@Meiske2015 : saunaatje pakken of bioscoop en een hapje eten. Hier vooral behoefte aan tijd met zijn drietjes of alleen met m’n zoontje. Voor hem gaat er zoveel veranderen en met z’n 4 jaar weet hij dit al dondersgoed. Ik wil dus deze weken vooral om hem nog laten draaien. Hij vroeg vanmorgen of zijn zusje in de weekenden niet naar de “babyschool” kan gaan. Vanmiddag komt er een vriendje spelen, morgen zwemles maar vrijdag is hij vroeg uit dus denk dat we dan weer even saampjes op pad gaan
Phoe wat een hel nacht. Mega diaree en buikkrampen en ben kotsmisselijk maar er komt niks... hoofdpijn ook ineens. Zo even bloeddruk meten hopelijk blijft die goed. Voel me echt beroerd. Misschien virusje phoe
Sorry was echt even een ego berichtjes. Alle dames die er ook klaar mee zijn... succes we moeten nog even volhouden. (Al zou dit beter gaan als de nachten wat beter zouden gaan pfff)
@Meiske2015 massage, of een dagje therme2000? Lastig nu je niet zo mobiel meer bent. Hier vanmorgen op de weegschaal gestaan. Haha, zoveel heb ik nog nooit zien staan op een weegschaal. Ik ben 15 kilo aangekomen . Ik weet dat het altijd erger kan MAAR die 15 kilo gaat er na de bevalling keihard af, al moet ik op sla leven. Mijn maatje 38 komt gewoon terug . Nu even mijn best doen om nu niks meer aan te komen *gooit pot pindakaas en pak hagelslag weg*. Hier sinds het indalen ineens striae onder op mijn buik, net op het bikinirandje. Jeukt alsof ik allemaal muggenbulten heb. Kan ik hier nog iets mee om de jeuk te verlichten? Hier vanmiddag controle. Baby was gisteren avond redelijk bewegelijk. Vandaag weer weinig beweging. Zal vanmiddag even overleggen met de verloskundige. Er drukt immers ook 15 kilo vet op .
Seks: wel zin maar we vinden het allebei een beetje spannend nu, dus ik heb voorgesteld vanaf volgende week weer dan is het niet erg als er iets opgewekt wordt Ik mis wel heel erg de intimiteit of gewoon het tijd voor elkaar en lekker knuffelen, we worden zo geleefd op dit moment, onze peuter, de zwangerschap, alles eromheen. Daardoor merk ik dat we sneller snauwen naar elkaar terwijl dat een hele stomme reactie is... Volle maan: het is een supermaan, dus ben benieuwd Hahaha. Ik wil iig nog niet Net wakker: mijn zoon en ik krijgen altijd al last van de volle maan zo’n 4-7 dagen voor hij er daadwerkelijk is. Wist al dat dit en heftige zou worden en ja hoor! Peuter superrrrrr emotioneel en onrustig, vannacht bij ons in bed geslapen en ik veel wakker naast die octopus en m’n 30 cm ruimte gelukkig uitgeslapen tot 9 uur ofzo!
Fifty shades! Lol Ik wil wel graag gaan. Heb de andere ook in de bios gezien maar weet niet of ik het aandurf zul je zien dat je m’n vliezen breken middenin de film Sauna vind ik heerlijk manlief wilt nooit mee. Vind hij echt niks. Zal wel hapje eten worden denk ik. En dan maar hopen dat ik niet teveel maagzuur heb Leuk nog even tijd samen @Boebels. Wij gaan zo wat lekkers bakken voor bij de koffie vanavond. Morgen gaat ze weer naar de psz en vrijdag gaan we denk ik nog even wat dingetjes knutselen. Vind die tijd samen nu ook nog zo waardevol.
Hé gets, iets bijzonders gegeten? Beterschap! Andere dames; we zijn er bijna (jeetje, hoor mij nou... 26 februari klinkt nog ver weg). Maar het zijn echt de laatste loodjes!!
Ook leuk! Hier kunnen we nauwelijks meer bakken sinds zijn kippenei allergie. Zijn oven zwellen dan helemaal op en zitten dan gelijk potdicht. Arme kind gilt t uit van pijn. Wel jammer want hij vind het superleuk. Binnenkort maar eens wat dingen zoeken als alternatief zodat we tich weer wat vaker kunnen bakken samen. Koken vind hij ook leuk en inmiddels heb ik er een goede hulp aan. Dat is oom wel leuk.
Echt iedereen heeft het gehad. Hier vanacht ook helse nacht. En nu koppijn. Ook weer mega last van maagzuur. En wilde de ramen ook nog lappen en moet nog douchen. Bleghhh. Word weer zo'n dag hoor. En moet zo nog op verjaardag ook.
Hahahaha die van mij zij ook van de week! Ja maar seks kan toch.... hij had zijn zin nog niet afgemaakt en ik riep al NEE! Hahah Bedacht me net dat ik mijn koeka wikkeldeken in mijn vluchtkoffer wilde stoppen. Is dat ding dus gewoon weg... kan ik dan zo van balen. Zal wel ergens zijn hoor. Hahaha tussen de rommel maar met een eigenwijze dreumes geen tijd om rustig te zoeken.
Jeetje dat is heftig! Als je toch graag bakt kan je op Facebook aanmelden bij ‘Heel Facebook bakvragen’. Zitten heel veel ervaren bakkers die je vast wat lekkere recepten kunnen geven.
Ik ben er nog niet klaar mee Voel me nog goed en en en en en dit zijn echt de allerlaatste weken dat ik misschien wel zwanger ben in mn leven! Whaa Mag ik gewoon 10x zwanger zijn?! Hoop voor jullie dat het allemaal vol te houden is.. @Powerwoman ik moet veel aan je denken! Voel je je al wat beter? Spannende dagen zo
Hier ook hoor. Vind zwanger zijn geweldig en geniet er volop van. Moet er ook niet aan denken om dat getrappel te gaan missen en nooit meer zwanger te zijn. Andere kant wil ik mijn meisje nu ook gewoon in mijn armen houden. @Meiske2015 : bedankt voor de tip. Zit ook in een FB groep voor allergieën dus daar zitten ook wel tips. Naar vind het vaak tich wat tegenvallen. Hoop dat hij er nog eens overheen groeit.
Ik vind het erg dubbel. Zat bij mijn dochter echt op een roze wolk ondanks de zorgen die we hebben gehad. Vind het nu ook super om zwanger te zijn maar geniet er toch minder van. Denk dat ik het deze keer niet zo erg ga missen. Gelukkig blijft het bij ons bij 2 kids haha.
vannacht werd ik wakker , droomde dat er geklopt werd op de deur...en ik schrok wakker dacht het kloppen nog te horen en ineens had ik 37 weken in mijn hoofd zitten. Vervolgens kwamen die irritante buikkrampen weer opzetten.. en tot nu toe nog steeds last van
ja bij mijn dochter geen kwaaltjes gehad.. had zo tot 41 weken door kunnen gaan. maar ik zit er nu echt doorheen. over 1 week mag ze van mij komen wij vinden 2 leuk, druk is er af... ze hebben nu elkaar... maar we willen toch nog voor een derde gaan over 2 jaar
Wat leuk een derde! Mijn man heeft het er al over dat ie wilt laten knippen straks down under. En ik twijfel nog steeds over wel of geen anticonceptie voor mij. En als ik het wel zou doen wat ik dan zou willen. Aan de ene kant spiraal met de hoop gewoon paar jaar niet ongesteld te worden haha. Aan de andere kant zou ik dan ook weer nerveus worden als ik niet ongesteld zou worden. Ze mag van mij stiekem nu ook wel komen. Al zou het voor haar beter zijn als ze nog even blijft zitten.
Wauw, voor een derde! Tof dat jullie daar al aan denken. Hoe gaan de andere dames het doen met anticonceptie na de bevalling? Ik heb jaren de pil gebruikt maar samen met mijn PCOS vallen alle hormonen verkeerd. Hier vele soorten pil gebruikt en van de één voelde ik mijzelf nog vervelender als van de andere. Hier durven we dus niks meer met hormonen. Dan blijft de koperspiraal over. Dat willen we samen niet. Teveel verhalen in de omgeving van tóch zwanger werden. Dan blijft een rubbertje over, ook niet zo handig, haha. Ik wil nooit een tweede. Mijn man wil nog geen knip, wat ik goed begrijp. Stel dat we ooit uit elkaar zouden gaan zou het heel vervelend zijn als hij nooit een tweede kan krijgen. Een 23 jarige steriliseren doet geen enkele gynaecoloog. Ik vrees dat ik rubbertjes moet inslaan . Als ik ooit miljoenen win, laat ik een fatsoenlijke anticonceptie ontwikkelen voor mannen .