@Yasmientje14 Veel succes. Hoop op dit keer een positief bericht. @Lita Dat is zeker een knaller @Nachtmerries/dromen Pff had dat zo niet gemist! Ik droom nu al 3 nachten heftig. Vind het eigenlijk wel een vaag iets dat je zo gaat dromen omdat je zwanger bent. Lichamelijke dingen snap ik wel...maar dromen..? Ben zo blij als ik die 12 weken voorbij ben! Of in ieder geval de 1e echo gehad heb. Dit zal ik vast nog wel vaker herhalen Ben best bang voor nog een MA (had ik 4 jaar voor mijn dochter) of een miskraam.
helaas net een lichtere zwangerschapstest dan de vorige (de vorige was van 4 dagen geleden en was net zo donker als de controle streep) deze van vanochtend was lichter dan de controle streep nog geenhevige buikpijn of bloedverlies
@Yasmientje wat een onzekerheid zeg! Maar ze zeggen tocg dat de testen vanaf 6 weken de hoeveelheid hcg niet meer aankunnen? En nu misschien niet geconcentreerd genoeg. Sterkte. Kun je die echo niet eerder krijgen?
Ik heb laatste dagen hier veel over gelezen en het is heel normaal dat testen lichter worden rondt week 6/7 omdat je hcg te hoog wordt. Als je verder geen bloedverlies hebt of buikrampen zou ik mij nergens om druk maken. En STOP met testen !!
Idd, ik snap je testdrang, heb ik zelf ook maar ik ben echt gestopt na mijn knaller van de afgelopen keer, op een gegeven moment is het hcg halte niet meer te vertrouwen...
Yasmientje, geen bloed of krampen is natuurlijk goed, maar ik snap dat je erg onzeker wordt van een lichtere test ik duim voor je dat je alsnog een mooie echo hebt
Dames allemaal bedankt!!! Super bedankt zelfs dat jullie me wat moed in spreken! Ik ben een wrak echt helemaal, de onzekerheid maakt me gewoon echt kapot ik wil liever weten waar ik aan toe ben, of een mk of een zwangerschap maar goed het lot valt natuurlijk niet te voorspellen! De reden dat ik op zoek ben naar tekenen van toekomstige miskraam komt natuurlijk door de 'verontrustende' echo van afgelopen zaterdag waarbij een hematoom en/of zak met vocht te zien was. Vrijdag heb ik mijn tweede echo en als daar ook weinig uit komt, waarschijnlijk een week later weer een echo of in ieder geval de 11e. zenuwslopend.!! was ik maar niet van het weekend geweest na het flauwvallen en de lichte buikpijn ! dan had ik niks geweten en het met de 11e wel gezien of het mis of goed was en had ik meer houvast dan dat ik nu heb....
Yasmientje, ik snap je zorgen helemaal. Wat een nare situatie, ik hoop echt dat je vrijdag beter nieuws krijgt! Verder weet ik eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moet zeggen . Lita, gefeliciteerd, mooie test! Pff vandaag ben ik echt misselijk, afgelopen dagen voelde ik mij ook al wat tegen het misselijke aan maar nog niet echt belemmerend. Vandaag vind ik het absoluut niet fijn, was blij toen ik vrij was van het werk. Vanavond ook geen avond eten gegeten alleen een beetje muesli met yoghurt en ook dat kreeg ik niet op.. Normaal nooit moeite met eten.
Yasmientje wat een onzekerheid zeg! Ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat zodat het gauw vrijdag is en jij een echo hebt! Als het echt niet te houden is zou ik de verloskundige bellen en vragen of je niet eerder kan komen. Dikke knuffel!
Hoi allemaal, Ik heb me pas net aangemeld op de site. En heb ook een positieve test gehad. Mijn uitgerekende datum is 20 februari 2015. Het is ons 1e kindje.
@misselijk.. Sinds gisteren voluit. Ik was op weg naar huis en moest echt rennen om niet de bosjes in te moeten Vandaag de hele dag beroerd, alles wat ik eet lust ik niet of maakt me misselijk. Dwing mezelf wel te eten, lege maag is nl nog erger... Pfff morgen maar even de noodklok luiden bij de ha ik heb nu al medicatie nodig.. Dit werkt niet. Sorry dat ik zo weinig attent ben, maar dit korte stukje tikken is al bijna niet te doen. Ik reageer weer uitgebreider als ik me wat beter voel.
Pff Lalay zo erg heb ik het gelukkig (nog?) niet, ik heb nog niet overgegeven. Ik had wel een emmer naast mij staan maar niet nodig gehad gelukkig, het is nu ook weer minder als vanmorgen en vanmiddag. Ik hoopte stiekem dat ik er onderuit kwam haha, mijn moeder heeft er met 3 zwangerschappen zo goed als geen last van gehad en mijn zus is 2 weken langer zwanger als ik en heeft er ook nog geen last van. Fox, welkom en gefeliciteerd!
Welkom fox, en gefeliciteerd! Lalay, jeetje dat het nu al zo erg is steeds kleine beetjes eten zou idd beter zijn dan 1 grote maaltijd. Wat kan de ha je voorschrijven? Kan me er zelf nog weinig bij voorstellen, heb nl nog steeds nergens last van. Alleen opgezette buik in de avond. Het is dat ik zeker weet dat ik positef heb getest, anders zou k echt niet denken dat ik zwanger ben Vanmiddag even achter MvM aangebeld, en ze had me later vandaag willen bellen dus was haarenet voor morgenavond komt ze langs voor de instructies
Gefeliciteerd fox! en welkom! hier nog geen klachten gelukkig. Soms wel zeurende pijn in mijn onderbuik maar dat komt misschien van de vorige keizersnede? Yasmientje, veel sterkte de komende onzekere tijd. Maar probeer wel te ontspannen, en als je het echt niet meer trekt idd de vk bellen.
Balen lalay, sterkte! Yasmientje hou goede hoop, het is nog heel vroeg, mijn test was ook iets lichter na een knaller en vandaag bij mvm weer knal. Kan het vocht niet wat oud innestelbloed zijn? Soproud, heel veel sterkte, heel jammer, hoop dat je snel weer zwanger mag zijn! @misselijk, helemaal (nog) niet....... bij vorige zwangerschap die in een bbz eindigde ook niet, maar dat was ook niet langer dan 6,6 wk. Deze zwangerschappen zijn wel van een andere partner, misschien dat dat scheelt? Ben bij mijn 3 kinderen en een ma heel erg misselijk geweest maar dat was van mijn ex. Heb wel af en toe erge honger Vandaag dus mvm gehad, nog nooit heb ik meegedaan maar vond dat het nu wel moest gebeuren. Wel wennen in zo'n kan piesen, doe mijn naam eer aan Moeheid valt ook mee, laatste dagen juist erg veel energie, ook weer eng, en wel zere boobs. Broek lijkt ook iets strakker te zitten maar zie nog niks. Nog een kleine 2 weken tot volgende echo, was het maar alvast zover! Alle nieuwe zwangeren welkom en van harte!
@flahyfly, ik heb geen zeurende pijn van de keizersnede, maar wel dat het litteken ineens zo jeukt. Heb ik anders echt nooit. @ lalay, wat naar nu al zo misselijk. Hopelijk kan de HA je helpen.
Hallo! Ik ben vandaag 4w5d en als alles goed blijft gaan, dan ben ik uitgerekend op 24-02-2015 Eerst echo op 8/7, dus dat duurt nog 2 weekjes. Bloednerveus. Nu al. Hieronder mijn rijtje tests...