Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Dyson!!

En veel succes Hilly als 't zover is!

2. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dyson !! Van harte gefeliciteerd !! Toen ik mijn vorige berichtje plaatste had ik niet eens gezien dat jij jouw verhaal geplaatst had! Wat fijn en al bijna een weekje oud, dat gaat snel!!

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Dyson gefeliciteerd!

Zo spannend dat de baby's nu komen :D.

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hoeveel vruchtwater kan je hebben zeg:D
    Het blijft eruit komen.
    Een beetje weeën, maar nog goed te doen.
    Nu even rusten en wachten op de storm8:p
    Tot de volgende keer

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Wat maak je toch spannend zeg! Suc6!!! Bij mij was het binnen no timr gebeurt na het breken van de vliezen! !! Ik duim voor je! Alvast een soepel en mee vallende bevalling toe
    XXX

6. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Pfff lekker dan ..sinds 2 uur wakker... Ik spook door het huis heen....
    Benieuwd naar Hilly

7. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Oh wauw Dyson! Gefeliciteerd!! Maar mij is nog ff niet duidelijk waarom ze je hebben ingeleid, of mijn brein heeft het niet geregistreerd ;)

Nou Hilly!? Is ze er al?

Jullie lopen me hier dus links en rechts in te halen ;) maar is goed hoor! Heb me de hele zwangerschap niet zo goed gevoeld als de afgelopen week.. Ondanks dat ik een paar x heb moeten braken. Hopelijk kan ik vandaag wat laatste dingetjes doen, moet het wiegje bv nog bekleden. Gelukkig is mn sm er want is ook nog wat strijkwerk ed. En daarnaast moet ik alle inhoud vd kasten nog verhuizen naar de juiste kamers.. Gelukkig kreeg ik voor de laatste weken weer thuiszorg. Die komt nu dagelijks 4 uur pd, iig tot de uitgerekende dag. Ik moet me van de vk richten op aankomen/sterken zodat ik de bevalling en het kraambed goed door kom.. Ik heb nu dus mijn eerste schaal havermout al op... Pfff

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    lieve meiden, ik was even een dagje niet op de computer geweest! Helaas, nog geen geboorte die zich aankondigt.:( Gewoon de hele dag door afspraken. Maar wat is er veel gebeurd! :D:cool:;)

Dyson, wow!!! Gefeliciteerd met Theo!!! Gelukkig maken jullie het goed,! dus nu samen genieten!! Ik hoop dat Theo snel goed zijn eigen temperatuur kan regelen! Lief hoor, zo'n betrokken lieve grote zus!

Pinkster, super leuk die traktaties! Je brengt mij op het idee voor mijn neefjes en nichtjes! ;);) Heb je na 2:00 nog wat kunnen slapen?

Hilly, wow spannend hoor! Is jullie prinsesje inmiddels geboren? Zo benieuwd!!

Lalay, fijn dat je straks weer thuiszorg krijgt! Anders ga je toch weer te veel doen en gaat je energie (kcal) daaraan op! !;) Lukt het een beetje met meer eten?

Rifer, ook super leuk die eendjes! Creatief bezig geweest! :cool:
    Mijn bekken gaat 's ochtends goed, in de loop van de dag krijg ik er weer meer last van. Gewoon van rustiger aan doen en de wandelingen met de hond wat inkorten! ;)

Hope, hoe is het nu met je? Heeft het doorgezet?

Inderdaad het begint hier inderdaad baby's te regenen! :D:cool:;) Onze kleine prins heeft het nog prima naar zijn zin zo te zien, want hij laat nog niet merken dat hij eruit wil. :p;);)

9. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Hai dames! Al een tijdje niets van me laten horen, maar ik lees nog elke dag mee hoor ;) kom er vaak alleen niet aan toe om te reageren. Maar wilde toch even snel de dames waarvan de kleine is geboren feliciteren, en natuurlijk ben ik heel benieuwd naar hoe het inmiddels met Hilly gaat! Verder wil ik alvast iedereen veel succes wensen, het zal als het goed is niet al te lang meer duren ;). Hier gaat het denk ik een olifantsdracht worden, de kleine gaat steeds verder mijn ribben in zitten ipv dat hij enigszins richting beneden gaat, haha :D ach, we komen er wel, maar moet zeggen dat ik deze bevalling wel enger vind dan mijn eerste, die is ook redelijk traumatisch verlopen en heb er niet bij stilgestaan dat ik dat eigenlijk nog niet verwerkt heb totdat ik vorige keer bij de gyn bijna zat te janken toen we het over de bevalling hadden :) ik hoop in ieder geval dat we mooie, ontspannen (voor zover dat kan) en goede bevallingen tegemoet gaan, toitoitoi dames!

10. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pukjepuk, helaas, nog niks doorgezet. Wel nog steeds aan 't rommelen en soms ineens een 'aanval' van pijn maar nog geen baby in aantocht geloof ik. Ik word nu al voor de gek gehouden door 'm :D

Dyson gefeliciteerd met Theo! Hoop dat hij 't snel lekker zelf kan regelen :)

Lalay, dat is fijn, dan heb je toch wat minder te doen en kan je je energie besparen die je zo hard nodig hebt.

Hilly!! Ben zo benieuwd of kleine uk er al is haha, zo niet, succes!

11. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Hoe is het met alle mama's in spé? :) Nog even en dan zijn onze kleintjes er vast ook hihi.
    En hoe gaat het met alle mama's en nieuwe ukjes?

Hilly, wat maak je het spannend, hopelijk heb je of nu je ukje inmiddels al lekker in je armen of ben je druk bezig!! Spannend :D

Pinkster, nog wat kunnen slapen? Hier was ik ook om 2 uur klaar wakker en denk dat ik na 4en pas weer in slaap viel, zucht!

Lalay, wat fijn dat je je zo goed voelt op het moment, kun je toch nog even genieten van je zwangerschap. Fijn ook dat je hulp krijgt, kun jij goed je rust pakken en spekkies kweken hihi ;) Zo te lezen heb je evengod nog genoeg plannen! Goed om jezelf denken hoor :)

Pukjepuk, jullie mannetje geniet ook gewoon nog lekker in mama's buik hihi :) Inderdaad je wandelingetjes een beetje aanpassen en je rust pakken, bekkenpijn is zo vervelend!

Tiarah, oh oh jullie kleine zoekt de verkeerde uitgang hihi :p. Het gevoel van meer opzien tegen de bevalling herken ik wel. Bij de eerste ben je nog zo onbevangen en nu weet je enigszins wat er komen gaat, al kan het natuurlijk heel anders gaan dus ik hoop van harte met je mee dat je nu een mooie bevalling gaat hebben.

Hope, ukje zit dus nog steeds erg lekker! Hihi nu al een boefje dus ;)

Hier ook niks aan de hand, geen voorwerk helemaal niks haha.
    Ga zo maar het fotoalbum van mijn zoon maken van 1-2 jaar nog even en dan is hij jarig, dus hopelijk blijft ukje niet TE lang zitten hihi :p

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hope1992, nu al een boefje dus, die kleine van jullie! ;);) Maar wie weet, komt hij nu heel snel. Wel om ongeduldig van te worden, denk ik!

Tiarah, wat naar dat de vorige bevalling zo zwaar en heftig was! Dan ga je nu toch een stuk minder onbevangen deze bevalling in! Maar het zegt echt niks hoor, een volgende bevalling kan weer heel anders zijn!

Rifer, om de tijd door te komen maar leuke 'projectjes' plannen! Leuke bezigheid een fotoalbum maken!
    Klopt de kleine komt vanzelf wel als hij het zat wordt in de buik! ;);)

Ik ga maar even een factuurtje maken voor mijn man en daarna een wasje draaien.
    Apart maar waar, mijn hondje is nu schijnzwanger. ;):cool:;) En nog wel sinds ik echt met verlof ben! :cool::D;) Ze verliest wat melkachtig spul uit haar tepeltjes, verder gedraagt ze zich niet anders dan anders.

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ja ik heb nog 3 u
    Uurtjes kunnen pakken toen moest ik eruit voor de jongens..zwaar hoor
    Vandaag mijn urine weggebracht net uitslag van gehoord. Ze doen het nog even op kweek want ze hebben eiwitten en leukocyten gevonden,maar ze willen ff kijken of meer bacterie naar boven komt..Pppff heb ik dat weer..dus morgen hoor ik het verder... Ik ben nu super moe, had net ook hele harde steken van onder,harde buik,rug pijn...het was even een kwartier en toen weer weg gezakt..ik ga proberen wat te slapen!!
    Xoxo

14. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Dames ik weet t ff niet, ik heb altijd al heel erg pijn mn rug maar t wordt nu steeds erger. Dat ergere stuk komt en gaat ook net als weeen maar ik weet dus niet of ik de verloskamers moet bellen want 'verlos' dat klinkt echt gewoon als je bezig bent met de bevalling. Ik kan geen verloskundige bellen want loop op t ziekenhuis en de poli is dicht.
    Vinden.jullie dat ik toch moet bellen, voel me dan zo 'voorschut' staan als het geen weeen ofzo zijn maar de pijn is echt bijna ondraaglijk zitten lopen liggen als doet verschrikkelijk pijn. Er zit ook niet echt een regelmaat in soms om de 10 soms om de 15 soms om de 7 minuten. Moest vorige keer 3x paracetamol slikken maar dat helpt ook niks en anders hadden ze nog wat anders..
    Ik twijfel heel erg

15. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dyson, gefeliciteertd!! Klinkt als een zware bevalling, beetje zo had ik het de eerste keer en hoop zo dat het deze keer zonder inleiden kan. Maar ja, eruit moeten ze toch. Fijn dat het achter de rug is en idd leuk, zo'n betrokken grote zus!

Ik ben vanochtend toch nog even de stad in gefietst voor een afspraak bij de kapper, wie weet wanneer ik daar de volgende keer aan toe kom... Meteen gezellig een beetje geshopt en lekker gegeten, haha, je moet toch ook genieten van je verlof...

Even een vraag aan jullie: 2,5 weken geleden had ik intake van de kraamhulp en besef ik dat ik. Og steeds mijn uren niet heb gekozen. Ik mag van mijn verzekeraar meer dan de 3 uurtjes, en de kraamhulp biedt dus ook 5 of 6 uur per dag. Ze wilde me natuurlijk meteen intekenen voor 6 uur maar ik zei dat ik dat nog zou overleggen. Hoeveel uur hebben jullie de kraamhulp in huis? Ik weet eigenlijk niet of ik het leuk vind om een vreemd iemand de hele tijd om me heen te hebben. De laatste keer ging vl dan ook maar naar werk omdat hij het ook wat vreemd vond om dan rond te hangen. En hij kan nu gewoon thuis zijn, deze keer. We hebben een keer per week een werkster in huis, dus wat mij betreft hoeft de kh geen badkamers of zo schoon te maken. En vl is bij ons de kok, ik weet dan ook niet of ik zin heb dat zij gaat koken of zo. Dochter is op school. Hmm, 3 uur zou toch voldoende moeten zijn, of ben ik nou helemaal gek?

16. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi hope, ik zou gewoon bellen! Daar zijn ze toch voor, en als je echt vindt dat het anders en heftiger is dan anders, zou ik zeker bellen.

17. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pukjepuk, wat gezellig dat je hond mee zwangert hihi :p

Pinkster, fijn dat je nog wat slaap hebt kunnen pakken. Spannend zeg wat betreft je urine, ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.

Hope, ik zou bellen! Bij mijn eerste begon ik ook met rugpijn en onder het mom van "mag ik nog een paracetamol"? belde ik toen het zh, mocht langs komen om te kijken of het oefenweeën waren of echte weeën, toen bleek ik op 3 cm te zitten en 6 uur later lag onze zoon op mijn buik. Dus gewoon bellen! Beter een keer extra checken. Gezien je ook al wat voorwerk had! Succes!

Zomersproet, lastig zeg wat betreft de kraamzorg. Wij krijgen dezelfde kraamhulp als de vorige keer, al heb ik de vorige keer de eerste week in het zh doorgebracht. Heb dus geen idee hoe het nu zal zijn. Kun je niet per dag bekijken wat je zelf prettig vind? Ze schrijven hun uren volgens mij per dag. Dan kun je zelf aangeven of ze kan gaan of dat je het toch wel fijn vind dat ze er wat langer is :) Wel lekker dat je nog even naar de kapper bent geweest en lekker hebt gegeten, doe je goed hihi :D

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Lieve Hope, die pijn zal het toch wat regelmatige moeten zijn denk ik, ik zal tot vanavond af wachten en dan whatever belen!!! Niks voor schut staan hoor!! Mijn tante is verpleegster en doet bevallingen al 20 jaar! Zelfs voor haar zelfs na 3e bevalling had ze mis, en wis het niet of ze wel of niet moest bellen, dus we hoeven echt geen expert voor te zijn, je hoef niet weten hoor..maar als het heftig word...Bellen!!!
    Kraamzorg twijfde ik ook, toch 6 uur gedaan per keer..3 dagen stonden ze eigenlijks in de middag rond te spoken omdat het weinig of niets te doen was, .. Maar nu denk ik anders over omdat ik nog een kleintje rond heb lopen, vind wel fijn dat ze dan er is...

19. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Een snel berichtje!
    Vanmiddag om 12:02 is onze trots Sanne geboren.
    Omdat de weeën niets deden ben ik aan een infuus gelegd met weeën opwekkers.
    Binnen 3 uur van 3 naar 10 cm, was erg heftig

20. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Hilly, ze is er! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Lieve naam! :D Klinkt pittig inderdaad! Nu lekker genieten van jullie moppie!

Deel Deze Pagina