Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Bekijk bijlage 443920 Tjaaa ik voel vooral af en toe harde steken van onder, en in me rug, maar zoals ik zeg, helemaal niet regelmatig ik heb vanochtend nog ff met een klokje zitten te meter tussen een weë en de andere, het was soms om 12 min, dan om 4 min in 1 uur tijd nu voel ik minder hard, ben ff gauw met Luuk in bad geweest, maar het water verzacht alleen maar want nu voel ik niks..ik ga helemaal niet meer onder de douche of bad, ik ga vanmiddag lopend naar de stad , ml is dan thuis en k ga gewoon wandelen, want dit is gewoon niet leuk..zet door of doet maar gewoon niks, word gek van! En ik ben nu ook nog eens onverwacht aan het oppassen voor een vriendin die iets dwingend moest doen :O , gelukkig is haar kereltje een schatje,echt geen last van hem of van Luuk
    Zien ze zitten dan :D

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zo hier ook nog niks nieuws te melden, ook geen gerommel, maar ik ga mij ook niet vastpinnen op een datum. Het kan tenslotte ook nog twee weken duren. Vrijdag weer controle en volgende week woensdag de laatste echte controle met 40 weken en 1 dag. De eventuele controles daarna gebeuren thuis vanwege ontsluiting enz checken en eventueel strippen.

Floddertje, gefeliciteerd met je nichtje! Hopelijk volg jij snel!

Yasmientje, één dag overtijd dus. Hopelijk wordt het nu snel jouw beurt, meid. Dat onrustige gevoel herken ik, vooral als ik wil slapen. Komt bij mij vooral door het ongeduldig worden. Maar het kan bij jou natuurijk nu ook elk moment gebeuren!

Zomersproet, balen dat er nog niks gebeurd is! Wat schattig van je dochter dat ze dat had geschreven! ;) Leuk dat haar vriendinnetje dat nog wist.

Lovingmyboy, jij bent nu al vier dagen overtijd. :( Balen dat het niet heeft doorgezet! Hopelijk kunnen ze je een handje helpen.

Rainbow, spannend dus! En wat zeiden ze bij de controle??

Pinkster, wat een prachtige krans! Creatief ben je hoor!
    Wat een gerommel bij jou ;), hopelijk zet het gerommel snel door in het echte werk. Zenuwslopend zeg!

3. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Pinkster, inderdaad wat een lieffies hoe ze daar zo braaf zitten! Dan is even oppassen niet zo erg nee!

Hartjes, Super dat het zo goed gaat met jullie! Fijn dat jullie prinsesje al een beetje een nachtritme krijgt! Best snel eigenlijk!

4. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Pinkster wat een leuke foto!

Ik ben net wezen kijken bij mijn nichtje en het is een heel mooi kindje :D. Het is inderdaad de eerste keer dat ik tante ben geworden Yasmientje.

Strippen kon nog niet, ze heeft de baarmoedermond gemasseerd maar ik denk niet dat dat veel gaat helpen. Maandag gaat ze weer proberen te strippen en anders moet ik dinsdag of woensdag naar het ziekenhuis.

5. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Leuk de eerste keer tante!! Hopelijk is er meer dan strippen niet nodig!

6. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Lalay, gefeliciteerd. Geniet er lekker van.

Floddertje, voor de eerste keer tante worden is super leuk, maar ook voor de 2e of 3e keer en zelfs voor de 7e keer :p Mijn eerste nichtje is al 15, maar het blijft speciaal. Gefeliciteerd!

Emma was gisteren al weer 4 weken, wat gaat de tijd toch hard:) Ze heeft om 11 uur de fles gehad en is nog steeds wakker.

7. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wow, wat gaat dat toch snel! Is ze gewoon al vier weekjes uit! Alert dametje hoor, dat ze nu nog wakker is! :)

8. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Jaaa super schattig!! hij was er maar 1 uurtje,prima te doen!!
    Zo ml is thuis,Luuk slaapt , Rick is bij een vriendje aan het spelen en ik heb mijn sportschoenen aan...ik ga eens flink poosje wandelen!!! there we go

9. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Super goed van je Pinkster, zet hem op!

Elsa, is Emma nu al een maand oud wauwww!! Zo onwerkelijk.

Hoe gaat het met iedereen today ?

10. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen dat het niet kon!! Zit je nog te dicht dan? Hopen dan op volgende week, maar ja, zoals je ziet helpt het ook niet altijd. Ik had het dus bij mijn grote dochter met 41 weken en deze keer, beide malen niet gelukt 😥 Ben een beetje verdrietig want ik hoopte zo op een bevalling zonder inleiding, maar krijg toch meer en meer het gevoel dat mijn lichaam dat gewoon niet vanzelf op gang wil brengen. De MK ging ook al niet vanzelf maar met pillen oogewekt, misschien kan mijn lichaam het gewoon niet...? 😥😥 ik hoop het gewoon zo.
    Pff, beetje depri vandaag vrees ik...

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Zomersproet, het zat inderdaad nog te dicht :(. Ik snap je zorgen wel, ik begin ook te denken dat mijn lichaam het niet zelf kan.. Wel balen maar we moeten toch proberen een beetje positief te denken, misschien wil het deze keer wel!

Elsa, wat gaat dat snel zeg :D.

Pinkster, hopelijk wekt het lopen wat op.

12. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Gefeliciteerd lalay. Lekker gaan genieten.

hier ook nog niets te bekennen. Als het zo doorgaat word het idd hier Maart dat de kleine komt.
    wat geven jullie je kraamhulp?
    las ook dat jullie zelf versiering halen. Hier is het zo dat de buren het regelen. Hoef nergens achteraan. Scheeld weer.

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Haha voor mij gaat de tijd zo snel en voor jullie zo langzaam.

Wij hebben de kraamhulp een vvv bon van 15 euro gedaan. Was erg tevreden over haar. Bij een volgende zou ik aangeven dat ik hoop dat zij weer kan komen.

14. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Wat leuk floddertje gefeliciteerd!

@ zomersproet ik had dat gevoel bij de 2e ook heel erg. Bij de eerste was ik ook ingeleid bij 41 weken. Maar nr 2 kondigde zich toch ineens vrij onverwachts zelf aan bij 40 weken. Hoop dat bij jou hetzelfde gebeurt.

15. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Elsa dat klopt echt helemaal hihi voor ons klinkt het feit dat jouw meisje al 4 weken!!! is echt al heeel groot en snel!!

Hier daarentegen bij de mama's die nog niet bevallen zijn en ook nog eens 'over datum' .... gaat de tijd echt zeeer zeeer zeer langzaam! Ik begin zelfs te denken dat ik obsessed ben met going into labooooooooor!

16. Hope1992

Hope1992 Actief lid

30 jun 2014
    215
    1
    0
    NULL
    NULL
    Sorry dames! Heel erg moe geweest na de bevalling en had geen zin om hier te reageren.

Ik weet niet of er iemand is bevallen maar zo ja gefeliciteerd!!

Hier gaat het heel goed met de uk, huilt alleen om een luier en eten voor de rest een super lekkerding:D

17. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Daar ben je Hope! had al een vermoeden dat de bevallen mamaatjes het druk zouden hebben. Hoe gaat het met jouw gezondheid en die van je kindje ? geniet je van de kraamperiode ?

18. Yasmientje14

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames ik liep net te denken ... tot hoelang zou je rond blijven lopen zonder ingeleid te willen worden ?

19. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nou terug van controle. Kleine wel ingedaald.. Maar nog geen ontsluiting:( net als bij jou floddertje.. Als het niet spontaan begint willen ze me bij 41 weken inleiden ivm grootte kindje. Ik hoop zo zelf aan de gang te gaan:( snik

20. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Hoe bedoel je juist Yasmientje?

Fijn dat het goed gaat Hope!

Lovingmyboy, duimpjes omhoog dat het nog spontaan gebeurd dan!

Net vroedvrouw geweest, alles oké.. Slijmprop konden ze weinig over zeggen, is een goed teken maar zegt niet wanneer het juist zal gebeuren, snel of traag..
    Vanaf maandag moet ik 2x/week gaan want dan ben ik overtijd.. En dan gaan ze ook beginnen met inwendig onderzoek
    Vanaf 10 dagen na de uitgetelde datum leiden ze in, dus dat is nog max. 13 dagen, klinkt lang :(

Deel Deze Pagina