Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Ja ik ook hoor, maar de kans erop is kleiner geworden iig. Maar na 12 weken durf ik pas iets te kopen.voor de baby. Heb nu bijna geen klachten, maar dat is normaal voor mij... Heb enkele, enorme voeten nu! :$

2. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Lalay wat balen zeg dat je voeten al dikker zijn.

3. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij hebben het tegen onze ouders en mijn broer & zijn zus verteld..
    Tegen mijn verantwoordelijke op het werk vertel ik het eind volgende week denk ik, zodat ze tijdig vervanging kunnen zoeken Tegen vrienden, collega's & rest v/d familie weten we nog niet wanneer we het gaan zeggen!

4. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    LOL niet dikker.. Groter! Ik zwel niet op als je dat soms denkt.. Heb nog nooit vocht vastgehouden ;)

5. piesofkeekje

piesofkeekje Niet meer actief

Sterkte, weet wat je voelt, blij dat het achter de rug is en er iets te zien was!

6. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Hallo dames,

Mag ik in komen breken? Vandaag 4.2, dus als alles goed gaat ben ik 23 februari uitgerekend :D na 3 jaar hopen en hard werken is het eindelijk zo ver! Voelt allemaal nog heel onwerkelijk, vooral om ik totaal geen symptomen heb. Kan het nog niet geloven, blijf steeds maar naar mn test kijken ;)

7. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Wauw na 3 jaar!?? Gefeliciteerd!!! Ik kan me voorstellen dat het onwezenlijk voelt. Bijna niemand heeft op deze termijn echt symptomen hoor.. Het is dat ik ze herken na zoveel zwangerschappen, anders had ik nu ook gedacht dat ik geen symptomen had. En wacht maar, meestal begint het pas echt na de 6e week ;) geniet maar even van de 'weinig symptomen fase' het is maar voor weinigen weggelegd dat het zo blijft.

En welkom!!

8. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Jup 3 jaar.. maar goed dat we van te voren niet wisten wat voor achtbaan het zou worden. Het begon met een onvindbaar en niet geplaatst implanon. Daarna de vraag waarom ik in die tijd niet zwanger was geworden. Zo kwam van het een het ander en werd pcos en dun blijvend bms geconstateerd.
    Eerst oi geprobeerd, maar vanwege mn leeftijd waren de artsen niet haastig om iets anders te proberen. Afgelopen november zijn we overgestapt naar het radboud omdat we ons oude zh helemaal zat waren. Ze bleven maar op de oude voet verder gaan terwijl dat duidelijk geen zin had. In het radboud werden we wel serieus genomen en na 1 iui is in overleg besloten dat we op de ivf lijst mochten. In april ben ik gestart met de pil, en het resultaat mag er zijn :) buiten dat het natuurlijk heeeel fijnis dat het meteen raak is, vonden we het minstens zo belangrijk dat er door de artsen naar ons geluisterd wordt. Dus van ons een dikke pluim voor de artsen en verpleegkundigen van het radboud

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @Yasmientje14
    Bedankt voor je reactie! :) Uiteraard houd ik jullie op de hoogte. ;) Cyste was onderzocht, was goedaardig. Voor de rest maakt het me niet zo uit wat het was. :p

@Vogelhuisje
    Thanks! :) Wat een heftig verhaal zeg! Hopelijk deze zwangerschap geen rare dingen. Succes bij de echo morgen, zal vast goed zijn. :)

@Dyson
    Dank. Ik zal de lijst vanaf het weekend bijhouden, geen probleem. Eventueel kunnen we het samen doen de periode erna. Ik heb een drukke baan en een vol sociaal leven, maar heb in de avonduren altijd wel even de tijd om op zp te neuzen. :p

@nieuwe zwangeren
    Gefeliciteerd en welkom. :D

@piesofkeekje
    Fijn dat er een vruchtzakje in de bm te zien was. :D

@vertellen
    Wij hebben het nog aan niemand verteld. Als ik morgen (=NOD) de dag zonder bloed doorkom en mijn test weer goed donker is gaan we het vrijdag tegen onze werkgever(s) (en tevens vrienden) zeggen. Wij werken samen binnen hetzelfde bedrijf en omdat ik de manager ben is het van belang dat er tijdig voor vervanging wordt gezorgd. Mijn vriend gaat waarschijnlijk mijn taken overnemen, samen met een andere collega. Echter is er nog een nieuwe werknemer nodig om mijn uren op te vullen. Voor de rest houden we het sowieso tot na de 1e echo geheim. Onze werkgever + partner zijn ook onze vrienden en die leven heel erg met ons mee. Vorige keren wisten hun het ook toen het mis ging en hebben ze ons echt gesteund. ;) Ik vind het niet moeilijk om mijn mond te houden tegen anderen, maar tegen hun wel. Heel vreemd.

@20-30 echo rotterdam
    Ik heb me aangemeld. Altijd leuk een extra (gratis) echo. :D

@MvM
    Ik ga me vrijdag/zaterdag aanmelden voor de MvM. Wil z.s.m. starten. Heb het gelukkig zelf (nog) niet nodig gehad, maar ken genoeg mensen die wel hulp nodig hebben. Ik draag graag mij steentje bij aan het geluk van anderen.

@hier
    Voel me goed. Drukke dag gehad op werk en net voetbal gekeken. Mijn darmen gaan wel tekeer zeg, zo! Verder nog altijd pijn in mijn borsten, af en toe een vlaag misselijkheid, elke ochtend rond 05:00 wakker (kan daarna gelukkig nog wel wat slapen) en elke avond moe. :p Als het zo blijft, mag ik niet klagen. ;)
    Ik denk dat ik me vrijdag ook maar ga aanmelden bij de vk, heb er al een uitgekozen de vorige keer. En ik ga ook het ziekenhuis (fertiliteit) vrijdag maar even bellen dat ik i.p.v. een echo voor mijn eitje een echo voor mijn zwangerschap zou wensen. :p

10. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    dag meiden, gefeliciteerd met jullie zwangerschappen!

jullie zijn al eventjes bezig, maar zou ik ook gezellig mee mogen kletsen?
    ik ben net 24 geworden, mama van een 7,5mnd oude heerlijke zoon, en zwanger van een broertje/zusje. sinds mijn bevalling een onwijs onregelmatige cyclus gehad, maar ik denk rond 20feb uitgerekend te zijn.
    onwijs spannend!! mijn vriend zit nu diep in de jungle, onbereikbaar voor de komende 4 weken, dus hij weet nog niet dat hij weer papa wordt (als alles goed mag gaan!!)

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    @Saar88. Fijn dat het dan nu eindelijke gelukt is!

@Liniej. Wat moeilijk dat je vriend onbereikbaar is de komende weken, wel extra leuk als hij weer bereikbaar is of als je hem weer ziet!

Ondanks dat ik nog maar net zwanger ben merk ik wel dat ik nu al ongeduldig ben. Ik wil zo graag weten wie (ja dat klinkt misschien vreemd ;)) er in mij aan het groeien is en of het allemaal goed gaat.

12. liniej

liniej Actief lid

12 dec 2012
    396
    0
    0
    Floddertje123 jaa het is nu inderdaad niet leuk dat hij onbereikbaar is. maar wel een super leuke verrassing voor hem als hij thuis komt.

dat ongeduldige is heel logisch hoor! en ik heb dat zelf ook. is het jullie eerste kindje?
    ik hoop vooral dat alles goed gaat en blijft gaan! gelukkig heb ik wel afleiding van mijn zoontje en kan ik me er dus niet de hele dag druk over maken haha

13. MyNameIs

MyNameIs Lid

18 mei 2007
    80
    0
    6
    Werk; verzorgende IG
    Drenthe
    Hoi mensen,

15 juli heb ik mijn eerste echo. Kon helaas niet eerder ivm op vakantie zijn. Pff krijg best de kriebels als ik er aan denk. Ik hoop zo dat er dan nog een levend wezentje zit waar je een mooi flikker lichtje in ziet..

14. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lieniej, het is inderdaad ons eerste kindje dus ik vind het gewoon heel spannend allemaal :).

15. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Uitgerekende datum
    15
    Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje
    heidi88, 34 jaar, 2e kindje
    Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje
    16
    Carlien, 24 jaar, 2e kindje
    Wevin, 26 jaar, 1e kindje
    Lalay, 38 jaar, 4e kindje
    Hilly79, 34 jaar, 3e kindje
    17
    Hartjes, 29 jaar, 3e kindje
    piesofkeekje, 37 jaar, 4e kindje
    Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje
    kimm1985, 29 jaar, 2e kindje
    18
    Lies2, 27 jaar, 1e kindje
    19
    20
    Dyson, 27 jaar, 2e kindje
    seepje, 23 jaar, 1e kindje
    liniej, 24 jaar, 2e kindje
    21
    morgenzon, 26 jaar, 4e kindje
    Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje
    22
    Ahl, 25 jaar, 1e kindje
    Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje
    23
    MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje
    Saar88, ? jaar, 1e kindje
    24
    25
    MRCD, 26 jaar, 1e kindje
    26
    Ior, 28 jaar, 2e kindje
    27
    28
    Bam, 27 jaar, 2e kindje

Afspraken
    piesofkeekje, 18 juni 2014, echo
    Vogelhuisje, 19 juni 2014, controle en echo gyn
    Wevin, 23 juni 2014, echo
    Carlien, 27 juni 2014, Afspraak fertiliteitskliniek vroege echo hartactie
    Lalay, 30 juni 2014, controle en echo
    heidi88, 2 juli 2014, vroege echo
    Dyson, 2 juli 2014, intake vk
    Ahl, 4 juli 2014, echo
    piesofkeekje, 5 juli, 2e echo
    kimm1985, 7 juli 2014, intake vk
    piesofkeekje, 7 juli 2014, intake vk
    Dyson, 8 juli 2014, vroege echo
    Bloem1989, 10 juli 2014, echo
    Floddertje123, 10 juli 2014, intake vk
    Hartjes, 11 juli 2014, intake vk
    Yasmientje14, 11 juli 2014, intake gyn
    MyNameIs, 15 juli 2014, echo
    kimm1985, 23 juli 2014, echo
    Hartjes, 28 juli 2014, termijnecho

1 vlindertje* Mariska1985

Snelzoekfunctie: bevallingslijst

16. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren!

@MRCD, ik ben vooral 's ochtends in de gelegenheid om de lijst te doen dus dan vullen we elkaar mooi aan :)

Hier nog een drukke dag op m'n werk voor de boeg en dan lekker genieten van m'n vakantie. Mag ik voor het eerst gaan zwemmen met mijn dochter. Ze gaat iedere week naar zwemles met oma en ik ben 1 keer gaan kijken (was toen lichamelijk te zwak om te kunnen zwemmen) en ben sindsdien stikjaloers op iedereen die lekker met haar is gaan zwemmen. Nu is het mijn beurt, de hele week lang :D

Gelukkig kunnen we morgen onze nieuwe auto (nou ja nieuw, nieuw voor ons) ophalen want ik zou niet weten hoe ik voor 3 man spullen voor 1 week in de auto gepropt zou moeten krijgen (incl. fietsstoeltje, kinderstoel etc.)

17. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Vandaag is de test alweer duidelijker dan gisteren...
    Vanavond ga ik wel nog een digitale doen om het te zien staan in tekst :D

Maar het is gewoon echt zo! Vanmorgen was ik zo misselijk...! Moest telkens kokhalzen. Gelukkig nu nergens last van, dus als het tot de ochtend beperkt blijft hoor je mij niet echt klagen.

Ik ga me straks maar vast aanmelden bij de verloskundige. Dan word het nog een stukje echter als daar ook een afspraak staat ;)

18. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Dyson, oo lekker nu al vakantie :) waar gaan jullie naartoe?

Hier weer getest vanmorgen, kan het nog niet laten, en heb een echte knaller :D morgen mag ik het zh bellen om de uitslag door te geven, en dan hoor ik ook wanneer de eerste echo is.
    Zo maar eens aanmelden voor moeders voor moeders. Weet iemand hoelang het ongeveer duurt voordat je kan beginnen?

19. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    @Saar je begint als je 6 weken bent en dan mag je 10 weken door gaan.
    Ik begin dinsdag tot 2 september.

@floddertje ik heb het precies zo,ben echt al heel benieuwd.

@Dyson alvast fijne vakantie en geniet van het zwemmen samen met je dochter.

@Liniej wat zal je vriend blij zijn als hij thuis komt en dit nieuws hoort:)

20. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    @Saar en Liniej gefeliciteerd en welkom.

@Lalay wat irritant zeg dat je al dikkere voeten krijgt.
    Worden ze ook echt kwa maat groter?

Deel Deze Pagina