**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Bedankt meiden! @Pitahaya nou dat was de bedoeling maar werd ineens compleet niet goed. Heb gevraagd of ik mocht blijven tot de echo.
    Dat is maar goed ook want lig nog steeds aan de ctg want ze waren vergeten het systeem aan te zetten.
    Ze wilde me alleen in de familiekamer zetten ondanks dat ik me zo broerd voelde. Nou heb vriendelijk verzocht dat ik toch nog even in bed mocht blijven liggen.

Ben echt niet tevreden over de gang van zaken hier. Ben al meerdere malen vergeten in de zwangerschap en dat soort rare dingen. Ze zijn samen gegaan en sindsdien echt een zooitje.

2. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Draaikont, jij hebt het ook echt flink te stellen hè met het Z-H. Kan me goed voorstellen dat je het gehad hebt met dr gang van zaken. Wat goed dat je niet over je heen laat lopen en voor jezelf opkomt. Ik hoop dat het nare gevoel snel afzakt en je de laatste weekjes in rust thuis kunt afwachten.

@Pitahaya, lief dat je aan me denkt. Gaat best goed met me. Voel me gek genoeg beter dan ooit tevoren sinds m'n zwangerschap. Gek hè? Heb zelfs een beetje energie en loop nu meer met krukken ipv dat ik de rolstoel gebruik.

Vannacht weer weeen. Misschien kwam het door de storm. Uiteindelijk afgezakt en in slaap gevallen. Toen een mega nachtmerrie omdat ik buiten in de storm aan het bevallen was:roflmao:
    Badend in het zweet wakker geworden. En lekker gaan douchen. Ik heb echt een mega druk op m'n doos. Vannacht zelfs in de spiegel gekeken of ik een hoofdje zag haha. Ik denk dat de baby nu zover is ingedaald dat het heel hard op m'n bekken drukt. Vanmiddag mag ik komen voor echo en gesprek dan hoor ik meer. Was wel een mooie datum geweest vandaag om te bevallen maar liever stel ik het even uit tot na 36 weken. Ik ben wel er helemaal klaar voor. Omdat de beeb gezakt is heb ik super veel lucht gekregen en voel me daardoor ook veel beter.
    Dus ladies, wordt vervolgd....;)

Melon en Meiske2015 vinden dit leuk.
  3. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Waaien jullie niet weg? Ik riep heel hard dat de storm wel mee zou vallen aangezien hier alleen code geel was afgegeven.
    Inmiddels zijn de buren hun dak kwijt en onze voortuin ligt vol met dakpannen. In een oud huis zou dat logisch zijn, echter is dit nieuwbouw :eek:.
    Elke paar minuten hoor ik weer een pan naar beneden komen.
    Hondjelief en ik blijven samen op de bank met een kop thee en netflix!

@Powerwoman dat spiegeltje zie ik al voor me :p. Hopelijk blijft de kleine geen 5 weken meer zitten.

Powerwoman vindt dit leuk.
  4. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Het ene moment is het windstil hier en het andere moment waait het erg hard.
    Wil wel op de bank blijven maar moet mijn zoontje zo ophalen van het kdv.
    Ga wel lopen en zie wel waar het schip strand haha
    Het is gelukkig maar 5 minuten lopen

5. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Waait hier ook echt hard.
    Verbaasd me dat de schutting nog staat o_O
    Al zoveel omgewaaide bomen gezien vanochtend. En de dakpannen van de overburen liggen er ook niet allemaal meer op.

6. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, hier is code rood dus lekker binnen blijven! Ga maar eens mijn things to do lijstje afwerken want zoontje is naar kdv dus even dagje voor mezelf.

7. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    das juist wel slim... had hij of zij maar geen tandarts moeten worden;)

Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  8. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ik voel me echt brak vandaag... ik leef nu op rojstewafels en water... ik ben zo misselijk als wat sinds gisteren... en vanochtend wakker geworden zonder stem... de misselijkheid staat los van de verkoudheid... heb echt zoveel maagzuur

9. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    onze schutting is omgewaaid, we zijn momenteel aan het verbouwen nou was het enige minpunt dat we geen grote tuin hebben... nu hebben we een gedeelde tuin met de buurtjes:roflmao::roflmao:

Powerwoman, Meiske2015, brocante en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Gebruik je iets voor het maagzuur ?
    Want ik heb het ook extreem , dingen die ik al geprobeerd heb die niet werken:
    Antagel
    Rennies
    Omeprazol

Heb nu via de huisarts 2 dingen gekregen die echt super werken
    Magnesiumhydroxide kauwtabletten ( overdag 3 stuks)
    Lansoprazol 30 mg ( 1 capsule voor snachts)

Ik zweer hierbij want ik heb altijd al last van maagzuur en dan is het prima te doen maar tijdens zwangerschap 10 x zo erg pfff

11. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ik slik niks, aangezien ik mijn arme uk al aan teveel antibiotica heb blootgesteld.. maar ik ga wel rennies proberen, dankje voor het advies hou het in mijn achterhoofd

12. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hier is de storm al 2 uur geleden gaan liggen. Geen schade gelukkig

13. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier was het heftig met de storm maar gelukkig een stuk rustiger! Voel me belabberd vandaag! Maar goed komt wel weer!

Jeetje draaikont! Das vervelend!

Powerwoman spannend succes vanmiddag!

Hier weer lekker aan de freubel en zo weer even rusten!

Nog niet helemaal tevreden over het rokje voor mijn dochter maar wel heel blij met het broekje voor de baby!

Bijgevoegde bestanden:

Myhappyfamily, Powerwoman, brocante en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Sorry meiden nog niet alles bijgelezen!
    Maar ik ben thuis....
    Groeiecho gehad en de kleine wordt nu 1900 gram geschat en bij de geboorte dus iets eerder (ivm keizersnede) 2600 gram. Was wel mooi om te zien dat het lijntje niet meer afboog en juist wel weer wat steeg. Wel is mijn vruchtwater aan het verminderen. Nog niet zorgelijk maar ze houden het in de gaten.

Meiske2015 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  15. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    @Draaikont dat klinkt al een stuk positiever. Rust thuis goed uit!

Hier door de storm inmiddels geen water meer. Net op zo'n dag dat ik 10 keer moet poepen. Ik steek maar een stokje wierook aan op de wc...
    Ze hopen dat we vanavond rond 8 uur weer water hebben. Geen idee hoe ik moet drinken, koken, douchen en nog meer poepen. Hele dorp zit zonder water dus naar familie gaan is geen optie.

Dan komt ineens het besef: wij mensen kunnen niet tegen de kracht van moeder natuur op. Een beetje storm en een kapotte leiding ontregelen onze dagelijkse routine. Kan ik mijn kleintje wel beschermen tegen dit soort ellende?
    Wat als dit de komende jaren stelselmatig gaat toenemen? Wat als meteorologen dit soort stormen niet optijd kunnen voorspellen en het ons zal overvallen?
    Ik zet mijn hormonen even uit en Netflix even aan.:rolleyes:

16. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw

Hahaha nou meid daarom zijn wij zo belangrijk wij zetten vast hele slimme, handige kinderen op de wereld die dan niet beter weten en hele ingenieuze plannen bedenken om met zo'n klimaat om te gaan! Verder denk ik maar zo, onze kleintjes boffen verder dat ze hier geboren worden en niet in oorlogsgebied of hongersnood gebied. Eigenlijk zijn het enorme boffers!!! En ja verder lekker Netflixen dat lost heel veel op doe ik ook altijd in zo'n bui. Whahahaha lekker bad moms kijken. Ik wil nog steeds bad moms 2 zien. Die staat er natuurlijk nog niet op. En succes met die leidingen want dat is echt niet chill! Vanavond frituurpannetje aan? Of pizza in de oven?

17. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nou ben eindelijk weer uit het Z-H. Echo wijkt weer af. Vorige keer niet goed gemeten. Buik is nog steeds erg groot en houdt die lijn aan. Tja t is niet anders. Kan er niet wakker om liggen. Dat t flink rommelt is niet erg maar moet wel bellen. Ja en dan moet ik dus steeds komen. Verloskundige heeft gynaecoloog erbij gehaald. Gevoelt gekeken nog een keer gevoelt en toen besloten dat ze nog geen besluit nemen! Of te wel volgende week gaan we opnieuw beoordelen of het 37 weken of 38 weken inleiden wordt. Maar gynaecoloog zei misschien tot van t weekend ik heb dienst dus wie weet. Het geschatte gewicht nu is 3328. Komt vooral door de buik. De rest zit in de bovenste lijn maar de buik er ver boven. En dat is allemaal niet erg. Ik denk vooral alleen maar, het moet er ook nog uit....

mams1 vindt dit leuk.
  18. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Fijn weer thuis @Draaikont!
    En top dat ze goed gegroeid is. Denk dat jouw meisje aardig gelijkt loopt met de mijne :)
    Jammer van het vruchtwater maar fijn dat het in de gaten gehouden word!

Omg @brocante :roflmao: niet zo dramatisch denken meid. Anders je man even wat water laten aanpikken vanuit z’n werk in de supermarkt.
    Is wel even lastig zonder water maar dan maar niet koken en douchen.
    Lekker eten bestellen ;)

Lastig @Powerwoman nog steeds geen duidelijkheid. Word een flinke baby dus!

Draaikont en Powerwoman vinden dit leuk.
  19. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Meiske2015, Yep een grote baby. Ik heb om die reden ook een 56 eerste pakje gekocht... Soms denk ik wel eens, misschien moet de natuur gewoon lekker z'n gang gaan. Al die extra echo's maken het er niet duidelijker op. Even de echokop anders houden en de uitslag is weer volstrekt anders. Aan de andere kant is het ook goed om in de gaten gehouden te worden. Beetje dubbel...

20. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    34.4 avondbolletje

Meiske2015, Pitahaya, Myhappyfamily en 6 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina