Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Ben vanmorgen gevallen.
    Gleed zo op mijn kont/rug, gelukkig niet op de buik.
    De vroedvrouw zou om 9 uur komen, en die heeft meteen alle controles gedaan. Alles gelukkig goed.
    De kleine beweegt ook mooi gelukkig.
    Ben erg geschrokken, heb enorm moeten huilen:( mijn kinderen schrokken zich ook kapot. Ze stonden meteen naast me. De liefjes, moesten ook huilen.
    Vandaag ga ik lekker niets doen en op de bak liggen met veel comfortfood

2. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lalay, inderdaad hoeft de slijmprop nog niets te zeggen, die schijnt zelfs weer aan te kunnen groeien, maar of dat met deze termijn ook nog zo is? Je ukkie zit in ieder geval nog lekker bij je dus hihi

Pukjepuk, wat kan een nacht goed slapen lekker zijn hè haha! Wat kun je nachtrust soms ontzettend waarderen hihi.

Hope, wel fijn dat het geen zwangerschapscholestase is maar jeuk is wel ontzettend vervelend :( Jammer dat ze er niks voor hadden nu, misschien smeren met een creme ofzo?

Rens, wat naar zeg dat je steeds zieker word :( Niet leuk! Wel ontzettend spannend dat jullie kleintje er bijna is. Hopelijk zet het snel door en kun je zelf opknappen en genieten samen met jullie kleintje in je armen.

Hartjes, wat spannend dat je gestript bent, en wat snel al. Volgens mij gebeurt dat niet vaak voor de 40 weken. Hopelijk heeft het wat geholpen en zet het door, succes!

Pinkster, je hebt het echt flink te pakken zeg. Gebruik je een zoutoplossingneusspray oid? Wel fijn dat alles klaar is voor de komst van de kleine.

Hilly, jeetje wat schrikken zeg, bah! Snap dat je flink moest huilen, zou ik ook doen! Gelukkig dat de vk meteen langs kwam en alles goed is. Lekker installeren op de bank inderdaad. Kwam het door de gladheid of gewoon in huis?

@forum, er zijn inderdaad wel heel veel verschillende! Bij mijn vorige zw was er inderdaad ook maar 1 en met een aantal meiden heb ik nog dagelijks contact.

Hier vanmorgen weer bij de vk geweest, alles prima :) Uk zit nog lekker en ligt nog niet helemaal vast gewoon afwachten dus haha. Maar de 37 weken zijn gehaald, joepie!

3. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Nou nog geen verandering:(maar ik verlies wel nog steeds mijn slijmprop.

@Rifer ja maar dat komt omdat dit nummer 3 is en ik al 2 weken ontzettend aan het rommelen ben met weeën die steeds weer ophouden.
    En daar komt bij dat ik ook minder leven voel en dus een paar keer aan de ctg heb gelegen.
    Als het echt niet meer gaat mag ik de vk bellen en word ik weer doorgestuurd en waarschijnlijk ingeleid,dus ik hoop dat het strippen nog gaat werken want natuurlijke weeën blijft fijner dan opgewekt.

@Hilly oohh wat schrikken zeg:( gelukkig is alles goed en doe maar lekker rustig aan.

@Hope snap je teleurstelling wel hoop dat de jeuk minder word.

@Pinkster ja het duurt niet lang meer voordat we allemaal ons kleintje in ons armen hebben:D
    Ik slaap ook al weken mega slecht,hopelijk laat je kleintje niet lang meer op zich wachten.
    Kan je in ieder geval weer gewoon lekker liggen:p

4. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Bekijk bijlage 442042
    Hier is de kamertje ..hij is niet groot dus,aan de andere kant alleen een kast that's it! Maar het is lekker klaar!! Schoonmoeder kwam net de was ophalen en ze heeft mijn 2 koelkasten schoongemaakt :D zo sweet hè ...en ja ml kreeg lekker van langs van der, dus hij moest aan de gang ! Heerlijk hè :D !!
    Hopelijk kan ik vanavond slapen, ik gebruik wel zeezout oplos spray,dampo en noem maar op..heb HA gebeld ze zeiden dat ik eigenlijk niet veel mag hebben,alleen paracetamol voor de pijn ,veel water,thee drinken bla bla dus... Schiet niet veel mee op,maar hopen dat dit griep heeeeel gauw uit me lijf is.

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Goede morgen!!
    Net bij verloskundige geweest,alles was goed, ze is ingedaald (yeeeaaah) Zé zei als ik weer korts krijgt moet ik bellen want 40 graden korts vind ze wel hoog voor een hoog zwangere,dus moet ik alles aan doen om laag te krijgen! En ja, nog ff aansterken hè ,ben zo ziek geweest dat ik bijna zeker van ben dat ik geen energie over heb voor een bevalling dus hoop ik dat ze sowieso 1 weekje wacht :D ook al ben ik nieuwsgierig , maar ja ik wacht al 36 weken lang, 1 weekje meer of minder doet het niet toe toch...
    En waar is iedereen?wat is hier ineens stil

6. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pinkster, wat fijn dat de kleine meid nu is ingedaadl! Zeker te hoge koorts is niet goed. Ik hoop dat je nog voldoende tijd 'krijgt' om even goed aan te sterken! Beterschap nog verder!
    Maar wat een leuk mooi kamertje is het geworden! Ziet er goed uit!
    Goede schoonmoeder heb je! Fijn dat ze helpt met huishoudelijke klusjes maar misschien nog fijner dat ze jouw man even flink heeft toegesproken! :)

Hartjes, en hoe is het nu met je? Ik hoop dat het snel begint, zodat je niet ingeleid hoeft te worden. Wel vervelend dat 'voorgerommel', lijkt mij! sterkte!

Hilly, wat een schrik! Logisch dat je helemaal van slag was! Gelukkig is alles goed met de kleine! Al bijgekomen van de schrik?

Hope, gelukkig niks ergs aan de hand! Maar zoveel jeuk hebben is inderdaad absoluut geen pretje! Logisch dat je zat bent, je hebt nu juist goede nachtrust nodig.

rens, Sterkte!

Rifer, fijn dat alles weer goed is! Toch altijd fijn om weer te horen! Bij mij is de kleine ook wel al ingedaald, maar met zijn hoofdje nog wat beweeglijk.

Vanmiddag weer naar de verloskundige en nog even twee dekentjes voor het wiegje kopen, het is natuurlijk nog winter als onze kleine wordt geboren en dan zijn er vast in het begin even twee dekentjes nodig om de kleine warm te houden. Zo heb ik tenminste genoeg.
    Vanaf maandag merk ik ook dat mijn beken het zwaarder krijgt, s nachts moet ik echt enkele keren van zij veranderen anders doet mijn beken echt pijn. Maar ik mag van geluk spreken dat ik daar nu pas last van krijg (37,5 week).
    Verder hoop ik dat de komende weken mijn man wat dichterbij werkt, hij werkt deze hele week in Oldenzaal en afgelopen maandag zelfs over de grens in Duitsland. Zelf wonen wij vlakbij Amsterdam. Vanaf as maandag hoeft hij in ieder geval niet meer naar Belgie of Duitsland. Fijnst zou zijn dat ik in een weekend beval dan heb ik gelijk mijn man bij mij. ;)

7. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hartjes, spannend zeg! Hoe is het ondertussen? Alweer bij de vk geweest of heeft de kleine ondertussen besloten zelf te komen? Wel fijn dat je vk zo naar je luistert :) Succes.

Pinkster, leuk zeg het kamertje zo. Lekker knus! En de grijze muur vind ik er erg mooi bij staan :) En wat heerlijk dat je schoonmoeder lekker even heeft gepoetst. Fijn dat bij de vk alles weer goed was en dat je de volgende keer bij hoge koorts wel even moet bellen, het gaat nu tenslotte om jouw eigen gezondheid en die van jullie ukkie. Hopelijk blijft ze nog even zitten zodat jij weer wat kracht kunt op doen.

Pukjepuk, inderdaad altijd prettig om te horen dat alles goed is. Succes vanmiddag wie weet ligt je ukkie nu wel vast :) Lastig hè met dekentjes en kleertjes etc qua warmte. Gewoon maar snel door naar het voorjaar hihi :) Fijn dat je man vanaf komende maandag dichterbij kan werken. Lijkt mij ook niet fijn wetende dat het begint en hij dan nog van zo ver moet komen. Het weekend zou inderdaad ideaal zijn hihi.

Ik ga nog even lekker liggen, zoonlief ligt ook lekker te slapen dus kan ik nog even mijn rust pakken voor de rest van de middag hihi.

Ben ondertussen wel heel benieuwd naar Dyson en Rens!

8. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zo vannacht in het zh geslapen, 10 uur non stop bij getankt. Wat is dat lekker zeg, ze heeft vanmorgen gestript omdat ik echt op mn tenen loop met me rug. Zijzelf wilde wel inleiden maar de gyn niet.. Woensdag weer controle en als de baarmoedermond dat helemaal verweekt is dan gaat ze me vliezen breken. t was ook nog steeds 1cm ontsluiting dus dat is niet veranderd, er waren wel flinke weeen te zien maar die hebben dus nog niks aangericht

9. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Meiden ik word ingeleid.
    Heb uit mezelf al 3cm dus ze gaan zo mijn vliezen breken!
    Ik ben over een aantal uur gewoon weer mama:D

10. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Aah wat spannend Hartjes!! Zet 'm op! Ik duim voor je op een spoedige en mooie bevalling :)

11. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ow gosh wat spannend!!!! Ik wens je echt een hele fijne en snelle bevalling meid!!!! En zet'm op hè ..en push ze :D:D:D.. Wacht op een foto van je meid!!!
    Vind grappig want dit word je deerde toch?met 2 jongens die al hebt? Ik ook precies!!
    Maar whatever kom op!!! Suc6

12. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje meiden wat spannend allemaal.

Hope, hopelijk haalt het strippen wat uit en begint het uit zichzelf!

Hartjes, heel veel succes! Wat een heerlijk idee dat je bijna jullie moppie in je armen gaat hebben!

13. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    @ hartjes, spannend! Zet hem op, en snel genieten van je kleintje in hè armen.

@ pinkster, schattig kamertje! Ik vind de muur mooi zo hoor!
    Ik zou ook wel zo'n schoonmoeder willen!

@ hope, dat er maar snel weeën komen en ook jij je kleintje mag ontmoeten.

Hier gaat het wel goed, een goede nacht gehad. Nu veel pijn in mijn been en tussen mijn schouders. Baby beweegt mooi! Heb wel meer oefen weeën vannacht gehad. Verder gewoon niets gedaan, lekker genieten op de bank. Kijk hier elke dag naar een bevalprogramna, one Born every minute. Geniet ik van.

Ik merk ook dat mijn lichaam zich klaar maakt voor de bevalling. Bekken lijkt wat losser en doet wat meer pijn in bed. Meer melk, en andere hormonen weer. Heb er zin in!

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Veel succes Hartjes!

Fijn Hilly dat het beter gaat na je val

One born kijk ik ook elke dag :D

15. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Dankjewel! Ik vind ook best wel mooi..de meubels minder, maar ja ze zijn van hartr gegeven en het is prima zo!
    Ik was vergeten te zeggen he ..verloskundige vroeg me om gelijk me urine bij de HA in te leveren. .deed ik, ze belde 2 uur later terug dat ze wel iets in zag zitten en dat ik maandagmorgen weer moest inleveren, vind stom dat ze niet zeggen wat ze gezien hebben. .hopelijk niets bijzonders! !!

Oooh zo benieuwd naar Hartjes. ..zal ze al een baby hebben? ? Ik blijf maar kijken

16. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Jeetje Hartjes! Dat gaat ineens snel.. En je haalt me in ook nog!? ;)
    Hoop dat je heerlijk aan het kroelen bent met je kleintje.

Ik heb gisteren op mn kop gekregen vd vk.. Ik ben sinds 30 wk maar 2 kg aangekomen.. Ik moet de komende weken eten als een bouvakker dus.. Maar dat is voor mij dus echt niet gemakkelijk. Zit nu de hele dag aan eten te denken, maar geen idee of ik nu wel genoeg eet. Ik moest minstens 5x eten pd.. Dat is me vandaag nog niet gelukt iig.
    Mn huis staat ook helemaal op de kop.. Nieuwe keuken, bedden voor de kids en alle kamers ongooien was iets te veel van het goede. Het begint nu weer ergens op te lijken gelukkig.. Kan iig weer normaal op de bank zitten ;)
    Als iemand tips heeft over gemakkelijke calorierijke dingen die ik kan eten dan graag!

17. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    @pinkster, dat zal een beetje eiwit zijn, houden ze altijd goed id gaten

18. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Ze is geboren,zo verliefd!
    6 februari en heb echt een bizar snelle bevalling gehad.
    Ging in 8 minuten van 5 cm naar 10 cm en 2 minuten later was ze er,zo raar..echt raar.
    Hoop echt dat jullie ook heel snel jullie kleintjes in jullie armen hebben,wat is en blijft het toch bijzonder!

19. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    yeeeeeaaaahhhhh!!!! Van harte gefeliciteerd !!! Dat is idd snel! MAar geniet lekker van
    Xxx

20. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Hoe heet ze trouwens? Hoe lang en hoe zwaar is ze?...:(:D:)

Deel Deze Pagina