Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Zomersproet, gefeliciteerd met jullie prachtige meisje Cleo!!!
    Genieten maar!!!

Pinkster, meid toch! Logisch dat je enorm baalt en het even helemaal zat bent!!! Dikke knuffel! Jouw lichaam tergt je wel tot het uiterste!!:(:x:(

Rifer, wat een schrik!! Gelukkig ben je niet op je buik gevallen! Beetje bijgekomen van de schrik!

Tiarah, beter even de dokter bellen voor grote broer. Arm kereltje, klinkt niet goed. Ik hoop echt voor je dat je de buikgriep niet hebt overgenomen, en anders hoop ik dat je er snel weer van af bent! Beterschap voor jullie beiden!!

Floddertje, niet fijn dat de kleine helemaal niet is ingedaald, maar het kan nog. Als de verloskundige zich niet druk maakt, dan hoef jij je ook niet druk te maken. Maar ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan, begrijp ik heel goed.

Elsa, zware nacht gehad dus. :( Lastig hoor, tja, en wat het beste te doen dan ja. Vast gewoon een fase.

Hier geen nieuws verder, middagje dutje gedaan en volgens mijn man hard gesnurkt. :) Verder geregeld harde buiken zonder regelmaat of pijn en ik heb nergens zin in.

2. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Ik werk bij zorg en heb een afgerond opleiding als
    Nijkerk
    oooooowwwn gosh wat een zoete ding zomersproet van harte gefeliciteerd en geniet lekker van der!!!
    Super !!!

3. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Zomersproet, ik had je in het andere topic ook gefeliciteerd maar hier nog maar een keer van harte!

Pinkster, toch al 3cm dan heeft het tenminste wel wat gedaan. Fijn dat ze even langs is geweest.

Nergens zin in heb ik ook pukje, ben gewoon moe en lamlendig.

4. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Gefeliciteerd zomersproet! Goed gedaan met dit mooie meisje:p
    Geniet van alles de komende tijd!

Pinkster, zo zie je maar. Dat de vlk je toch serieus nam!
    Ik hoop dat het lekker gaat doorzetten bij je! En je snel je meisje kunt vasthouden!

5. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ja zeker super fijn!!!! Morgen kijk ze of ik 5 cm ontsluiting heb bereikt dan breek ze me vliezen, of moet natuurlijk vanacht wat meer gebeuren,zo niet , kijk ze morgen ochtend even aan, strippen doet ze alleen na 40 weken pas, dus dat heeft ze niet gedaan...maar ja

6. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zomersproet, hoeraaa ze is er!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje Cleo, wat een moppie, zo tevreden er bij liggen! Geniet lekker van en met elkaar :)

Tiarah, heb je de HAP nog gebeld? Je kan altijd bellen voor advies hè zeker als je het niet helemaal zelf vertrouwd. Anders zou je ook nog ORS kunnen proberen te geven.
    Hopelijk krijg jij het niet te erg te pakken, beterschap voor jullie.

Pinkster, hè wat vervelend zeg dat het dan toch weer afzwakt. Wel fijn dat je vk toch nog langs is gekomen en ze morgen weer even komt. Hopelijk kan ze morgen wat voor je betekenen :)

Pukje, ja van de ergste schrik weer bekomen. En ach die blauwe plekken gaan wel weer weg hihi :) Vooral onze zoon is er erg van onder de indruk, als ie nu de trap op of af gaat is het; mama, au vallen! Hoe is het met je gerommel? Weer helemaal afgezakt?

Hoe zal het met lovingmyboy zijn? Ben zo benieuwd!

Hier ook een baaldagje, inderdaad ook nergens zin in en kan janken om alles eigenlijk blegh! Gezellig clubje zijn we zo haha :D

Nou meiden hopelijk vannacht weer starters of zelfs baby's erbij en anders hopelijk een goede nachtrust. En voor alle mama's met ukjes ook voor jullie hopelijk weer goede nachten :D

7. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    ik ben ook heel benieuwd hoe het met lovingmyboy gaat, ik hoop dat ze al bevallen is.

het rommelt hier een beetje, wat lichte voorweeen. straks mijn vriend even verleiden. wie weet helpt het.

er is alweer een baby geboren in de buurt. vorige maand eentje en vorige week eentje, nu deze weer en straks die van mij. hij heeft genoeg te spelen als hij wat ouder is :D.

8. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Ik zag logingmyboy dacht ik net online..ja ik ben een stalkker ;)
    Jeetje hey ik dacht nu gaan we doen met me 3 cm maar alle weëen zijn gewoon helemaal weg! Foep ..verdwenen , maar heel bizar genoeg vind ok het echt niet erg !! Ik ben nu super relax bij

Oog Floddertje ik wil ook,maar vk zei net dat niet verstandig was omdat mijn prop weg is... Ik hoop dat hij zin in heeft :D

Rifer..baal dagje kan ik zeker mee praten, had vandaag ook zo'n dag...maar ja nu mogen we nog wel klagen,janken,schelden hè ;)

9. Lovingmyboy

Lovingmyboy Bekend lid

14 jan 2014
    982
    19
    18
    Nou ook hier nieuws Hihi... Vanmorgen om 9.45 trotse ouders geworden van ons zoontje Lars. Het was een heftige bevalling, uiteindelijk nog met vacuüm kunnen halen.. Operatieteam stond al klaar. We hadden een sterrenkijkertje.

4265. Gram en 53 cm, flinke knul dus☺️ . Rond 19.00 waren we thuis. Het gaat nu allemaal goed gelukkig.

Zomersproet, jij ook gefeliciteerd met Cleo op deze geweldige geboortedag :)

Pinkster, succes hoop dat het doorzet vannacht :)

10. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    yeaaahh!!!! Van harte gefeliciteerd logingmyboy !!! Idd een flinke knul zeg!!! Lekker genieten nu :D
    Xxx

11. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    Gefeliciteerd met Lars!
    Wat een flinke jongen en dan ook nog een sterrenkijker, oei dat is zwaar geweest!
    Wel fijn dat hij er is en jullie naar huis zijn.
    Geniet ervan!

12. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lovingmyboy, hoera!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Lars! Klinkt als een heftige bevalling, gelukkig zijn jullie nu lekker thuis en kunnen jullie genieten!

Floddertje, leuk allemaal speelmaatjes in de buurt. En jeejj fijn dat er wat rommelt. Hopelijk krijg je je vriend zo ver hihi ;)

Pinkster, ahh nee baal baal dat maakt je baaldag helemaal compleet :( Hopelijk kunnen we straks gewoon lekker slapen :)

13. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Zomersproet en Lovingmyboy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zoon. Geniet er lekker van.

Ik ben vanavond gezellig met mijn schoonzus naar 'Fifty shades of Grey' geweest. Wat apart om zo zonder kind op pad te gaan, maar ik heb onwijs genoten van de film.

14. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    Dat is ff lekker Elsa een avondje kindloos.. Die film wil ik ook kijken,maar dat durf ik niet te gaan,anders was het in de planning om morgen te gaan...
    Slapeloze nacht hier, niet van weë hoor want die voel ik niet,maar gewoon van spanning denk ik wel, nu ff met ml flinke Maastricht aan het kijken
    Hopelijk morgen veel baby's nieuws!!! Truste lady's

15. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames help is er iemand ???

Ik typ gelijk hierna het verhaal but just stay to help me out als je er bent hihi sta stijf van de adrenaline

16. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Gisteravond bemerkte ik al wat hele lichte krampen zoals ik die vaker had gehad. Niks aan de hand want had ik al weken hier en daar.

Vannacht meerdere keren wakker geworden, onder de douche gestaan uiteindelijk en het vermoeden dat het dit keer showtime was maar geen bevestiging.

Terug naar bed, steeds wakker geworden uiteindelijk om kwart over 5 begonnen met tellen. Om de kwartier kwam een wee niet erg pijnlijk maar wel pijnlijker dan de weeën van afgelopen avond.

Om 18 uur toch maar opstaan.

1. Onderbroek bevat bruine vlek (vruchtwater ????)
    2. Bij het afvegen helderrood verlies

Nu vraag ik me dus af, heeft de baby nou in het vruchtwater gepoept en hoe kan ik nou weten of het bruine überhaupt vruchtwater is, of dat het het bloed is van eerder op de nacht wat bruinig is geworden ?? Ik bedoel maar net als ongesteldheid als je dat te laat bemerkt word het ook donkerder....

Ik wil nog niet bellen waaahhhhh!! hahahaha Ik lach mezelf nu al helemaal uit. Sta stijf van de adrenaline, heb in ieder geval een maandverband erin gezet om te bekijken hoe en wat ik kan zien ik wacht tot klokslag 7 uur om te beoordelen of ik denk dat ik moet bellen of rustig de weeën af ga wachten.

Nu voel ik me echt alsof ik menstrueer maar dan de lichte vorm verder niks bijzonders.

Had vannacht wel last van maagzuur opeens. Afgelopen nachten veel nacht zweten gehad.

Spannendddd!!

Nou ik houd jullie op de hoogte als ik internet in het ziekenhuis kan krijgen en in het ziekenhuis ben anders moet ik wachten tot ik thuis ben want heb geen internet abbo voor buiten.

Duim/Bid met me mee !!

17. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pinkster, wat vervelend van de slaploze nacht. Nog wel wat uurtjes kunnen pakken?

Elsa, heerlijk even een avondje uit :)

Yasmientje, wat spannend! Waarschijnlijk heb je ondertussen al wel gebeld ben heel benieuwd. Hoop heel erg voor je dat het begonnen is en je snel jullie moppie in je armen hebt. Succes!

Hier eindelijk weer eens een goede nacht, dan pas komt eigenlijk de vermoeidheid eruit hè.

Nou op naar nog meer baby's vandaag! Hier echter alles rustig :(

18. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Lovingmyboy gefeliciteerd! Inderdaad een grote vent :D.

Ik voel mij alsof iemand mij in elkaar geschopt heeft, veel voorweeen gehad vannacht. Af en toe even geslapen.. krijg nog steeds krampen, hopelijk zet het door. Mijn vriend moet zo wel werken en is dan op drie kwartier rijden hier vandaan, dat vind ik vandaag toch minder.

Yasmientje, spannend ik ben benieuwd hoe het gaat.

19. pinkster

pinkster Fanatiek lid

20 sep 2011
    1.108
    0
    0
    Nijkerk
    SUC 6 yasmientje!het is spannend meid!!! Ik kan je echt niet vertellen over of vruchtwater is, of de kindje erin heeft gepoet,ik hoop het niet voor jullie!! Let us know

Ik heb heerlijk geslapen , helaas haha,geen weë meer gehad, vk is er weer net geweest, ze heeft alleen dingen gevraagd maar niet gekeken naar me ontsluiting, ze vond me veel te relax bij! Ik moet woensdag toch voor controle, als ik zover kom, dan wil ze me gaan strippen ..dusja, het is weer is prachtig ik denk dat ik weer eens flink wandeling ga maken in het bos,ff aan ml vragen f ie mee wil, hij heeft vandaag weer last van ze rug, denk niet dat ie dat wil -.-'

20. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Yeah, Lovingmyboy, gefeliciteertd!! Wat een grote jongen hebben jullie, wow! Ons meisje is met 3170g dan echt een STUK kleiner, en die vond ik al moeilijk eruit krijgen!! Ik ben in de wolken hier, verslag komt later.

Deel Deze Pagina