Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Wat dat betreft ben ik blij dat ik geheel onverwacht ben bevallen. Ik heb nooit vragen gekregen over of de kleine er al was en of ik al wat voelde :p

Ik was ook niet van plan om aan iemand te gaan vertellen dat het begonnen was, ze zouden het wel horen als de kleine er was.

Maar ik zou 20 januari 's avonds naar een oriflame party gaan bij mijn schoonzus, dus toen heb ik maar gezegd dat ik niet kwam omdat ik naar het ziekenhuis moest. Ze hebben me tijdens de bevalling gelukkig wel met rust gelaten. Mijn vriend hebben ze wel een paar keer ge-appt hoe het ging, maar die had wel wat anders te doen dan reageren :p

2. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik word hier ook steeds gebeld en ik krijg steeds berichtjes of er al wat gebeurt.. terwijl ik gezegd heb dat ik het niet zou zeggen als het begonnen is maar dat ze het wel horen als de baby geboren is. Maar goed ik snap ook wel dat zij het ook spannend vinden. Mijn zus is ook zwanger en ik wil ook steeds weten of haar baby er al is dus eigenlijk doe ik precies het zelfde. Zij is nu 41 weken, hopelijk komen de baby's snel.

Slingers heb ik ook gekocht en mijn ouders en broertje hebben een bord in de tuin gezet, een landingsplaats voor de ooievaar. Ik heb ook een slinger gemaakt met de naam.

Mijn vriend heeft een puzzel voor mij gekocht dus die ga ik vanavond maar maken, moet de tijd toch een beetje doorkomen.

En de visite krijgt hier beschuit met muisjes, dat hebben we ook al in huis.

Volgens mij heb ik nu alles weer gehad :D

3. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    LOL nee joh! Waaruit moest ik dat dan halen? T'Ana maghribia! Is je man Marokkaans? De mijne Jemini/Somali... Dus dit is een Arab-Mix ;)
    Maar het klinkt of er iets begonnen is bij je hoor.. Kan wel lang duren deze fase, zeker bij de eerste.. Als je je man belt als het vanavond sterker wordt zal hij wel op tijd terug zijn.

Ik heb dus een super schoonmoeder! Ze bemoeit zich niet tenzij ze gevraagd wordt en zal, ook al woont ze hier, niet uren naast mn bed zitten. Moet er niet aan denken! Gelukkig heb ik geen Marokkaanse sm :p
    Die staan daarom bekend. Ik zou ze dus echt gewoon wegsturen hè.. Niet bang zijn hoor! Gewoon vragen of ze de volgende x ook naast het bed komt zitten als er een baby gemaakt wordt.. LOL

Hier doen we niet aan slingers ed.. En moet nog ff kijken wat we gaan maken voor het bezoek, niet dat er zoveel komt. Al onze familie zit over de aardbol verspreidt.

4. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ohh echt wat leuk!! Haha ik dacht antiya tunesia hihi ben je thmazight of araab ? Zo leuk hihi!!

Denk je ? De menstruatie lichte krampen zijn zo goed als weg daarvoor in de plaats terugkomende niet pijnlijke harde buiken... wel met regelmaat maar absoluut geen pijn vond dt menstruatie achtige pijnlijker

Afhankeljk van hoelang de bevalling zou gaan duren, hij zal rond 12 a 01 uur vannacht terug zijn. Ik wil graag dat hij gaat (vertrekt over 2 uur) dus nog 2 uur om het aan te kijken, maar als het zooooo langzaam begint zal hij vast thuis zijn voor het begint denk ik haha

5. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ervaren Mamaaaatjes.

Update hier: ging net stukje lopen en voelde dat er bij de vagina baarmoeder zeker iets gebeurde tot 2 a 3 keer toe (verder indalen? ) harde buiken blijven komen maar vooralsnog geen pijn totaal geen pijn

6. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Yasmientje, harde buiken heb ik de laatste dagen ook veel, maar ook niet pijnlijk (helaas..). Af en toe ook een soort lichte menstruatiepijn maar verder dan dat komt het niet haha.

Puzzelen hield ik niet lang vol, het lijkt alsof ik wel een meter van de tafel zit met die dikke buik.

7. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ik heb ook totaal niet het idee dat 'dit' 'het' is .... alleen de tijd zal het uitwijzen ;)
    Ik laat ml gewoon gaan en feit dat het nu nog rustig is tot aan de bevalling zal zo wie zo wel meer tijd gaan bedragen dan de 5 uurtjes dat hij weg zal zijn..

Ja hier ook veel behoefte aan niksen ... wat voor puzzel is het ? ik houd hier ook van puzzelen !

8. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ja mijn vriend moet gewoon werken dus die is nu ook weg, hij zorgt er wel voor dat hij zo snel mogelijk thuis is als ik denk dat dat nodig is. Hij moet ongeveer 3 kwartier rijden maar zo snel zal het allemaal wel niet gaan.

Ik doe nu een puzzel van de Kruidvat die was maar 3 of 4 euro, maar toch best een goede kwaliteit meestal hebben goedkope puzzels van dat dunne karton. Normaal doe ik graag Wasgij puzzels die zijn ook heel leuk! Dan puzzel je niet wat er op de doos staat maar bijvoorbeeld wat de mensen die op het plaatje staan zien of hoe de toekomst eruit ziet oid. Iets meer uitdaging.

9. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dat laatste klinkt heeeel interessant, heb je een foto of link met voorbeeld ? eerste keer dat ik ervan hoor. Normaal puzzel ik gewoon drukke afbeeldingen zoals disney en dan mini puzzelstukjes zodat er wel wat uidaging inzit.

hier wat pijn in de liezen.. als dit toch het begin van de bevalling is, verloopt het wel heeeeeeel raar

10. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Yasmientje, zijn het geen indalingsweeen? Lag de kleine al helemaal vast??

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Yasmientje, ze hebben wel een website: Wasgij - Netherlands
    Al vind ik dat niet de meest geweldige website, maar je kan ze gewoon bij de speelgoedwinkel kopen of via bol.com. Het zijn zwarte dozen. Ik doe altijd die van 1000 stukjes en dan ben je er wel wat langer mee bezig als met normale puzzels dus dat is wel leuk.

12. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    ik ging ff in bad want ik had toch af en toe flink harde buik,pijnlijk ook..nu voel ik ff niks meer,wel wat in me rug,maar niks regelmatig of! Morgen naar de verloskundige , ze dacht dat ik de afspraak niet zal halen..nou mooi wel denk ik.. Moet om kwart voor 9 er al zijn!!!
    Qua vragen hier ..het word elke dag wel gevraagd hoe met gaat of ik al wat voel, maar wel door verschillende mensen, niet dat mijn familie of schoonfamilie,elke dag het vragen..meer op school , van :loop je nog..hou je het nog vol..en ga zo maar door..tenzij ik al 3000 x gezegd heb dat ik pas eind februari uitgerekend ben..Achja...bij mij beste vriendin ging ik gewoon bijna elke avond langs fietsen om te kijken hahha (erg hè ) Mijn schoonzusje is meer benieuwd en nieuwsgierig dan ik..zij wel app ze elke dag!
    Wij hebben hier lekker nasi met saté gegeten om 5 uur, en ik ben weer een boord aant warm maken ,, erg dit!!!

13. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Ja dat idee heb ik dus ook maar de baby lag inderdaad al helemaal vast en laag maar las op inet dat ze altijd nog meer kunnen indalen ?:$

14. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Jammer dat er nu niks meer is Pinkster, misschien vannacht :D. Je weet het nooit!

15. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Tot ze er straks uitflloept hahahah!!

Even sireus ik bukte net en het leek echt alsof er wat zakte daar tussen mijn benen ging zelfs reflexmatig met mijn handen tussen mijn benen hahaha!! Zegt manlief doodleuk, ze floepte er bijna uit he ;) hahahahah

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wij zijn hier echt multicultureel! Uit verschillende landen/ culturen! Leuk! En interculturele huwelijken, net zoals bij ons!
    Mijn man en dus ook schoonfamilie zijn Roemeens, schoonfamilie woont allemaal in Roemenie. Mocht er schoonfamilie langs komen, dan zullen die in plaats van anderhalf uur een week lang op bezoek blijven. ;) Kan niet weigeren, alleen liever niet in de eerste weken, dat zou te druk zijn en de logeerkamer is nu de babykamer geworden. Deze zomer gaan wij waarschijnlijk naar Roemenie en dan kan iedereen hem in ieder geval bewonderen. Roemeense schoonmoeders kun je wel een beetje met Marokkaanse schoonmoeders vergelijken. Eigenlijk ben ik stiekem een beetje blij dat mijn schoonmoeder niet bij ons in het dorp woont, omdat Roemeense schoonmoeders de opvoeding van vooral het eerste kind deels overnemen of althans dit proberen. Ze bemoeien dus veel met de opvoeding. Iets wat ik echt niet wil. Verder is mijn schoonmoeder lief hoor en het had leuk geweest als ze dichterbij zouden wonen.

Yasmientje, onze beste vrienden zijn ook Marokkaans. Ik ben op hun baby-feestje geweest. Leuk om mee te maken! Ga jij ook een baby-feestje geven?
    Hoe is het nu met je? Ik ben benieuwd of het echt nu begonnen is en doorzet! Eerste bevalling duurt vaak behoorlijk lang, dus je man zal vast genoeg tijd hebben om thuis te komen. Tenminste dat zei de verloskundige tegen mij toen ik vertelde dat mijn man vaak ver weg werkt. Komt goed!

Lalay, ik dacht even dat je Marokkaans was, omdat je tajine ging maken dit weekend. ;) Jammer dat veel familie ver weg woont, gelukkig woont je schoonmoeder bij jullie.

Zelf ga ik niet mensen op de hoogte als de bevalling is begonnen. Alleen als het lang gaat duren wel mijn ouders, want dan kunnen ze de hond uitlaten. Wij bellen de mensen gewoon als de kleine is geboren.
    Tja, en al die vragen rond de uitgerekende datum, die kun je niet voorkomen. Dan is onverwachts eerder bevallen de enige oplossing. ;)

17. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL

:D:D:p:p ha ha, grappig! Ging het maar zo makkelijk en snel!

18. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Liefs zal ik ook na bevalling pas bellen, maar ja ik heb de jongens dus mis wel oppas nodig van me schoonmoeder, en die is echt echt een zenuwlijder , toen Ik bevallen moest van Luuk, had ik haar om 14:00 gevraagd of ze Rick van school kon halen en bij haar eten..nou ze bleef maar sms,bellen en hoe gaat het, is ie er, halllooo..Dat vond ik super hyper mega irritante !!!!! Ik snap haar,maar kom op hey... En na dat ie geboren was, waren ze (schoonfamilie ) binnen no time voor de deur, helemaal niet erg hoor,maar jaaaaa weet ik het niet zo goed wat ik van moet denken , ik wil mijn familie ook graag hier hebben, en hun zijn zo dwingende . Vorige keer had ik de grootste ruzie met schoonmoeder omdat ze aan mij vroeg om ook in de nacht te bellen als Luuk geboren werd , want dan kwamen ze ook..ik zei neeee, echt niet ik bel de volgende dag vroeg wel op, nou ze ging tekeer tegen me, hoe durfde ik niets te laten weten en zo..dus dat was heftig maar ik heb het nu weer gezegd als ik in de nacht ga bevalen en mocht het goed gaan,de jongens slapen lekker door, dan bel ik niks..klaar! Mijn man is in tegendeel met me eens.. Hij zegt wel bellen maar vragen m niet te komen, maar ik ken ze als ik nu bel,binnen 5 min zijn ze hier

19. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Hoe meer ze nu indaalt hoe beter.. Is minder werk straks ;) Ik ben Arab, regio Agadir (al Doukala zeg maar ;))

@pukjepuk LOL Ik ben ook Marokkaans ;) mijn man is Jemeni

Nou we gaan weer een nacht in hoor.. Morgenvroeg wil ik hier een baby-melding zien! (2 die van mij ook :p)

20. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Sorry voor mijn late reactie... hier niks veranderd ... zoals ik al vermoedde denk ik zelf niet dat er vannacht iets staat te gebeuren anders had ik ml nooit laten gaan haha!

Ben weer moe en duf

Deel Deze Pagina