Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    @Lalay uhm ja zat wel te twijfelen..als mijn berekening klopt ben ik 7 weken en 2 dagen.
    Anders kan ik pas een week later dus vandaar dat ik dacht doe toch 3 juli..maarja nu ga ik weer twijfelen.
    Wat vervelend dat je misselijk bent de hele dag,hopelijk gaat het meevallen en word het niet heel veel erger.

@Bam ik heb ook opeens pukkels vooral op mijn neus..nou dat heb ik echt nog nooit gehad:$

2. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    @Hartjes
    Thanks. :) Als we straks de geslachten weten wil ik iedereen roze of blauw kleuren. Een verrassing wordt roze/blauw. :p Vond het wel een gaaf idee.
    Ik was zo pissig op hem gisteren, maarja. Het is gebeurd en je veranderd er niks aan. Wel typisch dat de collega die het heeft gezien degene is die we het zeker niet vroeg wilden vertellen... GRRR! ;)

@Ior
    Mijn darmen rommelen inderdaad ook wat aan. :p Ik kan heel goed naar de wc. Laten we het daar maar op houden. ;)

@Saar88
    Ik zal je leeftijd zo aanpassen. ;) Leuk hè, al die kleertjes. Een paar vriendinnen van mij hebben al een kleintje en ik weet me echt nooit in te houden op die kinderafdeling. Stond de vorige keer met kinderkleding t.w.v. €130,- in mijn handen. Ik vond het allemaal zo leuk! :p Toch maar een paar dingetjes teruggelegd. En mijn buik is in de avond ook meer opgezet hoor, dus zou goed kunnen.

@Hartjes
    3 juli is toch ook best snel. ;)

@Bam
    Wat vervelend van die acne. :( Hopelijk is het snel weg!

@Lalay
    Balen van die misselijkheid. Ik hoop voor je dat het nog even wegblijft. :p Aan de andere kant, als het komt, het is voor een goed doel. :) Ik heb soms ook een vlaag van misselijkheid, maar niet noemenswaardig. Ben wel heeeel vroeg wakker, vandaag weer, en dan moet ik ook wel direct eten, want heb meteen honger. Als ik niet zou toegeven, zou ik denk ik ook misselijk worden. ;)

@vogelhuisje
    Zo, je ziet het inderdaad al echt! In dit stadium zijn het meestal je darmen die een opgezette buik veroorzaken. Ik ga ook iedere week een foto maken. Dan kan ik er een mooi album van maken. ;) Ben begonnen bij 4 weken.

@hier
    Vanmorgen de zo gewilde CB met 2-3 gekregen. :D Krijg er steeds meer vertrouwen in, aangezien die de vorige keren uitbleef. Volgende week zaterdag wil ik nog de 3+ zien en dan heb ik de dinsdag daarna al de vroege echo. :) Ik vind het super spannend, maar merk dat ik steeds iets blijer durf te zijn. Dat is wel fijn. Ik ga me straks aanmelden voor MvM. Ik spam even mijn foto met mijn testen van vanmorgen.

3. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    #283 MRCD, 21 jun 2014
    Laatst bewerkt: 21 jun 2014
    Uitgerekende datum:
    15
    Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    heidi88, 34 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    SoProud, 32 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

16
    Carlien, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

17
    Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    piesofkeekje, 37 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

18
    Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

19

20
    Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    seepje, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

21
    morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

22
    Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

23
    MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Saar88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

24

25
    MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Flashyfly, 30 jaar (22-06 jarig), 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

26
    Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

27

28
    Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

Afspraken/Echo's
    Juni:
    23: Wevin: Echo
    26: SoProud: Vroege echo zkh
    27: Carlien: Fertiliteitskliniek, vroege echo hartactie
    30: Lalay: Controle en echo, Vogelhuisje: Echo + afspraak gyn, Flashyfly: Vroege echo + afspraak gyn

Juli:
    1: MRCD: Vroege echo fertiliteitskliniek
    2: heidi88: Vroege echo, Dyson: Intake vk
    3: Hartjes: Echo
    4: Ahl: Echo
    5: piesofkeekje: Tweede echo
    7: kimm1985: Intake vk, piesofkeekje: Intake vk
    8: Dyson: Vroege echo
    10: Bloem1989: Echo, Floddertje123: Intake vk
    11: Hartjes: Intake vk, Yasmientje14: Intake gyn
    15: MyNameIs: Echo, Saar88: Eerste echo
    22: Bam: Afspraak vk + echo
    23: kimm1987: Echo
    28: Hartjes: Termijnecho
    31: melanieV83: Echo

1 vlindertje* Mariska1985

Snelzoekfunctie: bevallingslijst

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    H ha ik weer dat het m'n darmen zijn ;) is m'n vierde zwangerschap... Maar wat ik eerder al zei als je niet zwanger bent doen je darmen ook niet raar dus hoe je het went of keert het is een zwanger bruikje ;)

5. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    True! ;)

6. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Hier ook geen last van mn darmen ofzo, maar duidelijk dikker dam anders. U issie trouwens weer normaal, zal vandaag eens goed opletten wat er gebeurt.
    En mijn voorhoofd zit ook onder de pukkeltjes.. niet echtje puistjes, maar glad is ook anders.. hopen dat dit geen voorbode is.
    Mn hormonsters spelen wel al lichtelijk op.. mn man kreeg vanmorgen de wind van voren omdat hij gehakt in de diepvries had gedaan wat ik eigenlijk nu wil gebruiken soepballetjes van te maken.. pissig dat ik was.. dom he..

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ MRCD : Mooie testen! :)

Hier ook wat last van pukkels in 't gezicht! Voor de rest enkel wat krampjes dus ik mag (nog) niet klagen

8. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames net een echo gehad omdat ik gisteren was flauwgevallen en sindsdien ook buikpijnen heb (milde buikpijn) en ik wil zo hard huilen, er was wel een vruchtzak te zien maar nog geen vruchtje erin wat voor deze termijn normaal kon zijn maaaaar .... nu komt het: er was een plek met vocht te zien wat kan duiden op een miskraam .... ik ben kapot ervan volgende week weer een echo om het verloop te zien.

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hè! Wat naar zeg. :( Ik duim voor je dat het toch allemaal goed zit.

10. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Yasmientje wat kl*te :( wens jullie heel veel sterkte en hoop dat je volgende week beter nieuws krijgt *knuf!

11. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    Yasmientje wat erg! Hoop dat het toch nog positief uitpakt.

12. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wat jammer Yasmine, hopelijk krijg je toch nog goed nieuws!

13. Ior

Ior Niet meer actief

Sterkte yasmientje, ik hoop dat jullie volgende wel een mooie echo hebben.

14. Lotus560

Lotus560 Lid

28 sep 2012
    96
    1
    0
    Spijkenisse
    Hoi meiden.

Ik kom me voorzichtig aanmelden hier. Testen vanmorgen licht streepje. Zou dan 27-2-2015 uitgerekend zijn. Gefeliciteerd voor alle zwangere mama hier.

Dit wordt ons tweede wondertje

15. Ior

Ior Niet meer actief

@Vogelhuisje, wat al een mooi darmenbuikje!
    Ik heb er vooral 's avonds last van, overdag valt het mee.

Deze foto is van gisteravond
    Mijn buik deed echt heel zeer

2014-06-21-18-32-14-1.jpg

16. Bam

Bam Fanatiek lid

17 aug 2011
    1.032
    0
    36
    Midden Nederland
    @ Lotus560 Gefeliciteerd. Spannend een lichte test. Mijn ebegon ook met een vaag streepje maar per dag loopt die op en heb ook al een digitale met zwanger 1-2. Vond ik zelf wel fijn om het gewoon echt te zien ipv die streepjes.

Ik ben de laatste paar maanden 3 kg aangekomen en dat merkte ik erg aan mijn buik. Normaal hou ik hem zonder moeite onbewust een beetje in. Nu doe ik dat dus niet meer en heb ik dus echt een buik(je). In de avond nog erger. Ben blij als mijn buik echt gaat groeien door de baby, dan is het niet meer alleen vet :p Vond mijn buik de vorige keer echt prachtig! Dus hoop wel weer zo'n buik te krijgen :D

17. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Sterkte met deze onzekere periode. Ik hoop dat jullie snel goed nieuws krijgen!

18. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @yasmien wat een rotnieuws, ik hoop dat er volgende week wel een goede echo is!

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Hier doodmoe, vandaag is er voor mij al een halve sara neergezet, dat is wel leuk, iedereen is gelijk mee blijven eten. En dan morgen nog de verjaardag, druk en gezellig.. Alleen zeiden mijn nichtjes net al, dan gaan we morgen is even lekker er 1 op drinken! euhm... haha

@Piesoffcakeje (ik schrijf het fout volgens mij) en vogelhuisje, leuk dat er wat te zien was met de echo.. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik ook, zo benieuwd..

Pukkeltjes heb ik trouwens ook, lijk wel weer een tiener! ;)

Ik ga nu nog maar geen buikfoto's maken, heb wel een buik, maar ik kan dat ook niet alleen de darmen op de kop geven:p:).. Na de vorige zwangerschap 20 kilo aangekomen, daarna 10 kilo afgevallen, gestopt met roken en 10 kilo er bijna helemaal weer terug bij, dus in totaal 20 kilo zwaarder.. Ben dan ook benieuwd wanneer mijn buik nu zichtbaar is?! De vorige zwangerschap was ik trouwens afgevallen na de bevalling, daar hoop ik nu ook weer op!!:D

20. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Wow lor wat een buik! Zo ziet de mijne er toch nog niet uit hoor :p kan me wel voorstellen dat je er last van hebt als die zo komt opzetten. Zo zal het wel moeilijk worden om het nog even geheim te houden?

Deel Deze Pagina