@Draaikont bah wat vervelend! @Powerwoman wie weet zet het ineens door! Zou toch fijn zijn! Hier heel de dag al een rommelig gevoel in me buik! Dochter gaat bij opa logeren het weekend dat kwamen ze me vanmiddag even vertellen! Dochter was met opa naar zwemles omdat het voor mij te zwaar word en hij is van het weekend jarig en dochter en opa vonden het een leuk plan als ze daar bleef logeren! Nu vind ik dat helemaal geen probleem maar ze is op het moment niet echt goed aan het luisteren dus we hebben afgesproken dat ze wel eerst moet gaan luisteren! Ze heeft wel 10 keer sorry gezegd voor dr acties van vandaag en gisteren! Nu lig ik weer lekker in bed! Ben vandaag weer lekker aan de freubel geweest voor me meisje en aanstaande kleine van me vriendin die een 10 dagen na mij uitgerekend is! Hier vind ik gelukkig nog steeds rust in! Dat maakt dat ik niet al te veel doe met de nesteldrang! Wat ook niet gaat gezondheidstechnisch! Vandaag wel de keuken gedaan dus alleen de zolder moet nog een beurt maar dat heb ik aan manlief gevraagd! Morgen worden er nieuwe goedijnen bezorgd voor de zolder kamer zodat als ik straks bevallen ben een fijn plekje heb waar mijn schoonmoeder kan logeren! Aangezien zij ver weg woont! Morgen weer een groei en liggingsecho! Fringerscrossed
Tomtiedommtiedomm nog steeds wakker. Hele avond gelopen. Ja echt zonder dat het pijn deed. Nog steeds ben ik niet rustig. Gek van. Hopelijk vallen m'n ogen zo dicht.
En wakker.... helaas heeft de volle maan voor mij weinig betekent. En jullie? Lekker geslapen allemaal? Kijken wat deze dag ons gaat brengen...
Gewoon een nacht als anderen met voornamelijk woelen, draaien en vaak plassen . Peuterdochter vroeg wakker en ligt al naast me. Vermoed dat er vandaag veel films gekeken gaan worden, ik ga akkoord!
Onrustige buik! Slapenloze nacht maar geen baby. Dochter heeft voor de 3de nacht op rij doorgeslapen. Dat is nog nooit gebeurd... ik durf het bijna niet te hopen dat dit dagelijkse kost gaat worden. Ze gaat vandaag lekker dagje uit spelen en ik heb dus even rust. Was ik wel even aan toe... Manlief heeft vandaag een belangrijke afspraak op werk bij wie hij de vorige keer weg moest omdat ik belde. Dus toen ik riep hou je telefoon bij je mijn buik is onrustig, kreeg hij een lichtelijke hartverzakking.
Hier had de maan geen effect. Wel suoer lekker en lang geslapen. Gister een rot dag gehad. Was in die nacht heeeeeel misselijk en werd wakker met mega hoi. Kokhalzen maar kwam niks en bijna onder mijn ribben/borst. Vk vertrouwde het niet ivm PE in de vorige zwangerschap dus wij weer hup naar het ziekenhuis.. half uur bloeddrukmeting en ctg en alles goed gelukkig. Bloed en urine waren ook schoon. Ben er nu ook echt niet meer bang voor maar vk vond extra controle nodig en gelukkig maar. Kleine was wel al iets ingedaald.maar nog niet vast. Ctg liet een hoop voorweeen zien maar helaas geen indicatie van wanneer het dan kan gebeuren. Dus niks anders dan afwachten. Had wel al.een week bijna niet geslapen dus ben gisteravond tegelijk met dochter naar bed gegaan en heb het klokje rond geslapen. Lig er nu weer in dochter op kdv en kijken of ik nog wat kan slapen. Voel me al stuk beter!
Hier heerlijk geslapen. Slaap echt super goed. Wordt wel af en toe wakker maar daarna slaap ik weer prima. Alleen dan ga ik dromen/nachtmerries om dan bruut door de wekker uit mijn slaap gerukt te worden. Hier doet de maan ook niets. Alles is over het algemeen heel rustig bij mij dus dat is heerlijk, bij mijn zoontje ook nooit gehad en toch kwam hij spontaan eerder. Date met een vriendin gaat niet niet door vandaag dus heb nog wat sop klusjes bedacht, enveloppen schrijven, bed opmaken zodat hij bevallingproof is en de auto uitmesten en schoonmaken. Als er nog tijd is even shoppen voor nieuwe meubels. Verder vanmiddag zwemles met zoonlief en dan is het vervolgens mooi geweest voor vandaag. Verlof vliegt voorbij zo! Nog even 2-2 voorbij en dan kan ik rustig bevallen omdat alle verjaardagen voorlopig voorbij zijn in de familie.
Kan ik een keer uitslapen. Lukt het niet. Verleerd ofzo. Zoontje heeft bij oma geslapen, maar je hersenen willen dan niet echt snappen dat je niet hoeft op te letten en je niet zachtjes hoeft te doen als je naar het toilet gaat s nachts. Lag er niet vroeg in ivm een verjaardag, dus had liever langer geslapen. Dan maar even genieten van het rustig aan doen.
dat heb ik met 7-2 daarna mag ze wat mij betreft komen.... ik vind het altijd zo zielig als ze hun verjaardag vieren met een papa of in dit geval mama... ik hoop dat ze in feb komt... want maart zijn er al een hoop jarig in de fam en feb ben ik de enige dus dat zou fijn zijn
@Powerwoman jammer dat kleintje vannacht niet spontaan kwam. Hopelijk hebben jullie hem of haar snel in de armen.
Hier heeft de maan ook niks gedaan haha. Ben ook begonnen met vocht vasthouden Maar dan vooral alleen mijn rechterhand. Heel irritant.
Het heeft zo erg gerommeld dat ik bijna geloof in een spontane bevalling. Om 2.00 hield het op. Wel bloedverlies gehad. Net naar Z-H geweest het is wachten tot dit doorzet anders dan gaan we morgen maar beginnen... Ach 2-2 is ook wel een hele mooie datum.. M'n gevoel zegt dat we het niet gaan halen. Het rommelt nu ook maar zit nog geen patroon in. Ik vind het zo spannend. Was van plan niks te zeggen maar brrr ik moet het toch even delen haha.
Oh en trouwens. De baby doet het fantastisch. Mooie hartslag en lekker beweeglijk. Had genoeg ontsluiting voor de elektroden mocht het toch niet doorzetten dus geen ballon en ellende alleen maar vliezen breken. Heerlijk. Oh ik kijk zo uit naar deze bevalling. Tel de uren af echt waar. Deze bevalling wordt een verlossing echt. En ik ben ook heel nieuwsgierig hoe de baby eruit ziet. Met of zonder haar...
Heel begrijpelijk dat je het even kwijt wil. Fijn dat baby het zo onwijs goed doet. Dan gaan we heeeeeel hard duimen voor spontaan op 1-2 (ook een leuke datum immers!). Spannend weekje voor jullie. De griep al verdwenen in de familie?
@Powerwoman wat word het nu voor jou spannend zeg!! Hopelijk is de kleine uk er vandaag of morgen dat het maar doorzet zodat het ziekenhuis niks meer hoeft te doen. Heel veel succes alvast!!! Hier was dochterlief al om 05.15 wakker . Gelukkig om half 7 beide nog een uurtje geslapen. Dadelijk haar uit school halen om half 12 en erna ook nog even liggen. Ben zooo moe de laatste dagen overdag.
Owwwww! Wat spannend!! Leuk leuk leuk Ik zou echt totaal in paniek schieten als t nu zou beginnen haha