Jaaaa, daar is ze. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Dat was ik, en het klinkt ook als een mooie reis! Ondanks dat je in 1 keer door mocht Hihi. Geniet lekker in je bubbel!!!
[QUOTEUitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 21 Februari: (5) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje J Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje V Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje M Wens09 || 33 jaar || 2e kindje J Boebels || 34 jaar || 2e kindje M 22 Februari: (3) Trillian || 35 jaar || 2e kindje J Jaly || 37 jaar || 1e kindje M Toetje77 || ?? jaar || 2e kindje 23 Februari: (1) Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje J 24 Februari (1) Piscean || 27 jaar || 2e kindje M 25 Februari: (5) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje J Vioro || 28 jaar || 1e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje J Orchidee88 || 29 jaar || 2e kindje J Baloo || 29 jaar || 2e kindje M 26 Februari: (3) Brocante || 22 jaar || 1e kindje J NieTa || 36 jaar || 6e kindje M Tann || 31 jaar || 2e kindje J 27 Februari: (3) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje M Woezie ll 22 jaar ll 2e kindje M 28 Februari: (5) Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje M Draaikont || 30 jaar || 2e kindje M MevrAppeltaart || 27 jaar || 2e kindje J Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje M Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje Maart: 1 Maart: (1) Roever || 30 jaar || 2e kindje J 2 Maart: (5) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje M Annelisa87 || ?? jaar || ?? kindje Kuikentje2 || 34 jaar || 2e kindje J Danpas || 33 jaar || 1e kindje J Popidepi || 27 Jaar || 2e kindje M 3 Maart (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Lammetje91 || 26 jaar || 1e kindje 4 Maart: (3) B3lle || 31 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje J Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje M 7 Maart: (2) Wivine89 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje M 8 Maart: (2) Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Kimmmmmm || 29 jaar || 2e kindje M 11 Maart: (2) Duizend || 32 jaar || 1e kindje Melon || 26 jaar || 1e kindje J 18 Maart: (1) Babbelboxje || 30 jaar || 2e kindje J Totaal: 44 Jongens: 16 Meisjes: 16 Verrassingen: 1 Afspraken: Februari 5 februari Myhappyfamily, groei/liggingsecho 7 februari Piscean, Echo gynaecoloog ivm inleiden ja of nee 7 februari Piscean, controle verloskundige 8 februari Meiske2015, groeiecho 13 februari Piscean, controle Geboren: December: LisaLisaLisa || 09-12-2017 || 25+5 || Fenn* Februari: Leooonie || 01-02-2018 || 35+6 || zoon Powerwomen || 02-02-2018 || 37+6 || L.inde
@Powerwoman super gefeliciteerd met je dochter! Inderdaad mooie naam! Geniet lekker van je bubbel en je gezin en kom lekker bij! Hier te lezen dat alles goed is gegaan!
Van harte gefeliciteerd @Powerwoman met jullie dochter. Wow wat mooi. En die naam... die hadden wij ook voor een meisje. Hihi. Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd @Powerwoman Daar is ze dan eindelijk.. prachtige naam. Ontzettend veel geluk gewenst
Gefeliciteerd @Powerwoman met de geboorte van jullie dochter! Wat een mooie naam en fijn dat jullie zo snel naar huis mochten. Lekker genieten van elkaar!
@Powerwoman gefeliciteerd met jullie dochter. Wat een flinke dame zeg voor dat termijn. Fijn dat je de bevalling zo ervaren hebt. Klinkt als een mooie ervaring. Geniet van jullie bubbel!
Woehoe!!!! Afgelopen week "geboren": ons 1,5 jarige lieverd is veranderd in een meeeega driftige,eigenwijze dreumes! !! En vooal alles zelf willen doen! Had stiekem gehoopt dat die fase pas zou beginnen na geboorte van zn broertje Kan nu echt heel weinig hebben
Haha herkenbaar! Wij zijn op dat moment gelijk begonnen met een strafplekje. Ze moet daar zitten als ze niet luistert enzo.
Ik Nee geintje. Wel sinds gisteren heel sterk het gevoel dat ze wel een snel kan gaan komen. Maar totaal nergens op gebaseerd
Volgens mij willen we bijna allemaal de volgende zijn . Hier denk ik vaak: blijf nog maar een weekje of 5 zitten. Op andere momenten denk ik: kom naar snel, ik wil mijn sokken weer zelf aan kunnen doen! Hier lijkt de hond elk moment loops te kunnen worden. De arme meid is al 1 jaar overtijd . Die loopsheid geeft altijd zo'n zooi . Een broekje piest ze uit boosheid continu vol. Er zit niets anders op als met een fles ontsmettingsmiddel en een doekje achter haar aan te rennen .
Enerzijds hoeft t niet. Ben fit als maar zijn kan. Als t moet kan ik zo nog wel jaren door. Maar ben ook gewoon reuzebenieuwd naar de kleine. En bovenal mijn zoontje is er echt aan toe. Merk dat hij het echt heel spannend vind worden. En als de kleine er eenmaal is kunnen we ook gewoon weer veel meer ondernemen zoals hij gewend is. Arm hondje. Wij hebben gelukkig een reutje dus geen last ervan.