Ik heb vanmorgen de eerste echo gehad. Geen termijnecho maar wel kijken of er een hartje was, het op de juiste plek zat etc. Nou het hartje was heel duidelijk te zien. En toen waren er tranen Ze zei dat alles er super mooi uitzag. 28juli krijgen we de 2e echo, dit is dan wel een termijnecho. Ik zal vanavond proberen foto te plaatsen
Meiden, ik 'moet' binnenkort naar een BabyShower toe, ik ben vereerd dat ik ben uitgenodigd maar ik ben niet 'zo' haha.. lijkt me vreselijk en dat weten mijn vriendinnen gelukkig wel. Maar ik moet een hapje maken.. Ik moet eerst de hele dag werken dus moet het de avond er voor al klaar maken. Ik google me suf op internet maar zie door de bomen het bos niet meer. Wie heeft de gouden tip?
@Meiske2015 spannend!!! Geel veel.succes!! @Danpas wat fijn zeg een goede echo... opluchting altijd!! @Lena1982 ik vind het wel speciaal dat vriendinnen aan je denken op zich en de moeite doen. Bij ons is het niet met allemaal gekke dingen alleen lekker borreltje met hapjes en cadeautjes. Maar misschien nacho's met een duppie? Van die danaroll deegjes met een mini knakworstje erin. Haha gier altijd een hit en zo gemaakf
Wat fijn @Danpas ! Ik zoek nog een goede smoes. Ik doe 1 x per week aan sport met een vriendin. Nu zei de verloskundige dat ik nu beter niet zo'n hoge hartslag kan krijgen en/of verhit raken. Dus ik heb me al afgemeld, maar ik moet nog een goede reden hebben waarom ik (tijdelijk) stop, die ik aan haar kan vertellen...
@Lena1982 doop lange vingers in gesmolten (witte) chocolade en haal ze door roze en/of blauwe muisjes halen. Of maak mini sandwiches. Wit brood beleggen met kipfilet, roomkaas en zongedroogde tomaatjes. Of eiersalade met rucola en spek. Boterhammen stapelen en in kleine driehoekjes snijden. Fruitspiesjes doen het ook altijd leuk. Of tomaat, basilicum, mozzarella op een stokje.
Haha, ik ben bang dat ik hier een keiharde in ben. .. Als t niets voor je is, dan kun je dit eerlijk zeggen toch? Zelf bedank ik vriendelijk voor hun feestje, en geef aan dat ik wel een feestje met de nieuwe moeder vier als kindje gezond en wel op de wereld is. Je bent natuurlijk helemaal niets verplicht
@rianne2985 welkom! dat is appart zeg dat ze in frankrijk een zwangerschap op 41 houden. Ochja aan de andere kant maakt het ook niet uit zolang alles maar goed gaat! Zou wel grappig zijn als de kinderen op dezelfde dag geboren zijn. Maar voor hun zelf is dat ook niet zo leuk inderdaad! @Wivine89 snap je onzekerheid wel. Ik heb dat niet zo. Maar veel hebben liever wat klachten zodat ze ook het gevoel hebben zwanger te zijn en dat het ook wel goed gaat. Nog even en dan is het maandag. @Roosje-5 welkom!! Ik ben ook zo moe de laatste dagen. Kan ook de hele dag slapen. Maar van die dromen heb ik niet. De hele zwangerschap is onzeker je weet nooit wat gebeurd. Vooral als je een control freak bent is dat lastig. Maar komt goed allemaal @Danpas dat is fijn om te zien he!! Vooral de eerste echo . Fijn om een kloppend hartje te zien. @Lena1982 wel leuk dat je vriendinnen aan je denken. Al vind je het zelf minder leuk. Die vriendin zal het vast en zeker leuk vinden als je komt. Qua eren tsja de dingen waar ik aan denk heeft de rest al opgenoemd hierboven. @Duizend inderdaad bloedarmoede is wel een goeie. Of je kan het haar al vertellen
Hier vanmorgen behoorlijk wat helder rood bloed verloren met een groot stolsel. Dacht dat het helemaal mis was. Net terug van de vk. Alles gelukkig inorde. Een kloppend hartje gezien! Spande erom of we al een kloppend hartje zouden zien of niet want dat begint pas in de 6e week. Ze zei al als het hartje niet klopt kan het 2 kanten op. Het kan mis zijn maar ook nog te vroeg. Maar gelukkig klopte het dat stelt me echt gerust. Heb een cyste naast de baarmoeder daar komt waarschijnlijk het bloedverlies vandaan. Echt fijn om te zien dat alles in orde is.
Vandaag gesprek bij verloskundige gehad. Eigenlijk alleen verduidelijking, geen echo niks, volgende week donderdag staat mijn termijn echo gepland. Ben heel erg benieuwd! Wat een goed en leuk nieuws komt er zo beetje bij beetje binnen van iedereen!
Oef, dat was vast schrikken Gelukkig vanmiddag een goede echo gehad,met hartje! En "fijn" dat ze weten waar t bloed vandaan komt zeg..
Jeetje, dat is ook schrikken! Gelukkig dat het goed zit zeg... pfff Mijn zoontje is geboren op 5 maart (23feb uitgerekend) dus hoe dan ook met de verjaardagen dicht op elkaar.. mn schoonzusje is ook 5 maart jarig dus doe dan maar allemaal op 5 maart haha. Deze zwangerschap loopt bijna helemaal gelijk, ook een echo met 9wkn. En straks met kerst een dikke buik etc. Heb trouwens nog wel een fotootje van die 9wkn echo, inwendig en 2,5cm groot. Hij bewoog daar ook al. Ik mag nu 'pas' over 2 weken..