Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    O Rens wat spannend! Succes straks!

2. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Veel succes Rens, hoop dat het helemaal goed gaat en je nog reserves hebt voor de bevalling!

Jij ook succes lalay, ik zou niet weten hoe de slijmprop eruit ziet. Bij de vorige twee nooit gezien:D

Ik hoop zo voor de 42 weken te bevallen, heb nu echt wel veel oefen weeën. Heb ik bij de eerste nooit gehad en toen ben ik ingeleid met 42 weken.
    Hoop stiekem voor de krokusvakantie, maar dat zal natuurlijk niet;)

3. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Sterkte Rens! Ik hoop voor je dat je nog wat kunt rusten voor je eventueel wordt ingeleid.

Ik moet om 13:00 uur in het ziekenhuis zijn voor een ctg, aansluitend gaan ze kijken of ik ontsluiting heb. Als dat nog niet het geval is plaatsen ze vandaag een ballon en verwachten ze dat morgen de vliezen gebroken kunnen worden en ik morgen zal bevallen. Als er al wel ontsluiting is moeten we de scenario's nog doornemen.

4. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rens90, heftig! Wat een schrik opeens! Nu komt het opeens onverwachts wel heel dichtbij! sterkte meid! Ik hoop dat je wel nog even kunt rusten/ slapen zodat dat je wat uitgeruster aan de bevalling kunt beginnen.

Lalay, en hoe staat het er nu voor? Zet het door?
    Ik begrijp heel goed dat je nu echt aan het einde van je latijn bent. Daarnaast heb je nog drie kinderen lopen, die hun aandacht en zorg van je vragen. Ik hoop dat de kleine niet lang meer op zich laat wachten.

Yasmientje, rainbow, die babykleertjes zijn inderdaad echt om verliefd op te worden! ;):p;) Het liefst zou ik ook alles willen kopen. Zo schattig allemaal. Ik heb vooral alles van maat 56 gekocht, en ik heb enkele kleertjes/ rompertjes van grotere maten. Maar als onze ukjes na ongeveer twee maanden uit 56 groeien, komen we toch meer richting voorjaar/ zomer. Dus na 1,5 maand of zo gaan we gewoon een keer met de kleine op stap. Daarnaast krijg je vaak ook veel kleertjes.

bewegingen baby, onze kleine prins beweegt ook nog best veel. Ik vind mijn buik er soms bijna eng uit zien. Inderdaad net als bij jou Rainbow dat hij helemaal meer naar rechts ligt/ draait en de linkerkant helemaal 'leeg' is. Ik (maar anderen ook) kan hem gewoon zien liggen.
    Mijn buik maakt ook echte groeispurten, soms vinden mensen mijn buik echt bescheiden en vervolgens twee weken later vinden diezelfde mensen het toch een behoorlijk toeter geworden.

Yasmientje, natuurlijk is het allemaal ook spannend! Vooral als het je eerste is. Dat vind ik ook hoor. Dus gevoelens van onzekerheid horen er gewoon ook bij. Het is straks ook een hele nieuwe (nog onbekende) fase die wij ingaan.
    Zelf werk ik met baby's en kleine kinderen, maar zo'n pasgeboren ukkie is toch weer anders natuurlijk.

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hallo dames
    Goh ik ben zooooooo ziek,vanacht hoog koorts gehad koude rilling, mijn keel doet het pijn !!! Pppff volgens mij voel ik de kleine hell niet meer..zal ik ha of verloskundige bellen of afwachten?

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Pinkster, oei toch maar bellen hoor voor alle zekerheid!!!

7. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    ik zal zeker even de VK bellen als je normaal je kleine al wel gevoeld zou hebben als je niet zo ziek zou zijn geweest!

Wat het immense groeien van de buik, helaas werkt het hier samen met de straie, was ik tot week 34 nog ontzien, nu tegen de 37 weken begint het ineens toe te slaan. En jeuken dat die nieuwe striemen doen!
    Het grappige is dat ze vooral rondom mn litteken van mn blinde darm operatie zitten, dat was een bescheiden streepje, overdwars is daar nu straie overheen gekomen.
    Grote voordeel voor nu, zonder spiegel zie ik het lekker niet :p

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pinkster, wat vervelend! Ik begrijp dat je je nu zorgen maakt. Hoe lang heb je de kleine niet gevoeld? Ik zou eerst de verloskundige maar bellen, vervolgens kun je de huisarts altijd nog bellen. Hoge koorts is tenslotte ook niet goed. Beterschap!

Centurychild, onze buiken krijgen het ook zwaar te verduren. ;):$ Wat apart dat je juist straie krijgt bij het litteken, maar ergens ook wel logisch daar is je huid het kwetsbaarst/ het minst soepel, denk ik.
    Zelf heb ik (nog) geen straie, alleen een pigmenstreep van onder naar boven.

9. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ego berichtje:

Heel raar, maar ik ging net naar het toilet en liep helemaal leeg, en vervolgens kwam er een plons .... ik ga elke 2 uur naar het toilet dus dat het urine was zou kunnen maar ik maak me er meer zorgen om dat dat mijn vruchtwater was echt een behoorlijke hoeveelheid was het, en bleef plonzen en lopen en opeens stopte het ..... zo raar, kwam het misschien van de combi van het leeglopen ? Of was het gewoon urine en heb ik kennelijk een enorme blaas ondanks dat ik met regelmaat mijn blaas moet legen ??? Kan dat uberhaupt wel op het toilet je vruchtwater verliezen, is wel erg toevallig toch ?

Hoop vraagtekens hier :(

10. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Spannend. Yasmientje,

Misschien even op je hand blazen en kijken of er vocht uitkomt, of even hoesten?
    Anders even je vlk bellen:cool:

11. sun123

sun123 Fanatiek lid

25 jun 2014
    2.873
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Een aantal van jullie kent mij misschien nog van het begin van dit forum (of niet dat kan ook ;)).
    Het blijft gek om te zien hoe ver jullie allemaal zijn en al een paar bevallen in de wetenschap dat ik ook zo ver had moeten zijn.

Ik wilde jullie dan ook even vertellen wij alsnog na de bevalling hebben moeten starten met de MMM.
    Maar met effect, want ik ben weer zwanger! Nog erg pril (ik durf nog geen banner te maken), maar ik wilde het jullie even laten weten.
    Hoewel ik me kan voorstellen dat jullie met je hoofd heel ergens anders zitten en er misschien helemaal niet op zitten te wachten ;)

Ik wens jullie allemaal een voorspoedige bevalling en geniet van de mooie beebjes!

12. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ohhhhh wat fijn om over je te lezen! We gaan voor je duimen dat je beebi in goede gezondheid bij je blijft! En dat ook jij de vruchten mag ervaren van een goed lopende zwangerschap en uiteindelijk doel een kindje op de wereld uiteraard !

Super leuk dat je wat van je laat horen! Ik lees soms nog mee met mama's die net weten dat ze zwanger zijn en dan denk ik echt, ahh had ik maar meer genoten van die tijd, nu het einde 9 maanden waren zo om, dus 1 tip, GENIET!

13. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Nee niks meer na die plons, misschien was het gewoon toch urine of vocht van het leeglopen :( Verlies nu niks meer dus denk dat het geen vruchtwater was :(

14. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    sun123, ik ken je niet. Ik ben pas wat later bij dit forum gekomen, denk ik. Maar wel wil ik even kwijt dat ik heel blij voor je ben! :cool:;):) Ik duim voor je dat deze kleine uk blijft plakken.
    Zelf ben ik pas 2 jaar en en 2 maanden zwanger geworden. De maand daarvoor had ik vroege miskraam van vijf weken gehad, maar gelukkig werd ik die maand erna direct weer zwanger en nu inmiddels 37 weken verder. Eerste weken vond ik toen heel spannend en onzeker, dus ik begrijp je onzekerheid. Drie maanden later zou ik ook de MMM (IUI) ingaan, maar gelukkig was dat niet meer nodig. Zo'n opluchting, ik voel mij zo dankbaar en gezegend.

Yasmientje, toch wel apart zo'n enorme plons. Het zou best eens vruchtwater kunnen zijn. Anders voor de zekerheid gewoon even bellen ter advies. Wel toevallig op toilet, maar ja je kunt overal je vruchtwater verliezen. ;)

Pinkster, hoe is het nu met je? Wat zei de verloskundige/ dokter? Ik hoop dat alles goed is!!

15. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Gefeliciteerd Sun!
    Ik hoop dat dit een plakker is en dat je in een andere groep nog 8,5 maand mag kletsten!

16. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo dames...
    Lang niet geweest, en waarom? Dat weet ik ook niet :D Druk druk druk denk ik.

Hier al 4 weken élke dag voorweeen, zelfs een keer afgescheept in het ziekenhuis dat het buikgriep was terwijl de ctg wel omhoog schoot. Vrijdag hele pijnlijke weeen gehad maar weer gestopt helaas. Ik ben het ZO zat, die voorweeen maakt me nog niet eens veel uit, ja 't doet pijn maar niet dat ik verga van de pijn, maar de pijn in mn rug door een afwijking dát doet pijn. Helse pijn dat ik misschien 3 uur op een nacht slaap. Ben helemaal gebroken.

Maar voor de rest gaat het goed hoor :) Oja, had vorige week ook 2cm ontsluiting en moet morgen weer voor controle dus kijken hoe het is gegaan;)

*zeikmodusuit*

Ik zag yasmientje voorbij schieten? Wat super, ik ga snel even lezen, en dingen opschrijven. Ja dat heb ik vaker gezegt maar nu ga ik het echt doen :$

17. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Dyson, ben benieuwd naar je volgende berichtje ;)

Yasmientje wat ik ben ik blij jou weer hier te zien! Heb nog vaak gedacht hoe het met je zou zijn.. iedereen vond het ZO naar voor je hier, echt verschrikkelijk bah..
    Misschien kan je een maandverbandje in doen, om te kijken of het urine of vruchtwater was.

Sun wat super, lief dat je het even met ons meedeeld. Ik hoop zo dat dit een plakje is en dat we jouw beeb over 9 maanden mogen bewonderen. Heel veel succes en inderdaad probeer ervan te genieten want 9 maanden zijn zo voorbij ;)

18. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Sun, fijn om te horen, proficiat!! En lief dat je het even laat weten :)
    Inderdaad geniet ervan want de tijd vliegt echt, had ik op voorhand nooit gedacht!

Yasmientje, das raar ja die plons! Misschien kijken of je 't straks op wc weer aan de hand hebt

19. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Nou ..na de hele dag geslapen hebben voel ik iets beter... Ik heb haar heeeel lichtjes gevoeld, ik dacht ik wacht wel af.

20. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Sun, wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik hoop heel erg dat het nu allemaal goed gaat :D.

Pinkster, ik zou het wel goed in de gaten houden als ik jou was. Als het echt veel minder als normaal is zou ik alsnog bellen..

Deel Deze Pagina