Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    #3561 Belle22, 20 feb 2015
    Laatst bewerkt: 20 feb 2015
    Hoi dames.. Hier zijn gister avond harde buiken begonnen.. De kleine was erg onrustig en kon niet stil blijven zitten.. Rond 11 naar bed gaan en 12 uur werd ik wakker van lichte weeen.. Maar ook buikkramp wat contineu aanhield .. Dus de weeen tussen door.. Dit is nu nog steeds so.. Ondertussen niet kunnen slapen.. Weeen zijn de ene x wat heftiger dan de andere x en onregelmatig.. Wel duurt het ongeveer een halve tot soms hele minuutje.. Ben benieuwd of dit aanhoud of vals alarm is.. Super spannend.. Dacht net ook even toen ik naar de keuken liep dat me vrucht water druppelde maar t was een beetje waterige afscheiding wat langs me Been liep.. Zou dit wat kunnen beteken ?

2. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Spannend Valerie! Hoop dat het doorzet!

Lovingmyboy, voor jou ook spannend dat het uiterlijk morgen gaat beginnen! Qua inleiden heb ik geen ervaring dus kan ik je niet helpen... Misschien is het een idee om aan je gyn/vlos te vragen wat voorkeur is qua methode, zij hebben het al zo vaak meegemaakt lijkt mij dat ze er wel iets over zouden moeten kunnen zeggen.... Iig al heel veel succes

Pukjepuk en Yasmientje, bedankt voor het vragen naar mijn kleine grote man, hij was gister de hele dag nog niet lekker, waar hij woensdag 36,3 temperatuurde was het gister 39,5. Hij drinkt gelukkig wel, maar wil niets eten. En heeft verder niet meer gespuugd, maar hij heeft nu hele erge diarree, echt dat hij begint te huilen, je zijn buik hoort borrelen en vervolgens alles nat is, omdat het zo dun is dat het overal langsloopt. :( sorry voor het lekkere verhaal zo op de ochtend:) maak me een beetje zorgen om hem

Hier verder alles nog rustig! Straks weer controle.

Is er bij jullie al iets begonnen, Yasmientje, pinkster & pukjepuk? Jullie zijn toch wel degene waarbij ik steeds denk, zou het?:D

3. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Nog ff een vraagje snel tussendoor: hebben jullie ook dat jullie de baby de laatste week ofzo steeds minder voelen bewegen? Bij mij was het namelijk een kleine druktemaker, en nu voel ik m gedurende de dag echt heel weinig/praktisch niet en ik zit me dan helemaal op te vreten totdat hij in de avond opeens weer even flink tekeer gaat... Maar ook dat als ik ervoor ga liggen bewust dat ik op zijn hoogst wat geschuif voel en niet een elleboog oid

4. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    Ja hoor!! Hier ook weinig beweging ,maar het beweegt wel!! Niet zo vaak en heftig meer omdat ze hebben nu natuurlijk niet zoveel ruimte meer en het is lastig om bewegingen te maken! Als je minder dan 10x op een dag voelt bewegen dan moet je aan de bel trekken

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Vanacht wel lekker kunnen slapen! Had wel weë,maar niet pijnlijk genoeg om me wakker te houden, ik was ook zooo vreselijk moe dat ik binnen no time sliep! Ik heb ml niet eens thuis zien komen,ik moest rond 3 naar de wc en ging ruiken of hij bier had gedronken en nee..trots op me kerel :D
    Ik word gestaalk door mijn vriendinnen en schoonzusjes..krijgt de hele dag appjes, ik word door hun zenuwachtig ..
    Tjo vandaag is afwachten ...
    Ik denk dat Valerie the next one is....

6. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeden morgen ladies.
    Geen nieuws hier 😔

7. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Goedemorgen dames,

hier ook nog niks. Alleen een slechte nacht gehad. Alleen gerommel maar verder niks.

8. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovingmyboy, jammer dat ukje zich nog steeds niet gemeld heeft. Maar inderdaad wel fijn dat je weet dat het uiterlijk morgen zo ver is. Ballon of gel is toch om ontsluiting mee te krijgen? Misschien heb je nu al wel wat ontsluiting omdat het je tweede is en kunnen ze eerst de vliezen breken om te kijken of het dan alsnog natuurlijk verder verloopt. Spannend hoor, vandaag nog de laatste dingetjes wassen en poetsen of hoeft dat niet meer?

Pinkster, fijn dat je goed geslapen hebt en super dat je man niet gedronken heeft. En dat nog wel terwijl Ajax heeft gewonnen hihi.

Century, fijn dat je weer goed gekeurd bent. Flinke meid al hihi, al blijft dat schatten natuurlijk lastig. Ben benieuwd hoe zwaar jullie grietje straks bij de geboorte is :D

Elsa, hoe is de nacht gegaan nu Emma meer gedronken heeft? Dronk ze het keurig op allemaal?

Valerie, spannend zeg. Ik hoop voor je dat het doorzet!

Tiarah, ahh gossie wat sneu voor je mannetje :( Er heerst ook zoveel hè bah! Gelukkig drinkt hij wel dat is toch het belangrijkste, hopelijk knapt hij snel op. Hier trouwens nog steeds een drukke baby hihi, maar het schijnt inderdaad wel normaal te zijn dat de baby tegen het einde rustiger en anders gaat bewegen :)

Zomersproet, ojee over de uitgerekende datum, hoe reageerde je dochter dat jullie ukkie er toch nog niet is? :)

Hier ook niks.. al komt er hier een buikvirus binnen ben ik bang :( Mijn vriend had het gister heel erg en ik heb nu een zere buik en het idee dat ik moet spugen/leeg zal lopen. We zullen het gaan zien. Verder slaap ik echt beroerd, sinds deze week lukt het niet meer om op mijn buik te slapen, ukje is het daar niet meer mee eens en dat valt even tegen want ben een hardnekkige buikslaper hihi.

Hopelijk zet het vandaag nog bij iemand door en anders doen we het weekend maar een baby regen ofzo hoor hihi word wel weer eens tijd voor baby's! :D

9. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    @ rifer, ja idd is om ontsluiting te krijgen. Woensdag had ik nog geen ontsluiting maar Miss morgen wel idd. Ben benieuwd... Nog 1 wasje aan het draaien.. Nog een keer stofzuigen, dweilen en laatste boodschapjes doen. Pfff wordt wel een beetje zenuwachtig nu hihi

10. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Tiarah, ik voel hem inderdaad ook minder. Ik denk dat de ruimte een beetje op is, ik por af en toe wel even want ik wil wel weten of ik hem niet te weinig voel.

Lovingmyboy, jammer dat het vannacht niet zelf is geboren maar toch fijn dat er wel een einde in zicht is nu. Ik snap je zenuwen heel goed, het lijkt mij ook spannend.

Ik ben nu 40+5, deze baby heeft geen haast.. Vannacht nog een beetje voorweeen gehad maar niks wat serieus leek. Ik hoop maar dat er toch nog wat gaat gebeuren anders word ik dinsdag of woensdag ingeleid. De baby is ook nog steeds niet ingedaald :(, ik heb wel aan de verloskundige gevraagd of het erg is maar in principe maakte zij zich geen zorgen. Ik stiekem nog wel. Zegt mijn moeder gister ook nog 'nou dat word wel een keizersnee' en daar moest ze nog bij lachen ook, dat kon ik niet zo waarderen.

11. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovingmyboy, ik duim hard voor je mee dat je morgen gewoon al wat ontsluiting hebt. Kan me voorstellen dat je zenuwachtig word! Hopelijk kun je vannacht wel nog wat slapen! Zo spannend! Hoe laat moeten jullie melden in het zh? Nog even en dan is jullie ukje er :D Succes met de laatste dingetjes en je gedachten nog even proberen te verzetten :)

Floddertje, jullie mannetje geniet nog veelste lekker bij mama! Ik hoop voor jou ook dat het nog spontaan gaat beginnen. Wel fijn dat het einde ook in zicht komt!

Welk maatje kleren hebben jullie trouwens als eerste pakje? Ben trouwens ook wel ontzettend benieuwd naar alle eerste pakjes hihi :D

12. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    We moeten morgenvroeg om 7.00 bellen. Dan mogen we in principe komen. Wel raar hoor haha het idee dat we er morgen weer een kleintje bi hebben als het vlot verloopt.

Wij nemen een pakje maatje 50&56 mee. Krijgen een flinke baby.

@floddertje, zou ik ook niet fijn vinden van mijn moeder. Je bent zelf al zenuwachtig genoeg. Bij mij is ie inmiddels wel ingedaald, maar gynaecoloog verzekerde me dat het anders helemaal niet erg was en vaak gebeurt tijdens de bevalling. Hoop dat je kleintje zich spontaan nog meld

13. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lovingmyboy, wel mooi dat ja al vroeg kan bellen. Dan nog een hele tijd wachten is ook niet wat.

Ik heb ook een pakje in maat 50 en maat 56, hij word gemiddeld geschat maar op deze manier weet ik zeker dat ik iets heb wat past.

Ik ga zo maar eens wandelen met de hond, erg snel loop ik niet meer maar wellicht wekt het wat op..

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Wij zijn gisteren trotse ouders geworden van tess. 49 cm en 3,490 kg. Heel rap gegaan. Woensdagavond ineens weeen, om 6u in ziekenhuis 5cm, uur later 7cm. Geen epidurale gekregen. Zijn heel trots!

15. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wauw Rainbow! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Tess! Hoe gaat het met mama en dochter? Geniet!

16. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rifer, ik heb ook maat 50/56 in de tas. Onze dochter paste er prima in, ook al was ze 2 weken laat. In het begin zijn ze toch meestal niet zo dik 😊 Ik heb in ieder geval geen kleiner maatje. Ook een mutsje mee, dat is wel belangrijk.
    Vandaag echt een baaldag. Ook al ging ik er vanuit dat ze laat zou komen, toch is het een teleurstelling vooral na al die activiteit gister en nu helemaal niets meer. Denk dat ik dan straks maar met mijn grote dochter T. naar de Decathlon ga. Ze is woensdag begonnen met paardrijles en wil zo graag eigen spullen. De cap die ze daar op had bleef maar in haar gezicht zakken, dat is ook noets. En misschien levert al dat lopen ook nog wat op- en kan ik ook nog eventjes bij de grote Prenatal binnen lopen die ook bij de Arena is.
    Vanochtend was ik gek genoeg 800gram lichter dan gisteren. Terwijl ik de afgelopen week echt heel veel heb gegeten! Is dat notmaal zo vlak voor de bevalling?

17. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Hoera!!!! Van harte gefeliciteerd met Tess!!! Geniet er van!!!!!!

18. Belle22

Belle22 Bekend lid

22 jan 2015
    653
    210
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Rainbow!!

Hier nog steeds het zelfde.. Geen heftige weeen maar voel ze wel heel goed.. Duurt nu al 11 uur..

19. Tiarah

Tiarah Actief lid

30 mei 2014
    300
    110
    43
    Vrouw
    Utrecht
    Gefeliciteerd rainbow! Geniet lekker van je meisje

Ik neem ook 50 en 56 mee, zoontje paste ook in 50 destijds terwijl hij toch echt 55cm mat, maar hij was wel slank.

Ging naar ziekenhuis voor controle en lig nu aan de hartmonitor omdat ze toch even de kleine wil checken ivm minder voelen. Zal je zien dat je nu alleen maar bewegingen ziet;) ik zie iig nog maar bar weinig weeenactiviteit op de monitor:(

20. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu 2 pakjes maat 50 in de tas zitten. Heb eigenlijk niks nieuws gekocht in 56 omdat ik niet had verwacht deze termijn te halen. Dus kan nog wel een neutraal pakje die we al bij onze oudste hadden gekocht inpakken :) Vaak passen ze inderdaad wel in 50, heb een pakje van noppies en als ik het vergelijk op een andere maat 50 valt het wel groot dus ik hoop gewoon dat het past. Heb de mutsjes zelf gehaakt en gewoon nog 2 standaard witte in de tas :)

Zomersproet, snap dat je even baalt, je kijkt zo lang uit naar een datum en als die dan voorbij gaat zonder dat je kleintje er is valt dat wel even tegen. Sowieso vind ik elke ochtend weer even tegenvallen dat ik niet wakker ben geworden met weeën oid hihi :D
    Leuk dat je dochter het paardrijden zo leuk vond, een goedzittende cap is inderdaad wel belangrijk ja!

Valerie, jammer dat het nog niet heftiger is doorgezet, hopelijk gebeurt dat wel nog!

Tiarah, fijn dat ze je toch even aan de monitor hebben gelegd, alles voor de gezondheid van je kleintje en jouzelf! Succes!

Deel Deze Pagina