Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    10 minuten gesprek kan misschien net nog tussen 2 weeën door 😉

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    ;):) wie weet ja?!

3. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Wat spannend Zomersproet! Mag ik vragen wat de reden is dat ze je al strippen bij dit termijn?

4. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bloesem, wat leuk dat jullie ook niet weten wat jullie ukkie is, spannend hè! Al heb jij van beide al 1 natuurlijk hihi. Spannend hoor geplande ks! Heb je bij je andere kids ook een ks gehad?

Rainbow, grappig hoor dat je in België woont en er toch zoveel verschillen zijn met NL qua controles e.d. je denkt toch zo dichtbij maar toch zo'n verschil.

Pinkster, fijn dat je meisje nog meer gezakt is! Ben ook heel benieuwd of je weeën doorgezet zijn! Spannend hoor :D

Valerie, jeetje even schrikken zeg, gelukkig alles weer goed al snap ik dat je wel even baalde dat je ukkie dus alsnog niet snel kwam hihi. Maar liever jijzelf in goede gezondheid hè ;)

Lovingmyboy, veel plezier met het laatste dagje carnavallen! In welke leuke outfits had je je bolle buik verstopt ;)?

Zomersproet, spannend! Hopelijk haalt het strippen wat uit. Ik duim voor je mee, en dan maar geen 10 min gesprek, dat kan vast wel een andere keer hihi. En als het niet goed zou gaan met je dochter op school had je dat vast wel eens eerder gehoord :) Op naar een baby zou ik zeggen hihi :D

Pukje, bij jou blijft uk ook maar eigenwijs zitten hè haha. Ook geen gerommel tussendoor oid? Ik ben ondertussen ook wel erg benieuwd inderdaad of we weer een jongetje krijgen of toch een meisje, spannend!

Wat zijn wij vrouwen toch eigenlijk slecht in wachten hè haha! Maar aan de andere kant maar goed ook als het spontaan gebeurt dan kun je jezelf ook niet al te gek praten van te voren. Dat lijkt me zo gek aan een inleiding of geplande ks dat je gewoon weet dat dan je baby er is, ook wel lekker hihi :D

Ben trouwens ook wel heel erg benieuwd naar alle komende namen van de ukjes gezien er zoveel verschillende culturen zijn, spannend :D

5. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Rifer, inderdaad ik heb een klein eigenwijs lief draakje in mijn buik! :D
    Ook nog geen gerommel, alleen 's avonds soms opeens allemaal harde buiken. Verder geen pijn in bekken meer, ik denk dat mijn lichaam steeds weer went aan een grotere zwaardere buik. :)

k Was het bijna vergeten, maar k ben vandaag precies 39 weken. :cool:

Wachten niet onze sterkste kant, nee! :) Wij hebben al genoeg maanden moeten wachten. ;):D Bij een geplande keizersnede/ inleiding, is het gewoon echt de dagen aftellen, maar dat verrassende van een spontane bevalling heeft ook wel wat. ;)

6. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Pukjepuk, wij krijgen een meisje hoor! Mijn banner is vrij roze en 't staat ook in de lijst normaal hihi :) Het geslacht niet weten is niks voor ons, te nieuwsgierig :p

7. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    ha ha, :p , ik zie het nu ja. Sorry, lekker dom warrig van mij. :)
    Ik heb wat namen door elkaar gehaald, denk ik.

8. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Hoi, nou niet door gezet, heb geslapen en toen ik wakker was tot nu toe niet veel meer gebeurt... :(

9. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    :(:( Niet leuk! Je lichaam hield je dus voor de gek! :( Ik had het zo voor je gehoopt.

10. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Lalay volgens mij kunnen we jou wel feliciteren heb ik het vermoeden ???

11. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Hoe is het 10 minuten gesprek gegaan ? of is er een baby uitgefloept ?

Lalay verdacht stil!!

Pinkster heel jammer, ik ga duimen dat je binnenkort mag hihi!

DAmesss hoe staat het bij jullie ? Hier niks nada noppa. Begint een bevalling meestal gewoon vanuit het niets ? dus dat je bijvoorbeeld overdag nog normaal alles deed zoals de andere dagen en dan opeens even buikpijn (wee) en dan iets later weer een wee ? Meot ik het me zo voorstellen of gaat het heel geleidelijk ? dus klein beetje weeeig gevoel dan last hier en daar van en dan wat heftigere weeig gevoel ? Ik ga nu namelijk uit van het laatste en misschien is dat niet zo handig haha

12. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Lovingmyboy is het nog een carnavalsbaby geworden ?

13. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ja yasmientje! Ik had bij allebei het gevoel dat ik nog laaang niet ging bevallen en geen 2 dagen had ik ze in me armen!! Deze nu ik had gisteren helemaal niks, vanochtend had ik wat pijnlijker weeën, toen niet meer en nu heb ik het weeeeeer... Ik heb heel toevallig ook school gesprek maar daar mag mijn man wel naar naar toe.
    Ik weet het niet precies wat er gebeurt maar ik kan sinds vanochtend echt niet poepen gewoon, wat ik normaal wel heb! Mijn stoelgang is het echt net een klokje maar lijkt het of de boel dicht is, en ja op dit moment echt weer een weeë...Pppff

Oooww lalay benieuwd naar jou!!!!!

14. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Yep.. Ze is er! Vanmorgen om iets voor 8 na een bevalling van nog geen 4 uur in totaal. Ging van 3 naar 7 cm in 40 minuten. De placenta was weer koppig dus werd alsnog eine ganse geschichte.. Maar het hele verhaal plaats ik morgen.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,9 KB
      Weergaven:
      3
  15. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Jeeeej!! Gefeliciteerd lalay!!!! Wat een kleine poppetje :) mooi hoor... Geniet ervan!!

Hier nog niets... Carnaval is voorbij dus ik kan haha...

16. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Ahhh gefeliciteerd!!!

17. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Proficiat Lalay! Ze heeft nogal haartjes ^^

18. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Hoe is het met jou Zomersproet?? Strippen nog iets gedaan??

19. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lalay, gefeliciteerd!!!

Ik ben ondertussen naar het 10min gesprek geweest, gegeten en al, en helemaal niks, nergens last van behalve misschien heel af en toee een steekje en beurs gevoel 😔
    Ik vrees dat het strippen niets heeft gedaan helaas. Maar ja, aan de andere kant had ik ook al 2cm van minder weeen dan dit, misschien voel ik het gewoon ook niet zo erg? Binnen 24h, dat geeft me dus nog een hele nacht, tja, wie weet gaat het nog gebeuren. De kleine is in ieder geval goed onrustig en aan het rommelen in mijn buik. Mijn ouders zijn er klaar voor om snel naar ons toe te komen als het gebeurt, voor onze grote dochter dan.
    Pfff wat een wachten...

Lovingmyboy, je vroeg waarom ze het nu al deden. Het hing een beetje af van hoe ver ik was (ontsluiting en zo). En bij de volgende afspraak zou ik al bijna 41 weken zijn, dus zeiden ze ze keken wel hoe het eruit zag. En vandaag vond ze het dus wel kansrijk, vandaar.
    Misschien houden ze wel verschillende regels aan in de verschillende praktijken. Ik vomd het iig fijn dat ze het al gingen proberen.

20. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    #3460 pinkster, 17 feb 2015
    Laatst bewerkt: 17 feb 2015
    Van harte gefeliciteerd !!!!Ooooowwwnn gosh wat een lieverd mooie meisje lalay!!!!
    Zzzooooo leuk voor je!! Lekker genieten van der!!!!

Deel Deze Pagina