Gefeliciteerd met de kleine dame. Seepje: wat een drama. Te erg voor woorden. Klinkt cliché, maar probeer het los te laten voor nu, gebeurt is gebeurd. Denk aan jezelf en je boefjes. Jullie zijn belangrijker dan wat dan ook. Ik ben nu op cursus, pffff lange zit. Geen energie voor. Straks ook nog anderhalf uur reizen naar huis. Heerlijk wonen in t oosten en alle cursussen in t westen. Dan morgen de discussie voeren waarom ik eerste klas heb gereisd.... Vond dat dat best mocht in de spits als zwangere.
Seepje Sterkte met weer een te verwerken klap.. nu wil ik toch weten of je het niet gaat aanvechten. . Niet zozeer om terug te willen maar om ze te laten betalen aan je! Jij komt nu zonder werk en dat is natuurlijk voor hun makkelijk om te zeggen maar laat ze maar beseffen wat ze doen niet kan!
Vandaag vroeg naar bed gegaan (na het knuffelen en vieren met de kleine meid) maar nu toch weer wakker. Wakker van de kiespijn Ik heb een hele slechte verstandskies die er na mijn zwangerschap uit moet. Hoewel het echt een rotte kies is heb ik er nog nooit last van gehad, tot nu, uiteraard. Ik ben een enorme schijterd als het gaat om de tandarts en heb dit ook veel te lang uitgesteld maar ik zie niet dat ik dit nog kan rekken tot na februari Hopen dat een paracetamol wonderen doet en morgen maar weer verder kijken en opnieuw overleggen met de kaakchirurg...
Kiespijn is gelukkig weer verdwenen en toch nog aardig geslapen vanaf 1:30 uur. Vandaag maar weer lekker aan het werk en dan een druk weekend met het vieren van de verjaardag voor familie en nog een etentje aan de andere kant van het land op zondag. Jullie nog leuke plannen?
Hallotjes!!! Ik ben weer thuis van een lange reis !! Had gisteren 9 uur vertraging .ppfff !! Gelukkig heb ik.een schat van een kindje die rustig en slapperig bleef!!.kon niet veel.slapen dus gisteren thuis gekomen en gelijk me.bed in gedoken en ja hoor 12 uur lang geslapen !! Heerlijk!! Verder in de zwangerschap is alles volgens mij wel goed! Ik las iets over suffer vriendjes en babyshouwer.. een baby shouwer krijg ik denk ik niet! Ik heb niet zoveel.vriendinnen en een paar die ik heb kunnen sommige elkaar niet luchte..beetje jammer... 12 nov pas een controle! Seepje ik zal niet meer terug komen naar je werk Maar ja werk ligt niet nu zo geweldig..dus zoekt goed uit voor je zelf wat het beste is.. Ik ga me.was doen..doei
Fijn dat de kiespijn weer verdwenen is! Hopelijk komt het niet meer terug! Leuk druk weekend heb je! Vandaag opeens een lekker dagje vrij, even heerlijk weinig doen. Behalve wat spullen opruimen en de toekomstige babykamer leegmaken.
Welkom terug, je was toch in Brazilie?! Goede vakantie gehad? Wel pittig zo'n lange vliegreis, maar je gelijk heb je nu heerlijk lang geslapen!!
Pukje puk : Ik heb zeker een goede vakantie gehad! Familie weer gezien maar 1 weekje is eigenlijks te kort ! Vliegtijd is zowieso 12 uur maar gisteren heb ik wel 20 uren totaal onderweg verloren. Maar het was de moeite waard
Fijn dat je goede vakantie hebt gehad!! Zeker ook geweldig om je familie weer te zien! Kon je familie gelijk ook je buikje zien, dan kunnen ze de zwangerschap toch een beetje meemaken. Een weekje, wel erg kort ja, maar beter dan niks. Jouw roots liggen toch ook in Brazilie en je bent toch onlangs Nederlandse geworden. Klopt dat? Leuk, mijn man komt uit Roemenie en wil nadat onze kleine is geboren, ook Nederlander worden.
Hoi allemaal, ben ik weer. Ik heb een tijdje neit geschreven, ik ben verschrikkelijk moe. Seepje,w at een gezeur op werk, dan merk ik toch dat ik bij de overheid werk.... een heel stuk gemakkelijker en heel erg soepel. De aankomende eek za ik ook weinig reageren, het wordt druk op werk. Het enige wat ik er over kan melden is dat ik op de korp v Oudheusdenkazerne in Hilversum werk.... Dus ik zal we verschrikkelijk kapot zijn, en hier niet wezen. Kleine update van mijn kant over mijn wel en wee, maagzuur wisselt, en ben toch maar begonnen met rennies en die werken prima, heel erg moe dus, de kleine voel ik steeds meer bewegen en hoop dat de kleine ook snel voor mijn man voelbaar is.
Ja dat klopt plukje!! Even een vraagje mis weten jullie het wel ! Ik wil graag glitters op.de muur van mijn princeesje zoals op de foto maar hoe krijg ik dat?? Histor heeft het wel maar ik vind ze erg duur..iemand ideeen?? Bekijk bijlage 426301
Ja dat klopt plukje!! Even een vraagje mis weten jullie het wel ! Ik wil graag glitters op.de muur van mijn princeesje zoals op de foto maar hoe krijg ik dat?? Histor heeft het wel maar ik vind ze erg duur..iemand ideeen?? Bekijk bijlage 426301
En voor de dames die vroege of ik er werk van ging maken Nee Ik heb besloten om het er bij te laten zitten en mijn energie volledig in mijzelf en de jongens te gaan steken. Want ik heb niets zwart op wit staan en dan zullen ze het wel over een andere boeg gooien want mondeling heb ik het dan gewoon verkeerd begrepen . Verder gaat het hier z'n gangetje. Zometeen naar het diakonessenhuis voor een geboortemarkt en ben ik weer druk aan het haken, afgelopen 2 dagen al 5 mutsen en een sjaal afgerond. Eens kijken of ik net als vorig jaar weer leuk kan verkopen! ps. ik doe mee aan de buik van de maand, zouden jullie op mij willen stemmen?
Je werk klinkt als druk actief! Neem zeker je rust als je na de werkdag erg moe bent! Hou je het wel vol tot het verlof toe? Anders op tijd bij je werk aan de bel trekken!! Super leuk dat je kleine steeds meer voelt bewegen!! Prachtig is dat, he!!! Het duurt vast niet lang tot je man het ook mee kan voelen!!! Vervelend dat maagzuur, ik heb er ook wisselend last van! Zo kan ik tussen de middag geen zware of vette maaltijden meer eten! Ik ga binnenkort ook de rennies in huis nemen, want ik hoor er heel goede verhalen over!
Pinkster, dat ziet er inderdaad prachtig uit! Wow! Een lief mooi prinsesje verdient ook echt een prachtige prinsessenkamer!! Ik zou niet weten hoe je het glitter-effect kunt maken. Ik denk net als Seepje dat je beste eens in een hobby winkel kunt informeren! Seepje, goed, denk ik, dat je voor jezelf en je boys kiest en het op je werk niet gaat aanvechten! Wat ze op je werk hebben besloten/ gedaan, kan echt niet door de beugel. Maar inderdaad het zou alleen maar voor heel veel extra stress en gedoe zorgen wanneer je het zou aanvechten. Vooral wanneer je het niet zwart op wit op papier hebt staan! Wat super leuk dat je van alles gaat haken!!! Creatief hoor!! Voor baby's en kinderen? Of met name voor volwassenen? Zet maar eens wat foto's op dit topic, misschien zijn er hier ook mensen die het willen kopen ! Wat betreft de foto van de maand, waar kan ik op jou stemmen? Jouw foto's zijn namelijk echt prachtig!!!
Ik ga ook glitters op de muur doen bij mijn meisje. Ik heb het al door heel mijn huis wel subtiel maar super mooi. Wij kennen een paar sucadoors en daar bestellen wij losse glitters,kan je in elke kleur krijgen die je wil. En als je verf/stuc of spachtel nog nat is blaas je de glitters er op. Het beste is dus om het met zijn tweeén te doen dus bijv jij gelijk achter je man aan met glitters blazen. Klinkt als veel werk maar valt mee en het resultaat is onwijs mooi! Bij al die doe het zelf winkels hebben ze 'glitters' wat je er op kan verven maar dat word echt niet mooi en anders en is erg duur.
@pukjepuk voor mij voelt het beter zo. Direct minder harde buiken. En na mijn zwangerschap zie ik wel verder Stemmen kan op de hoofdpagina en dan buik van de maand aanklikken. Als je op het logo van zwangerschapsforum klikt kom je er. En haken doe ik voor volwassenen en kindjes.
Wauw seepje wat mooi gemaakt ik kan het zelf niet maar mijn moeder is ook allerlei dingen aan het haken voor de baby ik ben benieuwd!!