Welkom Leonie! Gefeliciteerd. Ik las in een ander topic dat je vandaag 12dpo bent? Dan is je UD 4 maart (ipv 6).
Wat fijn @Frummels van de extra echo's. Snap dat je ff wil wachten met vertellen. Hoop zo voor je dat dit een mooie plakker is. Ik heb een best grote cyste van 6cm op mijn eierstok die begon te groeien toen ik de vorige keer zwanger was. Toen de hormonen weer uit mn lichaam waren bleef die stabiel. Ben nu best weer benieuwd of die groeit.
Ik voel m zitten helaas! Als ik op mn buik druk! Heb in augustus weer controle maar ja..nu ik weer zwanger ben zal het wel anders lopen. Denk maandag maar even de gyno bellen
Ik meld me graag aan! Vandaag ben ik 3.6 weken zwanger. Ik weet het sinds 3.2, super vroeg! En vandaag is mijn nod en tot nu toe ben ik niet ongesteld! Spannend dus. 3 maart ben ik uitgerekend. Dit zal vast nog wel bijgesteld worden. Vind het erg spannend omdat ik voordat we onze dochter kregen, een miskraam heb gehad. Een MA bij 10.1 Ik ben dus voorzichtig blij! Oja en wilt iemand mij op de lijst zetten? Karlijn, 2e kindje, 3 maart uitgerekend. Heb de VK nog niet gebeld, dat doe ik denk ik ergens volgende week.
Hoi meiden, ik zou ook graag mee willen kletsen ook zou ik iemand willen vragen om mij op de lijst te zetten please? Op mijn telefoon lukt het niet 1 Maart, 1e kindje en ik ben 31 jaar. Maandagochtend weet ik wanneer ik mijn eerste echo heb! Heb wat menstruatie achtige krampen en ben best moe maar verder gaat het wel.. jeetje wat een heftige verhalen van sommige meiden hier, duim enorm dat bij jullie alles goed blijft gaanmaar dat wens ik tevens voor alle meiden hier! (En mezelf uiteraard)
Heftig zeg. Ik heb ook een grote cyste gehad (6-7 cm) maar diens na anderhalve maand vanzelf weer verdwenen.
Welkom nieuwe dames! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Heftig Karlijn, hopelijk gaat het bij ons nu allemaal wel goed!
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje Maart 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 5 Frummels - 30 jaar - 1e kindje 6 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje Afspraken Juli 14 juli Frummels, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo Augustus
Welkom nieuwe dames super leuk!! Gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Leuk om zo allemaal te kletsen! Een cyste lijkt me vervelend of heb je er zelf geen last van? Kan het kwaad tijdens de zwangerschap?
@Frummels o hahaha ik heb 't verkeerd gelezen ik dacht gewoon dat we het rijtje af gingen dom pas hem even aan
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari 25 Sjors84 - 33 jaar - 3e kindje 26 Pantoffelheldin - 28 jaar - 2e kindje 28 Tann - 31 jaar- 2e kindje Maart 1 Draaikont - 30 jaar - 2de kindje 1 Baloo - 28 jaar - 2e kindje 1 Roever - 30 jaar - 2e kindje 1 Lindy1985 - 31 jaar - 1e kindje 4 Daantje09 - 27 jaar - 3e kindje 5 Frummels - 30 jaar - 1e kindje 4 Leooonie - 30 jaar - 1e kindje Afspraken Juli 14 juli Frummels, 1e echo 17 juli Tann, 1e echo 19 juli Draaikont, 1e echo 21 juli Frummels, 2e echo 27 juli Baloo, intake & 1e echo 28 juli Frummels, 3e echo Augustus
Als je je uitgerekende datum, leeftijd en hoeveelste kindje dit is aan mij doorgeeft, dan zet ik je in de tabel
Net een testje gedaan met middag urine. Ben opzich wel tevreden maar hoop toch dat ie morgen in de ochtend meer knalt! Ik blijf gewoon zo onzeker..