**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hier was het heftig met de storm maar gelukkig een stuk rustiger! Voel me belabberd vandaag! Maar goed komt wel weer!

Jeetje draaikont! Das vervelend!

Powerwoman spannend succes vanmiddag!

Hier weer lekker aan de freubel en zo weer even rusten!

2. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Baloo wat ben jij ontzettend mooi zwanger!

@Draaikont, hoe is het nu met je?

Baloo en Kimjoy vinden dit leuk.
  3. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Baloo wauw mooi hoor! Jaloers op jouw figuurtje :rolleyes:

Baloo en Kimjoy vinden dit leuk.
  4. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Fijn!
    Bij mij ook net 2000 gram en met 40 weken geschat op 3000 gram. Heb maatje 50 in huis :)

Draaikont en Baloo vinden dit leuk.
  5. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    34w

Bijgevoegde bestanden:

Meiske2015, Draaikont, Baloo en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Nou mijn kleine meisje is nu echt flink ziek... voelt al 2 dagen gloeiend aan als ik haar uit bed haal.. maar is even later weer koel en levendig... wel moe.. maar vanavond getempt en ik schrok: 39.6... en neefje heeft nu ook 39.5 en baby nichtje 39.1 ik denk dat het griepvirus heeft toegeslagen... man van onze gastouder had ook koorts sinds gisteravond en wij proberen ons staande te houden... maar mijn stem is nu compleet weg, en hoesten doet zo'n zeer... ik ben zo bang om koorts te krijgen want dat kan de weeen opwekken

7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Powerwoman weet je nog niet echt veel. Maar elke keer is het toch weer anders vind ik als ze meten. Hoeft net maar 1mm verschil te zijn en de uitslag is anders. Maar je weet nu al het duurt niet meer lang of je kleintje komt eraan.

@Draaikont gelukkig was het verder inorde. Nu weer lekker thuis hopelijk valt het nog mee met het vruchtwater. Als je het maar kan rekken tot sowieso 37 weken.

Mooie buikjes zie ik alweer!!
    Veel klanten zeggen op het werk dat ik echt mooi zwanger ben. Sommige kijken verrast als ze me eerst van achter Zien en me dan omdraai :p van de achterkant is het echt niet te zien.

Ben blij dat de storm weer ligt. Schoonmoeder had me gebracht naar het werk en me gehaald ze vind het onverantwoord dat ik met de brommer ging. Maar was ook gevaarlijk. Morgen de laatste dag werken. Heb er zoooo een zin in. Lekker verlof erna.

Meiske2015, Baloo, mams1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    mams1 vindt dit leuk.
  9. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wat een mooie buikenfoto's!

10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    @Burb1988 sterkte met je meisje!

@mams1 wauw mooi buik!

Oh oh oh ik ben er ook zo een die ongevraagde adviezen geeft! Wat ik zelf irritant vond doe ik nu ook. Echt erg... betrappen jullie jezelf daar ook weleens op?

11. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Tandartsen vinden knoflook meestal niet zo erg hoor :roflmao::roflmao: roken is een ander verhaal hahahahaa

Babbelboxje vindt dit leuk.
  12. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Ik had me even terug getrokken, zat er echt mee toen ik hoorde dat de afspraak bij de gyn is om te kijken of ik ingeleid moet worden, wat ik liever niet wil.

Maar goed..... eerst de afspraak maar afwachten voordat ik uitgeput raak door de slapeloze nachten

13. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Snap dat je daar niet op zit te wachten!
    Maar alles voor jullie gezondheid natuurlijk.
    Had je al geslapen in het ziekenhuis? Want dat ging je doen toch?

14. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Oh meid waarom zie je daar zo tegenop? Mocht je toe zijn aan een positief bevallingsverhaal over inleiden dan deel ik het graag met je! Wat is de reden dat ze je inleiden. Sorry als je het al verteld hebt. Mij geheugen laat me enorm in de steek :(

15. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Gaaaap.. zoonlief vond 5.45 een mooie tijd vanochtend.. heb hem lekker 20 minuten laten kletsen. Toen was het maamaaaaaaa maaamaaaa UIT!

16. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Goedemorgen dan maar Hihi! Hier ook al vroeg wakker! Ga zo maar eens wat in huis doen en dan daarna nog een uurtje liggen! Manlief brengt dochter weg dus ik heb mijn handen vrij en ze gaat direct uit school bij dr vriendinnetje spelen! Ik ben heel benieuwd, is de eerste keer bij dit vriendinnetje!

Gisteravond kwam de nesteldrang toch ineens weer opzetten dus toch nog de badkamer in de bleek gezet! Man man man dat heb ik geweten vannacht! Mijn bekken rug en baby vonden het niet grappig! Maar goed het is weer klaar! Ik vind het zo moeilijk om hulp te vragen! Voor deze zwangerschap deed ik alles zelf 36 uur werken kind studie man huishouden en druk sociaal leven! En nu kan ik niks! Maar moet van mezelf...... alles moet klaar zijn voor ons kindje komt!

Ik wil graag een geboortebord in de tuin maar vind ze of niet leuk of erg duur!

Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.
  17. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Ik zag een gaaf idee op Facebook. Bij Heyboyheygirl hebben ze zulke gave kaartjes, en iemand had daar dit van laten maken:

Bijgevoegde bestanden:

Pitahaya, Kimjoy, Melon en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Super gaaf maar omdat nou in me gevel te doen... hihihi

mams1 en Babbelboxje vinden dit leuk.
  19. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    O die is ook super gaaf! Ik weet nog niet wat wij doen. Buiten het feit dat ik nog over de naam twijfel en we niet zoveel geld kunnen uitgeven denk ik gewoon een hoera meisjes slinger voor het raam.

Popidepi en Kimjoy vinden dit leuk.
  20. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pff, heb het helemaal gehad vandaag.
    Mijn zoontje is echt enorm dwars vandaag. Pffff.... Alles is nee en een strijd en blegh. We lagen niet echt op 1 lijn vandaag. Nu is hij naar bed en ik ben kapot. Terwijl hij vanochtend ook nog tot kwart voor 9 uit sliep! (Doet hij echt nooooooit dus denk dat hij niet helemaal lekker is). Vannacht trouwens wel meerdere keren naar hem toe moeten gaan omdat hij aan het mopperen was.

Maar goed, iets leuks: Vandaag 35 weken!!! Jeeej! Toch weer een mijlpaal. Mocht hij nu komen is dat natuurlijk wel echt te vroeg, maar het valt dan wel mee volgens mij allemaal.

Powerwoman en Babbelboxje vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina