Haha ja kent het. Ik ben gewoon wat lastiger en mijn man kan daar niet zo goed tegen. In plaats van laat maar gaat hij er dan nog even lekker tegenin. Resultaat zijn heeeeerlijke discussies. Ik heb hem nu de app op zijn mobiel gezet van 'Tuurlijk schatje' haha echt hilarisch. Misschien een tip haha.
Wat super fijn alle mooie en goede echo's voor jullie dames, gefeliciteerd. Probeer nu ook een beetje te genieten hè
Pffffff........ Tijdens vorige zwangerscgap had ik zooooooo'n zin in sushi!!! Manlief en ik elkaar beloofd sushi te gaan eten paar maand na geboorte. Dit duurde eigenlijk al te lang blijkt nu, want nu moeten we nog weer een klein jaartje wachten. .. voor t goede doel natuurlijk, dat dan weer wel. Maar heb dr zo zin in!!!
Nieuw onderzoek toont aan dat sushi gewoon mag tijdens zwangerschap. Weliswaar bij een goed restaurant waar het vers gemaakt wordt maar die zijn niet zo moeilijk te vinden. Sushi van de AH bijv. wel laten staan want die is voorverpakt. En liever geen sushi met roofvis zoals tonijn. Dus ik eet binnenkort gewoon mn sushi hoor haha! Je hebt ook nog vega sushi met tofu en avocado etc. Maar dit is een afweging die je zelf moet maken natuurlijk. Er wordt jarenlang geroepen dat je het beter niet kan doen en dan opeens mag het wel?! Naja.. Oooh zo heerlijk allemaal, krijg er helemaal zin in. Wijn ga ik het meeste missen.. een goed glas droge witte wijn bij het eten of koken. Daar heb ik de vorige keer geen goede vervanger voor kunnen vinden.
Hmmmm ok Maar ben gek op (sushi) met zalm,paling enz!!! Yummmmm Naja nog even maar weer wachten. Wel ga ik morgen een heerlijke quiche maken met gerookte zalm, slurrrp!! Haha Over je wijntke gesproken. We hadden afgelopen weekend een alcohol vrije champagne, en die was zooooo lekker! Bij de ah vandaan, eurotje of 5. Misschien is dat iets haha
https://www.minime.nl/artikelen/631/zwanger-sushi-eten Ja ik vind jills 0.0% ook wel lekker.. gelukkig mis ik alcohol helemaal niet. Maar de smaak van witte wijn.
Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik gewoon sushi gegeten, NIET bij een all u can eat restaurant want daar is het gewoon niet vers. Maar een Japans restaurant waar verse vis gebruikt wordt en je betaald per rol, hoef je niet te laten staan! Ik vroeg het wel altijd van te voren! Zodra ik een twijfel zag ben ik weg gegaan En anders kan ik je de dragonroll aanbevelen die is zooooo lekker, met gamba en avocado *hearteyes*
Ik maak dan de sushi gewoon zelf. Dan hal ik de vis vers van de viskraam dat ik zeker weet dat het vers is. Eet ook gewoon verse haring enzo. hmmm Ik mis vooral rood vlees.... Carpaccio, filet, lekker biefstukje hmmmmm HELP
Slurrrp wat bestaat er veel lekkers he hahaha Mag je nu wel kreeft (uit de vriezer) zelf bereide/eten? Ik heb het nog nooit gegeten en zou t graag eens keer klaar willen maken haha Of is het uberhaubt niet te (vr)eten?
Jaaaaa! Hier ook een goede echo! Helemaal conform qua groei en knipperlichtje. Zo blij! Mmm sushi zoooo lekker.
Welke champagne is Dat?? Ik mis t namelijk wel heel erg en heb zelfs beetje afkickverschijnselen ben ik bang Voor degene die hiervoor een keer borstvoeding hebben gegeven; Ik heb 1 of 2x per dag dat tintelende toeschiet gevoel al. Dat is toch bizar! Herkenbaar?
Haha hier iets soortgelijks, ik ben in december gestopt met borstvoeden van mijn dochter. Tijd lang bleef er melk in mijn borsten en net voor we zwanger werden was het weg. Nu zitten ze alweer vol met melk, erg toch met 7 weken zwanger zijn! Ben benieuwd of meer dat hebben zo vroeg. Ik kan ook gewoon weer afkolven haha
Gefeliciteerd voor alle goede echo's! Ik zou wel weer graag een boterham met rosbief willen, oeh en een keer carpaccio idd! Erg he dat je dat veel meer wilt als je het niet mag Ik herken het niet @mams1, ik heb wel sinds de eerste altijd melk gehouden in mijn borsten, niet dat ik kon kolven ofzo maar wel druppels uit mijn tepels.
Ja inderdaad wel altijd melk en juist NU niet, doet pijn, mn tepels. Wel helemaal volle borsten. Heb zo'n zin om zo'n kleintje weer aan de borst te hebben..
Ik ben hier mega onzeker vandaag. Voel in eens niks meer van symptomen qua misselijk en gevoelige borsten en ook heb ik zo'n zeurend gevoel in onderbuik dat ik bang ben dat het niet goed zit...