Wat fijn @Baloo onze kindjes lopen dan zo ongeveer gelijk!! Ben benieuwd of de schattingen kloppen. Hier wel korte beentjes Maarja die heb ik ook. Fijn dat alles goed was.
Ik ben al weer klaar met deze dag Boodschappen voor de hele week binnen en de vriezer schoongemaakt. Hallo nesteldrang! Bah Vind het spannend worden...bijna op de termijn dat onze dochter werd geboren.
Haha ik heb ook het 1 en ander gedaan in de babykamer en straks nog even linnengoed opzoeken van de eerste voor het wiegje. Wilde ook boodschappen gaan doen maar ik heb en drama peuter dus ik begin er niet aan, m’n zusje komt me vanmiddag te hulp schieten. Nog even over borstvoeding: ik snap wel waar je in staat. Ik zei na de eerste nooit meer! Maar ik ga het toch maar doen en inderdaad gewoon aankijken hoe het gaat en hoe lang het prettig aan voelt. Ik vond het toen al zoveel schelen toen ik ging combineren trouwens... succes!!
Fijn even wat hulp @piscean! Jij hebt bv met kv gegeven? Ging dat goed met darmpjes? Ik heb een heel zoet meisje vandaag ❤️ Zo fijn. Ze heeft goed geholpen met de boodschappen en is zelf lief aan het spelen geweest. Alleen maar lachen en gezelligheid vandaag. Nu maar hopen dat het na het middagslaapje nog steeds zo is
Ik doe het ook hoor. Boodschappen laten bezorgen of mijn man haalt ze op bij zo'n pick up point. Soms haal ik tussendoor nog een aantal dingetjes bij de supermarkt, maar dat is maar heel weinig. Ik denk eigenlijk dat ik hier na de bevalling gewoon lekker mee doorga. Kost maar iets extra en heeft zoveel voordelen. Heerlijk! Lastig hoor, als je niet weet of je borstvoeding gaat geven of niet. Ik weet het wel. Ik ga het geven. Ik hoop dat het lukt. Ik wil het zo graag. Ik vind het zo mooi namelijk. Maar goed, dit is gewoon helemaal persoonlijk bij iedereen. @Powerwoman, hoe is het in het ziekenhuis gegaan? Hier vanochtend bij de verloskundige geweest. Alles was goed. Nu wel +13 kilo maar ze vond dat prima. Ik eet nu ook gewoon goed en gezond dus tsja... We zien wel waar we op uit komen. Ik mag verder, als ik jullie zo hoor, niet klagen. Ja. Ik ben wel moe. En heb ook wel last van mijn bekken/onderrug maar het is allemaal prima te doen. Ik doe dingen eerder fietsend dan lopend want lopen gaat wat lastig. Maar mag dus echt niet klagen. Verder was mijn bloeddruk nog mooi. Kindje is al aan het indalen. Lag al wat lager. Ik hoef niet meer te liggen als de vliezen breken maar hij is nog niet helemaal goed ingedaald en ligt nog niet vast. En verder klopte hartje mooi en nou ja, geen bijzonderheden allemaal. Dus fijn. Nu over 2 weken nog een keer een afspraak en daarna elke week. Komt wel dichtbij hoor nu allemaal! Ik ben er wat dat betreft eigenlijk nog niet klaar voor en ook niet klaar mee. Vanochtend was de schoonmaakster hier. Alles is weer lekker schoon. Maar ik heb nog wel wat dingen die ik wil doen dus van mij mag hij nog wel even lekker blijven zitten!
De eerste 4 maanden alleen bv (dat wilde ik dus nooit meer doen) ik ben toen gaan combineren n dat voelde heel fijn! Kreeg wat meer lucht. Ik had toen wel speciale voeding vanwege reflux (nutrilon) echt pas na een lange tijd overgestapt naar kruidvat maar je moet een heel schema aanhouden om het dus in goede banen te lijden! Kan je wel opzoeken op internet
Oh, kolven trouwens... dat vind ik ook echt hellllls! Pff. Heb het tot 9 maanden volgehouden op het werk. Maar had altijd moeite om genoeg te kolven en heeft mij echt veel stress gegeven. Ik hoop dat dat nu beter gaat. Ik ga wel binnenkort al een dubbele elektrische kolf aanschaffen waar ik goede verhalen over heb gehoord. De horigen. Ik ben benieuwd.
Heb na de eerste gezegd nooit meer bv en ben het ook echt niet meer van plan om te gaan proberen. Vond het echt afschuwelijk om te doen. Had bij de eerste al niet willen beginnen maar ja hormonen en druk van mensen om je heen doen gekke dingen met je. Gisteren nieuwe flessen besteld voor de kleine en heb ook al een pak voeding klaar staan.
Die borstvoeding is inderdaad een dingetje! Toch hoop ik het zolang mogelijk te doen. ( 9maanden) Hier net een gesprek gehad met de verpleegkundige en de anesthesist. Ik heb 1 ding geleerd.... die katheter gaat er niet pas in als de ruggenprik al werkt. Dat was even jammer.... Hahaha Voor de rest was het niet heel spannend. Kreeg een hele powerpoint presentatie waar ik reuze enthousiast van werd en ik vervolgens enthousiast riep dat ik niet kon wachten. Ik wil als de gyn het toestaan de baby zelf uit de buik laten kruipen. Ze zei dat die mogelijkheid er misschien wel was.
mijn groeiecho was prima... ze wilde haar gezicht niet laten zien... dus geen echo meegekregen was wel jammer...maar ze lag mooi laag met haar hoofdje... toen zei de vk: we zien het wel over een paar weken werd vanochtend wakker met 38.5 maar voelde me verder beter dan gisteren. Dochterlief en man nog wel flink ziek.. maar heb samen met mijn schoonmoeder ( die ging mee naar de echo) flink veel vitamines ingeslagen en de apotheek leeggekocht. Net nog wat spullen bezocht voor die kleine... en wat leuke jurkjes bestellen voor mijn oudste oh ik ben erachter gekomen dat teveel thee en zwanger zijn, geen goede combi is ik bleef gisteren maagzuur krijgen
ach meis, naar he... soms denk ik wisten andere maar hoe we ons voelen... tuurlijk het is prachtig zwanger zijn... maar al die pijntjes en kwaaltjes... niet ideaal. Ik heb ook zoveel kuurtjes gehad vanaf 20 weken... en de vlk het maar goed praten.. ik begin er echt niet meer aan... hoe is je gesprek gegaan?
Ja! We hebben een datum maar die moet nog bevestig worden. En ik denk nog steeds dat ik die datum niet ga halen. Wel gek om een datum te weten. Wij vertellen het alleen opa en oma want die passen die dag op. Zodat het toch nog een verassing wordt. Aangezien Mn vorige bevalling ook niet echt een verassing was hoop ik dat nu toch wel een beetje te hebben. Opa en oma vertellen we het een week van te voren zodat ze zo min mogelijk tijd hebben om het door te vertellen. Hahaha
ja klopt gehad... sorry niet erg actief vandaag, doe echt mijn best... ik vond mijn vk erg vaag vorige keer dus mijn schoonmoeder meegenomen en mijn dochter.. schoonmoeder vond haar ook zo vaag en stug.. helaas had ik deze vk bij de bevalling van dochter... ik hoop echt dat ik nu een ander heb. vorige vk zei 2 weken terug prachtig gemiddeld en nu zei deze weer bijna gemiddeld... ik laat t maar over me heenkomen