Wat leuk zoveel nieuwe zwangeren erbij! Liniej wat moeilijk zeg dat je man onbereikbaar is. Werkt hij altijd in het buitenland? Ik ben eigenlijk vooral heel moe...
Jeeej! Er was een vruchtzakje te zien met een klein vruchtje en een hoe heet zo'n ding ook alweer zo'n ring dus veel meer dan vorige week we denken nog steeds dat ik misschien iets minder ver ben maar hert zag er goed uit! Stiekem dachten mijn man en ik afzonderlijk van elkaar nog een 2e vruchtzakje te zien maar ze zei er verder niks over dus zou wel niet zo zijn 30 juni 14.00 uur weer een echo en afspraak gyn
Ze worden niet dik!! *huilt* ik heb nog steeds benige voetjes.. alleen groter. Is normaal tijdens zwangerschap hoor.. Had jij dat niet? Mij eigen schoenen passen nog, gelukkig, maar nieuwe schoenen is dus een ander verhaal. Ze worden groter omdat alles nu verweekt. Kan zijn dat ik dat erger heb omdat ik hypermobiel ben. Hier nog steeds hetzelfde, begin een beetje rugpijn te krijgen.. Moet FF goed opletten op mijn houding ed. Gisteren was ik enorm brak, hoofdpijn keelpijn de hele rataplan, zag ook zo bleek dat ik ervan schok toen ik mezelf in de spiegel zag.. Begreep toen waarom mijn man mij zo lief omhoog hielp van de bank Vandaag gaat het iets beter, ML heeft me ook heel lang uit laten slapen en is vandaag al het achterstallige onderhoud, zaken waar ik al heel lang om vroeg, aan het doen. Het hele huis is ineens geordend! Krijg volgende week ook eindelijk een grote kledingkast, dan kan ik echt orde op zaken stellen. Die nesteldrang is al duidelijk present
@Vogelhuisje wat goed!! op naar 30 juni. @Lalay ik had er weleens van gehoord ja maar ik heb er gelukkig geen last van (klopt snel af) Ik heb vandaag gewerkt en mijn bekken spelen vandaag erg opik moet dus ook goed op gaan letten. En wat heerlijk dat je man je lekker liet liggen..ik heb ook zo'n lieve zorgzame man
Gewoon vragen de volgende keer! Ik heb ook echo foto's van follikelmetingen. Ze gaven nooit foto's mee, maar als ik er om vroeg was het nooit een probleem
@vogelhuisje Wat fijn! De afspraak met de verloskundige is 22 juli om 10 uur Zou iemand dat toe willen voegen aan het lijstje? Deze verloskundige maakt bij de eerste afspraak al een echo dus kijk er echt ontzetten naar uit! Heb ooit al een MA gehad voor mijn dochter. Bij 12 weken kwam ik er achter dat met 8,5 week het hartje was gestopt. Ik ben de 22e bijna 8,5week dus ook een fijn termijn voor een echo vind ik. Ik kan ook gewoon daar bloedprikken, ze doen ook groeiecho's etc... Deze zwangerschap hoop ik minder in het ziekenhuis te komen omdat ze alles gewoon daar kunnen doen. En dan af en toe een gesprekje met de gyn maar verder gewoon bij de verloskundige. Ik vind de tijd nu al langzaam gaan terwijl ik van veel heb gehoord dat het bij een 2e allemaal sneller gaat voor je gevoel. Misschien lijkt het nu zo lang te duren omdat ik het echt van de daken wil schreeuwen. We gaan het dan ook iets eerder zeggen dan eerst gedacht. In de 5e week vertellen we het de dochter van mijn vriend (van 7 jaar) daarna gaan we bij iedereen langs. Ze is hier 4 dagen in de week maar vanaf dan is ze hier 4 weken (eerste weken van de zomervakantie) We willen namelijk dat zij het als eerste weet en daarom er voor gekozen het haar ook al vroeg te vertellen. Ze is in ieder geval echt super dikke maatjes met haar zusje. Ze zit nu telkens te "zeuren" dat ze graag samen met der zusje op een kamer wil. Maar aangezien we ze allebei een eigen kamer konden bieden deden we dat niet. Straks met de baby hebben we geen kamer meer over dus mag ze "eindelijk" samen met haar zusje op de kamer slapen. (weet ze nu nog niet natuurlijk) We hadden nooit verwacht dat er zo'n sterke band tussen de zusjes zou ontstaan! We zijn benieuwd hoe dat met een nieuwe baby is. Zo heel verhaal zeg!
Vogelhuisje Fijn dat de echo er goed uit zag! Bam Wat leuk dat jullie het de dochter van jouw vriend als eerst willen vertellen, als ik het zo lees zou ze het vast geweldig vinden . Zijn jullie ook zo moe? Op gevoelige borsten en vermoeidheid na heb ik verder nog geen symptomen, maar de vermoeidheid is wel erg zeg. Het liefst dook ik mijn bed nu al weer in haha.
Hier ook ontzettend moe! Tegen 8 uur wil ik echt naar m'n bed doe nu meestal ff een dutje als m'n man thuiskomt en eten kookt Mijn stiefzoontje van 7 hebben we het ook als eerste verteld... Na m'n ouders die bij de test waren en m'n dochter (3) die de test zag en zei hè twee streepjes mama dan zit er een baby in je buik hoor! Stiefzoontje hebben we meegenomen maar de hm en gezegd zoek maar wat uit voor de baby hij kijken bij de grotere maten voor mijn jongste dochter... Nee niet die baby dus naar de kleinere meisjesnamen voor z'n nichtje die net geboren is... Nee ook niet die baby (hij wist dat we bezig waren voor een brusje en wilde het ook heel graag) je zag hem denken maar hij durfde nog niet blij te worden schatje dus verteld en hij ging uit z'n dak! Z'n moeder werkte op dat moment in een winkel in de buurt, hij gelijk daar heen gerent en verteld dat hij nog een broertje of zusje kreeg echt zo schattig!
Hi gelukkige meiden Mag ik ook op het lijstje? Lita, 27 jaar, 1e kindje - uitgerekend 22 februari Ik vind het zooooo spannend deze keer
@Floddertje ja ik ben ook echt moe en zou de hele dag kunnen slapen. @Bam wat fijn dat je bij jou vk alles kan laten doen. @Vogelhuisje dat zei mijn jongste zoon ook. Hij zag de test liggen en zei mama baby in buik,zoo lief!! Wat een leuke reactie van je stiefzoontje
Wat fijn voor jullie vogelhuisje!!!!! Ik krijg pas een termijnecho bij 10 weken. Ga proberen het te vervroegen naar 8 weken. Wil gewoon zeker weten hoe lang ik zwanger ben! Ik ben enorm moe, maar slapen is drama. Kan niet in slaap komen en word wel elke twee uur wakker daarna. Zo anders als bij mijn andere zwangerschappen.
@Vogelhuisje Wat leuk dat de zoon van je vriend ook zo reageert. Dat hoor je ook wel eens anders. Bij ons zit dat gelukkig ook allemaal goed. Ze is hier dan ook gewoon erg vaak natuurlijk (Co-ouderschap) en er word vaak nog gevraagd of ze extra hier heen kan Een duidelijkere test kan niet!
@Vogelhuisje gefeliciteerd met je mooie echo! Weer een hele opluchting! @Yasmientje14 ja vanaf 5 t/m 12 juni aan het testen geweest en pas de 11e licht positief. Het zijn nog steeds geen knallers trouwens. Op woensdag 21 mei had ik twee eitjes van 21.5 en 16mm dus de arts dacht dat ze donderdag of vrijdag zouden springen. Die donderdag ook veel buikpijn gehad en daarna ook even geen gemeenschap dus het zou toch raar zijn als het een week later pas bingo was. Ik ben daarom ook heel benieuwd naar de echo, hoeveel weken ik nu ben. @Saar88 wow zolang bezig geweest en nu eindelijk raak! Gefeliciteerd meid wat ontzettend fijn voor jullie! @Dyson ik weet niet precies hoe ver ik ben, zet me als je wil op 15 feb. SoProud -32 jaar-2e kindje. Eerste echo in het ziekenhuis 26 juni om 10:15. @Kwaaltjes: zere borsten, obstipatie (nog niet zo erg als vorige zwangerschap), opgeblazen buik en s'avonds een beetje misselijk. Ik voel me al echt helemaal zwanger en ben gewoon bang dat mensen het al van mijn gezicht af kunnen lezen haha!
Hier ook co ouderschap idd... eerst was hij een tijdje fulltime bij ons, toen week op week af en nu tijdelijk om het weekend omdat hij op dit moment lekker op zijn plek zit bij zijn moeder.
Hoi allemaal, mag ik hier ook meeschrijven? Gister een positieve test in handen gehad. Vanochtend met CB 1-2 weken zwanger. Flashyfly - 30 jaar (zondag 31jaar) - 2e kindje