**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Maar een missed abortion heeft niks van doeb met wel of geen symptomen hè dat weet je

2. roever

roever Niet meer actief

Yup, I know.
    Eerste zwangerschap was een echte ma,
    Tweede zwanerschap constateerde ze weer een ma... maar uiteindelijk loopt hier een zoontje van bijna een jaar.
    Heb denk ik gewoon een trauma voor de eerste echo opgelopen denk ik,haha :/

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Pfff, ik ben zo zenuwachtig voor dinsdag!!

Anne_eerste vindt dit leuk.
  4. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Heel begrijpelijk vind ik! Het is voor iedereen spannend maar als je zo'n nare ervaring hebt nog veel erger! En je probeert toch ergens controle uit te halen: kwaaltjes!

Ik heb t idee dat het hcg in een soort golfbewegingen stijgt. Dan ben ik erg beroerd waarna ik dan opeens weer een dag prima ben. Dan denk ik ook gelijk: mmm. En dan de volgende dag weer een vaatdoek..

5. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik ooooook! Maandag in mijn geval. Echt heel spannend.

6. Pitahaya

Ga ik eerst maandag voor jou duimen! Hoe laat moet je?

7. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    1115u! Lief van je! Alle duimen helpen ;)

Verliezen jullie ook zoveel afscheiding? Ik wel! Meestal wit/gelig. Nu net best een klodder met afvegen. Is dat een slecht teken (slijmprop)? Of kan het nog van het vrijen zijn?

8. Pitahaya

ja, ik verlies ook heel veel afscheiding. Dan voel ik het er gewoon uitlopen en ben ik bang dat het bloed is.

9. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Die onzekerheid is echt killing de eerste tijd!
    Moet nu ook weer 3 weken wachten ppff.

Ik heb ook wel veel afscheiding. Ene dag wel veel erger dan de andere dag.
    Maar heeft nu nog niks met de slijmprop te maken hoor. Ik had bij mijn dochter de hele zwangerschap veel afscheiding en ook nooit de slijmprop verloreb

10. Rapunzel

Rapunzel Fanatiek lid

14 dec 2012
    4.172
    5.727
    113
    Op dit moment heb ik ook echt meer afscheiding. En kwaaltjes is idd een komen en gaan, vorige week kon ik amper mijn bed uit van de misselijkheid, nu gaat het weer goed, alleen overdag af en toe een cracker ofzo om het tegen te gaan.

11. Pitahaya

Ik heb dat als ik een volle maag heb dat het dan vaak wel gaat met de misselijkheid. Vaak is het erger als ik een lege maag heb. En zo rond het middaguur word het minder.

12. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Meer afscheiding is logisch want je lijf zorgt dat het daar lekker schoon blijft:)

13. mams1

mams1 Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.121
    800
    113
    Ja hè. Daarom eet ik echt bijna t dubbele van normaal!
    Ik at eigenlijk nooit brood en zit nu al aan bammetje 6, bizar

14. Pitahaya

Haha, gewoon lekker doen hoor. Zolang je het gezond houd is het helemaal prima toch?

mams1 vindt dit leuk.
  15. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Inderdaad regelmatig wat eten.
    Bij een lege maag word ik ook misselijk. Als ik om de 2/3 uur wat eet gaat het goed :)

De vermoeidheid lijkt ook de betere kant op te gaan dus ik ben weer een beetje mens :roflmao:

16. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Ooow spannend inderdaad die echo's. Ik moet ook maandag maar pas om 18.40 uur. Dus lange dag werken ben ik bang. De kannen van de mvm worden weer graag gevuld en was even vergeten hoe die lucht was :| maar ja.

Vandaag redelijke dag gehad en inderdaad lijkt met vlagen te komen. Eten doe ik ook echt veel meer! Anders wordt ik echt misselijk. En voor ik ga slapen moet ik iets nemen anders echt in bed misselijk van de honger

17. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nou waar ik hier eerst helemaal niets voelde, merk ik toch wel dat ik zo moe als een hond ben nu haha. En zelfs een beetje misselijk af en toe, heb ik vorige zwangerschap echt helemaal geen last van gehad, dus daar ben ik wat minder blij mee:roflmao:. Én zelfs een darmen buikje hier! Haha. Hopelijk zakt het nog wel wat af want we willen eigenlijk wachten tot de 12 weken. Als ik dat vol hou tenminste :roflmao::roflmao::roflmao:
    Ik heb woensdag "pas" de echo, pffff ben zooo benieuwd of alles goed is!!
    Fijn dat er al dames zijn met goede echo's!! Ik duim echt voor iedereen een goede echo!!

18. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Hier ook veel afscheiding en misselijkheid. Kan echt geen warm eten door mn keel krijgen. Normaal gesproken eten wij tussen de middag warm, maar daar moet ik dus echt niet aan denken. Gelukkig nog niet hoeven overgeven. Bij mijn dochter had ik HG, vreselijk. Hield toen echt niks meer binnen. Hopelijk blijft dat me nu bespaard.
    Daarnaast ijskoude voeten en handen, meer dames die daar last van hebben?? Zelfs met een dekentje en dikke sokken heb ik nog koude voeten. Meen me te herinneren dat ik dat bij mijn dochter in het begin ook had.
    Hier nog 10 dagen wachten tot de eerste echo...duurt lang he?!

19. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Ik heb t ook veel sneller koud inderdaad! Heb ik normaal nooit dus wel opvallend. Veel echo's volgende week, spannend!!

20. Pitahaya

8 weken dansje!!

Anne_eerste vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina