Vandaag de second opinion van Q. gehad. Net als de belastingdienst konden ze het niet leuker voor ons maken. Waar een normaal syndroom ongeveer 3mb van het chromosoom mist, mist onze kleine boef 34mb. (1 mb staat voor 1 miljoen dna strengen) sommige deeltjes zijn belangrijk, sommige niet. Verstandelijk beperkt gaat hij zijn, in welke mate is onbekend. Epilepsie kan hij tijdens een koortsstuip ontwikkelen maar hij mist ook het apc gen. Het gen dat als je er daar geen 2 van hebt darmkanker geeft. En een behoorlijk pijnlijke variant. Beginnend met poliepen op jonge leeftijd die rond het 10e levensjaar kwaadaardig worden met uiteindelijk als gevolg dat de dikke darm verwijderd moet worden en alle ellende die dat gaat geven... en dan... als je hem ziet is het zo'n mooi mannetje die enorme sprongen maakt, elke voeding wel een deel uit zn flesje drinkt en zich begint te melden. Ook zonder flowsnor doet hij het super goed zonder dalingen! En eindelijk hebben we een tut gevonden die hij in kan houden wat in een dankbare blik resulteerde R. Is sinds vrijdag thuis en doet het super. Slaapt s nachts van 00.30 tm 06.00 en huilt alleen alssie honger heeft
Hoi meiden, Ik lees wel mee maar steeds geen tijd om te reageren. Wat een lief meisje heb ik toch gekregen,we zijn echt zo aan het genieten. @Dyson ik ben ook bevallen op 6 februari. En jij ook nog gefeliciteerd(weet niet meer of ik dat al had gedaan) @Lalay ja ik weet ook niet of ik naar een ander topic mee verhuis. Ik ben net bevallen en nu al druk met de kinderen en dan doe ik verder eigenlijk nog niet eens veel erbij dus laat staan als het 'gewone' leven weer gaat beginnen. @Seepje ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen wat een verschrikkelijk nieuws Dit is echt een ware nachtmerrie wat je mee maakt. Nogmaals sterkte! @Hilly gefeliciteerd! Ik weet niet meer wie het vroeg over de bevalling of het wel bij te houden was. Ja er was eigenlijk niet eens tijd om er over na te denken. Ik weet nog wel dat toen ik d'r hoofd voelde zakken dat ik dacht dat kan niet want ik had net nog 5 cm. Het was gewoon niet tegen te houden en heb ook maar 1 keer echt vol geperst. Ik heb mijn bevallingsverslag mee gekregen en het is echt bizar om het ook zo op papier te zien. Ik kijk wel heel erg fijn terug op mijn bevalling ook al ging het heel erg snel. Laat jullie baby's nu ook maar komen
Nou niet voor niks gebeld, moest langskomen en had 5cm ontsluiting en na een best snelle bevalling vond ik, kon t zelf op een gegeven moment niet meer bij houden is om 11:48 onze kleine jongen geboren Hij heet Jonathan en is helemaal volmaakt Ik ben verliefd Ik sta helemaal strak van de adrenaline en moest wat proberen te slapen maar ik kan maar niet stoppen met kijken naar hem. Morgen vroeg mogen we als alles goed is naar huis kan nu al niet wachten
Wauw Hartjes en Hope, gefeliciteerd met jullie kleintjes! Wat een vlotte bevallingen toch allemaal! Seepje, mijn hart gaat uit naar jullie en jullie kleine mannen..
Mijn hemel Seepje! Jullie krijgen even een hoop te verstouwen! Ik weet eerlijk gezegd niet wat ik moet, kan zeggen.. Er is niks dat de lading dekt.. Heel erg veel sterkte voor jullie alle 5!
Ja ik werd wakker met een dikke buik! Ondertussen worden we nu dagelijks, vanuit de hele wereld (familie is nogal verspreid over de globe) gebeld of ze er nou al is.. Alsof we ze dat niet zouden laten weten! Om maar te zwijgen over de dames in de winkels ed.. Pfff
Hope! Gefeliciteerd meid! Dat niet slapen is heel normaal de eerste dagen, probeer wel je rust te pakken.
Uitgerekende datum: Februari: 10 kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 14 Lovingmyboy, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen 15 Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Juels75, 39 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 16 Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 17 Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Set, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing vleugels, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing banaan2014, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 18 Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Zonnestraal2, 24 jaar, 3e kindje, het wordt een jongen 19 Zomersproet, 41 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen 20 liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 21 Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Dana23, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje Rainbow88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 22 Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een jongen Tiarah, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen lausje2010, ? jaar, 4e kindje, het wordt een jongen leene, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Semver, 24 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 24 Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Pukjepuk, 31 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Wishing, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen/meisje/verrassing 25 Flashyfly, 31 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing goblins, 38 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje Damathat, 34 jaar, 2e en 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing 26 manonenmike, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een jongen Onyx, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Rifer, 26 jaar, 2e kindje, het wordt een verrassing josephinevh, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Faith2612, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een jongen 27 Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Malika1989, ? jaar, 1e kindje, het wordt een jongen Centurychild6F3, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje 28 R1985, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een verrassing leentje88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Jacky86, 28 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing gerdia, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Wivine, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt jongen ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing pinkster, 28 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje Maart: 1 Bloesem 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing Tgirl, 33 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing Bevallen seepje - 3 januari - Ravi en Qwin - 2090 en 2350 gram - 32+5 weken Elsa86 - 20 januari - Emma - 2840 gram - 35+5 weken Dyson - 4 februari - Theo - 3620 gram - 37+1 weken Rens90 - 5 februari - Feline - 2010 gram - ? weken Hartjes - 6 februari - Meisje - ? gram - ? weken Hilly79 - 9 februari - Sanne - ? gram - 38+3 weken Hope1992 - 9 februari - Jonathan - ? gram - 38+2 weken *11 vlindertjes* Mariska1985, SoProud, Saar88, Fox, Vogelhuisje, heidi88, piesofkeekje, morgenzon, Lita, MRCD, sun123 Snelzoekfunctie: bevallingslijst
Sorry, ik had niet alles terug gelezen en dus hier en daar een bevalling gemist. Gefeliciteerd Rens90, Hartjes en Hope1992!
Gefeliciteerd Dyson, hartjes, Rens en hope! Hier de eerste nacht achter de rug. Beetje druk, Sanne was wat onrustig. Na de ontlasting weer rustig. Ze drinkt geweldig goed, al elke drie uur twee borsten. Nu had ik in de zwangerschap al behoorlijk wat melk, dus dat helpt ook wel. Met mij gaat het goed, wat je kunt verwachten na een bevalling Wel behoorlijke naweeën. Vanmorgen was het ook zo pijnlijk, dus paracetamol erin en even onder de douche! Ben dus nu al gedoucht en al De oudsten vinden het zo mooi, zijn niet bij haar weg te slaan!
O seepje wat vervelend! Ik heb een vriendin met datzelfde missende gen in de darmen en het gaat haar heel goed! Enige is dat het bij haar erfelijk is en nu er een kinderwens is ze niet zeker weten of ze eigen kinderen willen of eiceldonatie gaan doen. Goed verre toekomst muziek, maar even om je een hart onder de riem te steken, ze leeft, doet haar ding, heeft geen stoma, moet alleen een half uur na het eten altijd naar het toilet. Sterkte verder met je kleine man en ik hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen! Hier: het rommelen en vele harde buiken is een stuk minder, nu doe ik ook een stuk minder in het huis dus dat zou ook kunnen schelen. Wel veel meer slijm, en grotere "proppen". Zou het de slijmprop zijn? Naja zegt alsnog niks. Mijn vriend denkt dat ik een week overtijd ga, zelf zet ik in op een week eerder. Hoe dan ook, binnen nu en 4,5 week heb ik een kleintje
Lieve Seepje veel sterkte met je kanjer!!! Ik weet het niet zo goed wat ik zeggen moet, maar kop omhoog hè !! Fijn dat Ravi wel thuis is ..wat een lieve schatjes heb je toch!!!
Hope jij ook gefeliciteerd! Seepje, wat een ellende. Nogmaals veel serkte, verder weet ik niet zo heel goed wat te zeggen .
hoera!!!! Van harte gefeliciteerd !!! Tuurlijk na al adrenaline kan je niet slapen,zo heerlijk hè!!! Geniet er maar van.. Trouwens...foto...?
Seepje heel veel sterkte! Hij is zo sterk!!! Denk dat iedereen elke dag wel aan hem denkt en voor hem duimt hier. Nieuwe mama's gefeliciteerd !!!! Zo leuk om lekker te kunnen genieten van je kleintje hihi! Stiekem hoop ik nu opeens dat de kleine nog even bij mama blijft ben totaal veranderd, en wil opeens niet meer zo graag bevallen haha. Jammer dat de meesten aangeven dat het contact hier zal stoppen in dit forum! Had graag met zijn allen de poepluiers tot doorkomende tandjes besproken, maar ik snap het heel goed vooral voor degenen waarvan het niet het eerste kindje is. Succes allemaal!
Hartjes en Hope92, van harte gefeliciteerd! Zo zie je maar hoe verschillend het kan lopen. De een voelt een beetje iets en weet niet eens of ie wel moet bellen, de ander is uren bezig voor een luttele paar centimeters... Het is niet eerlijk 😉 En hilly, dat 'handje helpen' met vriend en met de lange wandeling heeft dus kennelijk geholpen 😉 Jammer genoeg wil vl niets meerr van seks weten sinds ik 20 weken zwanger ben, dus dat gaat hem bij ons niet worden ( was bij de eerste precies zo, ook met veel praten niets aan te doen). Maar zo'n wandeling wil ik wel doen, misschien helpt dat ook...
Seepje, ik vind het zo erg wat jullie allemaal mee moeten maken! Zo onverwacht, want volgens mij hadden jullie tijdens de zwngerschap niets door, toch? ik neem aan dat er wel hulpgroepen bestaan ergens op internet van ouders van een kind met dezelfde aandoening, dus misschien helpt dat om beter voor te bereiden. Maar daarnaast zit je natuurlijk nog met je gezond boefje dat al je aandacht vraagt en je nodig heeft. Ik wens jullie heel veel sterkte samen!
Goedemorgen meiden, Wat is er alweer een hoop afgekletst en gebeurt hier zeg Allereerst hope van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! Toch goed dat je gebeld had dus hihi. Wat heerlijk dat hij er is, en dat niet slapen de eerste nacht is heel herkenbaar hihi. Hopelijk zijn jullie nu lekker thuis Seepje, jeetje meid Wat een vervelend bericht Inderdaad schieten woorden te kort . Maar wat toch een ontzettend lieve mannetjes om te zien! Kanjers! En fijn dat Ravi thuis is, al lijkt dat me ook heel dubbel. Heel veel sterkte voor jullie! Lalay, ohh wat herkenbaar dat mensen het continu vragen inderdaad. Alsof je ze zou vergeten haha! Aan de ene kant natuurlijk ontzettend lief dat ze belangstellend zijn maar aan de andere kant zit je zelf net zo hard te wachten op ukkie hihi Yasmientje, grappig dat gevoel van eerst helemaal klaar zijn voor de bevalling en nu denken nee alsjeblieft nog niet heb ik ook. Al zou ik het ook wel erg fijn vinden als ukkie er is, maar de bevalling gewoon even overslaan hihi Pinkster, leuk zeg zo de kaartjes eraan! Zijn jullie het nu wel echt helemaal eens met de naam voor jullie meisje? Hartjes, aan je bericht kan ik je verliefdheid voor je meisje aflezen, wat heerlijk zeg! Wat super dat ze het zo goed doet! Fijn dat je met een goed gevoel naar je bevalling terug kijkt Hilly, wat fijn dat de eerste nacht zo goed is gegaan! En wat drinkt ze al goed zeg! Wel vervelend van de naweeën! Hopelijk zakt dat gauw weg en kun je helemaal volledig genieten. Wat lief dat de oudsten zo meegenieten, lijkt me super! Century, jullie ukje zit dus ook gewoon nog erg lekker. Nou zou inderdaad goed de slijmprop kunnen zijn! En inderdaad hoe dan ook nog een maximale termijn te gaan en dan is jullie ukkie er ook Hier ook wederom niks aan de hand haha, net zoonlief naar het kdv gebracht en ga zo lekker zelf series terug kijken. Zelf hoop ik dat ukkie vrijdag komt. 13-2-15 mooie datum gezien de oudste van 10-3-13 is hihi, beetje doorgedacht maar lijkt me wel mooi haha. Maar dat zal natuurlijk niet. Word wel met de dag nieuwsgieriger of er nou een jongen of toch een meisje in mijn buik rond dwarrelt hihi Zijn er eigenlijk nog meiden die ook graag thuis willen bevallen? Volgens mij is tot nu toe iedereen in het ziekenhuis bevallen zeker?
Ik hoop ook een beetje op 13-02, want mijn moeder wordt die dag 60. Lijkt me wel een heel leuk kado 😃 En ikzelf ben op de 60e verjaardag van mijn opa geboren, 5 mei. Lijkt me een leuke traditie om voort te zetten 😉
Ohh dat zou ook bijzonder zijn inderdaad zomersproet! Op naar de flinke wandeling donderdag en vrijdag?