**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Je hebt ook zetpillen van 60mg ;)
    Volgens mij heeft ah die maar je kan ze sowieso kopen bij de apotheek.

2. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Kan best dat de baby vlak na de vorige echo een groeispurt heeft gemaakt.
    Onze eerste is toen in 1 1/2 week ook ineens 500gr aangekomen.

In ieder geval positief van het vruchtwater!
    Wel pittig 2x per week ctg.

3. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113

Ja wordt echt gek van he!
    Hier ook in ene gemiddeld kind en juist erg veel vruchtwater. Ze wou volgende week weer een echo maar ik doe t niet meer. Zit wel goed

Vorige week ook volledig ingedaald en deze verloskundige zegt van niet, heel irritant

4. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ik had eergisteren eens getimed hoelang mijn krampen aanhielden een keer 3 minuten... maar gisteren geen last meer en nu weer af en toe. Ik ga volgende week vragen of ze kunnen controleren of het nu compleet verstreken is... want al die voorweeen de laatste tijd moeten voor iets gezorgd hebben.

je kunt het ook vragen aan je verloskundige... gisteren wel weer indalingsweeen in de prenatal... klapte af en toe dubbel. Dus het gaat heel spannend worden:thumup:

5. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Die echo’s brengen alleen maar onzekerheid!
    Van misschien moeten we het eerder halen als ze niet gaat groeien naar nee hoor is gemiddeld.
    Toen ik zei dat ik er geen reet van geloofde dat ze 700 gram was gegroeid zei ze ook wel dat dat vrijwel onmogelijk was.
    Ben er een beetje klaar mee en blij dat ik geen echo meer krijg. Zie vanzelf wel wat eruit komt Hahaha

Vervelend he dat er telkens wat anders gezegd wordt he!

Hier ook een beetje apart gesprek verder vandaag. Ik voel dus minder leven sinds die week. Gaat ze aan mij vragen wat ik ermee wil.
    Ja Uh.. volgens mij ben ik geen dokter en als jij zegt dat ik niet hoef te komen kom ik niet. Nu toch 2 keer in de week ctg... ben benieuwd

6. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ze kunnen wel ineens 300 a 400 gram in een week aankomen heb ik gehoord... en het is ook maar een schatting.. een die ons ontzettend onzeker maakt... maar we weten het ook pas na de geboorte... zo irritant dat ze je voor niks onzeker maken.. weet er helaas alles van

Draaikont vindt dit leuk.
  7. Boebels

Boebels Bekend lid

24 jun 2016
    826
    462
    63
    Hier vandaag controle gehad met de enige vk die ik nog niet gezien had. Erg prettige dame. Er is er maar eentje waar ik niet zoveel mee heb van de 5.

Nogmaals de metingen van afgelopen 2x besproken maar ook zij vond het niet zorgelijk. Op tast denkt ze 3500 bij 40 weken bet zoals vorige week de verloskundige zei. En eerder kleiner dan nog groter.
    Deze begon ook over eerder ingrijpen als de bevalling weet niet vordert. Klonk goed in ieder geval.
    Verder huppel ik nog letterlijk de dagen door. Fitter dan ooit en rugklachten etc zijn ook weer helemaal weg. Geen pijntjes en ongemakken en slaap als een roos. Wat dat betreft mag het gewoon tot 42 weken duren. Hoop alleen dat ze toch wel voor de 40 gaat komen. Puur omdat ik haar graag in m’n armen wil hebben. En eerdaags ook wel uitgeklust ben en alles wat ik nog wilde heb weggestreept. Ben niet zo goed in niets doen helaas

8. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    Het zou wel erg vroeg zijn maar ergens zou het voor mijn lichaam wel goed zijn! Begint steeds meer gebreken te tonen......

Ik blijf nu ook een drukkend gevoel naar ondere houden en mijn lijf is onrustig! En de kat trouwens ook hihi

9. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    @Burb1988 o ja dat is ook zo van die zetpillen. Nouja dan heb ik ze maar vast haha.

Wat echo's en metingen betreft: bij mijn 1e zoontje zaten ze er ook steeds naast. Dus toen ze bij dit kindje ook weer begonnen te emmeren met groei echo's lachten we er maar om. En ja hoor. Ze zaten er weer naast.

10. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ik heb geen idee wat onze kleine man u weegt. Heb geen echo's meer. Maandag wel weer controle bij de vk. Wil wel vragen of ze misschoen zou willen kijken of er al iets verstreken is of iets want ik het zo veel voorweeen. Kleine lag de vorige keer ruim een week voor dus ben benieuwd. Nu gewoon lekker rustig aan en maar afwachten... al met al moet ik ook nog gewoon 3 weken. Al hoop.ik zeker dat hij zich eerder meld haha

11. Myhappyfamily

Myhappyfamily Fanatiek lid

28 okt 2016
    3.723
    1.218
    113
    Vrouw
    @Draaikont heel vervelend als ze elke keer wat anders zeggen. Ik denk dat je het inderdaad gewoon op je af moet laten komen en bij de geboorte wel ziet hoe groot ukkie is. Maar als de kleine echt een stuk gegroeid is is dat alleen maar fijn.

Maandag heb ik nog een groei/liggings echo dus ben eens benieuwd hoe onze kleine gegroeid is. Vorige keer schatte ze de kleine rond de 3500. Maarja ze zei al dat kunnen we toch niet echt zeggen. Klopt ook wel weer. Ukkie beweegd goed. Veel druk daar beneden. Voor mij mag het volgende week wel komen. Ben kapot. Slaap de laatste dagen ook heel veel en last van mijn rug. Ochja het kon erger.

12. roever

roever Niet meer actief

Wat grappig dat jullie allemaal geschatte gewichten te horen krijgen..
    Die heb ik echt nog niet 1x gehoord! Net als eigen gewicht niet...
    En eerlijk.... t "boeit" me ook niet zoveel wat kleine betreft...je kunt er toch weinig aan doen :)

Even vraagje... sinds enkele dagen heb ik echt mega last van.... linker schaambot, linker schaamlip?
    (Wat t ook is)
    Het voelt echt als mega gekneusd... ken dit gevoel niet echt maar weet ook niet goed hoe "schadelijk" t is....

Ik leek al beetje op Quasimodo, maar sinds vandaag toch wel heeeel sterk...:(

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Hier vandaag 37 weken!!! Jeeeeej! Hij mag dus officieel komen en ik mag officieel thuis bevallen. Jippie!
    Maar... blijf nog maar even lekker zitten hoor. Ik hoor jullie allemaal over opwekken en dat de beep wel eerder mag komen, maar hier nog even niet hoor. Ik ga niks opwekken. Hij komt wanneer hij er klaar voor is. Maar van mij mag hij juist nog wel even blijven zitten. Ben nog steeds strontverkouden en zou het fijn zijn als ik wat fitter de bevalling in zou gaan.

En ik moet mijn vluchtkoffertje nog inpakken. Dat stel ik steeds maar uit. Het bed moet ook nog op klossen en het zeiltje moet er nog onder. Dat ga ik van het weekend maar eens doen...

Roosje-5, mams1 en roever vinden dit leuk.
  14. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    heekenbaar... ik vond het voelen alsof ik weer hechtingen had... voelt nu ook zo zacht aan , ik denk dat het bij het verstrijken hoort... gaat ook echt hangen nu;)

15. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ooooh ben zo benieuwd hoe het met @Powerwoman gaat!!

16. Babbelboxje

Babbelboxje Fanatiek lid

3 mei 2015
    1.940
    1.616
    113
    Baaaaah mag k ff zeuren. Ging chocolade smelten voor over de koekjes voor de kraamtraktatie. Smolt mooi, pannetje glanzende witte chocolade. Doe ik kleurstof erdoor begint het ineens te stollen!!! Kon er niks meer mee.

17. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    ik had dat eerst ook, laat maar komen... maar nu denk ik blijf maar zitten minimaal nog 3 weken... huis is nu een puinhoop. Door de verbouwing kwam vandaag een loodgieter voor de buizen maar het liep niet zoals gepland... en mijn muren zien er niet meer uit en het de vloeren zijn eruit... word pas over 3 weken gemaakt. En het kaartje vond manlief ineens niet leuk meer... nu ineens weer zoveel stress.. zit nu echt op de bank met harde buiken.

vluchtkoffertje bijna gereed.. en had gisteren de laatste spullen gekocht maar het water staat uit dus ik kan nog niks:eek:
    geen wasjes draaieno_O

18. kimmmmmm

kimmmmmm Actief lid

4 sep 2014
    310
    298
    63
    NULL
    NULL
    Super leuk voor de mensen die bijna tegen het eind aan lopen Ik kan niet meer...

Ben ook zo moe omdat ik nog een tweejarige heb lopen

En die van mij is ook nog steeds niet ingedaald... Ze is deze week pas gedraaid en ik krijg maandag een nieuwe liggingsecho...

Hopelijk begint ze dan snel met indalen..

19. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Hier ook! Hopelijk een soepele bevalling

20. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    morgen wil schoonmoeder ineens ergens naartoe met me... hoorde ik net van mijn man maar hij weet niet waarnaartoe. ik zou wel weten waar naartoe zegt hij. maar ik heb geen flauw idee waar ik nog naartoe zou moeten.

Deel Deze Pagina