Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ha lieve Hope! wat leuk dat je er weer bent, ja ik was aan het begin helemaaaaal niet lekker haha, lijkt nu zo lang geleden ben gewoon vergeten die 3 weken opname en sondevoedingen nog weken erna bleh! maar eerlijk ben het echt alweer vergeten! Terwijl het echt lang bleef aanhouden!

Hoe is het met iedereen ? Heb geen plons meer gehad en niks meer verloren aan iets wat erop kan lijken. Zo spannend wanneer ze zich zal aandienen.

Dyson hoe staat het met jou ? Morgen misschien al een ks ????

Lalay bij jou nog gerommel ??

Pinkster volgens mij ben jij net als ik, niet snel durven bellen... Ik had 1 keer dat ik me echt zorgen maakte en was heel blij dat ik toch was gegaan, heb echt gehuild en gehuild kon niet stoppen met huilen toen ik het hartje hoorde kloppen, maar ik voelde haar helemaaaal niet dus ik dacht dat ze -moge God het behoeden- echt overleden was jij hebt haar gelukkig wel iets kunnen voelen maar dat betekend niet dat er alsnog iets aan de hand zou kunnen zijn en niemand anders dan jij kunt dit beoordelen lieve Pinkster dus denk goed na wat je wilt, hoe je je voelt etc.

2. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Sun gefeliciteerd! Ik hoop zo dat dit beebje bij jullie mag blijven.

Hier een enorm heftige week achter de rug. Vrijdag werd onze Q. Als het ware opgegeven en moesten wij een keus maken wat we wilden doen als hij hulp nodig had.. helpen of de stekkers eruit... sinds dat gesprek doet onze boef het elke dag weer beter en hebben wij besloten dat we hem nooit op zullen geven en willen dat hij geholpen wordt. Als dan na 24 uur blijkt dat zijn leventje ondragellijk is geworden gaan we pas knopen doorhakken. Maar hij vecht zo hard dat opgeven hoe zwaar het soms ook is of gaat zijn geen optie is voor ons.

Ravi mag hoogst waarschijnlijk deze week mee naar huis :)

Bijgevoegde bestanden:

3. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    Wat ontzettend heftig lieve seepje! Heel veel sterkte in deze helse situatie. Ik kan me geen seconde voorstellen wat het is dat jij mee moet maken.

@pinkster, als je de kleine minder voelt dan normaal moet je echt even bellen naar je vk, zeker in geval vam koorts kan een extra check geen kwaad

@Lalay en Rens, hoe is het met jullie?
    @Yasmientje, het zou wel vruchtwater kunnen zijn, ik zou het toch even laten checken door je vk.

Gisteravond is de ballon geplaatst, daar reageerde mijn buik best heftig op dus heb ik geprobeerd te slapen. Ik lig op een zaal en mijn overbuurvrouw maakte het slapen wat lastig, gelukkig hebben ze die rond middernacht op een eigen kamer gelegd. Zojuist is de ballon er uit gevallen, rond 6:30 uur komt de arts en naar verwachting kunnen mijn vliezen dan doorgeprikt worden en kan de daadwerkelijke bevalling worden opgewekt. Ik heb er zelf wel aardig vertrouwen in dat het vandaag gaat gebeuren :)

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hè bah seepje, ik kan je alleen maar veel sterkte wensen! En ondertussen toch maar proberen te genieten van je ventjes.

Spannend dyson, hele goede dag toegewenst! Hoop dat je snel een mooie baby vast hebt:p

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Dankjulie wel!!
    Ik was vanacht de hele nacht wakker geweest,echt geen seconden geslapen,mijn keel deed me vreselijk pijn,mijn hoofd ,ik kon niet liggen,van links naar rechts niks was goed,me rug doet me pijn maar ik heb de kleine meid wel de nacht gevoeld, ik dacht ik bel vanmorgen gelijk maar ja aangezien ik haar goed gevoeld heb doe ik dan niet,want vrijdag heb ik toch controle dan zeg ik het .

Oooeeeei wat spannend Dyson!!! Heel veel sterkte,geluk en genieten straks!!! Laat gauw weten hoe of wat Xxx

Hè bah Seepje..ik weet het dat erg moeilijk is maar ik zal het ook nooit opgeven! Tot de laatste minuut vechter,dan je altijd zeggen dat je best hebt gedaan, en zo te zien wil hij zelf ook niet opgeven!!! Veel suc6 jullie!! Wat gaaf dat Ravi mis naar huis mag,dubbel gevoel of niet? Want je wil ze wel allebei thuis hebben..hè sterkte meid!! En natuurlijk voor je man ook.Xxx

6. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk hoor Seepje, mensen zeggen weleens dat kinderen hun ouders uitzoeken.. En dat geloof ik steeds vaker, hij heeft jullie ook uitgezocht. Vechters. Wel goed dat R. misschien naar huis mag maar zoals Pinkster aangeeft is het ook dubbel denk ik.
    Heel veel sterkte voor 4tjes.

Pinkster, he bah, gelukkig heb je der wel gevoeld. Das het belangrijkste. Sterkte.

Hier:
    Ik word waarschijnlijk ingeleid. Ging kapot van de jeuk vannacht onder mn voeten en handpalmen en daarna nog andere plekken. HA gebeld en die zei dat ik gelijk ziekenhuis moest bellen, mocht niet wachten tot vanmiddag 12 uur, dan moet ik naar het ZH. Die zeiden dat het grote kans was dat ik word ingeleid omdat het zwangerschapscholestase (?weet niet of ik t goed schrijf) is. Kreeg verder geen uitleg ofzo erover dus heb wat gekeken op google en daar ben ik snel mee gestopt;) Vond 't maar eng.. Dus kijken wat ze vanmiddag zegt. Ze wachten waarschijnlijk ook geen bloeduitslag af omdat dat 1 tot 2 weken duurt?;)
    Begin nu wel zenuwachtig te worden..

7. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wat een spannende verhalen allemaal zeg! Ik lees nog altijd mee en leef met iedereen mee. Allemaal de laatste loodjes, spannend hoor.
    Reageren komt er simpelweg aldoor niet van, sorry sorry!

Dyson, veel succes vandaag, hopelijk heb je snel jullie mannetje lekker in je armen!

Seepje, wat ontzettend moeilijk zeg! Heel veel sterkte en wijsheid gewenst voor jullie!

Pinkster, hè bah! Heel veel beterschap, fijn dat je je kleine meid wel goed voelde.

Hope, een vriendin van mij had ook zwangerschapscholestase, die kreeg een geplande keizersnede (kindje lag ook nog eens in stuit) en is inmiddels een gezonde peuter hihi! Veel succes hopelijk valt het mee, wel fijn dat ze gelijk gehoor aan je gaven.

Als het zo doorgaat zijn alle baby's flink optijd hihi.
    Ik ben blij als ik morgen de 37 weken bereikt heb! De vorige keer met 35,5 bevallen dus voor mijn gevoel loop ik al flink overtijd hihi.

Meiden allemaal veel succes met de laatste loodjes en de bevallingen, op naar mooie ukkies!

8. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Hier nog niks hoor! Slijmprop kan weken ervoor loskomen.. Zegt niks ;)

@Rens, sterkte!

@hope, welkom terug!

@Seepje, fijn dat je nog even een update geeft. Het is niet niks waar jullie nu door moeten. *knuffel*

@pinkster, toen ik plat lag met de griep was de kleine ook veel rustiger. Leek wel of ze rekening met me hield.

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lieve Seepje, wat enorm heftig allemaal! Maar wat een klein vechtertje is jullie kleine Qwin! jullie als ouders zijn net zo goed vechters! Hij had zich geen betere ouders kunnen wensen.
    Wat een mooie lieve mannetjes om te zien! en ik hoop dat jullie Ravi snel naar huis mogen nemen, maar het liefst nam je hen natuurlijk beiden mee! Sterkte en een dikke knuffel!

Pinkster, gelukkig heb je de kleine meid wel vanacht goed kunnen voelen. toch een geruststelling. Maar wat vervelend zo'n heftige griep!

Rifer, fijn dat je nu in ieder geval wel de 37 weken haalt! Jij ook succes met de laatste loodjes/ dagen/ weekjes!

Hope, wat een schrik zeg! Wel goed dat er gelijk actie ondernomen is! Nu komt de komst van de kleine wel heel dichtbij!

Dyson, wat spannend allemaal! grote kans dat jij vandaag jullie kleine wondertje in jullie armen sluiten! Zet hem op!

Yasmientje, het blijft dus nog spannend!

Hier, nu net 37 weken en een dag. Nog geen voortekenen gehad. Wel vanacht goed geslapen! Dus daar ben ik echt blij om!

10. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bloed is geprikt, 't duurt dus geen 1/2 weken maar anderhalf uur. Dus heb de uitslag al bijna :) Als het zo is word ik morgen ingeleid.
    Nu ben ik nog zenuwachtiger pff

Pukjepuk een nachtje slapen is altijd lekker. Wordt dan altijd al heel blij wakker haha

11. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    En @hope?? Of lig je je weeën op te van vangen?

Hoe staat het eigenlijk met de meiden op de lijst waarvan de datum al verstreken is? Nog maar 3 babies, waarvan 1 tweeling.. Dat kan toch niet?

12. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou der was dus niks aan de hand zal wel een hormonale reactie zijn zei ze... wel raar dat het precies op die plekken jeukt maar okee

13. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hope, das goed nieuws he!

Lalay, denk dat er nog wel bevallen zijn, maar dat die meer in het afteltopic zitten misschien?

Dyson, veel succes als 't zover is!

Vandaag nog eens aan de monitor gelegen, alles was prima.. Ze is al wat ingedaald

14. Rens90

Rens90 Lid

30 jul 2014
    43
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben erg moe dus plaats heel egoïstisch alleen een berichtje over hoe het nu met mij is. Ik ben door de zwangerschapsvergiftiging erg ziek. De enige manier waarop ik beter kan worden is de kleine geboren laten worden. Gister vonden ze mij daar te zwak voor en mijn bloeduitslagen waren erg slecht. Gelukkig doet de kleine meid het wel goed. Vandaag waren de uitslagen iets beter en zijn ze gelijk begonnen met het inbrengen van tabletten in mijn baarmoedermond. Nu afwachten hoe snel het zal gaan. Zometeen krijg ik de derde tablet. Hopelijk gaat het gaan dagen meer duren, ik voel me steeds slechter en de gyn zegt dat ik me pas beter ga voelen als de kleine meid geboren is. Het gaat hier dus allemaal niet zoals gepland 😞.

Dyson, ik hoop dat bij jou alles goed gaat en bij de rest van de meiden ook natuurlijk! Laten we hopen op babynieuws morgen.. :$

15. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Ik vind dat hele afteltopic dus echt niks.. Zitten allemaal andere meiden en door dat topic is dit topic verwaterd. Het was juist zo leuk dat we vanaf de test tot de bevalling samen waren/zijn.

16. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Jeetje rens, ik hoop dat je snel gaat reageren en goede weeën krijgt!
    Klinkt vreemd, maar dan word je kleintje geboren en ga jij je beter voelen.
    Heeeeeeel veel succes!

En iedereen die weeën krijgt:D zet hem op!

17. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    @Lalay ik ben het helemaal met je eens.
    Ik snap sowieso dat afteltopic niet,en waarom 2 groepjes voor dezelfde maand:(
    Bij mijn 1ste zoon hadden we gewoon 1 topic voor de hele maand en dat was echt leuk,heb nog steeds contact met een aantal moeders.

@Rens sterkte en succes!
    Hoop dat de kleine er snel is en jij je beter gaat voelen.

@Hope gelukkig is je bloed goed.

@Sun gefeliciteerd! Super leuk dat je het laat weten!:)

@Seepje pff wat heftig zeg:( Nogmaals sterkte!

Ik ben vandaag flink gestript dus ik hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten.
    Verlies nu wel stukjes slijmprop dus dat is al iets positiefs.
    Als ze vrijdag er nog niet is moet ik weer naar de vk.

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    OMG!!! En weer een nacht wakker gebleven..Pppff ik word er gek van die verstopte neus, had overdags niet zo last van,maar zolang ik ga liggen is het raak!! En de buik ook nog eens in de weg..
    Maar ben aardig blij want ALLES echt Alles is klaar,haar kamertje is klaar en schoon..straks foto..bed is omhoog,alles wat ze vroeg staat klaar onder de bed,me huisje is redelijk opgeruimd en schoon,was heb ik bijna niet,elke dag was ik wat ..Nou ze mag van mij volgende week komen hoor..pretje is afgelopen:(

19. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Oei Hartjes heb je bericht net voorbij zien komen..ook spannend hey!!!!
    Ben erg benieuwd hoe of wat...zet'm op en gauw vertalen hè
    Suc6!!!
    Ow gosh straks hebben we allemaal een kindje hoe cool :D

20. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Rainbow tuurlijk is dat goed nieuws, alleen teleurgesteld dat ik nu niks voor de jeuk meer heb en daardoor weer een nacht wakker lig. Deze hele zwangerschap is het maximale wat ik heb geslapen in een nacht 5 uur, en dat is nog een feestje voor mij. Bah ik zit er ff doorheen.

Hartjes succes!! :D

Deel Deze Pagina