@piscean geniet er van!! En liegen over de geboorteplaats van je kind Zie het nut er niet zo van in. Maakt toch niks uit. Maar zo denk ik er over haha.
Haha ben ook een loedermoeder hoor haha koop haar soms ook om met een koekje of wat lekkers. Vandaag ook mega moe pfff niet vooruit te branden. Dus filmpje van Casper en Emma op en wat chipjes. Tis weekend he
Goed om te horen. Denk dat het dan gewoon het diak gaat worden als alternatief. Al hoop ik stiekem op leidsche rijn want ik woon er 5 min vandaan. Vorige keer beviel de autorit me niet zo haha
Doen wij ook niet hoor maar we maken er wel grapjes over.. Dat onze dochter in 020 geboren gaat worden en mijn vriend fan van 010 is hahaha
Haha kind omkopen gebeurt hier ook hoor. Maar de mijne is al verwend tot op het bot dat het eigenlijk geen indruk meer maakt inmiddels. Hij is een graatje en eet z’n gewone eten altijd goed dus daar omheen mag hij eten wat hij wilt. Overgewicht zal hij geen kast van krijgen. Wek weet hij dat hij gied zijn gewone eten moet eten. En snoep zit wel een max aan. Koekjes, fruit en andere dingen mag hij zoveel hij lust. Kadootjes idem. Ik kreeg vroeger zo vaak kadootjes (minimaal 1x pw) dat ik me voorgenomen had het bij hem in te perken. Ik ben minder erg als m’n ouders maar merk dat hij altijd als we ergens heen gaan (pretpark, dierentuin, museum etc) altijd wel iets krijgt. En dan tussendoor ook nog zat kleine dingetjes. Probeee de laatste tijd het echt terug te dringen want wil niet dat hij het vanzelfsprekend gaat vinden wat nu wel al een beetje is... er staan inmiddels best wat dingen op het lijstje wat ik bij een tweede noooooir meer zal doen. Ben benieuwd...
Nee, zou ik ook nooit doen. Nu is hier het ziekenhuis in dezelfde woonplaats als waar ik woon dus het word sowieso hier. Maar zou het anders ook nooit doen.
Ik ben in zelfde ziekenhuis geboren als mijn man en kids dus voor ons is t zelfde geboorte plaats Ik zit in center parcs! Heerlijk voor de kids maar voelt toch beetje alsof ik uit mijn veilige cocon ben gegaan zondag weer optijd naar huis
@slapen: bij mij wisselt het enorm per nacht. Soms 3x eruit om te plassen, soms 0x. Soms om 6 uur wakker, soms om half 9. Over het algemeen ben ik nog wel tevreden over mijn nachten, hopelijk blijft dat voorlopig nog zo Hoop voor degenen die niet goed slapen dat er nog wat betere nachten tussen zitten de komende tijd! Vraagje: ik heb nog een babyfoon uitzoeken op mijn to do-lijstje staan, wat hebben jullie voor babyfoon? Met of zonder camera/muziekjes/licht? Verder heb ik/hebben wij morgen een fotoshoot, ben heel benieuwd! Dit is iig mijn bijna 35 weken-buikje
Wij hebben een luvion essential. Met camera, voxstand, muziekjes, terugspreekfunctie en mogelijkheid voor aansluiten van meerdere camera’s.
Ehhh, geen idee eigenlijk welke wij hebben. 1 van philips geloof ik. Maar zo'n simpel ding. Maar ben er blij mee.
Zo lig te wachten op m'n slaapprik. Ctg was goed. Paar keer bewoog de baby zo hard dat er geen hartslag gemeten kon worden dus een baby met veel pit haha. M'n telefoon gaat lekker uit en ik hoop op een heerlijke nacht. Slaap lekker ladies voor straks!
Wij hebben de luvion supreme connect. Ik vind hem echt heel fijn. Duidelijk beeld, liedjes, terug spreek functie (al gebruiken we dat nu niet) camera die je alle kanten op kunt draaien en luvion heeft hele goede service. Ons scherm ging een beetje kapot, de batterij laadde niet meer op en als je de stekker eruit haalde dan ging het beeld direct op zwart. Opgestuurd na luvion, garantie was net 2 dagen verlopen en we hebben gewoon een heel nieuw scherm gekregen. Iets wat normaal gesproken 120€ zou zijn + een extra cadeautje erbij toen ze hem terug stuurden. (tassenhaak voor aan de kinderwagen) Kunnen trouwens 4 camera's op aangesloten worden, ook handig voor in de toekomst.
@Powerwoman slaap lekker!! Even wat energie opdoen! @mams1 fijn weekend. Geniet er lekker van! Qua babyfoon hebben wij er geen. Bij de eerste ook niet gebruikt.