Alle dames bedankt voor de lieve woorden! In het zkh vertellen ze hier niet echt wat voor termijn ze denken dat je bent maar het kan dus goed dat ik pas 5 weken ben dat zei de vk wel. Het probleem was ook niet dat er geen vruchtje te zien was want dat kon later komen maar dat er dus los vocht in de baarmoeder zit los van het vruchtzakje wat er niet hoort en dus kan duiden op een mk. Geen bloedverlies ook geen heftige buikpijnen zelfs veel minder buikpijn dan gebruikelijke menstruatie gewoon licht zeurende pijn..
Hoi dames, Mag ik ook mee komen kletsen? Of iig een poging doen en kijken of ik het bij kan houden Ik ben 25 jaar en dit wordt ons derde kindje, ik ben 24 feb. uitgerekend. Op 25e intake bij mvm, 14 juli eerste echo bij vk en 16 juli intake bij vk. Geslacht van baby denk dat we dat als verrassing houden deze keer. En hoe.we.het gaan vertellen ben ik nog oclver.aan het brainstormen. Wanneer wil voorlopig nog.ff wachten maar helaas groeit mijn buik nu al. Dus dat wordt nog hele kunst om het nog ff te verstoppen
ikkin08 en nicole gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. @Bam wat leuk die jurkjes, lijkt me wel grappig om te kijken wanneer zij het zien..
Yasmientje, wat naar zeg ik hoop dat het toch goed komt. Nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Mijn darmen heb ik eigenlijk helemaal geen last van, tot nu toe dan. Vanochtend de extra test gedaan die ik van mvm gekregen heb, nou donkerder kan hij niet denk ik .
Ik ben ook benieuwd met die jurkjes of het snel word opgevallen. De oudste is natuurlijk 7 jaar, dus ik denk dat ze aan haar ook wel merken dat ze anders doet. Beetje giechelend misschien. We zullen zien. We doen ze de jurkjes aan en we zeggen verder niks Kan niet wachten joh met vertellen We gaan het mijn bonusdochter niet aankomende dinsdag maar de dinsdag daarop (1 juli) zeggen en vanaf dan gaan we het iedereen dus vertellen. (bij iedereen langs binnen 3 dagen) We vertellen het haar 1 juli omdat zij hier dan 4 weken achter elkaar blijft. Wel zo leuk! Hoe gaat het verder met iedereen? Nemen de klachten toe of is het heel wisselend? Ik droom heel veel en mijn tepels zijn sinds vandaag gevoeliger. Voor de rest nog weinig last eigenlijk. Ben dan ook pas 4 weken natuurlijk Ohja ik denk trouwens wel dat ik 1 maart ben uitgerekend. Heb vandaag pas echt een knal test en ik had zelf ook het gevoel 2 weken geleden op zondag mijn ovulatie te hebben gehad. Die voel ik altijd super goed behalve afgelopen maand Dan was mijn NOD dus vandaag en niet afgelopen vrijdag. Haha. Maar hoe dan ook is het bijna niet mogelijk om echt 40 weken te halen. Dus het word dan toch een februari kindje. Wat mijn uiteindelijke uitgerekende datum ook word. Blijf graag hier mee kletsen.
Ik voel me dus nog steeds heel erg goed.. Op wat vlagen van een misselijk gevoel na is er nog niets wat erop wijst dat ik weer ziek ga worden.. Blijf alsjullieblieft voor mij duimen/bidden dat het nu anders zal zijn. Gisteren was ik bij vriendinnen van mij, ineens schreeuwt 1 het uit "JIJ BEN ZWANGER!!" Sja.. Daar kon ik dus niks meer tegenin brengen Ze zag het dus gewoon.. Weird! Hier in Duitsland is alles dus veel beter geregeld voor zwangeren.. Hier ga je gewoon al met 3 mnd met Muttershutz.. En je baan moet dus 3 jaar voor je gereserveerd blijven..
Oh en die vriendin is dus 20 januari uitgerekend.. Ze zei me nog dat ik op moest schieten zodat we samen zwanger konden zijn
Even een kort bericht want ga zo met de kinderen weg. @Yasmientje oohh wat erghopelijk heb je van de week toch een mooie echo. @Bam leuk die jurkjesben benieuwd naar de reacties. @Lalay haha wat leuk dat je vriendin het zag en jullie nu samen zwanger zijn En hopelijk word je deze keer ook niet ziek,ik duim voor je! Ik heb zelf de echo afgezegt van 3 juli,las negatieve reacties over deze praktijk dus ik ga morgen op zoek naar een ander. Ik begin nu toch wel wat misselijk en onpasselijk te worden..ik ruik echt alles en daar word ik soms echt niet vrolijk van Fijne dag allemaal!!
Dames hier nog steeds erg in de war. Ik let nu overal op. Een vraagje hoe is jullie vaginaal slijm verlies momenteel ? Ik ben om het zo te zeggen kurkdroog bijna geen slijm afgelopen 2 dagen. Ik maak me zorgen dat dit misschien het beginnend symptoom van miskraam zou kunnennzijn
@Yasmientje ik heb ook niet onwijs veel slijmverlies dus daar zou ik mij geen zorgen om maken,ik weet het makkelijk gezegt. Uhm nu lees ik dat ze verder wel tevreden is over die echopraktijk maar dat haar baarmoeder gewoon niet makkelijk ligt. Laat op het lijstje 3 juli gewoon maar staan ik ga even nadenken wat ik ga doen.
Ik werk als analist in het ziekenhuis. In december heb ikeen zwangerschapsverlof vervangen en vanaf april werk ik 24 uur verdeeld over 4 dagen (2halve en 2 hele dagen). Mijn contract loopt 31 maart af, dus dan zou ik nog ongeveer een maand verlof hebben. Helaas is de financiële situatie van het zh niet goed is het heel moeilijk om verlenging te krijgen.. een collega wiens contract eind augustus afloopt weet ook nog niet of hij kan blijven. Ander werk zoeken zit er voor mij helaas niet in, vacatures in mn sector zijn heel zeldzaam, of ik zou naar de randstad moeten verhuizen wat ook geen optie voor ons is. Dus ja maak me wel redelijk zorgen maar kan er ook weinig aan doen helaas.
@ Nicole, dank je wel. Ja ik vertel het pas als hij terug is. Hij is weg met een grote groep vrienden, dus valt niet mee om hem nu op een rustig moment aan de lijn te krijgen. Ik zou het ook pas na je proeftijd vertellen. @ Bam, leuk idee! @ Ikkin gefeliciteerd. @ Yasmien, wat een onzekerheid voor jou. Wanneer heb je een volgende echo?
@lalay wat leuk om samen met je vriendin zwanger te zijn! @hartjes wat 'dapper' om af te zeggen, wat voor negatieve verhalen hoor je dan? En is dat bij de vak of een 'pret'echo, hoop dat je snel ergens anders mag. @yasmientje ik zal eerlijk zijn, hier wel heel 'nat' het lijkt een beetje op het slijm dat ik net na de eisprong heb... Veel, wit en als het opdroogd korrelig... Sorry voor de details... Maar nogmaals het hoeft niks te betekenen mijn vorige 2 goede zwangerschappen waren heel anders ook kwa slijmerigheid... @bevalling, mijn zusje is afgelopen vrijdag bevallen!! Een meisje dit keer zo leuk voor d'r na een jongetje koningspaar... @ikkin welkom zo leuk om het geheim te houden! Wij hebben nu 2 meiden (en m'n stiefzoontje) en hadden afgesproken dat als de jongste een jongen zou zijn we de volgende niet wilden weten haha maar nu ben ik veel te benieuwd of het een jongen is .... Maar goed iedereen zegt dat ze me niet zien als jongensmoeder haha... Denk juist dat ik een beetje een jongensmoeder ben ook naar m'n meiden toe maar goed We hebben er alles aan gedaan om een jongetje te krijgen hihi maar een meisje zou ook tof zijn! @bloesem al een idee hoe je het hem gaat vertellen? Wel tof dat je dan al een tijdje onderweg bent... Mijn man snapt nooit hoe je al 4 weken kunt zijn als je net positief getest hebt nja hij snapt de theorie maar vindt het stom hihi
Hoi meiden! mag ik ook meedoen? Ik ben 28 jaar en zwanger van de tweede en waarschijnlijk 17 februari uitgerekend.
@Saar88, ik snap je angst en onzekerheid. Alles hangt in principe van die baan af die je nu hebt. Ik als verzorgende kan overal werken waar ik wil... Weet niet of ik het al verteld heb maar mijn zus is dus ook zwanger!! Zij is rond de 6 weken, ik rond de 5 weken. Het is zo bijzonder en gaaf dat we beiden tegelijk zwanger zijn Ik las ergens dat het toch wel heel leuk is om het nog niet te vertellen, dat vind ik nu ook wel eigenlijk. Het is voor mij ook geen optie om het eerder te vertellen ivm proeftijd. Maar het nog even lekker in kleine kring houden, knus, vind ik ook wel wat. Vandaag bezig geweest met namen zoeken. Dat is ook nog niet makkelijk haha, wel heel leuk! Weten jullie wanneer de eerste echo plaatsvind? En heet dat de termijnecho?
@Jori Welkom en van harte! Geniet ervan. Aan alle andere meiden hier die ik nog niet heb gefeliciteerd; gefeliciteerd!
Lieve Dames, ik moet me helaas afmelden, gister wat licht bloedverlies en vandaag heeft de miskraam duidelijk doorgezet. Ik wens jullie veel geluk, een fijne zwangerschap en een heleboel gezonde mooie baby's. Wij gaan het weer opnieuw proberen.