Hebben jullie allemaal. De baby al gevoeld?? Is mijn tweede..heb af en toe het gevoel dat ik iets voel, maar kan het nog niet met zekerheid zeggen.. 3 weken geleden voor het laatst het hartje gehoord.. En heb pas over 2 weken medische echo.. Voel me erg onzeker.
Haalloo!!! Hiep Hiep hoera voor mij!!! Ben vandaag 28 jaartjes geworden!!! Ben blij dat iedereen weg is..haha wat een bende geeft verjaardags zeg!! Pfff maar wel leuk!! Rens..een meisje? Gefeliciteerd!! Wst leuk!! dat vraagt me iedereen : weet je al wat het word? Off Het zal wel erg leuk zijn als een meisje nu komt!! Nou het maakt echt absoluut niet uit,maar ik vind jammer dat mensen dat gelijk zeggen want nog een jongen vind ik net zo leuk dus..Ik ga even de vatwas uitruimen,lekker zitten en Utopia kijken!!! Xxx
Gefeliciteerd pinkster!!! Idd verjaardagen geven veel xooi. Ben altijd blij als iedereen weg is en m'n huis weer van mij.
Uitgerekende datum: Februari: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 15 Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Juels75, 39 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rens90, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing vleugels, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een jongen Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden 2 jongens 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Onyx, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt jongen Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Centurychild6F3, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 28 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Maart: 1 Bloesem 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Afspraken/Echo's September: 12: Dyson: Geslachtsbepaling 15: manonenmike: Controle vk 15: Seepje: Controle gyn 17: Rainbow88: Echo 20: Ior: Controle vk 22: R1985: Controle vk 23: goblins: Echo 24: Melanie V83: Intake Gyn 26: Hope1992: Afspraak gyn uitleg pijnbestrijding 27: MyNameIs: Controle vk 29: lausje2010: 20 weken echo seepje:Controle gyn 30: Floddertje123: 20 weken echo Hartjes: 20 weken echo Elsa86: 20 weken echo Oktober: 1: Melanie V83: 20 weken echo Hilly79: 20 weken echo Onyx: 20 weken echo 3: Purplebee: 20 weken echo 4: Carlien: 20 weken echo 6: Centurychild6F3: 20 weken echo Pukjepuk:[/v] 20 weken echo 7: Hope1992: 20 weken echo 8: Melanie V83: Controle vk 10: Dyson: 20 weken echo R1985: 20 weken echo 14: Purplebee: 10 oktober controle vk 14: seepje: 20 weken echo pinskter: 20 weken echo 23: goblins: echo November: 19: Elsa86: 3D echo *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Wat kun je beter doen in de vroege ochtend als je om 4:15 uur al naast je bed staat te springen vanwege je geslachtsbepaling? Juist, de lijst updaten. Hoop dat ik alles heb gespot (graag afspraken in kleur vermelden of in een aparte regel onder aan je post, scheelt veel zoeken en teruglezen). Daarna aan het bakken voor de "gender-reveal-cake' die mijn moeder dan vanavond open mag snijden. Die is overtuigd van een meisje, mijn man van een jongen. Vorige keer hadden ze het allebei goed maar ben benieuwd wie nu het beste voorgevoel heeft. Nog even aftellen tot 9:00 uur en dan hoop ik dat Spruitje meewerkt en we het weten.
Spannend Dyson, ik hoop ook dat hij/zij meewerkt. Tot nu toe bij iedereen wel dus ik denk dat het wel mee valt. Ik dacht trouwens dat ik vroeg uit bed was haha. Vandaag de laatste dag werken en dan vakantie!
Werk ze je laatste dagje en geniet van je vakantie Floddertje! Heb me de afgelopen uren maar vermaakt met The Midwives, ik kan echt uren kijken naar bevallingen en pasgeboren baby's. Lang leve Youtube.
Veel plezier straks Dyson! Tot hoelaat moet je wachten? Hier naast een belabberde dag ook een belabberde nacht gehad. Straks wel werken Even moed verzamelen want m'n buik is best pijnlijk. Wil niet teveel klagen want ik moet nog zolang maar de groei gaat ineens zo snel dat mijn lichaam (of geest) het niet helemaal wil bijbenen lijkt wel
Veel plezier Dyson. Ik ben benieuwd of de meisjes versterkt worden. @Seepje: sterkte vandaag en je zei het al tegen mij: luister naar je lichaam. Doe het rustig aan.
Veel plezier Dyson. Wij mogen morgen Ik moet eerlijk zeggen dat ik wederom bloednerveus ben... Houdt dat ooit op??? Ik ben zo bang dat we bij een echo of controle komen en dat je opeens geen hartje meer hoort of ziet. Ik kan niet wachten tot ik de kleine echt goed ga voelen bewegen, maar ik ben bang dat ik dan ga stressen als ik hem of haar een paar uur niet voel. Ik wil zo graag stralend en relaxed zwanger zijn, ipv zo'n stresskip...
Ik denk dat dat niet meer ophoud . Want straks denk je 'als ze maar in een bedje liggen veilig dicht bij me' dan ga je elk uur kijken of het nog wel ademt, of het niet gespuugd heeft, of het wel genoeg drinkt / poept etc Ik kan inmiddels aardig loslaten en vind het alleen de dag van de echo zelf even spannend. Als ik in het ziekenhuis ben, Maar meestal ben ik dan ook heel 'ontspannen' waardoor niet werd gemerkt dat ik de vorige keer meer behoefte had aan uitleg en meer echotijd. Die ik vanaf nu dus wel ga krijgen elke 2 weken
Ik heb tegenwoordig een kersepit in mijn tas die ik in de pauzes dan warm maak en op mijn buik leg, dat werkt best goed, maar dan nog is s avonds als ik thuis kom het eerste wat ik doe een kwartiertje stil op bed liggen
Helaas meisjes, ik ga de lijst verder blauw kleuren! Het is overduidelijk een jongen Nu druk met een blauwe taart bakken voor m'n moeder. Helemaal happy, een mooie dochter en daar komt een klein mannetje bij. YES!
Nog een jongetje! Waar blijven jullie, meisjes? Trouwens, mijn uitgerekende datum is 20 feb geworden, helemaal vergeten te zeggen en zag dat die nog op de 25e stond ofzo
@Dyson wat super leuk De meisje komen wel echt in de minderheid zo haha. Ik heb 14 november een 3/4D echo. @Pinkster nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ja erg hé die opmerkingen ik kan er ook niet zo goed tegen. Ik krijg nu vaak te horen hehe eindelijk een meisje..hoezo eindelijk ja iedere moeder wil een dochter krijg je dan te horen. Nou ik weet niet ik had dat echt niet..van ik wil en moet een meisje..ik had een jongen net zo leuk gevonden,volgens mij vergeten mensen echt hoe lief en leuk jongens zijn. Mijn oudste wilde heel graag een zusje en voor hem ben ik heel blij want hij heeft altijd geroepen ik wil een broertje en een zusje dus zijn wens is helemaal uitgekomen haha. En ik ben sowieso gek van roze dus ik kan me nu wel uitleven dat vind ik wel erg leuk haha En wat ik wel mooi vind is dat het echt wel de kers op de taart is,ze krijgt 2 broers die haar beschermen dat vind ik wel heel cool. @Seepje goed naar je lichaam luisteren hé!
Zie je 't al voor je 'Mam/pap laat maar, dat los ik/wij wel even op'. Dat had ik wel namelijk altijd bij mn broertje hahaha, ik als uk van 7 als die buiten werd gepest
Op mij zullen jullie nog een poosje moeten wachten tot we weten wat er in mijn buik zit. Wij houden de verassing tot de geboorte ook al ben ik wel heeeeel nieuwschierig:-].
Hartjes, ja de mevrouw die de echo bij mee deed zei ook tegen mijn vriend dat mannen het altijd wel heel leuk vonden als ze een jongen kregen. Maar zijn voorkeur lag juist een beetje bij een meisje haha. Mij maakte het niks uit eigenlijk. Dyson, leuk hoor nog een jongetje! Set, ik vind het knap dat je dat kan hoor .
Ik zocht dat programma op youtube, die vond ik maar ik vond ook deze misbehaving mums to be: Misbehaving Mums To Be - Natalie/ Kimberly/ Charlie - YouTube . Heel wat anders, maar toch wel fascinerend om de een of andere reden..