Heb niet meer gebeld..was het allemaal ff zat! Haha ga maandag wel even bellen..en anders maar gewoon wachten! De drang om te vertellen is er nog steeds niet dus dat scheelt ook wel! Die krampen die ik had toen het mis ging heb ik niet gehad..dus dat maakt me wat zekerder! @Myhappyfamily ja dat is wel balen dat we dan ergens anders heen moeten..maar goed! Voor de rest zo'n leuke, lieve vk dat ik het er wel voor over heb!
Gelukkig dat scheeld wel. De vk zie je een stuk vaker dan diegene van de echo. Als de drang om te vertellen er nog niet is scheeld dan wel dan is het wachten misschien makkelijker. Maar het is ook gewoon voor je zelf dat je kan zien dat alles in orde is.
Herken het helemaal...ben echt een heks tegen mn kids!!! Opzich kunnen ze zich goed vermaken..maar zodra ik ga zitten of even op de bank ga liggen gaan die sensoren van ze aan en zitten ze boven op me...moet hun billen afgeveegd worden...slaan ze elkaar de hersens in... Nu is het weekend en is manlief thuis...maar denk maar niet dat hij de billen mag afvegen of de schoenen aan mag doen of een broodje mag smeren pffff haha Net of ze het weten! Ben m net gesmeerd..ff uurtje voor mezelf! En dan mag papa alles
Haha ik ben ook boos op alles en iedereen om niks Gisteravond feestje en ik had met dansen echt al bandenpijn! Hele avond met water in mijn wijnglas. Wat een grap. Ik zit er niet over in dat de echo dinsdag niet goed is. Ben hartstikke zwanger en je ziet het ook al. Gelukkig bijna vakantie waardoor ik veel mensen kan ontlopen tot de 2e echo
Weer even beetje bijgelezen. Vandaag echt veel geslapen. Nu is manlief naar een verjaardag van dochtertje van vrienden maar ik trek het echt even niet en hij heeft onze dochter lekker meegenomen en nu heb ik even 2 uurtjes helemaal niks. Dus lekker op de bank met Netflix.
Pff dames , zijn hier nog meer mensen met geen symptomen? Mijn testen knallen wel maar heb echt helemaal niets , nieteens een cup extra ....
@Wivine89 ik heb ook nog niet veel kwaaltjes hor, zie het maar als een zegen.. Ik snap wel je onzekerheid hoor dat heb ik ook af en toe Ben alleen heel erg moe de hele dag, gevoelige borsten en krampen en ik ben 6 + 2.. maar sommige vrouwen hebben veel meer kwaaltjes en dat lijkt me ook niet fijn!
Hier hetzelfde en ben verder. Heb alleen klein beetje weeig gevoel in de ochtend. Jij? Hier vandaag 7 weken dansje!
Ik heb me vanmorgen ziek gemeld voor het eerst sinds een haar of 2 geloof ik die darmkrampen belemmeren echt m'n dagelijkse bezigheden en snachts weinig slaap er door.. verder weinig andere kwaaltjes gelukkig alleen sochtends wat misselijk
Hopelijk gaat het snel wat beter met ons allemaal. Dat lamlendige gedoe is ook niks Ik heb donderdag avond echo. Ben nu al zenuwachtig haha.
Ja het is wat die symptomen: spelen ze op dan ben je zooo lamlendig en een vaatdoek. Zijn ze even weg dan denk je mmmmm is dat geen slecht teken?? Haha! Oh wat zullen we allemaal blij zijn he als we een positieve termijnecho hebben gehad.. Als ik denk aan de echo de 17e wordt ik super zenuwachtig Gelukkig nu weekje vakantie, dat gaat hopelijk snel voorbij!
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari ? Toetje77 - 39 jaar - 2e kindje 15 Smurfje88 - ? - 2e kindje 20 Lysette - 33 jaar - 3e kindje 22 Trillian - 35 jaar - 2e kindje 23 Anne_eerste - 30 jaar - 1e kindje 24 Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje 25 Piscean - 27 jaar - 2 kindje 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 25 Wens09 - 33 jaar - 2e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 26 Woezie - 22 jaar- 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje 28 Danpas - 33 jaar - 1e kindje 28 Mams1 - 29 jaar - 3e kindje 28 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje Maart ? B3lle - 31 jaar, 2e kindje 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 2 lpp32 - 35 jaar - 2e kindje 3 Karlijn - 27 jaar - 2e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 4. B3lle - 31 jaar - 2e kindje 4 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje 4 Lena1982 - 35 jaar - 2e kindje 5 Frummels - 30 jaar - 1e kindje 5 Kuikentje2 - ? - 2e kindje 6 Roosje-5 - 31 jaar - 1e kindje 7 Lavendelmeid - 31 jaar - 1e kindje 7 Wivine89 - 27 jaar - 2e kindje 8 myhappyfamily - 29 jaar - 2e kindje Afspraken: Juli 7 juli Toetje77, 1e echo 11 juli Mams1, 1e echo 11 juli Lysette, 1e echo 12 juli Lindy1985, intake 13 juli Danpas, 1e echo 13 juli Anne_eerste, 1e echo 14 juli Frummels, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 17 juli Wens09, 1e echo 17 juli Wivine89, 1e echo 17 juli lpp32, 1e echo 18 juli Pitahaya, 1e echo 18 juli Woezie 1e echo 19 juli Karlijn 1e echo 19 juli Leooonie 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 19 juli Roosje-5, 1e echo 19 juli lavendelmeid, 1e echo zh 20 juli Kuikentje2, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 24 juli Lena1982, 1e echo 24 juli myhappyfamily intake & 1e echo 24 juli Pitahaya, intake 24 juli roever, intake & 1e echo 25 juli lavendelmeid, 1e echo vk 26 juli Karlijn intake 26 juli Daantje09, intake 26 juli Lindy1985, 2e echo 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo 28 juli B3lle, intake & 1e echo Augustus 8 augustus Trillian, intake & 1e echo 7 augustus Daantje09, 1e echo
Hoi meiden, ik heb de lijst even een update gegeven met mijn intake en echo, incl die van lpp32, hopelijk heb ik het goed gedaan de kleurtjes zijn erin gebleven gelukkig Als ik een foutje heb gemaakt, sorry alvast.. Heb het voor het eerst op mijn tel gedaan!