Inwendig. Ik bleek een cyste van 2,25 cm te hebben. Die zat bij de uitwendige echo voor het ukje. Inwendig zien ze gelukkig veel meer. Viel erg mee
Welkom @brocante mooie echo! En wauw al een kloppend hartje super zeg!! Hier moet manlief ook even wennen aa mijn energiepijl van 3x niks maar hij doe alles als ik het hem vraag zonder mopperen. Vandaag dagje bij schoonzus op de boot geweest met dochter en man en ook hen verteld. Super vinden ze het. Nu woensdag alleen nog mijn zus en na de echo de 17e langzaam de vrienden. Ondertussen kan ik niet zo goed tegen de warmte want wordt er nog vermoeider en misselijke van dus ik klaag gewoon even dat het wat minder warm mag worden hihi. Woensdag mvm en nog 1 week aftellen nar de echo.
Hoi allemaal Welkom en gefeliciteerd nieuwe meiden. Ff stil geweest, mijn humeur is niet om over naar huis te schrijven en die warmte helpt ook niet echt. De duizeligheid word niet minder, en er is misselijkheid bijgekomen en hele gevoelige borsten. Zoals je leest ben ik behoorlijk sjaggie en in een klaag bui, hoop zo voor mijn man dat dat niet nog 7 en een halve maand zo is.
Ik heb ook twee cystes. Schrok er ook van! Maar schijnt vaak voor te komen en gaat meestal vanzelf weg. Omdat ik (en jij ook) zo'n super vroege echo hadden zie je ze, terwijl ze met 11 weken misschien wel weg waren geweest.
Ja eerste 2 zwangerschappen begonnen met bloed verlies dus mocht al vroeg Nu is t een kado'tje en weet ik niet precies hoe ver ik ben dus mag weer vroeg Ze zijn ook erg makkelijk
Succes voor de dames die deze week de echo krijgen!!! Het was gisteren erg leuk alleen was mijn schoonmoeder koffie drinken bij haar moeder. Het leek even mis te gaan maar met een smoes kregen we haar thuis. Ze kwam aan fietsen en ik dirigeerde schoonvader en mij ouders naar de tuin. Snel onze dochter dat shirt aan gedaan en er achter aan laten lopen. 3 x zeiden ze "wat heb je een leuk shirt aan". De 4e las de text pas. Ze sprongen in de lucht want ze hadden dit niet gedacht. Daarna gingen wij weg en zij varen en kregen we veeeeeeel proost foto's haha
Hello ladies, hoe is het vandaag met jullie? Volgens mij staan er een hoop echo's ingepland voor deze week, spannend!! Ik kom me voorzichtig officieel aansluiten. Na de bloeding van 7 dagen waarvan 5 dagen erg heftig, blijkt er in mijn baarmoeder een zwangerschapsring te zien. Er zat helaas nog wel vocht om de ring heen dus nog wel wat onzekerheid... Iemand die mij in de lijst wilt zetten? Yasmientje14, 25 jaar, 2e kindje, 07 maart '18
Wanneer begon je met bloeden? Was dat rond je NOD? Dan zou het eventueel een pseudo menstruatie kunnen zijn. Dit heb ik vorige zwangerschap gehad. Positief testen, ongesteld worden dus denken dat je niet zwanger bent, 2 weken later knal positieve testen blijken te hebben. En zelfs daarna nog een bloeding rond 7 weken van een aantal dagen, maar toch is hier onze gezonde dochter uit voort gekomen. Ik hoop dat dit je iets meer hoop geeft. Wat fijn dat er wél een zwangerschapsring te zien is!! Dat is positief. Wanneer heb je je volgende echo?
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: ? Toetje77 - 39 jaar - 2e kindje 15 Smurfje88 - ? - 2e kindje 20 Lysette - 33 jaar - 3e kindje 20 Meiske2016 - 30 jaar - 2e kindje 22 Trillian - 35 jaar - 2e kindje 23 Anne_eerste - 30 jaar - 1e kindje 24 Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje 25 Piscean - 27 jaar - 2 kindje 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 25 Wens09 - 33 jaar - 2e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 26 Woezie - 22 jaar- 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje 28 Danpas - 33 jaar - 1e kindje 28 Mams1 - 29 jaar - 3e kindje 28 Burb1988 - 29 jaar - 2e kindje Maart: ? B3lle - 31 jaar, 2e kindje 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 2 lpp32 - 35 jaar - 2e kindje 3 Karlijn - 27 jaar - 2e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 4. B3lle - 31 jaar - 2e kindje 4 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje 4 Lena1982 - 35 jaar - 2e kindje 5 Kuikentje2 - ? - 2e kindje 6 Roosje-5 - 31 jaar - 1e kindje 7 Lavendelmeid - 31 jaar - 1e kindje 7 Wivine89 - 27 jaar - 2e kindje 7 yasmientje14 - 25 jaar - 2e kindje 8 myhappyfamily - 29 jaar - 2e kindje Afspraken: Juli 7 juli Toetje77, 1e echo 11 juli Mams1, 1e echo 11 juli Lysette, 1e echo 12 juli Lindy1985, intake 13 juli Danpas, 1e echo 13 juli Meiske2015, 1e echo 13 juli Anne_eerste, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 17 juli Wens09, 1e echo 17 juli Wivine89, 1e echo 17 juli lpp32, 1e echo 18 juli Pitahaya, 1e echo 18 juli Woezie 1e echo 19 juli Karlijn 1e echo 19 juli Leooonie 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 19 juli Roosje-5, 1e echo 19 juli lavendelmeid, 1e echo zh 20 juli Kuikentje2, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 24 juli Lena1982, 1e echo 24 juli myhappyfamily intake & 1e echo 24 juli Pitahaya, intake 24 juli roever, intake & 1e echo 25 juli lavendelmeid, 1e echo vk 26 juli Karlijn intake 26 juli Daantje09, intake 26 juli Lindy1985, 2e echo 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo 28 juli B3lle, intake & 1e echo Augustus 8 augustus Trillian, intake & 1e echo 7 augustus Daantje09, 1e echo
Jeeej de eerste echo's gaan komen! Spannend hoor. @Yasmientje14 onzekere periode, gelukkig lees ik veel succesverhalen van zwangerschappen en bloedingen dus ik ga gewoon heel hard voor je duimen.
Hahah dat is meestal met tshirts he ze kijken wel maar lezen niet echt of het kwartje valt niet meteen. Wel leuk dat ze nog zo een leuke fotos stuurde Gelukkig niet helemaal in de soep gelopen haha.
Fijn dat je alsnog zwanger bent en niet mis is gegaan!! Lees zelf ook meerdere verhalen van mensen die een bloeding hadden en alsnog gewoon zeanger blijken te zijn! Geeft weer wat hoop. Mijn moeder kent iemand die is zowat haar hele zwangerschap elke maand ongesteld geweest. Wachten op de volgende echo