Nouja als het er gewoon goed uit ziet waarvoor zou je het dan niet doen. Daar kan je weer wat anders van halen zoals je zelf zegt 't is al duur genoeg laat staan 2 kleintjes in 1 keer
Mijn moeder heeft alles van ons bewaard. Ik ga binnenkort (na de geslachtsbepaling ) dat ook allemaal bekijken en uitkiezen wat ik leuk vind. Heel veel zin in
@Elsea en floddertje: wel heel toevallig dat er 3 in dit topic bij dezelfde vrouw zijn geweest voor de geslachtsbepaling. @Dyson: Ik vind dat ook altijd een mooie wagen, zie ze wel eens rond rijden.. @Kleertjes: echt superhandig als je dat krijgt! Met mijn dochter heeeel veel kleertjes gekregen! Nu nog, en dat scheelt erg veel in de kosten. (Zeker handig met een tweeling) Aangezien de volgende een jongetje wordt, ben ik er bang voor dat ik het dit keer zelf mag gaan kopen. (Zit te denken om van die pakketten van marktplaats af te halen, baby's zitten er niet mee hoor en ze zijn er zo weer uit.. @Hier dan ook mijn eerste buikfoto, vandaag 17 weken..
Ja ik had afgelopen maandag hetzelfde de vk kon het hartje ook niet direct vinden uiteindelijk zat de kleine bij mij ook helemaal rechts bij deze termijn gaan ze nog alle kanten op waardoor het wat lastiger is direct het hartje te vinden bij de volgende afspraak zul je dat niet meer hebben.
Welkom aan de nieuwe dames op deze groep! Word nog een gezellige boel! ! Na 8 uur dinsdag in die poep lucht tevergeefs dweilen ik naar de kruidvat om hg nare luchtjes spray... warempel is t weg pffff wat een rot dag zeg... Gisteren nog veel kleding van mijn dochtertje kunnen doorverkopen.. en ook de roze hello kitty buggy leverde nog 65euro op hihi Komend weekend een start maken met behangen.. al t verfwerk is al gedaan dus dan kan ik ook de babydump gaan plunderen haha.. Niet veel meer nodig gelukkig. . Een goede babyfoon want de oude was echt niks....De lief lifestyle wipstoel in blauw en wat decoratie en kleertjes op weg naar het werk nu dus wens jullie een fijne dag xx
Welkom alle nieuwe dames! Hier nog geen geknutsel aan een kamertje. We hebben eigenlijk alleen de kinderwagen nog, de rest is al een tijdje weg. Mag dus alles opnieuw in huis halen, word gewoon marktplaats Het is trouwens toch wachten tot 1 okt, 20 weken echo! Fijne dag allemaal
Hier belde gisteren mijn nicht mij op, heeft een dochtertje en gaat het maar bij 1 kindje houden Dus ik krijg al haar spullen & kleertjes die ik wil hebben, ook handig!
Manon, ik wist niet dat er wipstoeltjes van lief waren. Ik heb even gekeken en ik vind ze geweldig. Je hebt me dus op een idee gebracht...ik wil er ook 1, maar dan in het roze
We zijn nou gigantisch aan het verbouwen boven, dus ik kan helaas nog niet beginnen met het kamertje. Maar ik heb al wel genoeg ideeën ! Grijs en wit tinten, en voor als het een jongetje word blauw/turquoise accenten, en voor een meisje paars/lila (ik heb echt een hekel aan roze! ) Ooohh ik kan niet wachten op mn 20 weken echo op 1 oktober! ben zooo benieuwd wat ons kleine wurmpje is <3
Vandaag bij een kennis pakket met 50/56 opgehaald, ben zo goed als klaar nu met wat ik al had allemaal super leuke dingetjes. Ja, ben der blij mee Hier ook nog niet bezig met de kamers, omdat ik nog niet in aanmerking kom voor een huis moeten we eerst even bij mijn ouders blijven wonen. Wij gaan dan naar mijn ouders hun kamer, dus ruilen. Wordt nog een drukke boel en alles moet klaar zijn voor eind november anders komt er echt niks meer van.
Hier ook het hele huis aan het verbouwen . Inmiddels is onze kamer al geschilderd. Nu bezig met alle deuren in huis en straks de kamer van de kleine meid en het kamertje van de jongens. Vanmiddag bij de H&M 2 mamajeans gekocht omdat de 2e met 50% korting was Scheelde toch weer mooi een tientje
Hallo allemaal! Er komt toch nog wat versterking voor de meisjes want ik heb vandaag een hele duidelijke echo gehad waarop te zie was dat het een meisje is!
Kan je doen door bovenin op banners te klikken alles in te vullen en dan link in je handtekening zetten. Hier even blegh. Ga zo maar naar bed. Ben al de hele dag een tikkende tijdbom. Waar ik eerst chagrijnig werd voor ik explodeerde, explodeer ik nu direct. Soms zelfs zonder aanleiding. Kon door de gynaecoloog komen doordat ik dubbele dosis testosteron binnenin me heb.... meer meiden met een kereltje in hun buik hier last van? Ben inmiddels ook al 6 kilo aangekomen en voel me echt even een zeekoe. Ik vreet echt niet. Eet niet eens zoveel meer als voordat ik zwanger werd. Buik doet gewoon ook even pijn. Aargh #klaagmodus
Wat vervelend Seepje. Hier geen jongen in mijn buik. Ik kan juist op de stomste momenten in huilen uitbarsten. Ben een emotioneel wrak af en toe. Vandaag was ook weer zo'n dag. Alleen wat dat niet helemaal zomaar. Had een gesprek met leidinggevende, wat me nogal behoorlijk raakte. Het werken wordt me nu soms al erg zwaar (werk in de thuiszorg), maar ik heb het gevoel dat ik me aanstel omdat ik nog maar 17 weken ben en dus nog wel even moet.
@elsa : ik werk in de winkel en sta dan gemiddeld 8 uur per dag. Ik trek dat ook niet meer. Ik geef nu duidelijk mijn grenzen aan en ga vanaf oktober 20 uur per week werken verdeeld over 4 dagen Luister naar je lichaam, zij kunnen niet voelen wat jij voelt. Ongeacht hoelang andere collega doorwerken