**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Verder is ze wel lief :roflmao::roflmao:
    Echt hoe verzint ze het. Hopelijk verdwijnt de geur uiteindelijk wel.
    Lekker rustig aan doen de rest van de dag!

Draaikont vindt dit leuk.
  2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    @Roosje-5 wat vervelend dat je met een naar gevoel afsluit nu. Geen leuk begin van je verlof.
    Was je een salarisverhoging beloofd?
    Is wel een rare reactie van ze maar aan de andere kant ook wel te begrijpen. Je gaat er wel 12 weken tussenuit. Ik zou dat eerlijk gezegd als baas zijnde ook eerder iemand geven die wel blijft werken als ik niet iedereen zou kunnen voorzien van een verhoging.
    Maar goed het is en blijft niet eerlijk, je hebt er hard voor gewerkt en verdiend het dus net zoveel als je collega’s!
    Hopelijk denken ze er na een nacht slapen net zo over en krijg je nog een mooie verhoging met je verlof.

Roosje-5 vindt dit leuk.
  3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Even snel: groei echo was goed en ze ligt er klaar voor!

Melon, Myhappyfamily, Babbelboxje en 6 anderen vinden dit leuk.
  4. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Voor m'n buik langs dan tussen m'n benen en achter m'n rug... Sorry duidelijker kan ik het niet uitleggen. Snap je het wel een beetje?:oops:

5. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Groeiecho gehad! Ik krijg geen mega dik kind, yes! Nu 2250 gram en ze verwachten een pond of 7 met de bevalling. Ook geen suiker, zelfs verre van.

Ik ben een gelukkige, dikke vrouw!

@Draaikont dat is echt kak!

Myhappyfamily, Baloo, Babbelboxje en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. roever

roever Niet meer actief

Iiieuuwwww!!!
    Hahaha sterkte!

Hoop dat die fase hier word overgeslagen!:cool:

7. roever

roever Niet meer actief

Sjong wat raar. ..ik kan me t gevoel van de (voor)weeen helemaal niet meer voorstellen!
    Ofwel voelde me vandaag geregeld af en toe vreemd... en t gevoel dat t wat rommelde...maar heb gewoon werkelijkwaar geen flauw idee meer hoe t voelde haha
    Wel menstruatie achtig krampen einde vd middag.. en wat druk down under.

Naja, ik neem er maar n biertje op!
    (Radler 0,0);)

8. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ah gats alles onder de poep :roflmao:
    Hopelijk verdwijnt die lucht ook gauw dan.

Jeeeej vandaag is mijn verlof in gegaan!!

9. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Draaikont iieeuww dat is zeker niet fijn. En vooral als je je Zelf al niet al te best voelt. Hopelijk is de geur snel weg.

Hier lag ukkie vorige week ook al goed. Weet niet of dat nog kan veranderen. Maar voel sinds eens paar dagen echt druk daar beneden alsof ze er al uit wil komen. Vandaag wel een keer echt kramp gehad dat ik zoiets had huh wat is dit. Maar was al snel weg.
    Vanaf vrijdag 13 uur gaat mijn verlof in :D zooo aan toe.

Kimjoy, Babbelboxje en roever vinden dit leuk.
  10. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Myhappyfamily dat is ook al bijna!

Was mn 31 weken buikje nog vergeten

Bijgevoegde bestanden:

Melon, Meiske2015, Draaikont en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    Dit is mijn buikje nu met 33 weken. In het echt vind ik um nog groter.

Bijgevoegde bestanden:

12. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    @Draaikont Gatver Haha. Ik denk dat ik zou gaan janken... heb er al zon hekel aan als meneer een plas ongelukje heeft gehad. Met je slaapkop een bed afhalen en kind douchen om 3.00 uur is niet lollig.
    Gelukkig zijn alle spannende dagen weer over en de ongelukjes daarmee ook.

@slapen met Voedingskussen : dat heb ik bij mijn zoontje geprobeerd maar dat kon ik echt niet. Moet zeggen dat ik een hele fijne stevige heb maar daardoor dus stug te vormen met slapen. Misschien dat het daardoor komt.

Fijn alle goede groeiecho’s. Ben benieuwd wat het hier gaat worden. Als ik de vk moet geloven een dikkerdje. Maar kan me er niks bij voorstellen na een ukkie. Hij werd ook groot geschat.

@Roosje-5 ; niet leuk om te horen. Maar ik snap de werkgever ook heel goed. Zou waarschijnlijk precies hetzelfde doen en inzetten op het personeel wat op dat moment belangrijk voor de zaak us. En met verlof/ kinderen sta je daarmee vaak 1-0 achter. Zeker als je bedrijf al niet kekker loopt dan gaan zulke dingen een grotere rol spelen. Maar eerlijk tov jou is het natuurlijk niet echt.

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Mooie buiken dames! Hier maar een klein buikje!
    Slapen jullie ook zo slecht?

Gister in het ziekenhuis alles goed behalve ijzer maar durven het niet aan nogmaals een Ijzerinfuus te geven omdat ze niet weten of mijn lichaam het allemaal nog aan kan! Zo me meisje naar school brengen en naar de stoffenwinkel! Afleiding...... dan met uk naar zwemles en dokter en dan doe ik niks meer! Ga gestrekt op de bank Hihi!

brocante vindt dit leuk.
  14. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Dat is toch geen mega dik kind?? 3500 bij de geboorte is gewoon gemiddeld hoor. Die van mij worst ook zo geschat. Ik ben er wel blij mee. Dochter was maar 2400 gram en hebtot 4 maanden nachtvoedingen moeten geven. Hoop dat ik daar nu sneller vanaf ben met een wat hoger geboorte gewicht :)

15. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Goedemorgen dames!

Ik kom even klagen... vandaag ook officieel verlof.
    Maar toen ik wakker werd ppppfff, althans wakker heb al 2 nachten 2 uur geslapen ofzo.
    Spierpijn in mijn benen, koppijn en echt enorme bekkenpijn.
    Daarbij heb ik nog een ongelofelijke snotneus en kan niet wachten tot de baby eruit is.

Morgen een groeiecho echt ben zo nieuwsgierig.
    En maandag een gesprek met de anesthesist en verpleging.
    Ben zo blij als het erop zit maar ben ook een beetje teleurgesteld dat ik niet de leuke kan van zwanger zijn heb kunnen meemaken.
    Merk dat ik ook wat labieler wordt! Zal wel hormonaal zijn.

16. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Klopt! Nadat mijn ene buurvrouw een ruim 8 ponder kreeg en de andere buuf een 9 ponder was ik er heilig van overtuigd dat wij ook niet onder de 4 kilo zouden eindigen. Als baby was ik zelf net 2 kilo, maar mijn moeder rookte stevig tijdens de zwangerschap. Een klein baby'tje zag ik niet gebeuren. Haalde horror scenario's in mijn hoofd, haha.
    Tot 3700 gram ben ik tevreden! Was blij met de groeiecho. De vorige groeiecho was ook zoiets. Alleen vertrouw ik nooit op 1 meting. Twee metingen geven een realistischer beeld in mijn hormonale oogjes :p:D.

17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Ik doe met je mee, gisteravond last van trekkingspijn bij mijn liezen, ik voelde me net een trekpop;) en aan de onderkant steken, en vaochtend voelde ik heel veel de hik aan de onderkant. :roflmao: ik zeg tegen mijn man... ik wist niet dat mijn schaamstreek de hik kan hebben:roflmao:

18. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    komt me bekend voor, ik slaap gemiddeld 3 uur achter elkaar, word dan wakker en dan om 6 uur komt mijn dochter weer, klaar wakker... is ook iets nieuws, ze doet ineens heel veel, en ik vrees dat ze een ochtendmens is.

Mijn andere kind,is zo druk... en die reageert op de stem van grote zus.:D dus ik ben iedere morgen heeel vroeg wakker.

19. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik was net even op prenatal aan het kijken naar al die schattige foto's van pasgeboren kindjes

Bij 1 viel mij echt de mond open
    Bij de geboorte 5600 gram en 62 cm :eek::eek::eek::eek:
    Het enige wat ik dacht was AUW AUW AUW

Powerwoman, roever, Myhappyfamily en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113

Hahahah ik moest even kijken! Kindje van een kennis staat er ook tussen 52 cm en 5250 gram. Dacht dat je hem bedoelde.
    Maar als ik de foto zie denk ik dat dit kindje al wat ouders is en dit niet zijn geboorte gewicht/ lengte is.
    Die van die kennis wel maar dat was geen natuurlijke bevalling hoor. Haha

Deel Deze Pagina