Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Heel veel sterkte @Soproud

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ So proud : Jammer, sterkte!

@ Nicole : De termijnecho vindt plaats op 12 weken meen ik?
    1ste echo verschilt bij iedereen.. Ik mag pas op 12 weken van mijn huisarts

3. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Sterkte soproud :(

4. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    @ nicole, leuk he namen zoeken :) Wij er nu al zo goed als uit haha hebben een jongens en meisjesnaam die we erg mooi vinden. Nu dus alleen nog wachten tot we weten wat het gaat worden

5. Ahl

Ahl Actief lid

11 apr 2014
    174
    0
    0
    SoProud sterkte meissie. Knuff

Ik lees overal een mk het maakt me zo bang. Zal echt pas blij zijn na 12 weken oeff

6. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    SoProud sterkte! Dikke knuffel! Ik hoop dat je gauw weer zwanger bent!

7. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Sterkte! So proud

8. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @soproud, veel sterkte gewenst.

9. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    @ vogelhuisje, gefeliciteerd met je nichtje!
    Ik heb hem gewoon de test laten zien. Grote ogen en ik heb het idee dat hij het nog steeds niet geloofd, omdat ik van de week al zei dat ik dacht ongesteld te worden had hij deze ronde al afgeschreven.

10. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Sproud, veel sterkte!
    Vogelhuisje, gefeliciteerd met je nichtje.

Gefeliciteerd en welkom alle nieuwe mama's
    Ik doe mijn best om alles bij te houden... :)

@namen, hier al een jongens en meiden naam in gedachten. Alleen de 2e namen nog niet.

@werk, niet elk bedrijf zal je contract niet verlengen als je zwanger bent, maar wel heel veel.

@Nicole, wat leuk dat je zus tegelijk zwanger is! Lijkt me heel bijzonder om samen mee te maken

@Vogelhuisje, nu ben ik nieuwsgierig, je hebt er alles aan gedaan om een jongen te krijgen? Wat dan? ;)

@Layla leuk om met je vriendin samen zwanger te zijn!

@yasmientje, ik heb ook geen extreem slijmverlies hoor. Had ik de vorige zw ook maar met vlagen.

Hier gaat het verder prima. Ben vandaag jarig :) Alle visite is al naar huis gelukkig, kleine ligt net in bed.
    Ik kan niet wachten tot de 30ste, dan krijg ik de eerste echo.
    Ik ben erg onzeker ivm MA vorige keer en nu met suikerziekte.
    Verder heb ik helemaal geen klachten, niet misselijk, geen pijnlijke borsten enzo. Maar dat had ik de vorige keer ook niet.

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Hè bah @ soproud, heel veel sterkte.
    @ yasmientje ook veel sterkte, hoop dat het gewoon goed is.

Pff ik was vergeten hoe vermoeiend zwanger zijn en werken is. Ben donderdag in een gezin begonnen en kan niet wachten tot het weer donderdag is. Kan ik weer een paar dagen rusten. Ik word gek van al die geuren overal.

Ik wou dat ik ook al een echo kon laten maken, weet niet hoe ik dat de vorige keren heb overleeefd😇 zooooo lang wachten.

Goede week voor iedereen!

12. Flashyfly

Flashyfly Fanatiek lid

11 feb 2012
    1.947
    0
    0
    Werk fulltime
    Limburg
    Hoi Ikkin, ik lees dat je ook lang gevoed hebt. Heb je ook een periode tandem gevoed? Of stopte je kindjes vanzelf toen je zwanger was?
    Zl is nu 1,5 jaar maar ik vraag me af of ik straks wel tandem kan voeden in combinatie met mijn diabetes

13. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Gefeliciteerd flashyfly! Hoop dat je een gezellige dag hebt gehad :)

14. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Even kijken of mijn ticker werkt, sorry voor het spammen😆

15. Bloem1989

Bloem1989 Niet meer actief

soproud heel veel sterkte :(

16. Dyson

Dyson Fanatiek lid

8 mrt 2013
    1.404
    551
    113
    @SoProud, heel veel sterkte :(
    @Yasmientje, ik hoop voor je dat het alsnog goed blijkt te zijn.

@Jarigen, sorry ben de namen alweer kwijt maar van harte gefeliciteerd!

Ik geniet heerlijk van m'n vakantie. Heb al gezwommen met m'n meisje en vandaag heerlijk gefietst. 8 dagen met je schoonouders in een huisje zitten is misschien wat veel van het goede als ook de hormonsters al om de hoek komen kijken dus wat dat betreft ben ik al wel aan het aftellen. Gelukkig heb ik nog steeds (en zal wel niet minder gaan worden) erg veel last van zwangerschapsdementie dus vergeet ik de helft van alles wat er gebeurt ;)

17. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hoi meiden,

Even kort een reactie, zal morgen uitgebreid reageren. ;)

@SoProud
    Heel veel sterke. Helaas weet ik nog goed hoe het voelt. :( Ik hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dan wel alles goed gaat!

@nieuwe zwangeren
    Welkom en gefeliciteerd

@de lijst
    Ik zal de lijst morgenavond weer updaten. Ben nu op mijn mobiel ingelogd en dat werkt niet zo fijn. ;)

@hier
    Vandaag was ik echt lui, VL trouwens ook, haha. ;) Lig nu ook al in bed, want ben moe. Morgen weer werken, dus goed uitrusten nu. :) Slaap lekker!

@flashyfly
    Gefeliciteerd! Hopelijk heb je een mooie dag gehad.

18. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Sja.. Om 20:30 gaan slapen was niet zo'n strakke actie dus.. Ik zit hier nu al een uur te rommelen in huis. En eet nu een appel want werd misselijk. Ik ga het nog even proberen.. Dat slapen dan, niet verder rommelen.

19. Carlien

Carlien Fanatiek lid

23 feb 2010
    2.133
    1
    36
    Twente
    @Soproud: wat naar, veel sterkte! ik hoop dat je snel weer zwanger bent..

@Lalay: Ik ben hier ook zo moe, maar ik heb eergisteren van 10 uur 's avonds tot 8 uur 's morgens geslapen.. haha dat had ik ook echt nodig!

Maar dat 's nachts rommelen ken ik ook, ik wordt dan wakker van nachtmerries, die beginnen helaas ook weer!:(

20. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Nachtmerries!!!! Ik was ze vergeten helaas :(... Ik droom nu de hele tijd dat ik mijn jongste en oudste vergeet bij de Ikea of een andere winkel, dat ik met iemand kan meerijden en dan de kids voor het gemak in het winkelwagentje laat zitten de jongste niet vast! Waardoor ze er waarschijnlijk uitvalt op haar hoofd en in de auto bel ik dan mijn man want die is daar toevallig ook ipv op z'n werk... Ik zweette me kapot vanochtend :( het staat me ook nog zo helder voor de geest bah net of het echt was!

En dat al 3 nachten achter elkaar alleen was de laatste x vanochtend dus heb ik het tot in detail onthouden :(....

Gelukkig is het niet echt zo ;) jongste is wel heel ziek alweer :( vanochtend vroeg alweer 39.8.... Straks de dokter maar weer bellen ze heeft de hele tijd keel en oorontsteking maar was voor de laatste antibiotica allergisch...

Deel Deze Pagina