Februari buikjes 2015! (15-28)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Carlien, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Voor de lijst:)
    10/7 echo
    29/7 termijn echo

Clearblue gaf 2-3 aan dus durfde de VK te bellen haha.
    Ik ben blij dat ze bij 7 weken gaan kijken of het vruchtje op goede plek zit. Heb wat gyn. Narigheden gehad afgelopen jaar en een kijkoperatie afgelopen april. Daardoor wat minder vertrouwen dit keer merk ik.

@ leentje welkom!
    @ lalay wat goed dat de misselijkheid nog steeds weg is. Grappig dat dit zo goed werkt.
    @ hilly ik houd geen rekening met slapen tot nu toe had er ook nog nooit van gehoord.

2. Rifer

Rifer Actief lid

9 apr 2014
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Allereerst van harte gefeliciteerd allemaal!

Hopelijk mag ik gezellig bij jullie aansluiten, ik heb gister een DA eigen merk test gedaan en vandaag de CB test, en joepie zwanger!
    Waarschijnlijk zal ik 27-28 februari uitgerekend zijn, spannend weer!

Dit is onze tweede :) Onze eerste is bijna 1,5 :)

Op naar prachtige zwangerschappen met mooie wondertjes :)

3. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    @buikslapen, kan dus niet meer op mn buik liggen, borsten doen te veel pijn. Ben vannacht 2x wakker geworden van de pijn omdat ik blijkbaar toch op mn buik was gedraaid. Wel lastig want ik val moeilijk in slaap op mn zij, en op mn rug kan ik helemaal niet slapen

Opluchting van gister is weer verdwenen.. tot vanmiddag geen bloedverlies, maar toen ik thuiskwam van mn werk rond half 4 toch n inkegkruisje vol.. merendeels bruin maar ook weer rood erbij. Heb het zh gebeld en zoals ik al verwachtte kunnen ze nuets doen op dit moment. De assistente vond de test van mvm gister en dat ik geen buikpijn heb wel goed, maar ze benadrukte dat het alsnog 2 kanten op kan. Als ik buikpijn of krampen krijg moet ik meteen bellen. Bah word hier zo onzeker van.. heb de neiging om constant naar de wc te rennen en te checken..

Heb nog wel voor elkaar gekregen dat de echo vervroegd is naar 10 juli dus dat is teminste iets. Pff het worden 2 lange weken..

4. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    Vandaag nog eens bloed laten trekken.. HCG 7420, perfect volgens de huisarts!
    11 juli 1ste echo, wel in een medisch centrum en niet bij de gynae maar das hetzelfde zei de HA :) Spannend!
    Dus dat mag bij op het lijstje

Heb van mijn man vanavond ook zo een 'bola' kado gekregen, had hier nog nooit van gehoord! Vind 't wel mooi & speciaal :)

@ Saar : Ai das niet leuk hè, hopelijk stopt het bloeden! Wel stom dat je nu 2 weken moet wachten, dat is lang met zo momenten hè!

5. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Is al beter als 3 weken. Eerder heeft ook geen zin vrees ik. Als het goed zit wil ik ook echt een hartje zien. Een echo nu zou nog niet veel zin hebben

Wat is een bola?

6. Bloesem

Bloesem Bekend lid

25 mei 2008
    838
    0
    0
    Jeetje Saar dat is wel rot zeg die onzekerheid. En kunnen ze bijv geen bloedprikken om te kijken of hcg aan het stijgen is?

7. Saar88

Saar88 Actief lid

28 apr 2014
    280
    162
    43
    Vrouw
    Venlo
    Hm das een goeie heb er nog niet naar gevraagd. Misschien morgen even doen. Pff sorry meiden voel me nogal kriegelig van alles :(

8. Lalay

Lalay Actief lid

2 jun 2014
    384
    0
    0
    Je hoeft voor mij geen sorry te zeggen hoor.. Ik denk dat iedereen zich hierin kan inleven. Zeker degenen die het hebben meegemaakt. Maar ik wil wel even heel eerlijk tegen je zijn, het zegt namelijk
    niks of je wel of geen buikpijn hebt. Ik had zelfs ooit een mk zonder bloedverlies, verloor in 1 x het vruchfje en alles, en had geen buikpijn. En anderen hebben de hele zwangerschap bloedverlies zonder dat er iets aan de hand is. Er is helaas geen pijl op te trekken. We zijn daar compleet machteloos in. Ik hoop en bid voor je dat je bij de groep hoort die bloedverlies hebben zonder aanwijsbare reden.

Ik voel me nog steeds goed. Had vandaag wel lichte misselijkheid.. En moest zelfs in een winkel rennen naar het toilet (haalde het net) om over te geven. Maar dat was mijn eigen schuld, had omdat ik te druk was nauwelijks gegeten nl. Maar was daarna helemaal niet ziek, wat ik dus eerst wel heel erg had. De rest van de dag heb ik goed opgelet met eten en heb alleen wat vlagen hele lichte misselijkheid gehad. Zoals een normale zwangere denk ik ;)

En welkom aan alle nieuwe! De maand is nog niet vol natuurlijk, er komen er nog meer bij nog!

9. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Uitgerekende datum:
    15
    Vogelhuisje, 26 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    heidi88, 34 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Yasmientje14, 21 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Purplebee, 33 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

16
    Carlien, 25 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Wevin, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Lalay, 38 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Hilly79, 34 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    melanieV83, 30 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

17
    Hartjes, 29 jaar, 3e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    piesofkeekje, 37 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Floddertje123, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    kimm1985, 29 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Jori, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

18
    Lies2, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Nicole2407, 29 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

19

20
    Dyson, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    seepje, 23 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    liniej, 24 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Fox, ? jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

21
    morgenzon, 26 jaar, 4e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Bloem1989, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

22
    Ahl, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Rainbow88, 25 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Lita, 27 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    jes12, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

23
    MyNameIs, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Saar88, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

24
    ikkin08, 25 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing
    Hilly1980, 34 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

25
    MRCD, 26 jaar, 1e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Flashyfly, 30 jaar (22-06 jarig), 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Bloesem, 33 jaar, 3e kindje, het wordt een verrassing

26
    Ior, 28 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

27
    Lotus560, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

28
    Bam, 27 jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    R1985, ? jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    leentje88, 26 jaar, ? kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing
    Rifer, ? jaar, 2e kindje, het wordt een meisje/jongen/verrassing

Afspraken/Echo's
    Juni:
    23: Wevin: Echo
    25: MRCD: Intake MvM, ikkin08: Intake MvM
    27: Carlien: Fertiliteitskliniek, vroege echo hartactie, Yasmientje: Echo
    30: Lalay: Controle en echo, Vogelhuisje: Echo + afspraak gyn, Flashyfly: Vroege echo + afspraak gyn

Juli:
    1: MRCD: Vroege echo fertiliteitskliniek
    2: heidi88: Vroege echo, Dyson: Intake vk
    3: Hartjes: Echo, Purplebee: Eerste echo, meerling?
    4: Ahl: Echo
    5: piesofkeekje: Tweede echo
    7: kimm1985: Intake vk, piesofkeekje: Intake vk, jes12: Echo
    8: Dyson: Vroege echo, Hilly1980: Echo
    10: Bloem1989: Echo, Floddertje123: Intake vk, Bloesem: Echo
    11: Hartjes: Intake vk, Yasmientje14: Intake gyn, Rainbow88: Echo
    14: ikkin08: Echo vk
    15: MyNameIs: Echo, Saar88: Eerste echo
    16: ikkin08: Intake vk, Ior: Intake vk + echo
    22: Bam: Afspraak vk + echo
    23: kimm1987: Echo
    28: Hartjes: Termijnecho
    29: Bloesem: Termijnecho
    31: melanieV83: Echo

2 vlindertjes
    * Mariska1985
    * SoProud

Snelzoekfunctie: bevallingslijst

10. MRCD

MRCD Fanatiek lid

13 jul 2013
    1.633
    0
    36
    Flevoland
    Hi meiden.

Moeders voor Moeders is hier net langs geweest en mag volgende week beginnen. :) Ik spam ook even mijn foto van de MvM test, die overigens een stuk lichter was dan mijn andere test van een paar dagen terug. Maar de consulente van MvM vond het een mooiw test voor mijn 5 weken. ;)

Graag gedaan.

@hilly
    Ik pas het aan. ;) Ik slaap nogal wild, begin altijd op mijn linkerzij, draai daarna 100 keer en wordt ook wakker op mijn linkerzij. Niet bewust, maar zo gaat het bijna altijd. ;) Soms val ik in slaap op mijn rechterzij en soms ook op mijn buik of rug... :p

@puplebee
    Ik ben benieuwd. Zal uiteraard zwaar zijn en je lijf zorgt wel dat het past, haha! :p

@Carlien
    Leeftijd is aangepast. ;) Spannend. Ik ben ook benieuwd naar mijn extreem vroege echo. Verwacht er niet veel van, maar hoor dan iig of het op de goede plek zit.

@leentje
    Ik heb je toegevoegd. Welkom en boven alles gefeliciteerd. :D

@lita
    Ook ik heb me nog niet aangemeld bij de vk. Heb wel al een echo volgende week op de fertiliteitsafdeling. ;) Ik voel me trouwens ook prima. Af en toe wat vermoeid, zere borsten en mijn darmen gaan wat tekeer soms. Verder voel ik me top! :p

@bloesem
    Fijn dat je ook vroeg een echo krijgt. Ik vind het zelf ook een fijn idee, al is mijn echo wel heeel vroeg. Fertiliteitskliniek sluit 3 weken en wilde voor de sluiting. Als er nog geen hartactie is, wat heel waarschijnlijk is, mag ik 1 of 2 weken later weer op de andere afdeling die wel open is. :) Vind het een fijn gevoel.

@Rifer
    Welkom en gefeliciteerd. :D

@Saar
    Wat een vervelende situatie zeg. Ik hoop zo dat het de goede kant uit gaat. ;) Heb je alleen het ziekenhuis gebeld of ook je huisarts. Bij mijn vorige v.mk kon ik de volgende ochtend terecht voor bloedtesten en een echo om te kijken of ze een vruchtzakje konden zien. Raar dat dit niet aangeboden wordt.

@Rainbow
    Wat is een "bola"?

@lijst
    Is weer aangepast. ;)

Nu ga ik lekker in mijn bed liggen. Merk dat ik moe ben. Wilde eigenlijk voetbal kijken. Haha. Is de eerste keer dat ik het hele WK volg (meestal kijk ik alleen Nederland). Doe mee aan een poule via werk (partner waar we mee samenwerken) en sta in de subpoule van mijn werk 1e. Onvoorstelbaar. :p Heb er totaal geen verstand van. Van alle 700-800 mensen sta ik op plaats 8. Ook niet heel slecht, al zeg ik het zelf. Maargoed. Ik kies even eieren voor mijn geld en duik mijn bed in, anders wordt het weer 0:00 uur en ben ik morgen echt verrot.

Fijne avond en slaap lekker meiden!

11. R1985

R1985 Bekend lid

21 mei 2014
    584
    151
    43
    NULL
    NULL
    Goede morgen allemaal!!
    Wat een berichten! Ik hoop voor een ieder dat het een mooie periode gaat worden!
    Hier nog weinig klachten: alleen erg moe!!

Ter aanvulling voor de lijst: ik ben 29 jaar, t is ons eerste kindje en het geslacht willen we nog een verrassing houden.

Oja en gister mijn aanmelding voor moeders voor moeders de deur uit gedaan!!

Fijne dag allemaal!!

12. Yasmientje14

Yasmientje14 Fanatiek lid

10 jun 2014
    1.442
    263
    83
    Dames, gisteravond na inspanning heb ik bloed verloren, vannacht niet meer en nu ook niet meer maar ik ben zo bang dat het inderdaad mis is omdat de 1e echo ook al iets van vocht/bloed te zien was in de baarmoeder.... morgen een echo hopelijk wat duidelijkheid ...

13. Fox

Fox Niet meer actief

Hoi allemaal!

@ Yasmientje heel veel sterkte in deze onzekere periode!

Ter aanvulling van de lijst ik ben 23 jaar.

Hier nog weinig klachten. En nog geen afspraak gemaakt met de vk.
    Al de nieuwe mama's van harte gefeliciteerd!
    Fijne dag allemaal!

14. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

13 jan 2014
    3.648
    305
    83
    @ MRCD : De lijst mag nog eens aangepast, echo is verplaatst naar 8 juli, ik kon dan toch nog terecht bij mijn gynae :)

Een bola is een lange ketting met een bol aan, vanaf 20 weken moet ik die over mijn buik dragen, geeft een geruststellend geluid voor de baby :)
    Had er ook nog nooit van gehoord of gezien!

15. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    hmmm... ik denk dat het hier ook misgaat... helaas... heel veel oud bruin bloed.. mocht niet eerder voor de echo naar de gyn pas als het helder rood wordt... het kan ook gewoon goed zijn nu... maar zo begonnen beide andere miskramen ook... en ik verloor heel veel haar vanochtend, en pijn in mn been dezelfde pijn als wanneer ik ongesteld moet worden... verder eergisternacht de hele nacht wakker gelegen met een 'voorgevoel'....

Ik hoop dat ik voor het weekend nog mag komen, maar ik denk dat het maandag wordt...

16. Hartjes

Hartjes Actief lid

6 aug 2011
    263
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik ben er nog hoor maar ik ben zo verrot de laatste paar dagen.
    Ik ben werkelijk waar de hele dag misselijk,nog niet gespuugd maar zit er tegen aan.

Wat lees ik toch verdrietig nieuws,SoProud een miskraam:(
    En Yasmientje en Vogelhuisje hebben bloed:(
    Ik ga heel hard voor jullie duimen dat het toch goed zit en jullie bij ons mogen blijven!

17. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Yasmientje en vogelhuisje, ik hoop dat het niks is. Naar om te horen allemaal :(.

Hartjes, ik ben ook al de laatste dagen de hele dag misselijk (en dan noemen ze het nog wel ochtendmisselijkheid). Sea bands en gember tabletten helpen niet echt dus vandaag toch maar even naar de huisarts gebeld en ik heb nu emesafene gekregen en net voor het eerst ingenomen. Ik hoop dat dat helpt. Vandaag ook ziek gemeld van het werk, voor het eerst sinds ik er werk dus ik baal er flink van. Gister wel gewerkt maar het was een kwelling voor mijzelf dus het leek mij vandaag beter om eerst medicijnen te regelen.

18. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Yasmientje en vogelhuisje, wat naar al die onzekerheid!
    Heel veel sterkte!

19. Ior

Ior Niet meer actief

He jakkes, ik duim voor jullie yasmientje en vogelhuisje :(

Vandaag 5 weken... totaal geen symptomen van iets. Maakt me best onzeker.

20. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    Nou na veel aandringen mag ik morgen om kwart over 11 voor de echo, zag het echt niet zitten om tot na het weekend te wachten! Ze heeft het met de gyn besproken en die zei zolang het bruin is is het oud en dus goed maakte ook niet uit hoeveel het was... Maar mijn vorige 2 miskramen begonnen ook zo... Het scheelt dat ik nu weet dat ik überhaupt kinderen kan krijgen :)...

Zo ff de stad in tt en lekker uit eten om onze zinnen te verzetten :)

Deel Deze Pagina