**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    En iets van de nuvaring voor jou?

2. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Hier blijft het ook bij 2 waarschijnlijk. Bij de 1e genoot ik er ook veel meer van. Nu ook druk met ons zoontje natuurlijk dus ook minder tijd om erbij stil te staan. Denk niet dat ik het ga missen straks. Ben er wel klaar mee eigenlijk. Wil weer lekker kunnen stoeien met mijn zoontje en lekker paardrijden en zware dingen zelf tillen ipv anderen laten sjouwen. O en lekker een drankje drinken als ik daar zin in heb.

Powerwoman vindt dit leuk.
  3. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Hoi meiden. Lief dat jullie aan me denken. Zit een beetje in de lappenmand maar gelukkig nog zonder koorts. Ben heel erg moe maar kan niet slapen. Lig nu weer even erin want m'n dochter slaapt nu ook. Nog heel even. Misschien dat die bijzondere volle maan wat voor mij kan betekenen. Zou fijn zijn. Scheelt weer hormonen van de weeenopwekker.

Ik lees wel mee hoor en moet af en toe echt lachen om al die verhalen. Ja seks doe ik ook al lang niet meer aan. Haha. Dat doet zo'n pijn. Maar heb wel de behoefte om intiem te zijn. Gewoon lekker bij de liefde van m'n leven zijn helpt ook een hoop. We weten het samen en we vinden het allebei best zo. Ondanks m'n walrus uiterlijk vind hij me nog steeds prachtig zegt ie en dat helpt enorm in m'n zelfvertrouwen hahaha.
    Verder qua 3e? Ik ben nog lang niet klaar met kinderen maar ik vraag me wel heel sterk af of het verstandig is om het te laten groeien in mijn lijf. Er gaat hoe dan ook een spiraal in. Maar voorlopig maak ik me meer druk om dat er iets uit moet.:roflmao: :roflmao:
    Laatste loodjes dames. Voor sommigen mega zwaar en anderen niet. Geniet er dubbel van als je zo lekker zwanger bent. Dat had ik met de eerste ook. Dus ik weet dat t ook anders kan! En blijf vooral delen als je zo blij bent en geniet van je zwangerschap. Dat helpt me enorm om dat gevoel weet op te halen!:D

Roosje-5 vindt dit leuk.
  4. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Hier komt denk ik de cerazette voorlopig. Ik wil graag weer een spiraal (mirena) maar vorige keer echt even mee gewacht om er weer wat in te stoppen nadat er wat uit gekomen was :roflmao:
    En door het vele borstvoeden zal ik vast geen eisprong hebben maar just to be sure zeg maar.. een derde overleefd mn man niet haha!

5. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Hahahaha deze vind ik humor! Had even een hele pagina berichtjes gemist vanmorgen zag ik net

6. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Anticonceptie wil ik even zo lang mogelijk uitstellen. Wij zijn niet perse nu klaar met een tweede, we zien wel. Groot gezin leek ons iig allebei altijd al erg leuk maar voor het zelfde geld zeggen we over een tijdje het is goed zo...

brocante vindt dit leuk.
  7. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @mams1 ohh haha mijn vriend heeft ook altijd wel zin. Maar reapecteerd gelukkig wel als ik het niet wil,hij vraagt het meestal ook. Ochja de mannen hebben ook nog 2 handen he :p

@Meiske2015 eerst wat eten en dan naar de film. Of ergens een overnachting met jullie 2 als dat kan.

Fifty shades is een goeje ;) haha. Ik ga daar toevallig vlak voor mijn uitgerekende datum nog heen :p ben 03-03 uitgerekend en 23-02 gaan we met een aantal collegas als het goed is. Ochja als daar de vliezen breken hebben we nog wat sensatie :D

@piscean ik snap wat je bedoeld. Hier knuffelen we ook niet meer veel of samen lekker op de bank. Ieder is zo met zijn eigen ding bezig of met de zwangerschap en onze dochter rent ook nog rond ze wil tuurlijk ook aandacht. Die zijn we voor elkaar een beetje kwijtgeraakt de laatste tijd. Maar komt wel goed.

@Tann oei dat is geen fijne nacht. Hopelijk niet ziek aan het worden.

@brocante ik heb zelf ook pcos en na mijn dochter een spiraal gepakt en heb er geen last van gehad. Misschien dat iets voor jou? Wil deze nu weer laten plaatsen en uiteindelijk misschien laten steriliseren.

@Powerwoman voor jou begint het nu ook spannend te worden ;) gelukkig heb je geen koorts!
    Ik kijk elke dag even zou ze al ingeleid zijn.

De meeste zijn inderdaad klaar met de zwangerschap. Vooral als je overal pijn hebt.
    Aan de ene kant ben ik blij als uk er is en aan de andere kant ga je het getrappel ook wel missen. Dit is ook de laatste zwangerschap voor ons dan wil je extra genieten maar gaat vaak niet door ziek zijn de eerste 20 weken en de erge rugpijn nu. Maar probeer wel te genieten. Soms denk ik ik mag niet klagen sommige hebben het erger hier.

piscean en brocante vinden dit leuk.
  8. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Wij hebben nog wel de wens voor een derde. Al is het denk ik minder heftig straks, die wens. Maar dat denk ik nu hoor. Een tweede willen we zowieso. Een derde 'kijken we even hoe of wat en of we het straks ook nog willen'. Ik heb een enorm lange herstelperiode na de bevalling nodig gehad omdat ik heel erg ziek ben geweest, dus het is even afwachten of ik die ellende nu weer ga krijgen. Hopelijk niet natuurlijk! Maar als dat wel het geval is, dan weet ik ook niet of mijn lijf het wel gaat aankunnen, een 3e zwangerschap. We zullen het zien. We wachten het af.

piscean en Myhappyfamily vinden dit leuk.
  9. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Bedankt voor de tips dames! De nuvaring geeft helaas hormonen af, de mirenaspiraal ook. Alleen de koperspiraal is hormoonvrij.

Hier zojuist controle gehad. Baby ligt al vast in de bekken *jeej*. Dat ik hem minder en minder intens voel is volgens mijn verloskundige volkomen normaal. Mocht ik mijzelf er druk om gaan maken mag ik altijd bellen. Ze heeft hem zien bewegen op de echo dus maakte zich alles behalve zorgen.
    Hier mag ik in principe rondlopen tot 42 weken. Indien ik zou willen zelfs langer. Verloskundige gaf aan dat na de 42 weken doorlopen niet gewenst is maar wel mogelijk. Ze zag weinig beren op de weg voor een thuisbevalling. De thuisbevallingen die in het ziekenhuis eindigen gaan 9 van de 10 keer om het willen van pijnbestrijding.
    Ohh wat hoop ik thuis te kunnen bevallen. Ik ben zo bang voor ziekenhuizen/vreemde artsen en de hele poespas.

piscean, Myhappyfamily, Baloo en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Goed bericht @brocante :)
    Spannend een thuisbevalling!
    Maar hou wel in je gedachte dat het alsnog een ziekenhuis bevalling kan worden.
    De kans dat het kindje in het vruchtwater poept word groter na mater je dichterbij de 40 weken komt. Als je overtijd loopt is de kans heel groot.

Maar zo eng is het niet hoor meid, bevallen in het ziekenhuis. Je zit toch in je eigen bubbel.

Hoop voor je dat je een mooie bevalling hebt thuis :)
    Lijkt mij ook wel wat haha.

11. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ooh ja, dat hoop ik ook. Echt thuis bevallen. Zou zo fijn zijn. Lekker intiem. Heerlijk. Maar bij eerste 'niet gelukt' , dus als het in het ziekenhuis eindigd dan is dat opzich natuurlijk ook prima. Uiteindelijk is de gezondheid van je beep en die van je zelf het belangrijkste.

@Powerwoman vandaag was dus ook niet de dag. Zal het morgen? Of overmorgen? Spannend!!

12. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Hi meiden,

Hier ga ik niet an de anticonceptie na de zwangerschap! Aangezien dit kindje verwekt is met ivf en de kans bij ons op een natuurlijk zwangerschap nihil is, hebben wij besloten het op zijn beloop te laten als het dan toch zo is, is het bonuskado. En moet het zo zijn! Ondanks dat we nog 5 embryo’s in de vriezer hebben liggen moet ik eerlijk zeggen dat ik hiervoor niet Zo snel meer zou kiezen omdat alles met hormonen ed toch wel heel zwaar is gevallen!

Maar goed we zien wel voorlopig eerst maar eens deze kleine man op de wereld zetten! Hier al de hele dag harde buiken en ukkie is rustig maar goed!

Dochterlief is ontzettend ondeugend en luistert zeer slecht! Zal wel een fase zijn maar is toch erg lastig! Adem in en uit hihi

piscean vindt dit leuk.
  13. Pantoffelheldin

Pantoffelheldin Niet meer actief

Ik had ook weer controle vandaag.
    Alles was goed en kleine man is mooi ingedaald.
    Hoef me er niet op te verheugen dat de kleine eerder komt, verloskundige zegt dat als je bij de eerste overtijd bent dat dit dan vaak bij de 2e ook zo is :( nou zat ik ook echt op te wachten.
    Bij de volgende controle maar eens vragen of ze niet met 40 weken willen strippen.
    Niet dat het me de vorige keer hielp , Ben 5 keer gestript en alsnog ingeleid met 41+6.
    Proberen kan altijd toch hahaha

Ik denk dat ik na de bevalling voor de prikpil ga of een spiraaltje maar daar laat ik me eerst nog even goed over voorlichten.
    Heb nooit last gehad van de hormonen gelukkig maar heb geen zin meer om elke dag aan die pil te denken hahaha

14. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik vraag me af of je bij de prikpil een herinnering krijgt dat je hem weer moet halen.
    Ik ben zo’n muts dat ik dat zou vergeten en dus gewoon gezellig onbeschermde seks zou hebben :roflmao:

Niet te hopen dat dit kleintje ook zo lang blijft zitten @Pantoffelheldin!
    Zou het idd ook gewoon vragen. Wie niet waagt...;)

15. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hier twijfel ik ook nog over welke anticonceptie! 1 ding is zeker... voor mij geen kind meer.

2 vinden we een mooi aantal en aangezien we beide niet echt gezond zijn vinden we het niet nodig om meer kids te maken.

Nog een dingetje die ineens in mijn hoofd schiet nu ik weer de groepsapp af hoor gaan.
    Sorry meiden ben zo labiel als de pest ineens met die hormonen. Dus als ik rare dingen uit ga kramen dan weten jullie dat.
    De famillie van mijn man is nogal dol op fam groepsapp. Ik zit er niet op te wachten dat straks de baby foto’s in de app gegooid worden als ik het bijv naar 1 iemand persoonlijk stuur. Hoe staan jullie hierin? Of doet jullie fam überhaupt niet aan groepsapp?
    Vorige keer waren er dus allemaal foto’s de wereld in gestuurd voordat ik überhaupt mijn kind had gezien dus daar was ik totaaaaal niet blij mee.

16. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    Nee het is niet vandaag. Duim allemaal voor me dat die volle maan een wonder wordt...

@Kimjoy, mijn eerste zwangerschap is met ICSI ontstaan. Ondanks een prima zwangerschap (vergeleken dan met deze) had ik erg lang nodig om te herstellen. De kans op een spontane zwangerschap was nihil en toen beide embryo's eindigden in miskramen zei de arts zullen we maar meteen een 2e inplannen? Een spontane zwangerschap gaan we maar niet op rekenen zei hij. Ik wilde absoluut nooit meer een hormoonbegandeling dus besloot intens gelukkig te zijn met m'n lieve meisje. Tot vorig jaar ik ineens zwanger was. Dus weet dat wonderen bestaan. Mijn lichaam was helaas helemaal niet klaar voor de zwangerschap en ook psychisch heeft het heel erg lang geduurd dat ik kon geloven dat het echt zo was. Ondanks de misselijkheid en alle andere klachten. Ik hoop voor je dat het wonder jou gegund is en weet ook dat je lichaam zich nu bewijst dat je wel zwanger kunt zijn.

piscean vindt dit leuk.
  17. Powerwoman

Powerwoman Actief lid

24 jun 2017
    453
    569
    93
    Vrouw
    @Draaikont, dan zou ik in dat gebal hele duidelijke afspraken maken met je man. Sommige dingen heb je niet in de hand maar foto's delen wel. Dus als hij gewoon wacht met foto te delen tot jij er klaar voor bent dan moet dat goed komen toch?

18. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Ik hoop het! Maar gaat niet alleen om de geboorte zelf hoor. Er worden altijd foto’s in gedropt waarvan ik denk ok... leuk! Wie gaat dit allemaal aan?
    De geboorte van het kind natuurlijk allemaal maar kraamvisite foto’s enzo vind ik ook niet echt nodig dat het rond gestuurd wordt. Elke poep en scheet moet daar gedeeld worden. Ik stuur liever mensen persoonlijk een foto. Maar als mensen dan weer de behoefte voelen om die naar jan en alleman te sturen.

19. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Bedanktvoor je lieve reactie!

Onze dochter is spontaan gekomen maar doordat mijn partner een operatie heeft gehad als kind is hij na zijn 30ste bijna helemaal onvruchtbaar geraakt! Icsi was onze enige optie voor een 2e! Eerste poging direct gelukt! Na een heel lang traject wat hieraan vooraf is gegaan waren wij zielsgelukkig maar door alle tegenslagen in deze zwangerschap weet ik zeker dat ik geen ivf meer wil! Wie weet wat de toekomst nog tw bieden heeft

20. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Irritant @Draaikont o_O
    Zou eerlijk gezegd niet weten hoe je dat zou kunnen aanpakken.
    Misschien toch heel direct zeggen hoe je er over denkt?
    Als je iets privé stuurt dan hoort dat ook privé te blijven vind ik anders had je het wel in de groepsapp gezet.

Lijkt me psychisch ook heel zwaar om de mmm in te gaan voor een kindje.
    Ik zou eerlijk gezegd niet weten of ik die stap zou kunnen nemen.

Deel Deze Pagina