alles..... tenzij deze dame ook eerder komt. Dan ben ik echt de pineut!
    Heb wat barsten erin. En nu zijn sommige stukken in kleine vakjes en alshij dan verkeerd valt dan valt er dus een stuk glas uit t is echt geen gezicht.
    Ergste is dat er gewoon een hoesje om zit.

Leuk als je crea bent. Niet aan mij besteedt. Ben te perfectionistisch dus is nooit naar mijn zin (niet handig/geduldig genoeg om het perfect te krijgen ) en dan koop ik het alsnog in de winkel.

brocante vindt dit leuk.
  13. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Yesyesyesyesyes ik heb eindelijk een kaartje. Dus nu een naam en een kaartje. Oké 2 maar het staat allemaal klaar. Tekst alles. Ben zo blij want dat was echt een gedoe. Ik wist niet dat mannen zo pietluttig konden zijn haha. Nou dit is avond 2 met weeen. Ja ik kan het geen harde buiken meer noemen. Ik zit ze echt weg te zuchten. Het enige wat een beetje helpt is een bad warm water en dan op m'n buik liggen. Ik ben klein en dat heeft af en toe best voordelen haha. Ik hoop dat dit voorwerk straks weer z'n vruchten afwerpt. Dan hoef ik geen ballon...

14. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ow joh al zo erg?

15. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ow joh al zo erg?

16. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Ja het is vandaag wel heel heftig zeg. Gister duurde het tot 23 uur. Maar nu doet m'n rug ook mee. Kijk het nog even aan. Ik zou graag willen dat de baby nog iig anderhalve week blijft zitten....

17. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ja heel erg herkenbaar! Dat babynestje viel het mee? Ik wil er ook aan gaan beginnen

18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Ik zou toch wel effe bellen

19. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Kimjoy viel mij enorm mee! Ik ben echt een beginner. Leuk om te maken. Moeilijkste was om het lintje door de bais te halen zonder mijn veiligheidsspeld open sprong.

@Powerwoman ik zou ook even bellen. Best vroeg en je hebt er al lang last van. Beter een keertje te vaak bellen...

Kimjoy vindt dit leuk.
  20. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ja kan indalen zijn maar zou toch ook even bellen als het zo aanhoud. Liever nog even blijven zitten toch

Deel Deze Pagina