Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Yasmientje, super dat jullie zo genieten van jullie kleine prinsesje!!
    Al een beetje bijgekomen/uitgerust van de bevalling? Ben je nog naar de diploma uitreiking geweest?

Bedankt voor je woorden! ;):) Inderdaad, jij weet als geen ander hoe het is om te wachten en te wachten! Vandaag een lekker dagje. Mijn man vrij en een nieuw recept uitgeprobeerd. Vanavond een verjaardag van mijn broertje. Dus vandaag genoeg afleiding, en helemaal getobd.
    Morgen kan ik hopelijk gestript worden, ik ben benieuwd.

Ons kleine boefje beweegt ook nog lekker, dus dat is eveneens een geruststelling. Anders ga je je daar zorgen om maken. Daarnaast fijn dat ik nu twee keer in de week controle krijg.

2. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    helemaal niet getobd, bedoelde ik. ;)

3. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Century child, gefeliciteerd. Leuke naam :)

4. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Floddertje, gefeliciteerd met jullie zoon Jonah! Een lange bevalling geweest dus. Maar nu is hij er lekker en kunnen jullie genieten!

Century, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Anne! Wat goed dat het strippen gewerkt heeft en een lekkere vlotte bevalling! Geniet!

Pukje, 1 maart. Breng jij ons de eerste maart baby!?! Ik hoop het voor je meid. Hopelijk kunnen ze je vandaag strippen en brengt het wat op gang. Succes meid je kan het! (En anders maak jij het toch veel te lekker in je buik voor jullie boefje!)

Lausje succes met de inleiding, hopelijk gaat het lekker vlot allemaal!

5. Centurychild6F3

Centurychild6F3 Bekend lid

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    O pukje wat hou je het spannend!
    Ik hoop voor je dat het strippen mogelijk is, je hebt bij mij gezien wat er mogelijk is haha! Succes!

Lausje, gaat het goed? Is je kleintje er al?

Hier even ego, bv gaat goed en we hebben een droom van een kraamhulp. Normaal doet ze Kraamzorg Bij mensen in de bijstand in Amsterdam en nu (sorry als ik mensen beledig dat is absoluut niet de bedoeling!!) is ze bij ons (2 werkende hbo/master opgeleide mensen) en ze was compleet verbaasd dat we alles in huis hadden en niet maar twee hydrofiel doeken etc. Doet me goed om te horen, want bij zon eerste kindje weet je toch niet wat je in huis moet hebben!

6. snoes79

snoes79 Fanatiek lid

9 jun 2014
    1.312
    1.192
    113
    @ centurychild6f3,
    Als kraamverzorgende weet ik precies hoe je kraamhulp zich voelt.
    Als je vaak in lastige situaties werkt, is een " normaal" gezin zo fijn!
    Wat fijn dat het lekker loopt bij jullie!

Hier gaat ook alles goed. Kan het nog niet geloven dat ons meisje al bijna drie weken is. Van de oudste liep ik nu nog en de tweede werd zo ongeveer nu geboren!
    Sanne groeit als kool, afgelopen week 300 gram:$
    Vannacht heeft ze 5 uur achter elkaar geslapen!

7. lausje2010

17 jul 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee meiden hier nog niks. straks om 14.00 melden in t ziekenhuis voor balloninleiding morgen kijken of er rijping is, mocht t zo zijn (bij de andere 2 wel) dan verder met infuus. De laatste was er zo met 4 uurtjes. ik hoop maandag te bevallen, hij zou dan evengoed de snelste zijn met 41.1 de eerste was er met 42.3 (keizersnede) tweede 41.2 en de derde 41.6. Ze hebben t goed bij mama. maar mama kan nu niet meer... veel last van rug en bekken en daardoor niet slapen.... word een maart kindje voor ons, ook leuk! iedereen die nog moet ook succes en iedereen die al bevallen is... Geniet van de kraamtijd en natuurlijk daarna.

8. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Lausje2010, net als bij jou heeft onze keine het ook nog teveel naar zijn zin in mijn buik. :) Alleen zelf vind ik het wachten niet grappig meer. :(

Pfff, :( niet leuk! Helaas kon er niet gestript worden, baarmoedermond zit nog gesloten. Wel is de baarmoedermond matig verweekt. Vrijdag (met 41 week plus drie dagen )weer opnieuw.
    Goede nieuws is dat de kleine het nog goed doet (beweging, hart en voldoende vruchtwater).

Hilly, wat leuk ben je zelf ook kraamverzorgster van beroep! ;):) Super dat Sanne het zo goed doet!

Century, fijn dat de kraamhulp zo goed bevalt! :) Toch ook heel belangrijk! Hier straks ook een kraambureau uit Amsterdam en ik had een soortgelijke ervaring toen ze intake kwamen doen. Ook veel 'complimenten' gehad over de baby-kamer en baby-uitzet. ;)

9. Centurychild6F3

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Pukjepuk, Gek he, je voelt je dan zo trots! Wil je eventueel ingeleid worden? Mijn VK gaf aan dat als je dat zou willen de verlosafdeling van het ziekenhuis hier mee instemt (hier in Haarlem dan) met 41 weken. Ik weet niet of het bij jou ook zo is? Het strippen deden ze bij mij eigenlijk liever niet zo vroeg maar ze hadden wel door dat het lichamelijk zwaar voor me zou worden (slecht slapen en eten door continue misselijk en maagzuur) dat ze wel naar mijn verzoek geluisterd hebben.

Lausje, succes! Zit er al schot in? Of heb je je baby al vast 😄

10. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Century, als het kon, zou ik vandaag nog willen ingeleid. Maar ja, het gaat nog veel te goed met de baby en met mij. Ik ben nog veel te fit, te actief, eigen bijna geen lichamelijke ongemakken. En dat ziet iedereen aan mij. En dat is de reden dat ze wachten met inleiden met 42 weken. Ook is er natuurlijk nog een grote kans dat de baby tot volgend weekend bijv nog geboren gaat worden. Zag ik er maar heel moe uit of zo. ;):(. Eigenlijk had ik er voor moeten zorgen dat mijn huis gisteren één zooi was, dan zie je er uit als iemand die het niet meer trekt. :), maar ja ik wil graag een schoon en net huis hebben, en dat was het ook.
    Het is gewoon de ongeduld, de nieuwsgierigheid en het grote verlangen om onze kleine boef in mijn armen te hebben.

Hopelijk kan ik vrijdag wel gestript worden en anders maar gelijk een afspraak laten maken voor het ziekenhuis.

Lausje, ik ben benieuwd. Is jouw ukje er al???

11. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.571
    3.507
    113
    Wat spannend zeg, dat wachten. Lijkt me echt verschrikkelijk:p

Ik moet even spammen. Emma is al behoorlijk sterk in haar nekje. Vind ik zo leuk om te zien, moest er even een foto van maken, haha.

Bekijk bijlage 445883

12. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een schatje, die kleine Emma!! Echt een prinsesje!!

Knap hoor!! Inderdaad een sterk nekje!!!

Volgens mij net mijn slijmprop verloren, hoogstwaarschijnlijk dan.
    Kan dit betekenen dat de bevalling vandaag of morgen kan beginnen???

13. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Wat een schatje, die kleine Emma!! Echt een prinsesje!!

Knap hoor!! Inderdaad een sterk nekje!!!

Volgens mij net mijn slijmprop verloren, hoogstwaarschijnlijk dan.
    Kan dit betekenen dat de bevalling vandaag of morgen kan beginnen???

14. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Spannend dames die nog moeten en gefeliciteerd voor de net bevallen dames.

Hier erg druk vandaar dat ik amper reageer.. Sinds maandag hebben wij beide mannetjes thuis. Wat een rijkdom maar heel vermoeiend. Ze slapen vaak wel van 00.30 tm 06.00 maar we hebben een saturatiemeter voor qwin waardoor we elk uur een paar keer wakker zijn. Gelukkig weinig diepe dalingen dat we hem moeten beademen (dat hebben we helaas moeten leren) en hij heeft zijn sonde nog. Maar genieten doen we. Eindelijk compleet!

Ze groeien beide nog steeds volledig op borstvoeding. Ik kolf ongeveer 1,2 liter per dag en ravi drinkt 2 voedingen live en soms een troostborst tussendoor. Ze wegen inmiddels al 3300 en 3680 en beginnen nu echt lekkere spekjes te worden

Bijgevoegde bestanden:

15. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    PukjePuk, ik denk met jouw termijn dat inderdaad vandaag morgen zou kunnen beginnen bij iemand anders had ik gezegd dat je er maar niet van uit moet gaan want sommigen verliezen heb weken voor de bevalling ;) Ik hoop het in ieder geval ik duim voor je !! Hoe is het met de andere die nog moeten ???? Voelen julllie al iets ?

Hoe is het met de verse mama's ?

Seepje, dikke respect voor jou!! Je bent een topmama!! Denk ook aan jezelf en je rust jij hebt het dubbel x dubbel zo zwaar !!

16. PukjePuk

PukjePuk Fanatiek lid

3 jul 2012
    1.483
    0
    36
    NULL
    NULL
    Seepje,
    Wow, wat een binkies al!! Echt schatjes!! Wat fijn dat Qwin nu ook thuis bij jullie is!! En Yasmientje heeft helemaal gelijk, jij bent echt een TOP MAMA!!! Zo sterk dat je bent en blijft!! Echt respect hoor!!!

Yasmientje, hoeveel dagen overtijd is jullie prinsesje eigenlijk geboren? Onze baby-boy zit er nog in helaas. Meer dan af en toe uit het niks harde buiken niks te merken nog. Vannacht erg slecht geslapen. Op mijn rug lukt niet meer en als ik op mijn zij ga slapen, doen al snel mijn bovenbenen/ heupen en rug pijn. Steeds maar wisselen van houding.

17. Centurychild6F3

23 aug 2014
    864
    3
    18
    Haarlem
    Oo seepje wat fijn dat het zo goed gaat! Al iets zorgen minder denk ik als ze lekker thuis zijn. Moet je nog vaak op controle bij het ziekenhuis?

Pukjepuk, o dat is erg jammer dan ja, maar denk maar zo, je kindje is alleen maar meer af maar toch hoop ik voor je dat verliezen van je prop nu de voorbode is, ik duim hard mee!

Hier alles goed, we vol in de stuwing en ze is iets te veel afgevallen hoewel ze veel drinkt en goed poept en plast.
    Morgen komt de vk weer langs dus dan even horen hoe en wat afhankelijk van haar gewicht morgen.

Hoe is het met de andere mamas?

18. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames die mee willen :

Hierbij het vervolg van deze topic:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/564135-februari-2015-mamaatjes.html#post18328139

Pukjepuk hoe is het daar bij jou ?? ik ben 6 dagen overtijd bevallen valt dus eigenlijk reuze mee haha maar voelde als een eeuwigheid !!

CC, maak je je zorgen om het gewicht, , hoeveel procent is ze nu afgevallen ? en geef je bv ? ;) Je zou de stuwing kunnen afkolven en je productie verhogen en je melk in flesje aanbieden zodat je meer zicht hebt op de hoeveelheden en zo kunt inspelen op aankomen ipv afvallen.

Hier is de stuwing eindelijk voorbij, voelen men borsten opeens zo klein en leeg aan hahaha maar had ook behoorlijke stuwing, blij dat ik ervan af ben kon er echt van huilen!!

Hebben jullie veel last down under ? Bij mij weinig tot geen last gehad maar nu voelt het toch wel blauwe plekkerig aan. Ik heb 4 hechtingkjes gehad en natuurlijk gescheurd

19. melanieV83

melanieV83 Actief lid

11 jan 2010
    109
    0
    0
    Hier vanaf de 27ste niets meer van mij laten horen.
    bevallingsverhaal komt nog.
    wat ik wel wil laten weten is dat op 1 maart om 14.20 onze zoon Nick met een keizersnee ter wereld is gekomen.
    Later meer.

20. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Pukje hopelijk komt die van jou ook snel! Mijne bleef zitten tot 41+4 ik hoop bij jou niet.

Melanie, gefeliciteerd!

Seepje, ik had het in het andere topic ook gezegd maar ik vind het fijn voor je dat ze alle twee thuis zijn.

Deel Deze Pagina