Nah, ik dacht wat is het hier stil. Krijg maar geen meldingen. Dacht, Ik kijk toch eventjes... Kan ik zo weer 3 pagina's lezen Hier gaat het goed, wel echt moe maar hoop dat dat met een paar weekjes weer voorbij is. Oja... en bekkeninstabilliteit. Had ik vorige zwangerschap ookal zo vroeg dus zit nu sinds een week zelfs in de ziektewet. Werk in de ouderenzorg dus fysiek is dat zwaar. Ga soms met meer pijn naar huis dan dat ik ermee kwam. Moet even goede afspraken met mijn leidinggevende maken want ik wil niet helemaal thuis zitten. Wil wel op AT werkzaamheden doen. Zou wat zijn, tot +/- 40 weken thuis zitten, Nee bedankt. Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor de volgende echo? Of alles nog wel goed zit? Pff ik kan niet wachten. Volgende week woensdag pas Ik sportte voor de zwangerschap ook vrij regelmatig, deed groepslessen bij fit for free, Maar nu ik weer zo'n last van m'n bekken heb staat dat ff op een laag pitje. Beter gezegd, dat staat ff op helemaal geen pitje
Welkom nieuwe. Ik zet mijzelf vrijdag op de lijst. Dan hebben wij termijnecho en weet ik de uitgerekende datum .
Welkom nieuwe dames!! Sporten wat is dat?? Eerlijk ben ik helemaa niet sportief. Ik wandel veel met de hond en doe veel lopend, maar echt sporten is niet zo aan mij besteed. Dat is ook de rede waarom er nog 5 kg op mijn heupen geplakt zit van de vorige zangerschap ben ik bang Maar ik ben tegen mezelf gezegd dat ik na deze zwangerschap geen excuus meer heb en dat ik echt alle kilo's er weer af ga trainen en dieten haha. Mijn man klaagt niet hoor maar ik vind dat hij bij ons huwelijk niet heeft getekend voor een luie uitgedijde moeke op de bank Dus... ik beloof beterschap. In de tussentijd probeer ik wel op te letten. Gelukkig is de erste honger wel echt minder. Ik kan me wat beter beheersen en kan ook de slechte dingen beter laten staan. Vermoeidheid komt nog wel met vlagen. 2e echo hebben we volgende week donderdag. Niet echt zenuwachtig voor, maar wel heel benieuwd. Fijn gevoel gewoon weer om even te 'skypen' met babylief. Ik wil een deze dagen ook mijn angelsound weer eens proberen. Geloof dat ik in week 10 bij de vorige het hartje kon horen. Ben benieuwd
Inderdaad...sporten wat is dat?! Heel lang gesport maar nu al tijd niet meer gedaan. Mis het ook niet. Misschien over een tijdje zwangerschap zwemmen. Lijkt me wel leuk. Ooo ja angelsound. Ga ik volgende week maar weer is proberen. Eerst de echo vrijdag afwachten voordat ik mezelf weer de zenuwen in werk omdat ik het hartje niet kan vinden.
Zou iemand mij er misschien ook tussen kunnen zetten. 21 februari uitgerekend en 30 jaar en word mijn tweede kindje. Zou het graag zelf willen doen maar ben er niet zo handig in
Oow ja en ik wil ook weer zwangerschapsyoga gaan doen. Heb ik ij onze dochter gedaan en vond het heerlijk. Is hier tussen de 20 en 24 weken starten dus wordt na onze vakantie in september. Misschien vind ik het nu nog wel belangrijker dan bij de eerste, omdat je er al zo weini bij stilstaat nu. Dus even 1x in de week even 1,5 uur echt bewust met die kleine in je buik bezig zijn. Ik kreeg ook een gedeelte van de zorgverzekering terug! Misschien ee tip... valt bij VGZ onder preventie.
Ik mag woensdag! Eindelijk Vooralsnog heb ik vooral moeite met poepen, irritant! Sporten wil ik wel weer gaan doen, was tijdens de vakantie gestopt en nu dit. Wil wat anders gaan doen, maar het zwembad is gesloten en daar houdt m'n inspiratie op haha!
Wil iemand mij op de lijst zetten voor de termijnecho 7 augustus. Lukt me zelf niet. Sporten??? 6weken niet geweest...kreeg gister een berichtje van mn zusje of ik mee ging combatten!! Kak dat mag ik dus niet meer maar zij weet nog niet dat ik zwanger ben. We gaan vanavond pumpen. Ben benieuwd hoe het gaat en of mijn lichaam het wel prettig vind. Ik hoop het want wil dol graag fit blijven. Zitten al een paar kilo's aan en dat moet echt weg
Bekijk bijlage 539342 Hier ook nog zo'n a sportieveling! Behalve dansen. Is nu zomerstop.... En ik dans veel te weinig latin ( bachata, Kizomba) maar zie dat met een buik ook niet echt zitten. Hahaha Ik ga zo ook maar eens met de angelssound proberen. Morgen 10 weken en vandaag aan een paar ouders van kindjes van mijn werk verteld. Die waren voor het laatst.... donderdag na de echo maak ik het ook gewoon bekend aan hun. Out in the open.... fb enzo doe ik pas na de nipt test. Buikje
Uitgerekend eind februari - begin maart 2018 Februari: 15 Februari (1) Smurfje88 || ? jaar || 2e kindje 20 Februari: (1) Lysette || 33 jaar || 3e kindje 21 Februari: (2) pantoffelheldin || 28 jaar || 2e kindje Eddie86 || 30 jaar || 2e kindje 22 Februari: (2) Trillian || 35 jaar || 2e kindje Jaly || 37 jaar || 1e kindje 23 Februari: (2) Anne_eerste || 30 jaar || 1e kindje Piscean || 27 jaar || 2e kindje 24 Februari: (2) Meiske2015 || 30 jaar || 2e kindje Pitahaya || 31 jaar || 2e kindje 25 Februari: (1) Sjors84 || 33 jaar || 3e kindje 26 Februari: (1) Woezie || 22 jaar || 2e kindje 27 Februari: (1) Kuonah || 23 jaar || 1e kindje 28 Februari: (4) Tann || 31 jaar || 2e kindje Danpas || 33 jaar || 1e kindje Mams1 || 29 jaar || 3e kindje Burb1988 || 29 jaar || 2e kindje Maart: 1 Maart: (4) Baloo || 28 jaar || 2e kindje Draaikont || 30 jaar || 2e kindje Maralena || 34 jaar || 2e kindje Roever || 30 jaar || 2e kindje 4 Maart: (6) Karlijn || 27 jaar || 2e kindje Daantje09 || 27 jaar || 3e kindje B3lle || 31 jaar || 2e kindje Leooonie || 30 jaar || 1e kindje Lena1982 || 35 jaar || 2e kindje Kimjoy || 29 jaar || 2e kindje 5 Maart: (1) Kuikentje2 || ? jaar || 2e kindje 6 Maart: (1) Roosje-5 || 31 jaar || 1e kindje 7 Maart: (4) Lavendelmeid || 31 jaar || 1e kindje Wivine87 || 27 jaar || 2e kindje Yasmientje14 || 25 jaar || 2e kindje Rianne2985 || 31 jaar || 2e kindje 8 Maart: (2) Myhappyfamily || 29 jaar || 2e kindje Froggieh || 30 jaar || 3e kindje Zonder datum: Toetje77 || 39 jaar || 2e kindje Duizend || 32 jaar || 1e kindje Wens09 || 33 jaar || 2e kindje Totaal: 38 ♥ Jongens: ♥ Meisjes: ♥ Verrassingen: Afspraken: Augustus 1 augustus Froggieh, intake en 1e echo 1 augustus wens09, termijnecho 2 augustus Duizend, 1e echo 2 augustus Draaikont, termijn echo 4 augustus Meiske2015, termijnecho 7 augustus Daantje09, 1e echo 7 augustus Sjors84, termijnecho 8 augustus Trillian, intake & 1e echo 9 augustus Karlijn 2de echo 9 augustus, Duizend, intake 10 augustus Piscean, 2e echo + prikken 10 augustus Tann, termijnecho + nipt 11 augustus Baloo, termijnecho 11 augustus Pitahaya, termijnecho 11 augustus Maralena, termijnecho + prikken 14 augustus myhappyfamily, termijnecho 15 augustus pantoffelheldin, termijnecho 17 augustus Roosje-5, termijnecho 22 augustus Rianne2985 , 1e afspraak gyn en echo zk
Wouw, bijzonder! Wat fijn voor jullie zeg.. Mijn zoon is ook bijna 4,5.. Hij heeft er helemaal zin in en zegt al dat de baby bij hem mag slapen haha
Welkom nieuwe meiden! En wat een mooie nieuwe lijst zo!! Crea bea! Ik sport nu ook even niet. Ik ben al dizzy als ik de trap op loop. Vorige zwangerschap heb ik mom in balance gedaan, echt een aanrader!! Zit in veel steden. Dat is buiten, een geschikte training voor zwangeren. Ik vond het gezellig, heb er zelfs een vriendin aan over gehouden! En tot 39 weken mee kunnen doen. Na de bevalling was ook snel weer op de been. Dus... Dat is het plan! Yoga vond ik ook fijn voor de ontspanning en om er even bij stil te staan. @Pitahaya kan me helemaal voorstellen dat het een moeilijke periode is. Een MA lijkt me traumatisch. Als je je echt zorgen maakt zou ik gewoon een extra echo doen, desnoods tegen betaling (is 30,- bij ons). Dat gestress is ook niks! Al moet ik zeggen dat ik me ook iets beter lijk te voelen dan een week gehesen! Je had al niet super veel last dus logisch dat er dan weinig over blijft als t minder wordt toch? Ik ben best zenuwachtig voor morgen. Hebben de echo pas morgenavond na werk. Mijn man kon niet eerder terug zijn van een overleg. Zal wel een zenuwen dagje worden morgen.. Aan de ene kant heb ik er een goed gevoel over, maar tegelijk ook erg bang voor een ma of een kindje dat niet groot genoeg blijkt of t hartje dat niet meer klopt. Brrrrrrr...
Zo hier ook!!! Je zag niks en vandaag ineens bam! Darmen dachten er ineens anders over denk ik hahaha
Iemand vroeg ook zo zenuwachtig te zijn voor de volgende echo. JA IK! En hij is pas 10 augustus dus ik mag nog even zenuwachtig zijn.... Denk toch een beetje door de MA van 2014. Toch zeg ik elke dag positieve zinnetjes tegen mezelf!
Jaaa herkenbaar hoor na de MA! Mijn echo is 9 augustus, jij mag dus een dag na mij. Goed dat je positief kunt blijven, vind ik soms toch nog best lastig!
Hoe is het met jullie humeur? Die van mij is op vakantie... ben echt licht ontvlambaar. Ook kan ik weinig hebben op mijn werk met die kids. Ben zo snel geïrriteerd ... thuis ook. Hopelijk trekt het snel bij want voor mijn omgeving niet zo leuk.
Ik ben ook heel zenuwachtig. Morgen 1e echo. Doodnerveus of het wel goed zit in me buik. Humeur is er nog redelijk bij. Soms lichtelijk ontvlambaar
Ik sport normaal niet veel, maar ik wandel en fiets wel veel. In de zomer zwem ik bijna ieder dag in de zee, dat hoop ik door te zetten naar in ieder geval één keer in de week in het zwembad, als de zee te koud gaat zijn straks. Mijn humeur was echt rond het nulpunt, maar het gaat nu weer wat beter, ook omdat mijn kwaaltjes iets beter te hanteren zijn, maar ook dat wisselt van dag tot dag. Akelig hè? Ik kan opeens echt niet meer tegen het smakken van m'n man... terwijl me dat normaal niet eens opvalt.
bedankt ladies! Voor het warme welkom! Door het hele ivf traject zit ik helaas nu al vanaf 11-6 thuis zon 7 weken dus al! Komt doordat ik last heb van overstimulatie. Dus ik doe het heel rustig aan! Heb al vanaf week 5 zwangerschapskleding aan! Ik heb niks meer van de eerste omdat ik toen 50 kilo zwaarder was dan nu! Dus ik mag alles opnieuw kopen!