Meiden effe een vraagje hoe vaak moeten jullie plassen? Ik moet gemiddeld 3 keer per uur soms 2X in 10 Minuten?
@Leooonie gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Ik word op het moment helemaal gek van onrustige benen en armen. Alles kriebelt en tintelt !! Niks helpt Iemand hier ervaring mee en misschien goeie tips ??
Hier hetzelfde, dus was ook echt blij dat ik even had geslapen. Kon de wereld (including the hubby Hahahaa) weer een stuk beter aan!
@Kimjoy zo vaak hoef ik niet. Misschien om het uur ofzo. Anders even urine laten checken op blaasontsteking. @Pantoffelheldin als je iets weet dan hoor ik het graag. Heb hetzelfde. Zwaar irritant. Weet soms echt niet meer hoe te zitten of liggen van het gekriebel.
@Kimjoy ik ook vaak hoor. Maar drink ook wel veel. Voel baby ook echt duwen tegen mijn blaas. Nog meer mensen die heel fout Temptation Island gaan kijken?
Ik moet ook super veel en vaak plassen Goede training voor me bekkenbodemspieren als ze er keihard op duwt en me blaas heel graag een druppeltje wil laten lopen
@Leooonie gefeliciteerd met jullie zoon!! Alles goed? Heftig een stuitbevalling lijkt me! Hopelijk een mooi gewicht dat hij snel lekker mee naar huis mag.
@Leooonie, van harte gefeliciteerd en wat fijn dat alles goed gaat! Geniet van je kraamtijd en ik hoop dat je fijn in je bubbel kunt zitten! @Pitahaya nou inderdaad potverdikkie piept zij ff voor! Nee hoor. Ik ga morgen. Het is goed zo. Hele dag rommel de rommel dus wie weet vannacht nog een verrassing anders ga ik morgen flink aan de slag! Jippie zin in!
@Leooonie wowww gefeliciteerd!! Wat heb je dat goed gedaan zeg. Lijkt me pijnlijk een stuitbevalling. Nu lekker genieten van je kraamtijd. @Draaikont balen zeg dat je steeds naar het ziekenhuis moet. Je bent ondertussen kind aan huis daar. Hopelijk is morgen alles inorde. @Kimjoy ik hoef niet zo vaak te plassen maar moet wel zeggen dat ik vaak te weinig drink. Heb soms wel het gevoel of ik weet ik hoeveel moet plassen en dan zijn het maar een paar druppelen. @Babbelboxje ik kijk morgen temptation island terug. Premier league darten is begonnen dus vriendlief is dat aan het kijken. Ben eens benieuwd hoe dit seizoen gaat worden.
benieuwd wie na powerwoman de volgende is.... ik ga iig na volgende week veel limoensap drinken... manlief mag hard over drempels rijden... en ik heb gisteravond aangekondigd aan man( half in slaap) dat we weer sexueel actief gaan zijn... iemand nog meer ideeen?
Zou voor sexueel actief gaan! Werkt hartstikke goed!!! Bij mij doet het mega pijn maar als je geen bekkenlast heb zou ik zeggen leef je uit!
@Burb1988 trappen lopen. Moest mijn schoonmoeder 30 jaar geleden in het ziekenhuis. Na 2 trappen begonnen de weeën . Zal wel toeval zijn geweest .
Haha ik doe acupunctuur en vanaf 37 weken gaat ze opwekkend prikken met goedkeuring van verloskundige. Vanwege 2x HELLP bij eerste 2 is het mooi om dat voor te zijn. Vorige x beviel ik na de 2e behandeling Ook doet verloskundige vroeg strippen om zwangerschapsvergiftiging voor te zijn maar voor 38 wil ik zelf niet hoor haha ben er echt nog niet klaar voor Spannend allemaal weer dames!