**Februari / begin maart 2018 uitgerekend**

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Tann, 22 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karlijn

karlijn Niet meer actief

Nah, ik dacht wat is het hier stil. Krijg maar geen meldingen. Dacht, Ik kijk toch eventjes... Kan ik zo weer 3 pagina's lezen :roflmao:
    Hier gaat het goed, wel echt moe maar hoop dat dat met een paar weekjes weer voorbij is.
    Oja... en bekkeninstabilliteit. Had ik vorige zwangerschap ookal zo vroeg dus zit nu sinds een week zelfs in de ziektewet. Werk in de ouderenzorg dus fysiek is dat zwaar. Ga soms met meer pijn naar huis dan dat ik ermee kwam.
    Moet even goede afspraken met mijn leidinggevende maken want ik wil niet helemaal thuis zitten. Wil wel op AT werkzaamheden doen. Zou wat zijn, tot +/- 40 weken thuis zitten, Nee bedankt.

Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de volgende echo? Of alles nog wel goed zit?
    Pff ik kan niet wachten. Volgende week woensdag pas o_O

Ik sportte voor de zwangerschap ook vrij regelmatig, deed groepslessen bij fit for free, Maar nu ik weer zo'n last van m'n bekken heb staat dat ff op een laag pitje. Beter gezegd, dat staat ff op helemaal geen pitje :roflmao::roflmao:

2. brocante

brocante Bekend lid

27 aug 2013
    645
    811
    93
    Welkom nieuwe. Ik zet mijzelf vrijdag op de lijst. Dan hebben wij termijnecho en weet ik de uitgerekende datum :).

3. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Welkom nieuwe dames!!
    Sporten wat is dat?? :roflmao:
    Eerlijk ben ik helemaa niet sportief. Ik wandel veel met de hond en doe veel lopend, maar echt sporten is niet zo aan mij besteed. Dat is ook de rede waarom er nog 5 kg op mijn heupen geplakt zit van de vorige zangerschap ben ik bang :rolleyes:
    Maar ik ben tegen mezelf gezegd dat ik na deze zwangerschap geen excuus meer heb en dat ik echt alle kilo's er weer af ga trainen en dieten haha. Mijn man klaagt niet hoor maar ik vind dat hij bij ons huwelijk niet heeft getekend voor een luie uitgedijde moeke op de bank :roflmao: Dus... ik beloof beterschap. In de tussentijd probeer ik wel op te letten. Gelukkig is de erste honger wel echt minder. Ik kan me wat beter beheersen en kan ook de slechte dingen beter laten staan. Vermoeidheid komt nog wel met vlagen.

2e echo hebben we volgende week donderdag. Niet echt zenuwachtig voor, maar wel heel benieuwd. Fijn gevoel gewoon weer om even te 'skypen' met babylief.

Ik wil een deze dagen ook mijn angelsound weer eens proberen. Geloof dat ik in week 10 bij de vorige het hartje kon horen. Ben benieuwd

4. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Inderdaad...sporten wat is dat?! :D
    Heel lang gesport maar nu al tijd niet meer gedaan. Mis het ook niet.
    Misschien over een tijdje zwangerschap zwemmen. Lijkt me wel leuk.

Ooo ja angelsound. Ga ik volgende week maar weer is proberen. Eerst de echo vrijdag afwachten voordat ik mezelf weer de zenuwen in werk omdat ik het hartje niet kan vinden.

5. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Volgens mij heb ik mijn angelsound niet meer... moet eens gaan zoeken weer... ;)

6. Eddie86

Eddie86 Actief lid

4 mei 2017
    183
    79
    28
    Vrouw
    Zou iemand mij er misschien ook tussen kunnen zetten. 21 februari uitgerekend en 30 jaar en word mijn tweede kindje. Zou het graag zelf willen doen maar ben er niet zo handig in :o:

7. Tann

Tann Fanatiek lid

25 mrt 2015
    1.309
    682
    113
    Oow ja en ik wil ook weer zwangerschapsyoga gaan doen. Heb ik ij onze dochter gedaan en vond het heerlijk. Is hier tussen de 20 en 24 weken starten dus wordt na onze vakantie in september. Misschien vind ik het nu nog wel belangrijker dan bij de eerste, omdat je er al zo weini bij stilstaat nu. Dus even 1x in de week even 1,5 uur echt bewust met die kleine in je buik bezig zijn. Ik kreeg ook een gedeelte van de zorgverzekering terug! Misschien ee tip... valt bij VGZ onder preventie.

8. Duizend

Duizend Lid

9 jul 2017
    44
    31
    18
    Vrouw
    Ik mag woensdag! Eindelijk :D

Vooralsnog heb ik vooral moeite met poepen, irritant!

Sporten wil ik wel weer gaan doen, was tijdens de vakantie gestopt en nu dit. Wil wat anders gaan doen, maar het zwembad is gesloten en daar houdt m'n inspiratie op haha!

9. Sjors84

Sjors84 Niet meer actief

Wil iemand mij op de lijst zetten voor de termijnecho 7 augustus. Lukt me zelf niet.

Sporten??? 6weken niet geweest...kreeg gister een berichtje van mn zusje of ik mee ging combatten!! Kak dat mag ik dus niet meer maar zij weet nog niet dat ik zwanger ben. We gaan vanavond pumpen. Ben benieuwd hoe het gaat en of mijn lichaam het wel prettig vind. Ik hoop het want wil dol graag fit blijven. Zitten al een paar kilo's aan en dat moet echt weg :)

10. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Bekijk bijlage 539342 Hier ook nog zo'n a sportieveling!
    Behalve dansen. Is nu zomerstop....
    En ik dans veel te weinig latin ( bachata, Kizomba) maar zie dat met een buik ook niet echt zitten. Hahaha

Ik ga zo ook maar eens met de angelssound proberen. Morgen 10 weken en vandaag aan een paar ouders van kindjes van mijn werk verteld. Die waren voor het laatst.... donderdag na de echo maak ik het ook gewoon bekend aan hun. Out in the open.... fb enzo doe ik pas na de nipt test.

Buikje

Bijgevoegde bestanden:

Baloo en Meiske2015 vinden dit leuk.
  11. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Uitgerekend eind februari - begin maart 2018

Februari:

15 Februari (1)
    Smurfje88 || ? jaar || 2e kindje

20 Februari: (1)
    Lysette || 33 jaar || 3e kindje

21 Februari: (2)
    pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje
    Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje

22 Februari: (2)
    Trillian || 35 jaar || 2e kindje
    Jaly || 37 jaar || 1e kindje

23 Februari: (2)
    Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje
    Piscean || 27 jaar || 2e kindje

24 Februari: (2)
    Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje
    Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje

25 Februari: (1)
    Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje

26 Februari: (1)
    Woezie || 22 jaar || 2e kindje

27 Februari: (1)
    Kuonah || 23 jaar || 1e kindje

28 Februari: (4)
    Tann || 31 jaar || 2e kindje
    Danpas || 33 jaar || 1e kindje
    Mams1 || 29 jaar || 3e kindje
    Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje

Maart:

1 Maart: (4)
    Baloo || 28 jaar || 2e kindje
    Draaikont || 30 jaar || 2e kindje
    Maralena || 34 jaar || 2e kindje
    Roever || 30 jaar || 2e kindje

4 Maart: (6)
    Karlijn || 27 jaar || 2e kindje
    Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje
    B3lle || 31 jaar || 2e kindje
    Leooonie || 30 jaar || 1e kindje
    Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje
    Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje

5 Maart: (1)
    Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje

6 Maart: (1)
    Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje

7 Maart: (4)
    Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje
    Wivine87 || 27 jaar || 2e kindje
    Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje
    Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje

8 Maart: (2)
    Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje
    Froggieh || 30 jaar || 3e kindje

Zonder datum:
    Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje
    Duizend || 32 jaar || 1e kindje
    Wens09 || 33 jaar || 2e kindje

Totaal: 38

Jongens:
    Meisjes:
    Verrassingen:

Afspraken:

Augustus
    1 augustus Froggieh, intake en 1e echo
    1 augustus wens09, termijnecho
    2 augustus Duizend, 1e echo
    2 augustus Draaikont, termijn echo
    4 augustus Meiske2015, termijnecho
    7 augustus Daantje09, 1e echo
    7 augustus Sjors84, termijnecho
    8 augustus Trillian, intake & 1e echo
    9 augustus Karlijn 2de echo
    9 augustus, Duizend, intake
    10 augustus Piscean, 2e echo + prikken
    10 augustus Tann, termijnecho + nipt
    11 augustus Baloo, termijnecho
    11 augustus Pitahaya, termijnecho
    11 augustus Maralena, termijnecho + prikken
    14 augustus myhappyfamily, termijnecho
    15 augustus pantoffelheldin, termijnecho
    17 augustus Roosje-5, termijnecho
    22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk

piscean, Baloo, Draaikont en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  12. Baloo

Baloo Actief lid

23 okt 2012
    430
    672
    93
    Vrouw
    Wouw, bijzonder! Wat fijn voor jullie zeg..
    Mijn zoon is ook bijna 4,5.. Hij heeft er helemaal zin in en zegt al dat de baby bij hem mag slapen haha

Kimjoy vindt dit leuk.
  13. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Welkom nieuwe meiden!

En wat een mooie nieuwe lijst zo!! Crea bea!

Ik sport nu ook even niet. Ik ben al dizzy als ik de trap op loop. Vorige zwangerschap heb ik mom in balance gedaan, echt een aanrader!! Zit in veel steden. Dat is buiten, een geschikte training voor zwangeren. Ik vond het gezellig, heb er zelfs een vriendin aan over gehouden! En tot 39 weken mee kunnen doen. Na de bevalling was ook snel weer op de been. Dus... Dat is het plan! Yoga vond ik ook fijn voor de ontspanning en om er even bij stil te staan.

@Pitahaya kan me helemaal voorstellen dat het een moeilijke periode is. Een MA lijkt me traumatisch. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon een extra echo doen, desnoods tegen betaling (is 30,- bij ons). Dat gestress is ook niks! Al moet ik zeggen dat ik me ook iets beter lijk te voelen dan een week gehesen! Je had al niet super veel last dus logisch dat er dan weinig over blijft als t minder wordt toch?

Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Hebben de echo pas morgenavond na werk. Mijn man kon niet eerder terug zijn van een overleg. Zal wel een zenuwen dagje worden morgen.. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, maar tegelijk ook erg bang voor een ma of een kindje dat niet groot genoeg blijkt of t hartje dat niet meer klopt. Brrrrrrr...

14. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Zo hier ook!!! Je zag niks en vandaag ineens bam! Darmen dachten er ineens anders over denk ik hahaha

Baloo vindt dit leuk.
  15. piscean

piscean Fanatiek lid

12 okt 2016
    1.354
    952
    113
    Iemand vroeg ook zo zenuwachtig te zijn voor de volgende echo. JA IK! En hij is pas 10 augustus dus ik mag nog even zenuwachtig zijn....

Denk toch een beetje door de MA van 2014. Toch zeg ik elke dag positieve zinnetjes tegen mezelf!

16. karlijn

karlijn Niet meer actief

Jaaa herkenbaar hoor na de MA!
    Mijn echo is 9 augustus, jij mag dus een dag na mij.
    Goed dat je positief kunt blijven, vind ik soms toch nog best lastig!

piscean vindt dit leuk.
  17. Draaikont

Draaikont Fanatiek lid

13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Hoe is het met jullie humeur? Die van mij is op vakantie... ben echt licht ontvlambaar.
    Ook kan ik weinig hebben op mijn werk met die kids. Ben zo snel geïrriteerd ... thuis ook. Hopelijk trekt het snel bij want voor mijn omgeving niet zo leuk.

18. Froggieh

Froggieh Bekend lid

14 jan 2009
    606
    19
    18
    Vrouw
    Den Haag
    Ik ben ook heel zenuwachtig. Morgen 1e echo. Doodnerveus of het wel goed zit in me buik.

Humeur is er nog redelijk bij. Soms lichtelijk ontvlambaar :cool:

19. Jaly

Jaly Actief lid

3 jun 2017
    130
    130
    43
    Ik sport normaal niet veel, maar ik wandel en fiets wel veel. In de zomer zwem ik bijna ieder dag in de zee, dat hoop ik door te zetten naar in ieder geval één keer in de week in het zwembad, als de zee te koud gaat zijn straks.
    Mijn humeur was echt rond het nulpunt, maar het gaat nu weer wat beter, ook omdat mijn kwaaltjes iets beter te hanteren zijn, maar ook dat wisselt van dag tot dag. Akelig hè?
    Ik kan opeens echt niet meer tegen het smakken van m'n man... terwijl me dat normaal niet eens opvalt.

20. Kimjoy

Kimjoy Bekend lid

8 jul 2015
    989
    541
    93
    bedankt ladies! Voor het warme welkom! Door het hele ivf traject zit ik helaas nu al vanaf 11-6 thuis zon 7 weken dus al! Komt doordat ik last heb van overstimulatie. Dus ik doe het heel rustig aan! Heb al vanaf week 5 zwangerschapskleding aan! Ik heb niks meer van de eerste omdat ik toen 50 kilo zwaarder was dan nu! Dus ik mag alles opnieuw kopen!

Deel Deze Pagina