@Draaikont hé vervelend! Hopelijk alleen wilde darmen. Hier sinds 24 uur een mega dik been. Vroeg een vriendinnetje of ze tips had omdat hooghouden weinig hielp. Ze drong aan op een telefoontje naar de verloskundige. De verloskundige wil mij meteen zien en ik moet urine inleveren en bloeddruk laten controleren. Zal wel weer zo'n overbodig ritje zijn. Verder nergens last van. Maar goed; we gaan weer braaf.
haha ik had ook diaree paar dagen voor dochter kwam , toen braken ook mijn vliezen als eerste... zou wel toevallig zijn ja.. goed in de gaten houden maar
Kwam echt uit het niets opzetten! Griep heb ik wel al gehad... En inmiddels al 1,5uur krampen.. de baby was dus vanaf maandagnacht heel rustig en nu inmiddels ook ineens wild geworden. Heb wel staan vloeken en au au au geroepen.. vond het best pijnlijk! Maar onderdaad al zo vroeg en al zo vaak in het ziekenhuis dat ik nog wel even aankijk
Maar komt en gaat het ook echt? Als een wee zeg maar? Beter te vaak bellen dan te laat he. Je zit nog op een erg vroege termijn.
Hier was alles prima. Onderdruk van 69 en wel eiwit in urine maar niet zorgwekkend. Ze vonden het gek dat alleen mijn onderbeen en voet dik is aan 1 kant. Even aankijken. Indien het zo blijft, erger zal worden, rood/warm wordt; bellen. Dan willen ze trombose onderzoeken. Ik denk gewoon een dik rechter pootje. Kwam vanzelf, gaat ook vanzelf weer weg. Voetjes hoog, liters water en dan zal het wel goed komen . @Draaikont als het echt op weeën gaat lijken kun je misschien toch beter bellen. Dat is heel klote, want je bent zo weer een dag verder... Maar met deze termijn kun je beter een keer te vaak bellen. Wie weet komen ze zelfs aan huis controleren en kun jij lekker blijven zitten waar je zit .
Manlief is thuis gekomen en ben onder de warme douche gesprongen het lijkt voor nu op lichte krampjes weg. Had dochterlief in bed gezet bij me met Netflix. Iedere keer als ik zuchte deed ze mee en aaide ze over mijn buik en rug. Zo lief met dr vandaag precies 22 maanden
@Draaikont ohhh wel lief van je dochter. Maar hou het maar goed in de gaten. Fijn dat douchen wel wat geholpen heeft. Snap na al die ritjes ziekenhuis dat je liever even wacht met bellen maar hou het wel in de gaten. @Pitahaya balen zeg dat de echo zo snel ging. Had dat bij mijn dochter toen ook wat langer. Krijg er nu een groeiecho bij dus dat scheeld wel. Het is de laatste echo dus dan wil je extra genieten. @brocante gelukkig valt het nu nog mee. Maar houd het maar goed in de gaten @mams1 mooi buikje!! @Boebels balen zeg dat de ogen weer achteruit zijn gegaan. Hopen dat het over 3 maanden beter is of in ieder geval niet slechter. @slechte nachten die heb ik nu ook vaker. Val dan smiddags op de bank in slaap. Iemand hier op zp vertelde dat je lichaam zich klaarmaakt voor de gebroken nachten die komen. Had ze ergens gelezen. We hoeven allemaal nog maar een paar weekjes en dan kunnen we echt genieten.
Ja die stomme voorweeen kunnen je onzeker maken! Hier ook al 2 dagen op en af. Soms echt van die flinke menatruatiekrampen met harde buiken. Maar dat kan gewoon nog weken aanhouden hoor hoeft niets te zeggen. Laat hem nog maar even 2 weekjes zitten al ben ik er wel klaar mee. Heb liever dat hij een zo goed mogelijke start maakt en lekker mee naar huis kan
@Tann ja bij mijn dochter ook al vroeg gehad! Maar dit was wel even een andere level. Tenminste wat ik ervan onthouden heb. Had trouwens vannacht ook al even onrust in mijn buik. Morgen naar het ziekenhuis voor een doppler echo en afspraak met de gyn. Bloeddruk is trouwens ook echt netjes voor mijn doen... hoop inderdaad dat ze nog even blijft zitten want ik dacht ondertussen ‘hier ben ik nog niet klaar voor’
@Draaikont, oef jij maakt het spannend zeg! Hopelijk waren het voorweeën! Wat ontzettend schattig van je dochter! @Pitahaya, jammer dat het zo kort was maar super dat alles goed is. @brocante, idd lekker voetjes omhoog. @Kimjoy, wauw een mooi buikje! Vandaag het verlossende woord gekregen. Eindelijk. Volgende week gaat het gebeuren. Gynaecologen en kinderartsen vonden het verantwoord om de inleiding met 37 weken te laten gebeuren. Dus ga morgen een nachtje slapen en volgende week nog een keer om een beetje op krachten te komen. Ik weet hoe sommigen van jullie over een inleiding denken maar ik ben er blij mee. M'n dochter is bijna 3 jaar geleden ook met inleiding gehaald dus ik kijk er deze keer naar uit. M'n lijf m'n geest alles is er aan toe en klaar mee. Bovendien heb ik er super veel moeite mee met alle medicatie die ik nu krijg. Maar zonder lukt ook niet. De inleiding van m'n dochter was kort heftig maar ontzettend mooi en dat is de gedachte die ik vasthoud voor de komende inleiding. Iedere bevalling is anders maar er komt een eind aan en ik kan niet wachten om m'n kleine lieve vechter in m'n armen te sluiten. Want deze hele zwangerschap heeft die kleine vechter ook veel van mij te verduren gehad. De cirkel is rond het is goed zo voor de baby en voor mij. Ik sta 100% achter deze beslissing.
Ohhh wat fijn zeg dat je nu eindelijk iets weet. Dat geeft voor jou ook meer rust nu. Je kan nu naar iets moois toe gaan leven.
Fijn en spannend! Ben blij voor je! Kan best jaloers zijn op het feit dat je weet wanneer de kleine gaat komen. Maar op alles er omheen en de reden niet natuurlijk.
@Powerwoman ja spannend he! Nou als de gyn het heeft goedgekeurd zal het goed zijn toch die hebben er immers voor geleerd en iedere situatie is anders. Fijn voor jou dat ze actie ondernemen, hopelijk verloopt alles vlotjes. Succes alvast. Hier is het nog steeds rustig! Thank god...
@Powerwoman wat fijn zeg!! Kan me voorstellen dat je opgelucht bent! Ik ben bij de eerste ook ingeleid hoor en vond het een prima bevalling (wel.met ruggeprik maar boeiend hihi) spannend dat je nu weet wanneer hij gehaald Wordt!!