Hilly, ik voel ook nog niet veel meer dan een kriebeltje, enigste verschil dat ik dat gevoel de laatste dagen vaker ga voelen. Gisteren de babydump leeg gekocht . Kamertje, box, kinderwagen, luiertas, maxi cosi heb ik nu allemaal. Als ik dan op de uitzetlijst kijk, zie ik wel dat ik nog genoeg moet. Toch fijn dat deze dingen geregeld zijn. 5 weken wachten en dan is het hier als het goed is, kan niet wachten!
Bloesem, ik werk tot 6 weken voor de tijd. Is bij ons verplicht omdat het in de zorg als snel heel zwaar wordt. Wij gaan ook heerlijk een weekendje weg. Hilly, mijn placenta ligt ook voor en ik heb de kleine dus ook nog niet gevoeld. Kan niet wachten tot ik haar eindelijk ga voelen.
@Hilly, ik kan ook niet wachten tot ik de kleine echt ga voelen. Die kriebeltjes zijn leuk hoor maar zouden ook nog darmen kunnen zijn. Toch dagelijks die bevestiging van je kleintje zelf voelen (en soms zien) is toch erg prettig. Hier ook placenta weer aan de voorkant dus ik houd er rekening mee dat het nog wel een maand kan duren (ik geloof bij mijn dochter ook pas met een week of 22 of 23 ofzo). @Floddertje, lekker bezig! De grote dingen zijn nu geregeld, dat kleine spul op de uitzetlijst heb je in een dag gehaald als het moet. @Lovingmyboy, veel plezier bij de echo. Benieuwd of de lijst nog verder blauw gaat kleuren of toch nog een beetje meer roze gaat laten zien.
Ik heb 1 placenta voor liggen en 1 achter. Omdat ik een dunne wand had richting baarmoeder werd mij gezegd dat het niet veel langer dan anders kon duren. Ik voel nu voornamelijk de bovenste draak die de placenta achter heeft liggen. Ben benieuwd hoe ze maandag liggen gezien ze al enkele weken dezelfde houding hebben
Ik voel de baby al wel goed trappen, en vaak ook best hard, kan het volgens mij ook al aan de buitenkant voelen.. Enigste verschil met mijn zoontje is dat mijn zoontje naar boven trapte (zeker op het einde tegen mijn ribben, auw!) en dit jochie trapt vooralsnog naar beneden Zijn jullie al aan het nadenken over namen?
Ik heb trouwens nog wel een tip voor na de bevallingen : babyzwemmen! Wij doen dit al met ons zoontje sinds zijn geboorte en hij is nu echt gek op zwemmen!! We gingen vandaag weer zwemmen in Houten en hij vindt het zo leuk. Hij begint te stralen als hij binnenkomt en net water ziet En vandaag heeft hij voor het eerst out of nowhere helemaal alleen gezwommen in het diepe en hij is nu 15 maanden! Haha, trotse mama hier hoor zeker weten dat wij hier mee doorgaan als de nieuwe baby er is
Namen hebben we al. En wij willen ook zeker gaan babyzwemmen. Wij hebben u-passen dus dan kan het vanaf dat budget. Ik moet binnenkort ook even vragen of het ook voor zwangerschapszwemmen geld En ik heb vandaag de bambam zwangerschapsketting bij de wehkamp besteld met playmobil voor de grote dame met de kortingscodes van de pampers uit de blije doos. Hier werd ik blijer van dan de maandbox pampers want die wil ik toch qua merk niet gaan gebruiken. Gisteren ook bij bart smit een 40cm grote nijntje in grijs gekocht voor maar een 10tje. Nu alleen nog plank voor boven de commode en dan een mandje voor erop en ik heb de uitzet eigenlijk al compleet Ik heb trouwens geen voetenzakken voor de maxicosi maar ga voor de snoozebaby wikkeldekens. Zulk heerlijk spul en ook multifunctioneel
Wij hebben de naam ook al, die stond al vast (vernoeming naar mijn mans kant, dochter is naar mijn opa vernoemd). Ik spring niet helemaal een gat in de lucht van de naam zelf maar vind het mooi dat er zoveel herinneringen achter zitten. En mijn zus die rond dezelfde tijd gaat bevallen heeft een naam die er erg op lijkt, de neefjes kunnen wat naam betreft als tweeling door het leven (zij heeft er net als ik voor gekozen haar kindje haar eigen achternaam te geven). De snoozebaby wikkeldeken is fantastisch! Die heb ik cadeau gekregen en heb nooit een voetenzak gemist of nodig gehad. Snoozebaby is zoooo lekker zacht
Nou 20-weken echo was allemaal goed zag er helemaal perfect uit en wat is het geweldig dan naar je kleine man te zien bewegen jaja jullie lezen het goed weer een jongen die de lijst blauw gaat kleuren 2 jongens lekker stoer Hihi! Placenta lag bij mij aan de voorkant vandaar dat ik nog niet zon harde schoppen krijg. Was bang dat ik spijt zou krijgen van het feit dat we het wilde weten (wisten het bij de eerste niet) maar vinden het Superleuk! Ons eigen geheimpje waar we lekker over kunnen fantaseren
Leuk nog een jongrn! Pfff eerste week werken na de vakantie zit er op. Viel niet mee, was best zwaar. Nu heerlijk beentjes omhoog, chippies erbij en the voice kijken
Uitgerekende datum: Februari: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen 15 Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Juels75, 39 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rens90, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een jongen Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing vleugels, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing banaan2014, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Elsa86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ♥ Hilly79, 35 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hope1992, 22 jaar, 1e kindje, het wordt jongen 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een jongen Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een jongen leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 seepje, 23 jaar, 1e en 2e kindje, het worden 2 jongens 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Pukjepuk, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Damathat, 34 jaar, 2e en 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Onyx, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Centurychild6F3, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing josephinevh, 28 jaar, ? kindje, het wordt een jongen Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 28 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Maart: 1 Bloesem 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Afspraken/Echo's September: 27: MyNameIs: Controle vk 29: lausje2010: 20 weken echo seepje:Controle gyn 30: Floddertje123: 20 weken echo Hartjes: 20 weken echo Elsa86: 20 weken echo Oktober: 1: Melanie V83: 20 weken echo Hilly79: 20 weken echo Onyx: 20 weken echo 3: Purplebee: 20 weken echo goblins: 20 weken echo 4: Carlien: 20 weken echo 6: Centurychild6F3: 20 weken echo Pukjepuk: 20 weken echo Ior: 20 weken echo Pukjepuk: 20 weken echo 7: Hope1992: 20 weken echo 8: Melanie V83: Controle vk Hilly1980 GUO 9: Ikkin08: 20 weken echo 10: Dyson: 20 weken echo R1985: 20 weken echo 13: Purplebee: Controle vk 14: seepje: 20 weken echo + controle gyn pinskter: 20 weken echo 15: manonenmike: Controle vk 20: Rainbow88: 22 weken echo ikkin08: Controle vk 27: seepje: Controle gyn + suikertest 28: R1985: Controle vk November: 6: Ikkin08: Echo 14: Hartjes: 3D echo 19: Elsa86: 3D echo December: 1: manonenmike: 4D echo 4: Ikkin08: Echo *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Weer een jongen! Heel leuk Lovingmyboy, lekker fantaseren over je 2 stoere mannen samen. Ik heb al een paar dagen last van keelontsteking, normaal gesproken zou ik nu een lading ibuprofen, paracetamol, strepsils en trachitol slikken en zou het wel over gaan. Het begint nu wel vervelend te worden, had wel gehoopt dat het beduidend minder zou zijn geworden of zelfs over zou zijn. Misschien toch maar eens overwegen m'n amandelen alsnog te laten knippen
Lovingmyboy, fijn dat alles goed is en leuk nog een jongen erbij! Dyson, wat vervelend zeg . Mijn buik begint ineens hard te groeien, paar dagen geleden vond ik dat er nog niet zoveel is maar nu krijg ik toch best wel een buik. IK heb ook het idee dat ik meer last heb van mijn astma, zo snel geen adem meer.
Jeetje, ik ben benieuwd of er nog versterking komt voor de meisjes, anders krijgen ze het zwaar in toekomst haha. Fijn dat alles goed is met de kleine man, toch een hele geruststelling! Ik heb afgelopen maandag de 20 weken echo gehad en ook bij mij was gelukkig alles goed, nu durf ik wat meer te kopen dus dat ga ik vandaag ook doen, lekker shoppen en bestellen! Wat vervelend Dyson, ik hoop dat het snel over gaat. Ik weet niet of mensen hier geïnteresseerd zijn in een Snoozebaby, maar via de volgende link zijn ze te krijgen voor 17,50! Snoozebaby | Wikkeldeken Snoozebaby Elephant Pink 305
Ben kapot vandaag. Gisteravond 2 wedstrijden getennist tot uiteindelijk 23.30 uur en net nog 1. Iets teveel van het goede haha. Vanavond lekker vroeg mijn bed in. Het houdt niet op met de jongens hier! Echt grappig.
Maandag heb ik de 20 weken echo. Heb er veel zin in om onze kleine weer te zien maar vind het ook heel spannend of alles er goed uit ziet.
20 weken echo blijft altijd spannend waarschijnlijk. Hier ook doodmoe. Hele middag wezen shoppen met m'n mams even lekker gespoiled en dit heerlijke vest gekregen. Teddy Vest Zwart - Costes Fashion Daarnaast ook lekker sushi wezen eten (nee geen rauwe vis) en damn wat smaakte dat lekker
Hier gaat het lichamelijk nog steeds niet je van het. De msiselijkheid is nu wel behoorlijk over, maar nu heb ik weer last van buikpijn. Hebben jullie dat ook, als je een plotselinge beweging maakt, ineens de baarmoeder begint te verkrampen... Ow wat doet dat zeer. Het duurt niet lang, maar de napijn blijft wel een poosje hangen.
Klinkt als een leuke dag seepje! En dat vest is straks vast lekker warm in de winter... Goblins, die buikpijn is herkenbaar, dat is waarschijnlijk bandenpijn. Heb je dat eerder in je zwangerschap niet gehad? Ik had het in de eerste weken ook regelmatig met draaien in bed of niezen. Nu af en toe nog, maar dan blijft het wat langer hangen. Hier vandaag tweedehands meubeltjes via MP opgehaald, alles is uit elkaar gehaald om het goed te kunnen vervoeren. We kunnen dus nog niet zien hoe het staat in het kamertje, das wel jammer... En het inrichten van de kamer heeft ook geen topprioriteit, dus zal wel een tijdje duren. Eerst maar eens een stofje uitkiezen voor de wieg, die morgen wit geverfd wordt. Ik zat te denken aan een rustig printje in grijs wit, zodat hij mooi past bij onze slaapkamer en ook nog doorgegeven kan worden in de familie. Als je online op zoek gaat, zie je zoveel stofjes dat het kiezen wel erg moeilijk wordt... Maar ik wil het ook graag voelen, dus ik ga ook op zoek naar een winkel bij ons in de buurt.
Leuk vest seepje! Goblins klinkt als een harde buik. Heb ik hier ook regelmatig. Kan niet zoveel kwaad tenzij je dit constant hebt natuurlijk.