Mag ik mij ook aanmelden. Ben dan de 16de febr ongeveer uitgeteld. 31 juli eerste echo. Duurt nog ff maar we wachten af. moeder van een zoon van 4 en ben 30 jaar. het plaatsen van mijn test wil niet via de tablet. Dan loopt ie steeds vast. Sorry
Hi meiden, Vanavond zal ik uitgebreid reageren. Was gisteren bij vrienden en was daarna te moe om nog iets te doen. Zal vanavond de lijst bijwerken. Ik heb het zelf voor elkaar gekregen om een vroege echo te krijgen. Wat een mazzel! Vanwege de geschiedenis is deze op de afdeling fertiliteit (zouden volgende maand beginnen in de MMM). Deze afdeling heeft een zomersluiting vanaf 7 juli t/m de 28e. Aangezien ik best onzeker ben vanwege de vorige twee v.mk mag ik op dinsdag 1 juli al voor een echo.
Ja dat is snel! Is er dan al iets te zien? Ik mag zelf voor een echo en een gesprek met de gyn op maandag 30 juni gaan. Een uur voordat we op vakantie naar Zeeland gaan dus ik hoop op goed nieuws. Ik vind het ook zo spannend! MRCD ik duim voor je!
Spannend die vroege echo's! Ik tel echt de dagen af naar 22 juli dat ik de 1e echo heb! Hoop dat een mooi kloppend hartje te zien! Het voor me houden is echt zo moeilijk! Nog even 2 weekjes volhouden
Wij mogen 15 juli voor de eerste echo ben dan 8.1 dus dan zou er toch zeker een hartje zien moeten zijn Kon het niet meer voor me houden en heb het vandaag op mn werk verteld. Iedereen wist ook al wel dat we met ivf bezig waren, dus ze waren heel blij dat het de eerste keer meteen gelukt is. Zo gaaf al die leuke reacties van iedereen. Zelfs een collega waar ik normaal niet zo goed mee kan opschieten gaf me een dikke knuffel en zei dat ze het ons zo gunde Dit weekend gaan we bij onze ouders langs om het goede nieuws te vertellen
Mrcd mazzel dat je vroege echo krijgt. de drang om het te vertellen is hier ook groot haha mijn moeder en zus weten het nu. Na de eerste echo vertel ik het nog een paar goede vrienden de rest pas met 12 weken als ik het weet vol te houden
Hoi meiden! @liniej Vervelend dat je vriend niet bereikbaar is, maar aan de andere kant inderdaad een verassing voor als hij terug komt. @Floddertje123 Ik snap je gevoel wel hoor. Ik wil ook heel graag het geslacht weten. Niet dat ik een voorkeur heb, alles is goed, zolang het maar gezond is. Ben alleen zooo nieuwsgierig. @Dyson Zeker een mooie aanvulling. Haha. Veel plezier met het zwemmen met je dochter. Komt vast helemaal goed. @de lijst Ik ga de lijst nog wat aanpassen en opleuken denk ik. Als jullie het niks vinden, dan hoor ik het graag. Ik heb een creatieve bui, lol. @Bam Fijn he, die bevestiging. En super dat jullie het eerst aan de dochter van je vriend willen vertellen. Ik denk dat ze het helemaal geweldig gaat vinden. @morgenzon Ook ik ben vooral heel moe. Verder niet veel klachten. Af en toe wat krampjes en zere borsten en eens op de dag een heeeeel klein beetje misselijk. Thats it! Ohja en vroeg wakker, en ik kom makkelijker mijn bed uit als mijn wekker gaat. @vogelhuisje Wat fijn! Ben benieuwd, wellicht een tweeling. Zou je dat leuk vinden? @laylay Vervelend dat je al last krijgt van grotere voeten. Ik dacht dat, dat meestal wat later in de zwangerschap komt. Ik heb er (nog) geen last van. @floddertje123 Ja, ik ben ontzettend moe! @vogelhuisje Wat leuk dat jullie het al verteld hebben. @Lita Welkom en gefeliciteerd, ik zal je zo toevoegen. Ik snap dat je het spannend vindt. Hier is het ook heel spannend! @Hilly79 Wat vervelend zeg dat je ook niet goed slaapt! Ik slaap heerlijk, maar ben wel verrekte moe in de avond. @Flashyfly Welkom en gefeliciteerd! Ik zet je graag op de lijst, je hebt alleen geen datum doorgegeven. Aangezien we gelijk lopen denk ik de 25e, mocht dat anders zijn, geef het maar door. Voor nu zet ik je op de 25e. Ben benieuwd wat jij ziet op de echo de 30e. Aangezien we gelijk lopen zal dat niet veel verschillen. @melaniev83 Welkom en gefeliciteerd! Ik zet je erbij. @saar88 Leuk al die lieve/leuke reacties. @hier Voel me goed, wel heel moe nu, maar dat hoort erbij. Ben blij dat ik een vroege echo heb. We hebben het bewust verteld aan onze werkgever + partner. Dat zijn tevens vrienden van ons en die wisten ook dat we ermee bezig zijn. Ze waren geweldig blij voor ons. Door een lompe actie van mijn lieftallige vriend (werkt bij mij in hetzelfde bedrijf) weet ook een collega het. Die mocht het eigenlijk pas met 12 weken weten, maargoed. Het kwaad is al geschied. Ik had hem (op zijn eigen mailadres van werk) verteld dat het gelukt was een vroege echo te krijgen en dat ik daar heel blij mee was. Antwoord hij met het mailadres waar iedereen in kan kijken, AAAARGHH!! :x Ik was vet pissig, maargoed. Gelukkig is het bij 1 collega gebleven en ik heb haar heel duidelijk gemaakt dat ze haar mond moet houden.... En nu ga ik even lekker de lijst doen en daarna plof ik op de bank.
Uitgerekende datum: 15 Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing heidi88, 34 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing SoProud, 32 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Carlien, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing piesofkeekje, 37 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 19 20 Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing seepje, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 23 MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Saar88, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 24 25 MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Flashyfly, 30 jaar (22-06 jarig), 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 27 28 Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Afspraken/Echo's Juni: 23: Wevin: Echo 26: SoProud: Vroege echo zkh 27: Carlien: Fertiliteitkliniek, vroege echo hartactie 30: Lalay: Controle en echo, Vogelhuisje: Echo + afspraak gyn Juli: 1: MRCD: Vroege echo fertiliteitkliniek 2: heidi88: Vroege echo, Dyson: Intake vk 4: Ahl: Echo 5: piesofkeekje: Tweede echo 7: kimm1985: Intake vk, piesofkeekje: Intake vk 8: Dyson: Vroege echo 10: Bloem1989: Echo, Floddertje123: Intake vk 11: Hartjes: Intake vk, Yasmientje14: Intake gyn 15: MyNameIs: Echo, Saar88: Eerste echo 22: Bam: Afspraak vk + echo 23: kimm1987: Echo 28: Hartjes: Termijnecho 31: melanieV83: Echo 1 vlindertje* Mariska1985 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Wat een mooie lijst al zeg Proficiat iedereen en oooooo wat moeten wij nog lang wachten jammer dat ik geen 'zomer'slaapje kan doen tot aan de 1e echo!! haha
Leuk gedaan de lijst zo MRCD Wat een blunder heeft je vriend gemaakt zeg maar gelukkig is het bij 1 collega gebleven. @Melanie gefeliciteerd en welkom! Iedereen krijgt hier wel heel vroeg een echo hoor. Ben lichtelijk jaloersmaar als het goed is komt mijn man zo thuis met zijn rooster en dan kan ik een afspraak maken bij een pretechobureau die vroege echo's maakt Ik wil tussen de 7 en 8 weken een afspraak maken.
Jemig, wat kletsen jullie veel! Hebben jullie ook zo'n last van de darmen? Bij mij rommelt het flink. Buik is nu erg opgezwollen. Pfff Bij de vorige zwangerschap kon ik met 10 weken mijn broek al niet meer dicht.
Haha heb ook al het gevoel dat mn buik savonds dikker is, maar dat kan ook wishfull thinking zijn eWel sinds vandaag duidelijk gevoelige borsten. Had ik eerder ook al, maar dat kwam van de pregnyl. Het is dus ff afgezakt, maar nu komt het van mn eigen hcg Was vandaag even aan het winkelen, en heb al uitgebreid bij de baby afdeling van de hema staan neuzen hihi wat een schattige kleertjes en spulletjes. Kan niet wachten tot ik echt mag shoppen! Oja, voor de lijst, ik ben 26
Ik heb een afspraak gemaakt. 3 juli mag ik,spannend!! @Ior ik heb ook last van mijn darmen,mijn buik zwelt ook elke keer enorm op @Saar lief hé al die babyspulletjes
Ook hier last van mijn darmen. Her ergste vind ik dat ik helemaal onder de acne zit op mijn voorhoofd Ik hoop echt dat dat niet 9 maanden lang blijft! Vorige zwangerschap niet gehad maar tijdens pilgebruik na de zwangerschap wel. Daarom was ik er al een jaar mee gestopt en nu heb ik het weer. Begon al een paar dagen na mijn ovulatie. @MRCD Echt een super mooie lijst!
De misselijkheid begint hier langzaam in te sluipen.. Ik voel het vandaag al de hele dag, zodra ik iets eet gaat het weer beter ben dus de hele dag door aan het eten zonder er echt zin in te hebben.. Vrees dat vandaag of morgen de misselijkheid er vol in gaat hakken. @buikgedoe, hier valt dat mee.. Buik is we, opgezet maar mijn darmen zijn niet heel erg druk.. Of wel een beetje maar het kan erger @hartjes, maak je afspraak voor de echo niet te vroeg.. Met 8 weken zie je nl al veel meer. Ik ga weer slapen
@tweeling, pff als het zo is, is het zo maar eentje is ook genoeg hoor hihi @buikje, nou die van mij is weer lekker bezig echt een stuk groter dan de vorige x