Jaaaaaa ik doe mee in de trend slechte nachten pff wat bagger zeg Niet weten hoe je moet liggen en dan lig je eindelijk lekker hoor je je blaas weer roepen dat er nodig wat uit moet. @Powerwoman wat heftig allemaal maar wat fijn dat ze met je meedenken en je gaan inleiden. Want zo kan het toch echt niet langer inderdaad en snap dat je het echt helemaal zat bent @Burb1988 hopen dat de kleine nog eventjes op zich laat wachten, ga voor je duimen
@Lena1982 ik vind het heel netjes hoor. Zonde als je allemaal kleding krijgt en er niks mee kan doen. Jup hier ook hele slechte nachten. Ik heb denk ik last van indalingspijnen ook. Bij mijn dochter niet gehad die daalde pas in bij het inleiden. Maar mega last van schaambot en bekken bij elk hobbeltje en veel harde buiken. Nu sinds vanochtend ook krampen naar mijn rug en stuitte toe. Volgende week controle vk en ik zou het wel fijn vinden als hij is ingedaald anders moet ik weer naar het ziekenhuis voor een echo en niet zo'n zin in eigenlijk.
Verbaas mii dat zoveel dames slechte nachten hebben. Hier slaap ik nog makkelijk 9 uur achter elkaar. Een enkele keer 11 tot 12 uur. Een slechte nacht is uitzonderlijk. Snachts moet ik altijd een keer plassen rond 2 uur en rond 6 uur. Daarna val ik meteen weer in slaap . Mijn partner heeft wel slapeloze nachten door mij . Ik draai blijkbaar heel veel in mijn slaap en de kleine schijnt snachts veel te bewegen waardoor manlief de hele boxspring voelt meebewegen. Ik hoop heel hard dat ik zo lekker mag blijven slapen tot voor de bevalling (daarna graag ook trouwens!). Dikke knuffel voor de dames met slechte nachten. Duim dat jullie ook nog een paar goede nachtrusten krijgen . Zijn er dames die nu al weten dat ze pijnstilling willen tijdens de bevalling? Welke pijnstilling heeft jullie voorkeur? Hier hoop ik thuis te bevallen. Ik heb zo'n voorgevoel dat ik royaal over tijd ga komen en daardoor ingeleid zal worden. Bij een inleiding zou ik pijnstilling overwegen.
Nou verklaring voor die pijn van gister! Mevrouw vond het nodig om weer te draaien... ben nu tijd aan het overbruggen in het ziekenhuisrestaurant. Zat een uur tussen de echo en de gyn afsprssk
Is de 2de keer in een week dat ze draait maar de vorige keer niet zoveel last. Kijk er niet van op als ze volgende week weer in stuit ligt. Hahaha nu al een boef
Pijnstilling staat mij allemaal best tegen omdat het ook invloed op de kleine kan hebben. Vorige keer zonder gekund dus daar ga ik eigenlijknu ook vanuit. Die bevalling was lang en heftig dus als het toen gelukt is... moet t nu zeker lukken. Briefje is netjes toch? Ik ga het ook gewoon aangeven. Mijn omgeving weet dat ik kritisch ben met kleertjes dus wagen zich er meestal niet aan. Alleen mijn schoonmoeder en die heeft een vreselijke smaak. Dus dat beland meestal ongedragen in de vuilnisbak. Net bij de vk geweest. Ik moet een alternatief ziekenhuis bedenken omdat het nieuwe blijkbaar nog niet volledig in gebruik is en dus regelmatig vol. Best balen want hoopte dicht bij huis te bevallen deze keer. Alle controles weer prima maar had ook niet anders verwacht. Liggingsecho gehad en nog steeds niet volledig ingedaald maar ze ligt wel netjes met haar hoofd beneden. Gelijk nogmaals gemeten en daar schrok ik wel van. Hoofdje loopt achter met 33.4 Benen netjes ook 36.4 Buik is inmiddels 39.5 pfff die blijft extreem groeien. Zit nu zelf op 36.2 vandaag. Verloskundige maakt zich geen zorgen. Maagje was ook vol dus kon ook zijn dat het vanmiddag veel minder zou zijn geweest. Geschat gewicht nu 3 kilo en 3,5 bij de geboorte. Ben pas 5,5 kilo aangekomen. Dat loopt gewoon naar niet op. Denk dat ik na de geboorte lichter ben dan boor de zwangerschap Haha. Als het kindje nu al 3 kilo is...
Leuk die tekst! Doe je hem apart op een briefje erbij? Zou het persoonlijk niet op het kaartje zelf zetten maar als los briefje erbij zou ik het wel doen!
Als je in een ander ziekenhuis zou moeten bevallen, hoe zit dat dan met de geboorteplaats van de kleine? Fijn dat ze al goed ligt. Hopelijk gaat ze nog indalen!
De hele week al minder leven! Dinsdag een ctg gehad en nu krijg ik er weer 1. En morgen ook... Als het aan blijft houden willen ze dagelijks ctg. Nou ben benieuwd. Zit nu te wachten en dan voel ik natuurlijk weer iets....
Jup, ik wil een ruggenprik. Bij de vorige ook gehad. Trek die pijn echt niet en wil helemaal helder in mijn hoofd blijven. @Lena1982 goede tekst! Wij willen ook geen kleertjes. Als ik ze niet mooi vind trek ik ze hem toch niet aan en dat is zonde. @Draaikont jouw kleine doet jouw profielnaam wel eer aan zeg!
@Lena1982 nette tekst hoor. Zou het er gewoon bij doen. Zonde als je kleertjes krijgt die je niet wilt hebben. Misschien kan je, als je nog steeds bang bent om van alles te krijgen wat je niet wilt, een soort lijstje maken met ideetjes. Via bijv. lijstje.nl kunnen mensen afstrepen wat ze hebben gekocht. Dan krijg je sowieso alleen maar dingen die je leuk vindt. @brocante ik ga voor een bevalling zonder pijnstilling. Is me bij dochter ook gelukt dus ga er nu weer voor. Ik ben echt anti naalden enzo, ben als de dood voor een ruggenprik. Ik hou misschien wel een tens bij de hand voor het geval dat. @Boebels fijn een goede controle! Buikje is idd flink. Maar met gevuld maagje kan buikje zeker boller zijn dan met leeg maagje. Mooi gemiddeld kindje dus
Pijnstilling ligt er helemaal aan hoe het gaat. Bij de eerste ingeleid en dit trok ik tot een bepaalde hoogte. Kon niet in bed liggen want dan spande ik alle spieren in mijn lichaam aan bij elke wee. Staan en kleine stukjes lopen ging wel tot ik op een gegeven moment door mijn benen ging zakken als de pijn te heftig werd. Uiteindelijk toch een ruggenprik gehad. En was en best wel blij mee moet ik zeggen ondanks dat ik er geen wou in eerste instantie.
@Pitahaya Ik ben er ook af. Dit vind ik echt niet leuk en ik denk meerdere met mij. Er zijn best wat mensen die (alleen) meelezen. En ik heb écht niet langer dan twee maanden geleden gepost. Dit ontmoedigt me nog meer om überhaupt hier iets te schrijven.
Dat kun je er zeker bij doen!! zo weet je wel dat je niet van iedereen kleding krijgt want je hebt inderdaad al een hoop er zullen toch mensen zijn met kleding maar dat hou je niet tegen. vind dat je het op een leuke manier oplost!
Huh, wat raar dat ik jou heb verwijderd! Was niet zo bedoeld want weet dat je regelmatig schrijft! Excuses!
@brocante de kleine word inderdaad in de gemeente aangegeven word het geboren word. qua pijnstilling probeer ik echt weer zonder. heb het bij mijn dochter ook zonder gedaan dus daar ga ik nu ook weer voor!n Dacht pas na de bevalling ohhh ik heb er niet eens aan gedacht dat er pijnstilling was ik heb het gewoon zonder gedaan. mijn vriend zei al dat had ik al gedacht jij kan dat dus daar gaan we nu ook weer voor. Ik ben niet bang voor naalden maar die ruggenprik komt er bij mij niet in. Had ook gezegd mocht het een keizersnede worden dan onder algehele narcose maar dat hoeft gelukkig niet. Mocht ik uiteindelijk toch wel wat willen dan is het die spuit wat je in je bovenbeen krijgt en verder liever niks. Ga er vanuit dat ik niks nodig heb. @Draaikont de kleine blijft lekker draaien he. had ik niet gedacht op dit termijn dat ze dat nog zoveel doen. Nu ligt de kleine goed om he? hopelijk blijft het zo! Dat is meestal. ik heb een paar weken terug ook een paar dagen achter elkaar een ctg gehad omdat ik de kleine bijna niet voelde bewegen maar op dat moment wel weer. al was het niet zoals ik gewent was. maar kan me in jou plaats wel voorstellen dat je genoeg ziekenhuis hebt gezien de laatste tijd. aan de andere kant denk ik vaak beter voor niks controleren dan te laat.